Mitä sä siellä puissa kiipeilet ja hypit pensaasta toiseen,tuu mun luo,mä oon yksin,mä haluun olla jonkun oma.
Mii JANE
Mii JANE Juu TARZAN!
13
1232
Vastaukset
- Nimetön
Pistähä yhteys tiedot niin tuun sun luo.
- nyt...laita Sä!
Mä kerron Janelle huomenna aamulla!
UniMattinen
- huhuu........missä olet?
En nyt pahemmin kyllä tuota puissa hyppimistä ole harrastanut,yksin olen minäkin ja kaipaan kovasti aikuisen naisen seuraa,olisitko sinä aikuinen?
Yxi aikuinen Tarzan.- Aikuinen Jane
Sinä aikuinen Tarzan ?
- mistä sinä???
Aikuinen Jane kirjoitti:
Sinä aikuinen Tarzan ?
Aikuinen Tarzan.
- Tämänen Jane.
mistä sinä??? kirjoitti:
Aikuinen Tarzan.
välimatkaa liian paljon,olen Lapista.
Jane aikuinen - MII JANE
Kaipaan kovasti seuraa,aikuisen TARZANIN!!!
MII JANE
- Kerrothan! :)
Tietty mieluummin se koti osoitteesi tai e-mailisi.
Jack/helsinki- Se Viiltäjä Jack?
Ethän ole...annappa e-mailisi,vastaan sulle!
MII JANE
- tuu tänne MII Jane!
Olen duunissa koko perhanan päivän täällä toimarilla,tuu tänne,osoite on Korkeavuorenkatu jotakin,jätä postariini yhteystietosi.
Tuu Tomppa ;) - oiss Janeni?
mie tuun koskettaa siuta.
tartssan - sellainen Gebardi-mekko??
Only päällä,istutko mättäällä?
T.... ;) - Voisit hakea oikealle,
alalle,vaikka kirjoittamaan johonkin lehden sivuille,ota ihmeessä yhteyttä!
Pronssin Punainen tyttö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780