Oletteko törmänneet tuttuunne...

...johonkin koulututtuunne esim., kun olette nettideittailleet? Mitä sellaisesta on seurannut?

9

2019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeä

      josta seuraa se että yleensä profiilit häviää heti ja tulee takaisin toisella profiililla jossa ei ole kuvaa.

      • No entä jos ei ole ollut kuvaa ollenkaan ja sitten olisitte vaikka vaan tavanneet?


      • tuollaista ei
        apa66 kirjoitti:

        No entä jos ei ole ollut kuvaa ollenkaan ja sitten olisitte vaikka vaan tavanneet?

        ole kyllä päässyt sattumaan, tosin kerran olin treffeillä kaverin siskon kanssa :D


    • heh heh

      ja kun ei löytynytkään sitä ihannemiestä niin otettiin wanaha warastosta uusiokäyttöön :)

    • pariinkin

      Kaksi miestä joilla on kuvalliset profiilit vielä tälläkin hetkellä treffeillä on mun tuttujani, toisen kanssa jopa joskus junnuna ollut hänen kanssaan viritelmiä :) Tuon kanssa ollaan kirjoiteltu ja vaihdeltu nettideittailukokemuksia - hän ei yhtään hätääntynyt kun sai minulta viestin, kummankaan mielestä tässä hommassa ei ole mitään hävettävää. Itse löysinkin miehen puolisen vuotta sitten ja olen ottanut profiilin pois, mutta silloin tällöin käyn tsekkaamassa että vieläkö tuttujen ilmot on palstalla :)

    • miesystäväni kanssa

      Tapailin vajaan vuoden erästä miestä, jonka löysinkin s24 sivuilta. Seurustelumme puolivaiheessa ystävättäreni, joka edelleen etsi ystävää, huomasi tutun tuntuisen profiilin, johon sitten kirjoitteli. No, sieltäpä paljastuikin miesystäväni, joka oli innokkaasti esittelemässä moottoripyöräänsä ja muita avujaan. NO, minä kuuntelin selitykset normaalista nettikeskusteluna käydyistä viestien vaihdoista ja jatkoin seurustelua, kunnes...

      Joo-o, kaikkea paljastuu. Joskus jopa...olkoon.

    • Mm.C

      Toinen on todellisuudessa 55 v mies, mutta kas profiilissa on tippunut 10 v pois, sporttailee 45 vuotiaana. Edelleen roikkuu netissä. Toisen kanssa seurustelin jonkin aikaa, kunnes alkoi kellot soida ja tsekkailin deittipalstoja: matchista ja nettitreffeiltä löytyi itseäään surkuttelevan miehen sepustukset, kilometrin pituiset. Perheensä hajoittanut huoraamisella Lapinmatkoillaan, pitänyt 3 vakipanoa vaimonsa rinnalla ja sitä tekee edelleen paitsi vaimo häipyi ymmärrettävistä syistä. Poistanut mainoksensa treffeiltä. Hyvin koulutettu, puhua osaa ummet ja lammet. En ole missään tekemisissä kyseisen huoripukin kanssa enää.

    • ujo mies

      Itse törmäsin tutun naisen ilmoitukseen johon olin jo työympäristössä livenä ihastunut, mutta en tietenkään uskaltanut mitään tehdä. Siispä rustasin oman profiilin kasaan ja ajattelin virtuaalisesti lähestyä. Mutta jahkailin ja mietin liian pitkään "täydellistä" lähestymistä ja nainen ehti profiilinsa poistaa. Eli homma jäi siihen - livenä en edellenkään uskaltanut. Onneksi ihastus hiipui myös aikanaan.

    • hohohoo

      Törmäsin entiseen kihlattuun. Käsitin vasta, kun lähetti kuvansa! Kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta... Koskaan en paljastanut kuinka kävi, lopetin yhteydenpidon siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe