Isot rinnat ja seksi

Tyttö))))

Melkein naurattaa täällä palstalla, kun naiset eivät uskalla sanoa ääneen yhtä suurta (jopa suurinta) syytä rintojensa suurennokseen. Siis miesten takia. On päivänselvää, että isorintainen kanssasisar saa enemmän valinnanvaraa miesten suhteen kuin pienirintainen.
Itselläni on DD:t (silikonit)ja todellakin esim.baarissa on helppo saada miesseuraa.Ennen suurennosta (b-kuppi) asiat olivat toisin. Miehet rakastavat isoja rintoja ja se on fakta. Nainen on naisellisemman näköinen suurilla rinnoilla varustettuna.

Keskimäärin suuremmilla rinnoilla varustettu nainen on myös itsetunnoltaan vahvempi miesten seurassa. Eli kyllä me naiset haluamme näyttää haluttavilta ja seksuaalisesti tavoiteltavilta. ;)

140

9534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälin

      kaikkea sitä tyhmä nainen tekee tyhmiä miehiä miellyttääkseen.


      t. aidon d-kupin nainen, joka vihaa niitä ällöjä tissimiehiä, eikä tikullakaan sellaisiin tissien kuolaajiin koskisi

    • on..

      Nainen, jolla on suuret rinnat, on bimbon näköinen. Tietysti miehet haluaa nussia sellaisia. Mutta minä haluankin miehen, joka rakastaa minua eikä tissejäni. Enkä halua määritellä elämääni sillä, olenko miesten mieleinen vain en, vaan omana itsenäsi, itsenäisenä arvokkaana ihmisenä. Kyllä hävettäisi tissit törröllään älykääpiönä kulkea. Olisi todella noloa - vaikka eihän ne älykääpiöt sitä älyä.

      • isorintainen

        ihan luonnostaan.Olenko siis auttamattomasti bimbo?Joskus olen kyllä saanut katkeria kommentteja naisilta,ihan kuin olisi oma vikani kun olen tällaiseksi syntynyt.Pitäisi kai pienennyttää itseään,että ei kukaan kuvittelisi,että ylpeilen rinnoillani.Nainen voi olla ylpeä kauniista kasvoistaan,sääristään ym,muttei rinnoistaan.


      • hus hus ;D
        isorintainen kirjoitti:

        ihan luonnostaan.Olenko siis auttamattomasti bimbo?Joskus olen kyllä saanut katkeria kommentteja naisilta,ihan kuin olisi oma vikani kun olen tällaiseksi syntynyt.Pitäisi kai pienennyttää itseään,että ei kukaan kuvittelisi,että ylpeilen rinnoillani.Nainen voi olla ylpeä kauniista kasvoistaan,sääristään ym,muttei rinnoistaan.

        jep, viesti näillä palstoilla on ihan selkeä. Isorintainen on bimbo olipa rinnat sitten aidot tai ei. Älykäs isorintainen nainen menee pienennysleikkaukseen saadakseen b-kupin rinnat ja naisten hyväksynnän ;)

        Tosin minä en ole lesbo, enkä näin ollen myöskään tarvitse naisten hyväksyntää. Itseasiassa nauran rintojani alatyyliin kommentoiville naisille nykyään päin naamaa ja annan ihan samalla mitalla takaisin heidän rinnoistaan (huu bimbo onkin teräväkielinen). Kateus on ruma sairaus, yrittipä sen naamioida miten tahansa. Ole ylpeä rinnoistasi, niin olen minäkin!

        "Mikään ei ole niin pelottavaa kuin isorintainen(blondi)nainen ja pelottavuutta ei voi vähentää millään muulla tavalla kuin yrittämällä tehdä sellaisesta naurettava"


      • hus hus ;D
        isorintainen kirjoitti:

        ihan luonnostaan.Olenko siis auttamattomasti bimbo?Joskus olen kyllä saanut katkeria kommentteja naisilta,ihan kuin olisi oma vikani kun olen tällaiseksi syntynyt.Pitäisi kai pienennyttää itseään,että ei kukaan kuvittelisi,että ylpeilen rinnoillani.Nainen voi olla ylpeä kauniista kasvoistaan,sääristään ym,muttei rinnoistaan.

        jep, viesti näillä palstoilla on ihan selkeä. Isorintainen on bimbo olipa rinnat sitten aidot tai ei. Älykäs isorintainen nainen menee pienennysleikkaukseen saadakseen b-kupin rinnat ja naisten hyväksynnän ;)

        Tosin minä en ole lesbo, enkä näin ollen myöskään tarvitse naisten hyväksyntää. Itseasiassa nauran rintojani alatyyliin kommentoiville naisille nykyään päin naamaa ja annan ihan samalla mitalla takaisin heidän rinnoistaan (huu bimbo onkin teräväkielinen). Kateus on ruma sairaus, yrittipä sen naamioida miten tahansa. Ole ylpeä rinnoistasi, niin olen minäkin!

        "Mikään ei ole niin pelottavaa kuin isorintainen(blondi)nainen ja pelottavuutta ei voi vähentää millään muulla tavalla kuin yrittämällä tehdä sellaisesta naurettava"


      • Anonyymi

        Kuinka vanha olet


    • syy..

      Se suurin syy plastiikkakirurgisiin operaatioihin on huono itsetunto. Luullaan, ettei ihmisellä ole mitään arvoa, jos miehet ei kuolaa perässä. Siinäpä sitä saakin tissejä suurennella, mutta ei se huono itsetunto minnekään katoa. Tutkitusti tiedetään, että naiset, jotka ovat käyttäneet kosmeettista plastiikkakirurgia, tekevät itsemurhia useammin kuin muut. Ei auta isot tötteröt, ei.

      • miesten keskuudessa

        Valinnanvara lisääntyy seksikkäämmällä naisella miesten keskuudessa.

        Tossa on vastaus itsemurhatutkimukseen.

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,4724.msg120483.html#msg120483

        Rintasyövän jälkeen naiset eivät ole henkisesti yhtä vahvoja.


      • -----

      • tuo oli
        vaan oikeaa kirjoitti:

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?db=pubmed&cmd=Retrieve&dopt=AbstractPlus&list_uids=17255699&query_hl=1&itool=pubmed_docsum

        http://psy.psychiatryonline.org/cgi/content/full/48/2/178

        mutta englanniksi. Ymmärrätkö englantia?

        "New reports citing an increased risk for suicide among women with breast implants have brought renewed concerns but are unable to demonstrate a cause-and-effect relationship between breast implants and suicide."

        Tässä ensimmäisessä artikkelissa pohditaan vain mistä tuo syy-seuraus-suhde johtuu, kun sitä ei ole voitu osoittaa. Silti se asia pysyy samana että silikoni-implantit ottaneilla on enemmän itsemurhia, ei pelkästään Suomessa ja Pohjoismaissa vaan myös Yhdysvalloissa kuten nämä sinun artikkelisi kertovat.


        "Four epidemiological studies have reported an excess of deaths from suicide among women with cosmetic (augmentation) silicone gel-filled breast implants, with a total of 58 deaths from suicide in the four studies (versus 25.2 expected in the general population)"

        Tuossa tuo toisesta liittämästäsi artikkelista löytyvä sama asia. Siinä oli tarkoitus tutkia, onko rintasyövän takia implantit saaneilla yhtä korkeat itsemurhaluvut kuin pelkistä kosmeettisista syistä implantit ottaneilla. Todettiin että rintasyövän takia implantit ottaneilla ei ole niin suuri itsemurhariski.

