B5 Lost Tales

Kosh

Noniin nyt tämäkin ihme on nähty. Ei ollut mikään loistava. Kesto 1h15min... Voi voi pettymys olis suuri. Odotti, että vähintään aurinko liikahtaa radaltaan. Ei ollut oikeastaan ketään alkuperäis kaartista (osa tietenkin on kuollut jo tässä odotellessa). Mutta tämän olisi paras olla viiminenen, ellei saada uutta hienoa miehistöö sekä seikkailua.

9

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illuso

      Oliko katsomisen arvoista? Aattelin sen hankkia, tai varmasti hankin, kunhan vaan ehdin. Älä nyt vaan sano, että oli ihan roskaa..

      • tsn81_

        Kannattaa se hankkia, eli siis ostaa omaksi. JMS alunperinkin sanoi, että tämä on vain testikappale millä testataan ostaako porukka vain DVD:lle tehtyjä sarjoja. Eli jos ei kukaan tätä osta niin emme myöskään saa näitä lisää.. Seuraavissa voisi jo olla isompi budjettikin.

        Tarinoita kuvailtiinkin kahdeksi B-juoneksi jotka normaalijaksoissa olisivat tapahtuneet tärkeämpien tapahtumien taustalla. Eli turha odottaa mitään isoja avaruustaisteluita, ym budjetin takia.

        Mutta kyllä se ihan kunnon Babylon 5:ttä on, varsinkin se toinen tarina. Kyllä kannattaa katsella.


      • Kosh
        tsn81_ kirjoitti:

        Kannattaa se hankkia, eli siis ostaa omaksi. JMS alunperinkin sanoi, että tämä on vain testikappale millä testataan ostaako porukka vain DVD:lle tehtyjä sarjoja. Eli jos ei kukaan tätä osta niin emme myöskään saa näitä lisää.. Seuraavissa voisi jo olla isompi budjettikin.

        Tarinoita kuvailtiinkin kahdeksi B-juoneksi jotka normaalijaksoissa olisivat tapahtuneet tärkeämpien tapahtumien taustalla. Eli turha odottaa mitään isoja avaruustaisteluita, ym budjetin takia.

        Mutta kyllä se ihan kunnon Babylon 5:ttä on, varsinkin se toinen tarina. Kyllä kannattaa katsella.

        Onhan tämä pakko vannoutuneen B5 fanin hommattava. Mutta mitään erikoista se ei kylläkään tarjoa, ehkä saa katsojan katsomaan orginaalin sarjan uudestaa :D
        Kuten tuossa ja sanottiin jälkimmäisessä tarinassa itäisi kyllä siemen vaikka mihin !


      • Kosh
        Kosh kirjoitti:

        Onhan tämä pakko vannoutuneen B5 fanin hommattava. Mutta mitään erikoista se ei kylläkään tarjoa, ehkä saa katsojan katsomaan orginaalin sarjan uudestaa :D
        Kuten tuossa ja sanottiin jälkimmäisessä tarinassa itäisi kyllä siemen vaikka mihin !

        Osta englannin kielinen, rippaa DVD, rakenna tekstitiedosto uudestaan siihen liittyvät menu jutut, polta takaisin DVD:lle. Vóila sulla on nyt DVD mikä sisältää myös suomenkielen. Mikä parasta alkuperäinen pysyy hyvässä kunnossa !

        Vissiin jossain määrin tuo saattaa olla tekijänoikeuslain rikkomista, mutta tuskin suurta sanktioo tulee vaikka kiinni jäisi. Asian laillisuutta sekä toteutus mahdollisuutta voi tietysti tiedustella Warnerilta :)

        Subeja on saatavilla 1-4 kaudet kokonaan ja viidennestä muutama.


      • tsn81_
        Kosh kirjoitti:

        Osta englannin kielinen, rippaa DVD, rakenna tekstitiedosto uudestaan siihen liittyvät menu jutut, polta takaisin DVD:lle. Vóila sulla on nyt DVD mikä sisältää myös suomenkielen. Mikä parasta alkuperäinen pysyy hyvässä kunnossa !

        Vissiin jossain määrin tuo saattaa olla tekijänoikeuslain rikkomista, mutta tuskin suurta sanktioo tulee vaikka kiinni jäisi. Asian laillisuutta sekä toteutus mahdollisuutta voi tietysti tiedustella Warnerilta :)

        Subeja on saatavilla 1-4 kaudet kokonaan ja viidennestä muutama.

        Miksi pitäisi tuollainen vaiva tehdä kun se luultavasti ensi kuussa julkaistaan suomi-teksteilläkin?


      • Kosh
        tsn81_ kirjoitti:

        Miksi pitäisi tuollainen vaiva tehdä kun se luultavasti ensi kuussa julkaistaan suomi-teksteilläkin?

        Kaikki kaudet on saatavilla jo suomeksi ?
        Ja tämä postaus tuli väärään ketjuun :)


      • illuso
        Kosh kirjoitti:

        Kaikki kaudet on saatavilla jo suomeksi ?
        Ja tämä postaus tuli väärään ketjuun :)

        Siis tarkoitatko että kaikki B5:n kaudet saatavilla suomiteksteillä? ...In your dreams...or mine...
        Voi kun oliskin, painun nirvanaan jo pelkästä ajatuksesta...


      • Kosh
        illuso kirjoitti:

        Siis tarkoitatko että kaikki B5:n kaudet saatavilla suomiteksteillä? ...In your dreams...or mine...
        Voi kun oliskin, painun nirvanaan jo pelkästä ajatuksesta...

        Se oli kysymys.
        Ja nyt tajuat sitten sen DVD:n teonki ;)


      • illuso
        Kosh kirjoitti:

        Se oli kysymys.
        Ja nyt tajuat sitten sen DVD:n teonki ;)

        ..olipas raju tipahdus Suomen kiviselle kamaralle, se olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta.
        Ööh, pakko myöntää, että en osaisi tehdä suomiDVD:tä tuohon tapaan. Lähinnä osaan avata tietsikan ja marista jos se ei heti toimi niinkuin pitää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe