Jonkun kirjoituksen mukaaan tällä palstalla,olisi eronnut,en tiedä pitääkö paikkansa.Voisiko joku esittää siihen jotakin faktoja.Ihan vain mnielenkiinnosta.
PETER YOUNGREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9
671
Vastaukset
- norjalainen?
________________________
se riittää.
- hienoa,
suurenmoista.
Mäkin olen valapatto, lupausten rikkoja, mut toivottavasti en enää. Mun pahin rikkomus on ehkä se hetki, kun mä Jumalan edessä tunnustin uskoni ja en ees aikonutkaan seurata Jeesusta mun Herrana ja valtiaana. Kaikki oli rakkautta maailmaan ja sen himoihin. Silloin musta tuli ekan ja pahimman kerran valapatto. Ja sitten kun on valapatto Jumalalle niin oli sitä myös niille, joita väitti rakastavansa. Mut ihmisen eteen kiertyy hänen väärät teot ja mitä ei selvitetä täällä se selvitetään kerran siellä, Jumalan valtaistuimen edessä. Niin on Jeesus raamatussa opettanu.
- Lue kirjasta!
Hei,
Jokainen voi lukea itse Youngrenin omasta kirjasta hänen elämänsä tarinan.
Kirja on suomen kielellä.
Nimi on "Voitto vihollisen maaperällä"
Hinta 10€.
Kirjan saa tilata : http://www.helmimedia.com/
Youngren on nuorena ollut avioliitossa naisen kanssa, jonka isä oli Kanadan Helluntailiikkeen johtaja.
Tuli ilmi, että "vaimo" oli lesbo ja Peter erosi hänestä. Siitä avioliitosta on yksi poika.
Youngren on ollut jo monia vuosia naimisissa RoxAnneen kanssa ja heillä on 3 lasta.
Ei ole mitään tarvetta levittää valheita hänestä.
Olen itse saanut kysyä häneltä, kun hän on vieraillut Suomessa.- minäkin olen eronnut.
Tosin kerran vasta, mutta kerkiän vielä; nuori kun olen.
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Ensimmäinen "vaimo" enään elossa,vai onkohan hän jo kuollut?
- missä on totuus?
Mahtaakohan tuo hänen Jumalan edessä vihitty vaimonsa, olla samaa mieltä tuosta lesboksi leimaamisesta, epäilen hänen olevan aika surullinen, jos hän tuollaisesta mustamaalamisesta jotakin tietäisi.
Muuten, miten mahtaa sopia tuohon kirjoittamaasi se tieto, että Peter jäi kiinni avioliitonsa aikana uskottomuudesta, hänellä oli toinen nainen rakastajattarena yli vuoden ajan, ennen asian paljastumista.
Tuon asian tähden, monet hänen yhteistyökumppaninsa ja kannattajansa jättivät hänet.
Entä seuraava synti, se että hän väärensi toimintaansa mainostaviin ja rahoittaviin kokouskuviinsa lisää ihmisiä ?
Miksi ihmeessä puolustelet menestysteologia, eiväthän sellaiset ole mitään kristittyjä vaan kaiken uskon ja raamatullisen opin vihollisia ja turmelijoita. - En ota kantaa
missä on totuus? kirjoitti:
Mahtaakohan tuo hänen Jumalan edessä vihitty vaimonsa, olla samaa mieltä tuosta lesboksi leimaamisesta, epäilen hänen olevan aika surullinen, jos hän tuollaisesta mustamaalamisesta jotakin tietäisi.
Muuten, miten mahtaa sopia tuohon kirjoittamaasi se tieto, että Peter jäi kiinni avioliitonsa aikana uskottomuudesta, hänellä oli toinen nainen rakastajattarena yli vuoden ajan, ennen asian paljastumista.
Tuon asian tähden, monet hänen yhteistyökumppaninsa ja kannattajansa jättivät hänet.
Entä seuraava synti, se että hän väärensi toimintaansa mainostaviin ja rahoittaviin kokouskuviinsa lisää ihmisiä ?
Miksi ihmeessä puolustelet menestysteologia, eiväthän sellaiset ole mitään kristittyjä vaan kaiken uskon ja raamatullisen opin vihollisia ja turmelijoita.Sun kannattaa itse kysyä noita kysymyksiä suoraan EKM:n toimistolta: [email protected]
Mä en kiitos ota kantaa asioihin, jotka ovat toisen käden tietoja.
Tämä palsta kun on sellainen "tuomioistuin" ja "oikeassa olemisen" foruumi.
Välillä hirvittää kun lukee näitä juttuja, joista paistaa läpi tuo tuomitsemisen henki.
Ainakin Youngren on voittanut valtavan määrä sieluja Herralle - satoja tuhansaia.
Yleensä nämä "nettituomarit" eivät ole itse saaneet paljon aikaan evankeliumin työssä.
Heidän päävirkansa on näyttä olevan "tuomitsemisen virka". - "TIEDOSTA"
En ota kantaa kirjoitti:
Sun kannattaa itse kysyä noita kysymyksiä suoraan EKM:n toimistolta: [email protected]
Mä en kiitos ota kantaa asioihin, jotka ovat toisen käden tietoja.
Tämä palsta kun on sellainen "tuomioistuin" ja "oikeassa olemisen" foruumi.
Välillä hirvittää kun lukee näitä juttuja, joista paistaa läpi tuo tuomitsemisen henki.
Ainakin Youngren on voittanut valtavan määrä sieluja Herralle - satoja tuhansaia.
Yleensä nämä "nettituomarit" eivät ole itse saaneet paljon aikaan evankeliumin työssä.
Heidän päävirkansa on näyttä olevan "tuomitsemisen virka".On todella pelottavan paljon kristittyjä jotka jakavat "VARMAA" tietoa milloin kenestäkin puhujasta, jotka sitten myöhemmin osoittautuvat 99,99999999999% täysin vääriksi, tämä ilmiö on toki ollut ennen nettiäkin, mutta nyt se on helppoa jos koska.
Puhumattakaan siitä miten he tietävät miksi Jumala ei toiminut, eli siksi kun puhuja ei kannata heidän omaa "totuuttaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540