Kyläpoliisi tapasi Rantaneuvoksen

kyläpoliisi

S-marketin pihalla.

Todeta piti, että on se Rantaneuvos sanansa mittainen mies. Kun tiesin kuvan vuosiluvun oikein, sain luvatun arvopalkinnon. Palkinto oli kirja, nimeltään Kiannon huoripoika, ammattiarvostelijoiltakin kiitosta saanut kirja. Lukasta pitää ensitöikseen.

Parannettiin siinä kohdatessa myös maailmaa, kirveelle olisi töitä ja isolle.

13

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvausta yrittänyt

      Onnittelut voitostasi! Itselläni ei arvaus osunut kohdalleen.

    • NIPSU-NEITI

      Varmaankin ollut mielenkiintoinen kohtaaminen. Olisinpa ollut kärpäsenä katselemassa:))
      Joo, arvasin myös vuosiluvun, mut kirjan oon jo lukenu.
      Yhdistäkää voimanne, niin saatte kaksinverroin enemmän aikaan. Ei tarvitse neuvoksen yksin hoidella näitä asioita.

      • todellakin

        voimanne niin, että kaikkien teidän kolmen kommenttien sijasta olisikin vain yksi! Palstan taso nousisi kummasti.


      • NIPSU-NEITI
        todellakin kirjoitti:

        voimanne niin, että kaikkien teidän kolmen kommenttien sijasta olisikin vain yksi! Palstan taso nousisi kummasti.

        Jos sinä nim.todellakin jättäisit kirjoittelut, niin taatusti palstan taso nousisi kohisten.
        Nimittäin, samanlaisia kirjoittajia kuin sinä on aika monta:)


      • tyhjästä
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Jos sinä nim.todellakin jättäisit kirjoittelut, niin taatusti palstan taso nousisi kohisten.
        Nimittäin, samanlaisia kirjoittajia kuin sinä on aika monta:)

        suutu ;). Liene noita huononpiakin kirjoittajia kuin minä. En vain aina ymmärrä laittaa hymiöitä tekstiin, koska ajattelen vanhanaikaisen typerästi, että pitäisi ironia ymmärtää ilman merkkejäkin.


      • Nimetön
        tyhjästä kirjoitti:

        suutu ;). Liene noita huononpiakin kirjoittajia kuin minä. En vain aina ymmärrä laittaa hymiöitä tekstiin, koska ajattelen vanhanaikaisen typerästi, että pitäisi ironia ymmärtää ilman merkkejäkin.

        vanha luuska ymmärrä, vetää herneen nenään herkästi. Aikaisemmin kyllä vittuili itse mutta, hänestä ei saa sanoa kuin hyvää vaan. Tyypillinen yksinkertaisuus jolle itseironia on outo käsite.


    • Nimetön

      on, rantaleijona neuvokselta 1 kirja nimeltään huoripoika.
      2 PALKINTO on 2 rantaneuvoksen kirjaa ja
      3 PALKINTO on 3 rantaneuvoksen kirjaa.
      Onnea voittajille.tv. farth10

      • annetaan

        hänelle, jolle ei kelpaa ainutkaan neuvoksen kirja: grillimakkara allekirjoittaneelta: "neuvoksetar".


    • Neuvoksen

      pitää Nipsulle kunnon palkinto antaa…

    • tuosta

      kyläpoliisin avauksesta mieleen, että sehän voisi rantaneuvos tarjota nipsulle palkinnoksi vaikkapa ostoskierroksen S-markettiin.

    • kyläpoliisi

      oli mielenkiintoinen, ei ollut kuitenkaan Ylä-Kainuu paikalla. Keskustelusta voisi tehdä muistion, salaisen sellaisen.

      Yleisesti ottaen kuitenkin totean, keskustelu oli korkeatasoista. Ongelmia todettiin ja osin jo ratkaisuja niihin. Alla käytyjä aiheita:
      -kuntaliitokset, Ylä-Kainuun osalta
      -työpaikkojen menetykset, niiden syyt, myös tulevaisuudessa.
      -kauppojen köyhien kohtelu, kaupan jätehuolto.
      -kirjallisuus
      -terveyspalvelut
      yms.jne.
      tarttis tehrä jotakin...

      • alotteita

        jos niin viisaita luulette olevanne.


      • alotteita kirjoitti:

        jos niin viisaita luulette olevanne.

        onnistuu vain aktiiveilta, mutta kunta hylkää jos minä tekisin hyvän aloitteen, "Neuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe