Ja herätti tällaisia kyssareita ????
Ei Cruz ole torontolainen
Kirjoittanut: Pentecostal.1 9.8.2007 klo 20.21
vaikka onkin harmittavaa kyllä jossain määrin livennyt torontolaiseen suuntaan (lievästi, tuskin havaittavasti). Uskon kuitenkin, että Jumala vielä käyttää Cruzia
Urbaani unelma -tapahtuman järjestäjät
Kirjoittanut: Urbaani unelma -tapahtuman ... 9.8.2007 klo 20.45
Urbaani unelma -tapahtuman järjestäjät
EICF (Espoo International Christian Fellowship) - www.eicf.com
Elävä Sana srk - www.elavasana.net
E4 - www.evankelioi.net
Filadelfia-seurakunta - www.filahfors.fi
Helsingin Cityseurakunta - www.cityseurakunta.com
Helsingin Tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyö God's Gas - www.godsgas.fi
Helsinki Vineyard-seurakunta - www.vineyardsrk.fi
Helsingin yhteiskristillinen evankelioimistoimikunta (HYKE)
International Evangelical Church in Finland (Kansainvälinen srk) - www.church.fi
Järvenpään Vapaaseurakunta ARKKI - www.arkki.org
Kansan Raamattuseura - www.kansanraamattuseura.fi
Keravan Cityseurakunta - www.keravan.cityseurakunta.org
Kristityt yhdessä ry (Radio Dei) - www.radiodei.fi
Majakka-seurakunta - www.majakkaseurakunta.fi
MetroCenter-seurakunta - MetroCenter.fi
Nokia missio - www.nokiamissio.com
Näky yhteys ry
One Way Mission - www.onewaymission.fi
Patmos lähetyssäätiö - www.patmos.fi
Raamattu Puhuu seurakunta, Helsinki - www.raamattupuhuu.fi
Risteyspaikka seurakunta - www.risteyspaikka.seurakunta.net
Silmu-seurakunta - www.silmu-srk.fi
Suur-Helsingin seurakunta - www.suhe.net
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Ilmoita asiattomasta viestistä
Miten voit hyväksyä Nickyn?
Kirjoittanut: herramrks 9.8.2007 klo 23.28
Hänhän vierailee yhteiskristillisissä tapahtumissa joissa soitetaan (hengellistä) rock-musiikkia?
--------------------------------------------->
Minä taas kyselen moniko nosti käsi saadaxeen kolme aterioita eikä pelastusta ??? Mix tarjottiin ateroita niille jotka ottivat vastaan Jeesus jäähallissa? Mix oli niin vähän pelastuneita tällä kerta jotka ryntäsi eteen ?? ja mix oli tämä tapahtuma sillisalatti ?? Ettei oikein saatu selville moniko pelastuivat ???
Mix nicky käski liha taistella demoonivaltoja vastaan? Mix yllytti jopa ei uskovia nousta demoonivaltoja vastaan jäähallissa?? Niinkuin ennenkin on menestyteoloogien kokouxia yllytetty sinisilmäisiä suomalaisia uskovia lähtemään raivohihhulihulluina saatana vastaan? No nyt käytettiin halpa keino saada liha liikkeelle? Ollaan me voittanut venäjä sodassssssssa eiköhän me voitetaan saatanakin ssssssssss, huh hejjaaa !!! Sitä torontalaista hengenohjausta joka näköjään kaata jopa entinen mau mau jengijohtaja vai mitä mieltä olette ?? Vai onko mitä mieltä enä ???
Nicky Crutz kävi ???
13
418
Vastaukset
- savon arolta
Mikä nyt oikeen vaivaa?
Muakaan ei innostanut se hip ha hop tai rap ja muu sellanen, mutta en jaksaisi alkaa vastustamaan tai pilkkaamaan.
Mulla oli eiuskomassa oleva kaveri mukana ja se suhtautui nuorison metelöintiin paljon rauhallisemmin kuin moni ns oikeaoppinen uskova.
Uskominen Jeesuksen päälle on sydämenuskoa, sitä mitä tapahtuu ihmisten sydämissä emme tiedä ja siksi on turha alkaa kritisoimaan liian rankasti.
Antaa oneway missionin ja muiden järjestellä kokouksiaan, jotka ovat erilaisia, ei kai se ole keneltäkään pois?
Pyh, muka harhaoppisia? Oletko itse kaikessa opissasi oikeassa. No et eli olet harhaoppinen.
Saatanaa tulee vastustaa onhan kirjoitettu; Vastustakaa saatanaa niin se pakenee.
Armonallahan me kaikki uskomassa olevat olemme ja siksi ei kannattaisi niin kovasti muita tuomita-En voinut oikein pysyä asiallinen ?? Mutta tuntui tosi pahalta nähdä nicky sellaisten kanssa joka hänen oppiisä Wilkerson ja Jumala on ottanut välimatkaan ja odottaa että he tekisivät parannuxen ??? Rukoillaan heiän puolesta että he saavat tehdä parannuxen tuleva Herätyxessä joka Jeesus lähettää Itsesi Tähden................
- -----------
savonarola kirjoitti:
En voinut oikein pysyä asiallinen ?? Mutta tuntui tosi pahalta nähdä nicky sellaisten kanssa joka hänen oppiisä Wilkerson ja Jumala on ottanut välimatkaan ja odottaa että he tekisivät parannuxen ??? Rukoillaan heiän puolesta että he saavat tehdä parannuxen tuleva Herätyxessä joka Jeesus lähettää Itsesi Tähden................
www.kahvi.net
- NÄIPPÄ
savonarola kirjoitti:
Valheita : )
Kerro kun näytät tietävän totuus ??TIETYSTI LUKIJALLE, ETTÄ VALHEET PITÄÄ SITTEN TUNNISTAA JA JÄTTÄÄ KUITENKIN SAVON MOSKAT MIELUUMMIN TONKIMATTA... HAISKAHTAA...
- HOH HOIJAA
EI JAKSA ...............
Rauhallista vaan !! Jeesuxelta saat Rauhan nimittäin !! ano ja maista miten ihana elämä voi olla !!!
että Kristus on elämämme olipa äxAntti mimmonen hyvänsä. Mukava kun Savonarola on palstalla!
2. Kor. 4:16
"Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu".ekivaari kirjoitti:
että Kristus on elämämme olipa äxAntti mimmonen hyvänsä. Mukava kun Savonarola on palstalla!
2. Kor. 4:16
"Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu".satunaista kommentteja on harrastettu tän kesän aikana kun netti on tullut vastaan rakas Ekivaari : )
Non nyt on sitten myrskyvaara varoitus annettu ensi kuuxi kun saan oma nettiliittymä : )
Ei muuta kun ihania kirjoitus ja heittokommentteja sulle siunauxen kera : )
täsä savis tällä hetkellä vantaa !! : )
- Amos7
Nicky Cruz on merkittävä Jumalan ihme. Näyttää kuitenkin siltä, että suosio on hiipumassa ja tullut uusi sukupolvi, joka ei Nikystä mitään tiedä. Pinnalla on mukava olla niin jospa siksi kehitellään lihallisia temppuja?
- ................
..........
Kyllä että kirja juoxe poika juoxe valaisi uuusi sukupolvi vaikka olis miten pinnallinen tahansa?
Niin mixi ei ollut samanlaista hedelmä kun viimex kun Nicky kävi on kysymys?
Mix ei Herran henki yhtä väkevästi mukana ?? Torontaisko syy??? kyselemme......................- avovaimoko?
savonarola kirjoitti:
Kyllä että kirja juoxe poika juoxe valaisi uuusi sukupolvi vaikka olis miten pinnallinen tahansa?
Niin mixi ei ollut samanlaista hedelmä kun viimex kun Nicky kävi on kysymys?
Mix ei Herran henki yhtä väkevästi mukana ?? Torontaisko syy??? kyselemme......................onko savolainen Torontaisko n kanssa intiimissä yhteydessä vai mitä tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673