APUA!
Mitä tapahtui?
Digita päätti pistää lähetykset kiinni Tampereen seudulla klo 9-18 ja loppu jäi näkemättä!
Eli näin siihen saakka kun ne etsi niitä videonauhoja ja katsoi sitä? Saiko Marcos tietää että henkilö oli Raul? Jso sai tietää niin MITÄ TAPAHTUI?
APUA...
15.8. Serranon perhe APUA!
4
510
Vastaukset
- gftgfy
eli sekä afri että marcos sai tietää raulista ja evasta, ja ne ei kovasti tykänny asiasta.. mut se ei näkyny siinä videolla..
lopussa oli marcon kotiinpaluujuhlat koulussa ja a ja m kerto koko luokalle e:sta ja r:sta, mut ne ei vielä sinänsä puhuneet asiasta keskenään se kai tapahtuu huomenna tai joskus,
mulla on jääny kokonaan se jakso näkemätää kun r ja e meni yhteen ja olin siitä tosi yllättyny tänään..- Joove
Moi,
Allekirjoittanut on vähän pihalla nyt kun meni tuo 15.8. nauhotus pieleen lopusta (nähnyt kuin 55min) ja katsoin tänään 16.8 ihmetellen mitä on jäänyt väliin kun Fiti näyttää asuvan Santilla. Riitely johtunut Raúlista ja Evasta?
- Muki85
Kyllä sai tietää, muttei nauhan vaan Raúlin kalsareiden avulla. Marcos oli juuri sättimässä parin, kun ovesta ilmaantui Marcosin lontoolainen naispuolinen tuttava, joka suuteli tätä suulle tullessaan. Marcos oli hämillään ja Eva ja Raúl yhtä lailla hämmentyneitä. Tähän jakso sitten päättyikin.
- outsanderi
HUPPISTA!
Aika kiva yhteensattuma! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760