        "The 5-year cumulative death rates from both suicide and accidents in the postmastectomy reconstruction group were similar to those for all other breast cancer patients and also to the subgroup that had mastectomy without reconstruction."

        "Psychological profiles and risks for suicide may differ between women who obtain implants for cosmetic augmentation versus postmastectomy reconstruction."


      • valinnanvara
        miesten keskuudessa kirjoitti:

        Valinnanvara lisääntyy seksikkäämmällä naisella miesten keskuudessa.

        Tossa on vastaus itsemurhatutkimukseen.

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,4724.msg120483.html#msg120483

        Rintasyövän jälkeen naiset eivät ole henkisesti yhtä vahvoja.

        Ja pah! Minä en ottaisi pitkällä tikullakaan sellaisia miehiä, jotka haluaa minua vain tötterötissien vuoksi. Hyi helvetti.


    • hyvä itsetunto

      kun pitää miehiä miellyttääkseen leikellä kroppaansa.

    • mutta.....

      mun mielestä nainen on kylläkin naisellisemman näköinen pienillä rinnoilla...
      t: 75 f

    • Mä en ainaskaan

      ""Keskimäärin suuremmilla rinnoilla varustettu nainen on myös itsetunnoltaan vahvempi miesten seurassa. Eli kyllä me naiset haluamme näyttää haluttavilta ja seksuaalisesti tavoiteltavilta. ;)""

      No jooh, enpä tunnista itseäni tuosta kuvauksesta.. Keskinmääräistä suurempi povi kun löytyy.. Mitat mulla 170/58/F75-G70.. Ikää 24..

      Rintani ovat olleet tätä kokoluokkaa melkein 17-vuotiaasta lähtien.. Huomiota miehiltä (=useimmiten törkeiden tuijotusten ja huutelujen ja jopa kähminnän muodossa) on tullut ja käytännön ongelmiakin ollut..

      Olo on aina ollut näiden kanssa epävarma, kiusallinen.. En ole päässyt sinuiksi rintojeni kanssa, kun ne ova LIIAN ISOT kokonaisuuteen nähden..

      Nyt olen menossa kuukauden sisään pienennykseen, tavoitteenani b- tai c-kuppi... Haluan toki näyttää haluttavalta jne. kuten mainitsit, mutta ennen kaikkea haluan näyttää tasapainoiselta.. Haluan ettei minusta puhuttaessa käytetä enää ilmaisua "se muija, jolla on isot tissit" tmv.. Haluan, että voin olla normaalin huomaamaton..¨

      Mutta onnittelut silikoneista, ilmiselvästi ovat parantaneet elämäsi laatua.. :)

      • mulla sama fiilis

        Mulla on DD:t ja inhoan niitä. Liikuntaa ym. haittaa tosi paljon. On sellainen ryhditön olo. Mieheni on sanonut rehellisesti, että teoriassa tykkää pienemmistä. Toki rakkauteensa, puhumattakaan rakastumisesta, ei vaikuta pätkääkään. Viimeksi tänään tuttu fiksuksi luulemani miespuoleinen kaveri lipsautti kahvilassa, että kiva nähdä sua taas täällä täysin rinnoin :-P voihan yrjöt! Arvatkaa miltä näytin imetysaikoinani (2 lasta).


    • TOTTA :D

      jos sinä viestinaloittaja olet laittanut mahtavat DD-silikonisi miesten takia, älä hitossa yleistä sitä kaikkiin naisiin,jotka silkkareita on laittanu.. ja jos sinä olet sen tehnyt että saat miesseuraa (ennen et ilmeisesti mielestäsi miehille kelvannut) älä yleistä sitäkään meihin muihin silkkareita ottaisiin.
      Mulla oli ennen A kupit ja nyt C kupit, enkä todellakaan ole miesten takia ottanut niitä. Mä sain miesseuraa ennen silkkareitakin, et oliskohan se vika sinun kohdallasi ollut jossai muussa ;)
      Mä laitoin silkkarit sen takia et voin välttyä naistensaunoissa säälikatseilta ja että vaatteet istuu päällä ja jotta olen naisen näköinen, (EN BIMBON SIIS, JOLTA ITSE ILMEISESTI DD KUPPINESI SITTEN NÄYTÄT).

      Musta jokaisella saa olla minkäkokoiset rinnat tahansa, oli ne pienet tai isot tai keskikokoiset omat tai luomut, kohan kantajansa on tyytyväinen, en lähde arvostelemaan kenenkään isonnuksia enkä pienennyksiä ja syitä niihin, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan :)

      • Tyttö))))

        No, onpa tullut kommenttia puolesta ja vastaan. Kyllä pienirintaiset pelkää miestensä puolesta ettei vain isotissinen blondi vie heideän miehiään. ;) Ja niinhän siinä juuri käy, jos tilanne tulee kohdalle.
        Tiedän olevani alastomana todellisen herkun näköinen; hoikka vartalo ja suuret kiinteät rinnat. Joka mies on hulluna tällaiseen vartaloon, väittäkää sitten mitä haluatte. Minulle seksi on todella tärkeä asia ja haluan, että mies kiihottuu nimenomaan minun vartalostani eikä hänen todellakaan tarvitse minun kanssani ajatella ketään muuta.

        Olkaa nyt tytöt rehellisiä.. Kumpaa mies haluaisi ennemmin panna? Minunlaista isorintaista seksipommia vai onnetonta pikkutissistä taviskuikeloa tai 20kg ylipainoista perheenäitiä?
        Jokainen tietää vastauksen, Hih..!


      • säälittävyyden
        Tyttö)))) kirjoitti:

        No, onpa tullut kommenttia puolesta ja vastaan. Kyllä pienirintaiset pelkää miestensä puolesta ettei vain isotissinen blondi vie heideän miehiään. ;) Ja niinhän siinä juuri käy, jos tilanne tulee kohdalle.
        Tiedän olevani alastomana todellisen herkun näköinen; hoikka vartalo ja suuret kiinteät rinnat. Joka mies on hulluna tällaiseen vartaloon, väittäkää sitten mitä haluatte. Minulle seksi on todella tärkeä asia ja haluan, että mies kiihottuu nimenomaan minun vartalostani eikä hänen todellakaan tarvitse minun kanssani ajatella ketään muuta.

        Olkaa nyt tytöt rehellisiä.. Kumpaa mies haluaisi ennemmin panna? Minunlaista isorintaista seksipommia vai onnetonta pikkutissistä taviskuikeloa tai 20kg ylipainoista perheenäitiä?
        Jokainen tietää vastauksen, Hih..!

        huippu, ei voi muuta sanoa. toivottavasti kelpaat joskus jollekin myös muuksi kuin yhden yön panoksi. aivot voisit laittaa sitten samalla seuraavassa leikkauksessa. ;))


      • c-kuppinainen
        Tyttö)))) kirjoitti:

        No, onpa tullut kommenttia puolesta ja vastaan. Kyllä pienirintaiset pelkää miestensä puolesta ettei vain isotissinen blondi vie heideän miehiään. ;) Ja niinhän siinä juuri käy, jos tilanne tulee kohdalle.
        Tiedän olevani alastomana todellisen herkun näköinen; hoikka vartalo ja suuret kiinteät rinnat. Joka mies on hulluna tällaiseen vartaloon, väittäkää sitten mitä haluatte. Minulle seksi on todella tärkeä asia ja haluan, että mies kiihottuu nimenomaan minun vartalostani eikä hänen todellakaan tarvitse minun kanssani ajatella ketään muuta.

