Kun pystyt juttelemaan jeesuksen
kanssa voisitko pyytää että jos
lähettäisi enkelin mulle.
Haluaisin nähdä.
Ja
Kertooko raamattu että henkilö kenellä
on armolahja näiden rukoukset kuullaan paremmin.
Ja
Olen kysellyt että palstoilta miksen ole saanut vastauta rukouksiin kun yksi henkilö
on saanut satoja.
Ja joku vastasi :
Jo muinoin Daavid kirjoitti: "Jos minulla on syntiä sydämessäni, niin Sinä (Jumala) et kuule (rukoustani)."
Niin luettele ne synnit jotta voin pyytää anteeksi
ja
Annatko mulle ohjeet rukoile varten,
mahd yksinkertaiset.
esim näin.
1.tunnusta synnit
2.rukoile(
lukihäiriöiselle
1
131
Vastaukset
- tee näin
Kun rukoilet, sinä vaan puhut Kaikkivaltiaalle
Jumalalle. Ei se sen kummempaa ole. Tee se aina Jeesuksen, vapahtajamme nimessä (sano: Jeesuksen nimessä, aamen). Ei rukoukseen mitään poppakonsteja tai sääntöjä tarvita.
Sanot vaan Jumalalle - noin niinkuin kahden kesken - mitä sun sydämessäs OIKEESTI liikkuu.
Sano hänelle että sua harmittaa, silloin kun harmittaa, ja sano minkä takia harmittaa.
Ei Jumalan edessä tarvi teeskennellä hurskasta tai noudattaa kaiken maailman rukous-sääntojä.
Jumalalle voit sanoo kaikista häpeällisimmätkin asiasi ja salaisuutesi, ja kun teet niin, rupeet huomaamaan, ihme kyllä, että hän kuuli kuin kuulikin rukouksesi. Hän tykkää kun me ollaan rehellisiä eikä teeskennellä.
Ja jos epäilet ettei Jumala sinua kuule, niin sano sekin hänelle! Ihan rohkeesti vaan! Kyllä Jumala sen kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207091Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214865L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634136TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7112192Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2551595- 671425
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581408Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221226