Ei kannata pappamannisenkaan matkustaa Pietarista Moskovaan,kun Putin epäilee Thetseenia porukkaa,joka olisi asentanut Junaan pommia!
Olen aina kirjoittanut,että kaikki on Venäjällä mahdollista,mutta jospa se Juna olisi ollut Suomen puolella ja pommi olisi räjähtänyt Vainikkalassa Kuitenkin Putin tarmokkaasti alkoi puuttumaan k.o tilanteeseen,mutta mitä tästä opimme,Venäjällä kiehuu,siellä ei olla hyväksymässä nykyistä politiikkaa,kansa kaipaa Stalinin ja kommunistisia aikoja takaisin,jollakin tapaa sitä pitää purkaa,kun demokraatia ei toimi diktatuurisessa maassa,miten se ,kun ei toimi Suomessakaan,meidän hallitus pitäisiä vaihtaa kommunistiseksi,niin rikkaat kyykkyyn ja köyhät kunniaan!
Sita saa mitä tilaa,niin poistettiin tällaisia rasisstisia kirjoituksia,mitä sylkenään tulee tältä kokoomuksen agitaattorilta kommunistien palstalla,kun ei osaa kirjoittaa hyvässä hengessä ja aitoa ideologiaa!
Putemkin
No Venäjällä kuohuu,pommia Junaan!
Putemkin
0
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181