        Olkaa nyt tytöt rehellisiä.. Kumpaa mies haluaisi ennemmin panna? Minunlaista isorintaista seksipommia vai onnetonta pikkutissistä taviskuikeloa tai 20kg ylipainoista perheenäitiä?
        Jokainen tietää vastauksen, Hih..!

        Ajattelit sitten leimata kaikki silikoninaiset tyhmiksi bimboiksi. Pitäisit pääsi kiinni, jos oot noin blondi.


      • VASTATKO
        Tyttö)))) kirjoitti:

        No, onpa tullut kommenttia puolesta ja vastaan. Kyllä pienirintaiset pelkää miestensä puolesta ettei vain isotissinen blondi vie heideän miehiään. ;) Ja niinhän siinä juuri käy, jos tilanne tulee kohdalle.
        Tiedän olevani alastomana todellisen herkun näköinen; hoikka vartalo ja suuret kiinteät rinnat. Joka mies on hulluna tällaiseen vartaloon, väittäkää sitten mitä haluatte. Minulle seksi on todella tärkeä asia ja haluan, että mies kiihottuu nimenomaan minun vartalostani eikä hänen todellakaan tarvitse minun kanssani ajatella ketään muuta.

        Olkaa nyt tytöt rehellisiä.. Kumpaa mies haluaisi ennemmin panna? Minunlaista isorintaista seksipommia vai onnetonta pikkutissistä taviskuikeloa tai 20kg ylipainoista perheenäitiä?
        Jokainen tietää vastauksen, Hih..!

        TÄLLE ENÄÄ..SE ON JOKU PROVO VAAN.

        EIHÄ MIEHET SIITÄ MUUTA HALUU KU PANNA VAAN..
        :DD SEN TAKIA VARMAAN NE DD-KUPIT HOMMASKIN..ETTÄ EES SILLOIN SAIS MIESTÄ ...NAURETTAVA BICTH


      • e-kuppinen
        Tyttö)))) kirjoitti:

        No, onpa tullut kommenttia puolesta ja vastaan. Kyllä pienirintaiset pelkää miestensä puolesta ettei vain isotissinen blondi vie heideän miehiään. ;) Ja niinhän siinä juuri käy, jos tilanne tulee kohdalle.
        Tiedän olevani alastomana todellisen herkun näköinen; hoikka vartalo ja suuret kiinteät rinnat. Joka mies on hulluna tällaiseen vartaloon, väittäkää sitten mitä haluatte. Minulle seksi on todella tärkeä asia ja haluan, että mies kiihottuu nimenomaan minun vartalostani eikä hänen todellakaan tarvitse minun kanssani ajatella ketään muuta.

        Olkaa nyt tytöt rehellisiä.. Kumpaa mies haluaisi ennemmin panna? Minunlaista isorintaista seksipommia vai onnetonta pikkutissistä taviskuikeloa tai 20kg ylipainoista perheenäitiä?
        Jokainen tietää vastauksen, Hih..!

        jos vain panemisesta puhutaan niin sitten ei varmaan sulla miehistä ole pulaa.
        itelläni on e-kupit, 20-vuotias ja ei miehen miestä näkyvillä, mutta ongelma onkin siinä että haluan muuta kuin vain panemista suhteelta. en halua että mies rakastuu rintoihini eikä minuun. kunhan vähän kasvat henkisesti niin ehkä älyät mistä puhun.
        pienentämään olen menossa nyt lumien saapuessa, kun rahat on koossa ja saan vihdoinkin nauttia narutopeista, halterneckeistä ja olla ilman rintaliivejä ilman että tulee hiostava ja painava olo tai ihottumaa. en malta odottaa niitä c-kuppeja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mies tykkää
        e-kuppinen kirjoitti:

        jos vain panemisesta puhutaan niin sitten ei varmaan sulla miehistä ole pulaa.
        itelläni on e-kupit, 20-vuotias ja ei miehen miestä näkyvillä, mutta ongelma onkin siinä että haluan muuta kuin vain panemista suhteelta. en halua että mies rakastuu rintoihini eikä minuun. kunhan vähän kasvat henkisesti niin ehkä älyät mistä puhun.
        pienentämään olen menossa nyt lumien saapuessa, kun rahat on koossa ja saan vihdoinkin nauttia narutopeista, halterneckeistä ja olla ilman rintaliivejä ilman että tulee hiostava ja painava olo tai ihottumaa. en malta odottaa niitä c-kuppeja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Se onkin ero jos on terhakat silikonit kuin roikkuvat e-kupit. Miehet pitävät suurista terhakoista silikonirinnoista.


      • sellaista pitää??
        Mies tykkää kirjoitti:

        Se onkin ero jos on terhakat silikonit kuin roikkuvat e-kupit. Miehet pitävät suurista terhakoista silikonirinnoista.

        ei kaikki miehet ole samanlaisia, toiset pitää toisesta toiset toisesta. itse en vain halua ajautua jonkun sellaisen kanssa joka pitää vain rinnoistani eikä välitä muusta. ei sellaisen kanssa voi pitkään suhteessa elää. jos tahdon kuolaajan, hankin koiran!
        onneksi kaikki miehet eivät ole yhtä tyhmiä, itse pidän erityisesti niistä älykkäistä, jostka osaavat arvostaa muuta kuin isoka rintoja.

        kuka puhui roikkuvista rinnoista? en ainakaan mie! olen nuori ei ne vielä roiku!! koko se ongelma on.


      • höh vaan
        Mies tykkää kirjoitti:

        Se onkin ero jos on terhakat silikonit kuin roikkuvat e-kupit. Miehet pitävät suurista terhakoista silikonirinnoista.

        oikeat miehet nimittäin.


      • ***
        Mies tykkää kirjoitti:

        Se onkin ero jos on terhakat silikonit kuin roikkuvat e-kupit. Miehet pitävät suurista terhakoista silikonirinnoista.

        Osuit aika pitkälti asian ytimeen ;)


      • höh vaan
        *** kirjoitti:

        Osuit aika pitkälti asian ytimeen ;)

        varmasti allekirjoitat, kun sen itse kirjoititkin. On se kumma kun olette noin kateellisia aidoille rinnoille. Ei kai se mikään ihme olekaan, kun ne vievät kaikki tervejärkiset miehet teidän nenänne edestä.


