Kyläpoliisi tapasi Rantaneuvoksen

kyläpoliisi

S-marketin pihalla.

Todeta piti, että on se Rantaneuvos sanansa mittainen mies. Kun tiesin kuvan vuosiluvun oikein, sain luvatun arvopalkinnon. Palkinto oli kirja, nimeltään Kiannon huoripoika, ammattiarvostelijoiltakin kiitosta saanut kirja. Lukasta pitää ensitöikseen.

Parannettiin siinä kohdatessa myös maailmaa, kirveelle olisi töitä ja isolle.

13

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvausta yrittänyt

Onnittelut voitostasi! Itselläni ei arvaus osunut kohdalleen.

• NIPSU-NEITI

Varmaankin ollut mielenkiintoinen kohtaaminen. Olisinpa ollut kärpäsenä katselemassa:))
      Joo, arvasin myös vuosiluvun, mut kirjan oon jo lukenu.
      Yhdistäkää voimanne, niin saatte kaksinverroin enemmän aikaan. Ei tarvitse neuvoksen yksin hoidella näitä asioita.

• todellakin

voimanne niin, että kaikkien teidän kolmen kommenttien sijasta olisikin vain yksi! Palstan taso nousisi kummasti.

• NIPSU-NEITI
        todellakin kirjoitti:

voimanne niin, että kaikkien teidän kolmen kommenttien sijasta olisikin vain yksi! Palstan taso nousisi kummasti.

Jos sinä nim.todellakin jättäisit kirjoittelut, niin taatusti palstan taso nousisi kohisten.
        Nimittäin, samanlaisia kirjoittajia kuin sinä on aika monta:)

• tyhjästä
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Jos sinä nim.todellakin jättäisit kirjoittelut, niin taatusti palstan taso nousisi kohisten.
        Nimittäin, samanlaisia kirjoittajia kuin sinä on aika monta:)

suutu ;). Liene noita huononpiakin kirjoittajia kuin minä. En vain aina ymmärrä laittaa hymiöitä tekstiin, koska ajattelen vanhanaikaisen typerästi, että pitäisi ironia ymmärtää ilman merkkejäkin.

• Nimetön
        tyhjästä kirjoitti:

suutu ;). Liene noita huononpiakin kirjoittajia kuin minä. En vain aina ymmärrä laittaa hymiöitä tekstiin, koska ajattelen vanhanaikaisen typerästi, että pitäisi ironia ymmärtää ilman merkkejäkin.

vanha luuska ymmärrä, vetää herneen nenään herkästi. Aikaisemmin kyllä vittuili itse mutta, hänestä ei saa sanoa kuin hyvää vaan. Tyypillinen yksinkertaisuus jolle itseironia on outo käsite.

• Nimetön

on, rantaleijona neuvokselta 1 kirja nimeltään huoripoika.
      2 PALKINTO on 2 rantaneuvoksen kirjaa ja
      3 PALKINTO on 3 rantaneuvoksen kirjaa.
      Onnea voittajille.tv. farth10

• annetaan

hänelle, jolle ei kelpaa ainutkaan neuvoksen kirja: grillimakkara allekirjoittaneelta: "neuvoksetar".

• Neuvoksen

pitää Nipsulle kunnon palkinto antaa…

• tuosta

kyläpoliisin avauksesta mieleen, että sehän voisi rantaneuvos tarjota nipsulle palkinnoksi vaikkapa ostoskierroksen S-markettiin.

• kyläpoliisi

oli mielenkiintoinen, ei ollut kuitenkaan Ylä-Kainuu paikalla. Keskustelusta voisi tehdä muistion, salaisen sellaisen.

Yleisesti ottaen kuitenkin totean, keskustelu oli korkeatasoista. Ongelmia todettiin ja osin jo ratkaisuja niihin. Alla käytyjä aiheita:
      -kuntaliitokset, Ylä-Kainuun osalta
      -työpaikkojen menetykset, niiden syyt, myös tulevaisuudessa.
      -kauppojen köyhien kohtelu, kaupan jätehuolto.
      -kirjallisuus
      -terveyspalvelut
      yms.jne.
      tarttis tehrä jotakin...

• alotteita

jos niin viisaita luulette olevanne.

• alotteita kirjoitti:

jos niin viisaita luulette olevanne.

onnistuu vain aktiiveilta, mutta kunta hylkää jos minä tekisin hyvän aloitteen, "Neuvos"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe