Jonkun kirjoituksen mukaaan tällä palstalla,olisi eronnut,en tiedä pitääkö paikkansa.Voisiko joku esittää siihen jotakin faktoja.Ihan vain mnielenkiinnosta.
PETER YOUNGREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9
612
Vastaukset
- norjalainen?
Mäkin olen valapatto, lupausten rikkoja, mut toivottavasti en enää. Mun pahin rikkomus on ehkä se hetki, kun mä Jumalan edessä tunnustin uskoni ja en ees aikonutkaan seurata Jeesusta mun Herrana ja valtiaana. Kaikki oli rakkautta maailmaan ja sen himoihin. Silloin musta tuli ekan ja pahimman kerran valapatto. Ja sitten kun on valapatto Jumalalle niin oli sitä myös niille, joita väitti rakastavansa. Mut ihmisen eteen kiertyy hänen väärät teot ja mitä ei selvitetä täällä se selvitetään kerran siellä, Jumalan valtaistuimen edessä. Niin on Jeesus raamatussa opettanu.
- Lue kirjasta!
Hei,
Jokainen voi lukea itse Youngrenin omasta kirjasta hänen elämänsä tarinan.
Kirja on suomen kielellä.
Nimi on "Voitto vihollisen maaperällä"
Hinta 10€.
Kirjan saa tilata : http://www.helmimedia.com/
Youngren on nuorena ollut avioliitossa naisen kanssa, jonka isä oli Kanadan Helluntailiikkeen johtaja.
Tuli ilmi, että "vaimo" oli lesbo ja Peter erosi hänestä. Siitä avioliitosta on yksi poika.
Youngren on ollut jo monia vuosia naimisissa RoxAnneen kanssa ja heillä on 3 lasta.
Ei ole mitään tarvetta levittää valheita hänestä.
Olen itse saanut kysyä häneltä, kun hän on vieraillut Suomessa.- minäkin olen eronnut.
Tosin kerran vasta, mutta kerkiän vielä; nuori kun olen.
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Ensimmäinen "vaimo" enään elossa,vai onkohan hän jo kuollut?
- missä on totuus?
Mahtaakohan tuo hänen Jumalan edessä vihitty vaimonsa, olla samaa mieltä tuosta lesboksi leimaamisesta, epäilen hänen olevan aika surullinen, jos hän tuollaisesta mustamaalamisesta jotakin tietäisi.
Muuten, miten mahtaa sopia tuohon kirjoittamaasi se tieto, että Peter jäi kiinni avioliitonsa aikana uskottomuudesta, hänellä oli toinen nainen rakastajattarena yli vuoden ajan, ennen asian paljastumista.
Tuon asian tähden, monet hänen yhteistyökumppaninsa ja kannattajansa jättivät hänet.
Entä seuraava synti, se että hän väärensi toimintaansa mainostaviin ja rahoittaviin kokouskuviinsa lisää ihmisiä ?
Miksi ihmeessä puolustelet menestysteologia, eiväthän sellaiset ole mitään kristittyjä vaan kaiken uskon ja raamatullisen opin vihollisia ja turmelijoita. - En ota kantaa
missä on totuus? kirjoitti:
Mahtaakohan tuo hänen Jumalan edessä vihitty vaimonsa, olla samaa mieltä tuosta lesboksi leimaamisesta, epäilen hänen olevan aika surullinen, jos hän tuollaisesta mustamaalamisesta jotakin tietäisi.
Muuten, miten mahtaa sopia tuohon kirjoittamaasi se tieto, että Peter jäi kiinni avioliitonsa aikana uskottomuudesta, hänellä oli toinen nainen rakastajattarena yli vuoden ajan, ennen asian paljastumista.
Tuon asian tähden, monet hänen yhteistyökumppaninsa ja kannattajansa jättivät hänet.
Entä seuraava synti, se että hän väärensi toimintaansa mainostaviin ja rahoittaviin kokouskuviinsa lisää ihmisiä ?
Miksi ihmeessä puolustelet menestysteologia, eiväthän sellaiset ole mitään kristittyjä vaan kaiken uskon ja raamatullisen opin vihollisia ja turmelijoita.Sun kannattaa itse kysyä noita kysymyksiä suoraan EKM:n toimistolta: [email protected]
Mä en kiitos ota kantaa asioihin, jotka ovat toisen käden tietoja.
Tämä palsta kun on sellainen "tuomioistuin" ja "oikeassa olemisen" foruumi.
Välillä hirvittää kun lukee näitä juttuja, joista paistaa läpi tuo tuomitsemisen henki.
Ainakin Youngren on voittanut valtavan määrä sieluja Herralle - satoja tuhansaia.
Yleensä nämä "nettituomarit" eivät ole itse saaneet paljon aikaan evankeliumin työssä.
Heidän päävirkansa on näyttä olevan "tuomitsemisen virka". - "TIEDOSTA"
En ota kantaa kirjoitti:
Sun kannattaa itse kysyä noita kysymyksiä suoraan EKM:n toimistolta: [email protected]
Mä en kiitos ota kantaa asioihin, jotka ovat toisen käden tietoja.
Tämä palsta kun on sellainen "tuomioistuin" ja "oikeassa olemisen" foruumi.
Välillä hirvittää kun lukee näitä juttuja, joista paistaa läpi tuo tuomitsemisen henki.
Ainakin Youngren on voittanut valtavan määrä sieluja Herralle - satoja tuhansaia.
Yleensä nämä "nettituomarit" eivät ole itse saaneet paljon aikaan evankeliumin työssä.
Heidän päävirkansa on näyttä olevan "tuomitsemisen virka".On todella pelottavan paljon kristittyjä jotka jakavat "VARMAA" tietoa milloin kenestäkin puhujasta, jotka sitten myöhemmin osoittautuvat 99,99999999999% täysin vääriksi, tämä ilmiö on toki ollut ennen nettiäkin, mutta nyt se on helppoa jos koska.
Puhumattakaan siitä miten he tietävät miksi Jumala ei toiminut, eli siksi kun puhuja ei kannata heidän omaa "totuuttaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067