      • Mimosa...
        höh vaan kirjoitti:

        varmasti allekirjoitat, kun sen itse kirjoititkin. On se kumma kun olette noin kateellisia aidoille rinnoille. Ei kai se mikään ihme olekaan, kun ne vievät kaikki tervejärkiset miehet teidän nenänne edestä.

        minäkin luiskkani soppaan :)

        Riippuu siitä tietenkin, että onko ne aidot terhakat rinnat, vai venyneet riippurinnat. Kannattaako kadehtia ;)

        Riippuvia en minä ainakaan haluisi itselleni...sellaiset minulla on jo nimittäin :D

        Ja toiseekseen en jaksa käyttää energiaani kadehtimalla niitä aitoja "ei riippuvia", koska asian pystyy aika helposti korjaamaan. JOS nimittäin haluaa tai uskaltaa leikkauttaa rintansa. Valinta on oma.


      • silikonit
        Mimosa... kirjoitti:

        minäkin luiskkani soppaan :)

        Riippuu siitä tietenkin, että onko ne aidot terhakat rinnat, vai venyneet riippurinnat. Kannattaako kadehtia ;)

        Riippuvia en minä ainakaan haluisi itselleni...sellaiset minulla on jo nimittäin :D

        Ja toiseekseen en jaksa käyttää energiaani kadehtimalla niitä aitoja "ei riippuvia", koska asian pystyy aika helposti korjaamaan. JOS nimittäin haluaa tai uskaltaa leikkauttaa rintansa. Valinta on oma.

        jos sulla on niin rumat rinnat. Kaikilla ei onneksi ruputissejä ole. Ja sepä tuntuu harmittavan tissinsä leikkauttaneita. Ihme porukkaa...


      • MinttuMaaria1
        silikonit kirjoitti:

        jos sulla on niin rumat rinnat. Kaikilla ei onneksi ruputissejä ole. Ja sepä tuntuu harmittavan tissinsä leikkauttaneita. Ihme porukkaa...

        miksi harmittaa, jos asia on korjattu?


      • minäkin ihmettelen
        MinttuMaaria1 kirjoitti:

        miksi harmittaa, jos asia on korjattu?

        Miksi sitten olette täällä haukkumassa aitoja rintoja? Lapsellista porukkaa. Seuraavaksi voisitte mennä päälääkäriin, että saisi vielä huonon itsetunnonkin kuntoon.


      • olet täällä
        minäkin ihmettelen kirjoitti:

        Miksi sitten olette täällä haukkumassa aitoja rintoja? Lapsellista porukkaa. Seuraavaksi voisitte mennä päälääkäriin, että saisi vielä huonon itsetunnonkin kuntoon.

        mollaamassa silikonirintoja?

        Tuo kamala katkeruus kuultaa läpi.


      • tuo ap:n
        olet täällä kirjoitti:

        mollaamassa silikonirintoja?

        Tuo kamala katkeruus kuultaa läpi.

        teksti ja mieti sitä. Jos kaikki silikonibimbot noin aivottomia, niin huhhuijaa,


      • ja vaikutti
        tuo ap:n kirjoitti:

        teksti ja mieti sitä. Jos kaikki silikonibimbot noin aivottomia, niin huhhuijaa,

        kyllä bimbon puheelta...mutta pystytkö myöntämään. että kaikki silikonirintaiset eivät ole noin tyhmiä.

        Ja on ihan fiksujakin miehiä, jotka sattuvat pitämään naisista, joilla on silikonit.


      • heti kun
        ja vaikutti kirjoitti:

        kyllä bimbon puheelta...mutta pystytkö myöntämään. että kaikki silikonirintaiset eivät ole noin tyhmiä.

        Ja on ihan fiksujakin miehiä, jotka sattuvat pitämään naisista, joilla on silikonit.

        tulisi yksi fiksu vastaan. Tuollaiset aloitukset saa silikoninaiset näyttämään äärettömän tyhmiltä.


      • FlyttaPåDej
        Tyttö)))) kirjoitti:

        No, onpa tullut kommenttia puolesta ja vastaan. Kyllä pienirintaiset pelkää miestensä puolesta ettei vain isotissinen blondi vie heideän miehiään. ;) Ja niinhän siinä juuri käy, jos tilanne tulee kohdalle.
        Tiedän olevani alastomana todellisen herkun näköinen; hoikka vartalo ja suuret kiinteät rinnat. Joka mies on hulluna tällaiseen vartaloon, väittäkää sitten mitä haluatte. Minulle seksi on todella tärkeä asia ja haluan, että mies kiihottuu nimenomaan minun vartalostani eikä hänen todellakaan tarvitse minun kanssani ajatella ketään muuta.

        Olkaa nyt tytöt rehellisiä.. Kumpaa mies haluaisi ennemmin panna? Minunlaista isorintaista seksipommia vai onnetonta pikkutissistä taviskuikeloa tai 20kg ylipainoista perheenäitiä?
        Jokainen tietää vastauksen, Hih..!

        Hah ja DD on sun mielest muka iso? hah watch me. Mullapas AIDOT H-kupin rinnat, ja sinunkaltaiset kumitissit jäävät kyllä kakkoseks jos miehien huomiosta puhutaan kun astun baariin sisään! Näkeekin kumitissi muijien ilmeistä kaukaa kui vituttaa et ei laittanu pikkasen enemmän sitä mössöö tisseihinsä ;)
        Ja te ootte viel maksanneet tonneja jostai muovipaloista :'D mä oon saanu ilmaiseks


      • Huonot palikat
        FlyttaPåDej kirjoitti:

        Hah ja DD on sun mielest muka iso? hah watch me. Mullapas AIDOT H-kupin rinnat, ja sinunkaltaiset kumitissit jäävät kyllä kakkoseks jos miehien huomiosta puhutaan kun astun baariin sisään! Näkeekin kumitissi muijien ilmeistä kaukaa kui vituttaa et ei laittanu pikkasen enemmän sitä mössöö tisseihinsä ;)
        Ja te ootte viel maksanneet tonneja jostai muovipaloista :'D mä oon saanu ilmaiseks

        Kirjoituksesi taitaa sarkasmia kun sinua harmittaa ettei miehet edes muista miltä näytät, katse ei nouse rintoja ylemmäksi. Isoista rinnoista haaveilevat miehet ovat taineet jäädä ilman oman äitinsä rintoja ja etsivät korviketta aikuisena.

        Pitää kyllä myöntää että katson kateellisena nuoria normaalivartaloisia naisia joilla on isot hyllyvät rinnat kun omat geenini ovat kasvattaneet vain olemattoman pienet rinnat. Piti siis hakea ne "muovipalat" että saisi edes normaalikokoiset rinnat ja näyttäisi naiselta.

        Ehkä olet kiitollinen geeneistäsi mutta kunhan niistä isoista rinnoista alkaa olla terveydellistä haittaa, voit hakeutua julkiselle puolelle pienennysleikkaukseen. Ei tarvitse maksaa tonneja kuten me suurentajat joudutaan maksamaan omista rinnoistamme.


    • myös isorintainen

      Kuppikokoni on ollut aika nuoresta saakka DD tai E, muuten olen pieni ja pyöreä, mutten missään nimessä lihavaksi luokiteltava, painoindeksi taitaa olla n.23.
      eipä tuota ole ollut valinnanvaraa liian kanssa miesten suhteen. Naamaltani olen aika tavallisen näköinen, en kovin ruma, mutten varsinaisen kaunotarkaan.
      Työssäkäyvä ja koulutettu olen myös.

      Joten... ei pelkillä isoilla rinnoilla miesseuraa taida saada.

