ja jyrisee....
Uskomattoman hienoa on katsella noita salamoita....salamia...ei..salami on makkaraa, siis salamoita!!!!:)))
Joka puolella välkkyy salamat, upeeta!!!:)
Tietenkin suljen koneeni, jos tuo ilma käy päälle, mut ei se vielä ole päälle tullut....
Jatkan ihailuani.....välkkeessä....:)
Täällä salamoi
outzak ejk
2
143
Vastaukset
- puolimielipuolikas
,, ja kommeeta on. sataako siellä rakeita vai pelkkää vettä?
- mikhaildenisov
pikkusen,jännää ja ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 47516
- 36516
- 25505
- 43492