..lähettelee kauttani Iinamari!!:)
Hän ilmoitteli, että hänen tietokoneensa tilttasi lopullisesti...
Iinamari palailee palstalle, kun saa hankittua uuden koneen!:)
Minä omasta puolestani toivotan kaikille ihanaa tiistaita!!:))
Terkkuja kaikille..
outzak
3
173
Vastaukset
- mikhaildenisov
ilomielin vastaan,toivon että hän palaa pian,
sulle myös kivaa päivää!- outzak
Mulla onkin ollut tänään mukava päivä.. Paitsi et ilma on suorastaan hautovan kuuma....huh... Onneks kohta taitaa tulla raikastava ukonilma tänne meillekkin!!:) Hyväähän se ukkonen tekee, vaikka mä sitä pelkäänkin....
Tuntuu taas olevan etanavaihde päällä täällä......
välitit iinamarin terkut; just tänään päivällä mietinkin, että miksiköhän iinamaria ei ole "näkynyt" huuhaalla aikoihin...
Välitäpä kallenkin terveiset iinamarille, jos muistat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760