      • myös isorintainen

        mainitsematta, että aina olen kärsinyt suurista rinnoistani, olen enemmänkin kokenut kiusantekoa ja naureskelua kuin ihailua. Itsetuntoa ne eivät ikinä ole nostaneet, pikemminkin päinvastoin.

        Pienennysleikkaukseen ei ole ollut varaa eikä uskallusta.


      • Maiju <3
        myös isorintainen kirjoitti:

        mainitsematta, että aina olen kärsinyt suurista rinnoistani, olen enemmänkin kokenut kiusantekoa ja naureskelua kuin ihailua. Itsetuntoa ne eivät ikinä ole nostaneet, pikemminkin päinvastoin.

        Pienennysleikkaukseen ei ole ollut varaa eikä uskallusta.

        Mulla on samanlaisia kokemuksia. Mulla on E-kuppi ja ikää 24 v. Aion mennä pienentämään. B-kuppi olisi tähtäimessä. Ihanaa kun saa laittaa narutoppeja ja kaikkea ihanaa kesähepenettä ensi kesänä eikä tarvitse kuunnella riettaiden vanhojen ukkojen huutelua. Suosittelen sullekin, turhaan niistä kärsii, kun voi asialle jotain tehdäkin.


    • onneton tyttö

      En kyllä allekirjoita tuota että isorintaisena itsetuntoni miesten ja naistenkin seurassa olisi huipussaan.

      Olen itse varsinaisen bimbon prototyyppi. Isorintainen, pyöreäpeppuinen ja vaalea nainen ja olen koko ikäni kärsinyt ulkonäöstäni. Kukaan ei ota minua vakavasti, ei kukaan. Olen kouluttanut itseni pitkälle, mutta työnhaussa tai koulussa minulle suoranaisesti lässytettiin ja sanottiin asiat moneen kertaan ihan kuin en olisi älynnyt mitään tai olisin sellainen ikuinen barbinukke.

      Naiset vihaavat minua eikä minulla ole monta naisystävää.

      Miehet ovat koko aikuisikäni tuijottaneet, kähmineet ja kuolanneet perääni ja olen niin kyllästynyt tuohon huomioon että yritän pukeutumisellani peitellä vartaloani ja suoraan sanottuna menisin välittömästi rintojen pienennysleikkaukseen jos kukkarossa olisi varaa.

      Tietysti jos olisin toisen luontoinen niin nauttisin täysin "rinnoin" huomiosta jotka miehet jakelevat mutta kun en ole, haluaisin olla ihan normaali nainen jolla olisi normaalin kokoiset rinnat. Itsetuntoni on nollassa juuri isojen rintojeni takia :(

    • tulee mummon näköisiä

      jos niillä on isot rinnat. Ei se ole haluttavaa...

    • höh vaan

      arvannut että edes silikoonibimbo voi olla noin tyhmä. Kiitos tästä opettavaisesta esimerkistä. Nyt tiedän että sanalle bimbo löytyy edustajia ihan koto-Suomesta.

      • Mies joka tykkää

        Fiksumpi se on kuin sinä. Painu pikkurinta pois meidän miesten silmistä.


      • mars mars
        Mies joka tykkää kirjoitti:

        Fiksumpi se on kuin sinä. Painu pikkurinta pois meidän miesten silmistä.

        kipin kapin peiton alle ja simmut kiinni. Hyvää yötä! Eiköhän tämä keskustelu jo riitä tästä aiheesta.


      • höh vaan
        Mies joka tykkää kirjoitti:

        Fiksumpi se on kuin sinä. Painu pikkurinta pois meidän miesten silmistä.

        Mulla on kauniit aidot rinnat ja miehiä riittää, toisin teillä säälittävillä tötterötisseillä. :D Mä tiedän tasan tarkkaan oikeiden miesten mielipiteet teidän tötteröistä. Että äläpä entinen pikkutissi, nykyinen kumitissi, napise siellä.


      • ***
        höh vaan kirjoitti:

        Mulla on kauniit aidot rinnat ja miehiä riittää, toisin teillä säälittävillä tötterötisseillä. :D Mä tiedän tasan tarkkaan oikeiden miesten mielipiteet teidän tötteröistä. Että äläpä entinen pikkutissi, nykyinen kumitissi, napise siellä.

        Jos sulla niitä miehiä riittäisi oikeasti niin mahdottoman paljon,niin ei sua silloin pelottaisi toisten silikonit,eikä sun tarvitsisi silloin olla täällä haukkumassa isorintaisia naisia.

        Ja ton sun asenteesi huomioiden lienee aivan selvä asia,ettei kukaan sulle sano naamatusten pitävänsä silikoneista.Ei kukaan muslimifundamentalistillekaan ala kertoa rivoja vitsejä Allahista.
        Kiihkouskovaisten kanssa pääsee helpoimmalla kun hyväksyy niiden uskonnon ja sen erityispiirteet ja puhuu vain sellaisia,mikä ei uskovaisen vakaumusta loukkaa.


      • höh vaan
        *** kirjoitti:

        Jos sulla niitä miehiä riittäisi oikeasti niin mahdottoman paljon,niin ei sua silloin pelottaisi toisten silikonit,eikä sun tarvitsisi silloin olla täällä haukkumassa isorintaisia naisia.

        Ja ton sun asenteesi huomioiden lienee aivan selvä asia,ettei kukaan sulle sano naamatusten pitävänsä silikoneista.Ei kukaan muslimifundamentalistillekaan ala kertoa rivoja vitsejä Allahista.
        Kiihkouskovaisten kanssa pääsee helpoimmalla kun hyväksyy niiden uskonnon ja sen erityispiirteet ja puhuu vain sellaisia,mikä ei uskovaisen vakaumusta loukkaa.

        Ketkä säälittävät kumitissit sen haukkumisen aloitti? Miehiä riittää kyllä, ja saan sanoa mielipiteeni täällä, kun kirjoitatte noin typeriä. Silikonit ei pelota, naurattaa vain miksi teidän pitää plastiikkakirurgia-palstalla todistella itsellenne/ toisillenne että tisseistänne pidetään. Menkää ulos oikeaan elämään ja ottakaa selvää!

        Mulla ei ole mitään asennetta silikoneja kohtaan, mutta alkaa pikkuhiljaa tulla tällaisten kirjoitusten ansiosta. Miesten mielipiteet tiedän todellakin, enkä ole keskusteluun edes osallistunut kuin kuuntelevana osapuolena kotibileissä. Mulla ei ole mitään teidän silkkareitanne vastaan, mutta lapsellisia olette kun pitää aitoja rintoja mollata. Kateutta se vain on, sen me kaikki naiset tiedämme.

        Niin ja kuppikokoni on c. En ole pikkutissi, kuten joku raasu entinen pikkutissi tuossa kirjoitti.

        Luulin että ap:n kirjoitus on provo, mutta ilmeisesti ei olekaan. Että osaatte olla lapsellisia. Ihmetelkää sitten, miksi teitä pidetään tyhjäpää bimboina. Tämän keskustelun perusteella allekirjoitan tuon väitteen täysin. Toivottavasti se silikoni ei pehmennä ihan kaikkien kumitissien aivoja kuitenkaan. Muuten täytyy alkaa karttelemaan kumitissinaisia ihan oikeassa elämässä. No, ehkä ne epäonnistuneet leikkaustapaukset ovat näitä, jotka kirjoittaa provoja tänne.


      • höh vaan
        höh vaan kirjoitti:

        Ketkä säälittävät kumitissit sen haukkumisen aloitti? Miehiä riittää kyllä, ja saan sanoa mielipiteeni täällä, kun kirjoitatte noin typeriä. Silikonit ei pelota, naurattaa vain miksi teidän pitää plastiikkakirurgia-palstalla todistella itsellenne/ toisillenne että tisseistänne pidetään. Menkää ulos oikeaan elämään ja ottakaa selvää!

        Mulla ei ole mitään asennetta silikoneja kohtaan, mutta alkaa pikkuhiljaa tulla tällaisten kirjoitusten ansiosta. Miesten mielipiteet tiedän todellakin, enkä ole keskusteluun edes osallistunut kuin kuuntelevana osapuolena kotibileissä. Mulla ei ole mitään teidän silkkareitanne vastaan, mutta lapsellisia olette kun pitää aitoja rintoja mollata. Kateutta se vain on, sen me kaikki naiset tiedämme.

        Niin ja kuppikokoni on c. En ole pikkutissi, kuten joku raasu entinen pikkutissi tuossa kirjoitti.

        Luulin että ap:n kirjoitus on provo, mutta ilmeisesti ei olekaan. Että osaatte olla lapsellisia. Ihmetelkää sitten, miksi teitä pidetään tyhjäpää bimboina. Tämän keskustelun perusteella allekirjoitan tuon väitteen täysin. Toivottavasti se silikoni ei pehmennä ihan kaikkien kumitissien aivoja kuitenkaan. Muuten täytyy alkaa karttelemaan kumitissinaisia ihan oikeassa elämässä. No, ehkä ne epäonnistuneet leikkaustapaukset ovat näitä, jotka kirjoittaa provoja tänne.

        kumitissi-nimityksen olen oppinut muuten miehiltä. ;) Niin paljon ne arvostaa teidän kumejanne. :D


      • Mimosa..
        *** kirjoitti:

        Jos sulla niitä miehiä riittäisi oikeasti niin mahdottoman paljon,niin ei sua silloin pelottaisi toisten silikonit,eikä sun tarvitsisi silloin olla täällä haukkumassa isorintaisia naisia.

        Ja ton sun asenteesi huomioiden lienee aivan selvä asia,ettei kukaan sulle sano naamatusten pitävänsä silikoneista.Ei kukaan muslimifundamentalistillekaan ala kertoa rivoja vitsejä Allahista.
        Kiihkouskovaisten kanssa pääsee helpoimmalla kun hyväksyy niiden uskonnon ja sen erityispiirteet ja puhuu vain sellaisia,mikä ei uskovaisen vakaumusta loukkaa.

        joka sanan. piste.


      • Mimosa...
        höh vaan kirjoitti:

        kumitissi-nimityksen olen oppinut muuten miehiltä. ;) Niin paljon ne arvostaa teidän kumejanne. :D

        tarvikaan arvostaa :D

        kumitissi, ent.pikkutissi ym. solvaukset, miksi?

        Helpommalla pääset kun myönnät sinäkin, että et ole tyytyväinen rintoihisi ja kadehdit salaa paremmin varusteltuja naisia :)

        Kohta aloitat että kyllä mullakin olisi varaa, mutta en halua...mulla on luonnostaan niin kauniit ja kaikki miehet tykkää.. plaa,plaa. Miksi todistella?

        Täällähän voi kuka tahansa sanoa mitä tahansa, vaikka miss maailma.(tai miksei mis-silikoni)


      • joku muka
        *** kirjoitti:

        Jos sulla niitä miehiä riittäisi oikeasti niin mahdottoman paljon,niin ei sua silloin pelottaisi toisten silikonit,eikä sun tarvitsisi silloin olla täällä haukkumassa isorintaisia naisia.

        Ja ton sun asenteesi huomioiden lienee aivan selvä asia,ettei kukaan sulle sano naamatusten pitävänsä silikoneista.Ei kukaan muslimifundamentalistillekaan ala kertoa rivoja vitsejä Allahista.
        Kiihkouskovaisten kanssa pääsee helpoimmalla kun hyväksyy niiden uskonnon ja sen erityispiirteet ja puhuu vain sellaisia,mikä ei uskovaisen vakaumusta loukkaa.

        isorintaisia naisia tässä ketjussa? En huomannut, sen sijaan pienirintaisia ja aitoja rintoja haukkui taas joku entinen pienirintainen silikonihörhö.

        Outoa porukkaa nämä silikonibimbot. Jos jokainen huolehtisi vain omista rinnoistaan eikä haukkuisi muiden rintoja. Jookosta joo? ;)

        - terhakka aito d-kupin nainen


      • Mimosa..
        joku muka kirjoitti:

        isorintaisia naisia tässä ketjussa? En huomannut, sen sijaan pienirintaisia ja aitoja rintoja haukkui taas joku entinen pienirintainen silikonihörhö.

        Outoa porukkaa nämä silikonibimbot. Jos jokainen huolehtisi vain omista rinnoistaan eikä haukkuisi muiden rintoja. Jookosta joo? ;)

        - terhakka aito d-kupin nainen

        kauniit C-cupit?


      • pännii?
        Mimosa... kirjoitti:

        tarvikaan arvostaa :D

        kumitissi, ent.pikkutissi ym. solvaukset, miksi?

        Helpommalla pääset kun myönnät sinäkin, että et ole tyytyväinen rintoihisi ja kadehdit salaa paremmin varusteltuja naisia :)

        Kohta aloitat että kyllä mullakin olisi varaa, mutta en halua...mulla on luonnostaan niin kauniit ja kaikki miehet tykkää.. plaa,plaa. Miksi todistella?

        Täällähän voi kuka tahansa sanoa mitä tahansa, vaikka miss maailma.(tai miksei mis-silikoni)

        Jos jollakin on kauniit aidot terhakat rinnat, niin anna olla. Jos sun rinnat rupsuttaa, niin ota täytteet. Onko tuo nyt niin vaikeaa???


      • on edelleenkin
        Mimosa.. kirjoitti:

        kauniit C-cupit?

        d-kupit, sun tisseistä en tiedä, eikä kiinnosta. Mikä sua vaivaa??


      • aidot terhakat
        joku muka kirjoitti:

        isorintaisia naisia tässä ketjussa? En huomannut, sen sijaan pienirintaisia ja aitoja rintoja haukkui taas joku entinen pienirintainen silikonihörhö.

        Outoa porukkaa nämä silikonibimbot. Jos jokainen huolehtisi vain omista rinnoistaan eikä haukkuisi muiden rintoja. Jookosta joo? ;)

        - terhakka aito d-kupin nainen

        todella kiinteät f-cupit, joita kaikki kehuu ja kadehtii. Revi siitä :)


      • F-cupit
        on edelleenkin kirjoitti:

        d-kupit, sun tisseistä en tiedä, eikä kiinnosta. Mikä sua vaivaa??

        ja toooosi terhakat


      • Mimosa..
        pännii? kirjoitti:

        Jos jollakin on kauniit aidot terhakat rinnat, niin anna olla. Jos sun rinnat rupsuttaa, niin ota täytteet. Onko tuo nyt niin vaikeaa???

        uskaltaa ottaa ahdasmielisten naisten takia. Muutenkin, kun on keskivertoa paremman näköinen kasvoiltaan ja omaa rikkaan miehen, niin joutuu usein naisten vihan kohteeksi :(


      • sitten.
        Mimosa.. kirjoitti:

        uskaltaa ottaa ahdasmielisten naisten takia. Muutenkin, kun on keskivertoa paremman näköinen kasvoiltaan ja omaa rikkaan miehen, niin joutuu usein naisten vihan kohteeksi :(

        Onko huono itsetunto? Mene sitten psykologille terapiaan. Ne tissit ei sun itsetuntoa paranna.


      • Mimosa..
        sitten. kirjoitti:

        Onko huono itsetunto? Mene sitten psykologille terapiaan. Ne tissit ei sun itsetuntoa paranna.

        minä puhuin ahdasmielisistä ja kateellisista naisista.

        Tunnistatko itsesi?


      • mutta tunnistan
        Mimosa.. kirjoitti:

        minä puhuin ahdasmielisistä ja kateellisista naisista.

        Tunnistatko itsesi?

        huonon itsetunnon omistavat naiset. Niille on tosi tärkeää saada muiden hyväksyntä silikonirinnoilleen. Miksi? Jos olette itse tyytyväisiä, niin miksi muiden mielipiteet haittaa teitä? Siksi kun itsetunto on huono.


      • Mimosa..
        sitten. kirjoitti:

        Onko huono itsetunto? Mene sitten psykologille terapiaan. Ne tissit ei sun itsetuntoa paranna.

        tahtoo väitellä vielä!!


      • Mimosa..
        mutta tunnistan kirjoitti:

        huonon itsetunnon omistavat naiset. Niille on tosi tärkeää saada muiden hyväksyntä silikonirinnoilleen. Miksi? Jos olette itse tyytyväisiä, niin miksi muiden mielipiteet haittaa teitä? Siksi kun itsetunto on huono.

        ja vielä kerran itsetunto.

        Sinulla on huono itsetunto ja oikeasti rumat syyläiset luomurinnat.

        Sinä olet KATEELLINEN.


      • ole edes
        Mimosa.. kirjoitti:

        tahtoo väitellä vielä!!

        vastusta. Soita se psykologin aika ja pohdi siellä silikonirintojen vaikutusta itsetuntoosi. Saisit ammattilaisen näkemyksen, nouseeko se siitä silikonien myötä.


      • ottaapa lujille
        Mimosa.. kirjoitti:

        ja vielä kerran itsetunto.

        Sinulla on huono itsetunto ja oikeasti rumat syyläiset luomurinnat.

        Sinä olet KATEELLINEN.

        Miksi olisin kateellinen rumista rupurinnostasi. :D Juurihan itse myönsit että ne on niin rumat että pitä ottaa silikonit. Mulla on edelleenkin kaunis terhakka d-kuppi. Kadehdi sitä rupurinta. :))))


      • Mimosa...
        ole edes kirjoitti:

        vastusta. Soita se psykologin aika ja pohdi siellä silikonirintojen vaikutusta itsetuntoosi. Saisit ammattilaisen näkemyksen, nouseeko se siitä silikonien myötä.

        ja kunnolla.


      • näyttää
        Mimosa... kirjoitti:

        ja kunnolla.

        edelleenkin.


      • Mimosa..
        ottaapa lujille kirjoitti:

        Miksi olisin kateellinen rumista rupurinnostasi. :D Juurihan itse myönsit että ne on niin rumat että pitä ottaa silikonit. Mulla on edelleenkin kaunis terhakka d-kuppi. Kadehdi sitä rupurinta. :))))

        puhuit itsesi pussiin ja pahasti. äläkä väitä ettet ole sama :)

        Niin ja kuppikokoni on c. En ole pikkutissi, kuten joku raasu entinen pikkutissi tuossa kirjoitti.


      • Mimosa..
        näyttää kirjoitti:

        edelleenkin.

        ei näytä ei!!


      • jäi pois
        Mimosa.. kirjoitti:

        puhuit itsesi pussiin ja pahasti. äläkä väitä ettet ole sama :)

        Niin ja kuppikokoni on c. En ole pikkutissi, kuten joku raasu entinen pikkutissi tuossa kirjoitti.

        sori


      • lähtikö
        Mimosa.. kirjoitti:

        puhuit itsesi pussiin ja pahasti. äläkä väitä ettet ole sama :)

        Niin ja kuppikokoni on c. En ole pikkutissi, kuten joku raasu entinen pikkutissi tuossa kirjoitti.

        järki? Itse väitit että sulla on rumat riipparinnat ja pitää siksi ottaa silarit.

        En ole puhunut pussiin, sulla vaan vippaa vintissä aika pahasti.


      • ***
        höh vaan kirjoitti:

        Ketkä säälittävät kumitissit sen haukkumisen aloitti? Miehiä riittää kyllä, ja saan sanoa mielipiteeni täällä, kun kirjoitatte noin typeriä. Silikonit ei pelota, naurattaa vain miksi teidän pitää plastiikkakirurgia-palstalla todistella itsellenne/ toisillenne että tisseistänne pidetään. Menkää ulos oikeaan elämään ja ottakaa selvää!

        Mulla ei ole mitään asennetta silikoneja kohtaan, mutta alkaa pikkuhiljaa tulla tällaisten kirjoitusten ansiosta. Miesten mielipiteet tiedän todellakin, enkä ole keskusteluun edes osallistunut kuin kuuntelevana osapuolena kotibileissä. Mulla ei ole mitään teidän silkkareitanne vastaan, mutta lapsellisia olette kun pitää aitoja rintoja mollata. Kateutta se vain on, sen me kaikki naiset tiedämme.

        Niin ja kuppikokoni on c. En ole pikkutissi, kuten joku raasu entinen pikkutissi tuossa kirjoitti.

        Luulin että ap:n kirjoitus on provo, mutta ilmeisesti ei olekaan. Että osaatte olla lapsellisia. Ihmetelkää sitten, miksi teitä pidetään tyhjäpää bimboina. Tämän keskustelun perusteella allekirjoitan tuon väitteen täysin. Toivottavasti se silikoni ei pehmennä ihan kaikkien kumitissien aivoja kuitenkaan. Muuten täytyy alkaa karttelemaan kumitissinaisia ihan oikeassa elämässä. No, ehkä ne epäonnistuneet leikkaustapaukset ovat näitä, jotka kirjoittaa provoja tänne.

        En tiedä kuka on aloittanut haukkumisen,mutta vahva epäilys on...
        Olen käynyt tällä palstalla nyt kahtena päivänä ja aika selvästi täällä erottuu noi sun kommenttisi,jotka ilmaantuu heti kun joku sanoo jotain positiivista silikoneista.Lähes poikkeuksetta niihin sisältyy nimittelyä ym.henkilökohtaista haukkumista.

        Ihan tiedoksi vaan,vaikket tälläkään kertaa suostu uskomaan,mutta olen edelleen mies.
        Toisekseen,yhdessä threadissa käytän aina vain yhtä nimimerkkiä.Tai no joskus jotain ihan höpöhöpö-nimimerkkejä(tyyliin qdnqiuwqu) jotka vaihtuu koko ajan,mutta silloin pidän huolen,että lukijalle ei jää epäselväksi että olen se sama kirjoittaja koko ajan.

        Plastiikkakirurgia-palstalle en ole kirjoittanut mitään muuta,kuin nämä nyt tässä *** nimimerkillä ja eilen vastailin sulle jotain muistaakseni "mirka eiku mikko" nimimerkillä.Piti tulla tänne vain lukemaan tätä osastoa ihan tiedonhankinta mielessä,mutta toi sun älytön vouhkaamisesi provosoi vastailemaan.

        Ihan hakematta tulee mieleen tästä muutamaan vuoden takaa,kun käsittääkseni se Silikonitieto-nettisivun ylläptäjä terrorisoi tätä foorumia ja oli koko ajan jokapaikassa levittämässä propagandaansa ja haukkumassa silikoneja sekä ihmisiä joilla sellaiset oli,tai niistä jotain positiivista sanoi.
        Silläkin oli ilmeisesti liikaa aikaa,kun päivät pitkät täällä päivysti saarnaamassa.
        Tätä plastiikkakirurgia osastoa ei kai silloin vielä ollut,kun se oli joka puolella tuolla muillakin osastoilla.Tai sitten se oli vielä kiireisempi kuin luulinkaan.Itseäni ei tämä aihe silloin edes erityisemmin kiinnostanut ja taisin itsekin olla vähän ennakkoluuloinen silikonien suhteen.Silti sille hourupäälle piti aina välillä jotain provoa heittää ;)

        Nojoo,nyt todistan olevanin vanhentunut ja viisastunut ja jätän tämän tähän.Sullahan näyttää tota seuraakin riittävän muutenkin :D


      • tooosi pahalta
        Mimosa.. kirjoitti:

        ei näytä ei!!

        riipparinta vastaan kaunis terhakka d-kupin rinta. Olet altavastaaja. :))) Soita sinne psykologille, ennen kuin järkesi lähtee kokonaan.


      • ole väittänyt
        ottaapa lujille kirjoitti:

        Miksi olisin kateellinen rumista rupurinnostasi. :D Juurihan itse myönsit että ne on niin rumat että pitä ottaa silikonit. Mulla on edelleenkin kaunis terhakka d-kuppi. Kadehdi sitä rupurinta. :))))

        että minua kadehtisit, vaan kauniita silikoneja/luomuja.
        Jos sinulla rinnat olisi kunnossa, et vaivautuisi asiasta väittelemään.


      • väitinkö että pitää??
        lähtikö kirjoitti:

        järki? Itse väitit että sulla on rumat riipparinnat ja pitää siksi ottaa silarit.

        En ole puhunut pussiin, sulla vaan vippaa vintissä aika pahasti.

        voin ottaa jos haluan, mutten tiedä. Sanoin että asian voi korjata. Valinta on jokaisen oma.

        kirjoitit aiemmin että sinulla on kauniit C-cupit


      • naurettava.
        *** kirjoitti:

        En tiedä kuka on aloittanut haukkumisen,mutta vahva epäilys on...
        Olen käynyt tällä palstalla nyt kahtena päivänä ja aika selvästi täällä erottuu noi sun kommenttisi,jotka ilmaantuu heti kun joku sanoo jotain positiivista silikoneista.Lähes poikkeuksetta niihin sisältyy nimittelyä ym.henkilökohtaista haukkumista.

        Ihan tiedoksi vaan,vaikket tälläkään kertaa suostu uskomaan,mutta olen edelleen mies.
        Toisekseen,yhdessä threadissa käytän aina vain yhtä nimimerkkiä.Tai no joskus jotain ihan höpöhöpö-nimimerkkejä(tyyliin qdnqiuwqu) jotka vaihtuu koko ajan,mutta silloin pidän huolen,että lukijalle ei jää epäselväksi että olen se sama kirjoittaja koko ajan.

        Plastiikkakirurgia-palstalle en ole kirjoittanut mitään muuta,kuin nämä nyt tässä *** nimimerkillä ja eilen vastailin sulle jotain muistaakseni "mirka eiku mikko" nimimerkillä.Piti tulla tänne vain lukemaan tätä osastoa ihan tiedonhankinta mielessä,mutta toi sun älytön vouhkaamisesi provosoi vastailemaan.

        Ihan hakematta tulee mieleen tästä muutamaan vuoden takaa,kun käsittääkseni se Silikonitieto-nettisivun ylläptäjä terrorisoi tätä foorumia ja oli koko ajan jokapaikassa levittämässä propagandaansa ja haukkumassa silikoneja sekä ihmisiä joilla sellaiset oli,tai niistä jotain positiivista sanoi.
        Silläkin oli ilmeisesti liikaa aikaa,kun päivät pitkät täällä päivysti saarnaamassa.
        Tätä plastiikkakirurgia osastoa ei kai silloin vielä ollut,kun se oli joka puolella tuolla muillakin osastoilla.Tai sitten se oli vielä kiireisempi kuin luulinkaan.Itseäni ei tämä aihe silloin edes erityisemmin kiinnostanut ja taisin itsekin olla vähän ennakkoluuloinen silikonien suhteen.Silti sille hourupäälle piti aina välillä jotain provoa heittää ;)

        Nojoo,nyt todistan olevanin vanhentunut ja viisastunut ja jätän tämän tähän.Sullahan näyttää tota seuraakin riittävän muutenkin :D

        Mä tulin etsimään tietoa luomen poistosta tänne palstalle. Viimeksi olen täällä vieraillut varmaan puoli vuotta sitten. Ehkä teillä on paljon vihamiehiä sitten, jos joku teille aina vastaa. En ihmettele yhtään tämän keskustelun perusteella. Hanki elämä, niin ei tarvitse itkeä kuka kirjoitti mitä.


      • kirjoittanut.
        väitinkö että pitää?? kirjoitti:

        voin ottaa jos haluan, mutten tiedä. Sanoin että asian voi korjata. Valinta on jokaisen oma.

        kirjoitit aiemmin että sinulla on kauniit C-cupit

        Mikä sua vaivaa??? Mulla on d-kuppi, haluatko tulla ihailemaan?


      • ihan vaan
        ole väittänyt kirjoitti:

        että minua kadehtisit, vaan kauniita silikoneja/luomuja.
        Jos sinulla rinnat olisi kunnossa, et vaivautuisi asiasta väittelemään.

        siksi, että tuo ap:n kirjoitus oli niin naurettava. Ei onneksi tarvitse kadehtia kauniita luomuja kun omistan sellaiset. Silikonit ei minun silmää miellytä.


      • alennun myös
        tooosi pahalta kirjoitti:

        riipparinta vastaan kaunis terhakka d-kupin rinta. Olet altavastaaja. :))) Soita sinne psykologille, ennen kuin järkesi lähtee kokonaan.

        solvaamaan.

        Minä olen kuule päältävastaaja, katsos kun minä voin leikkauttaa rintani jos haluan.

        Ja tulee takuulla terhakammat kuin sinulla :) Tai mistä sen tietää vaikka olisi jo nytten.(minun sana vastaan sinun)
        Minun mielestäni ne ovat niin isot, että ne roikkuu. Sinulla varmaan ehkä vähän roikkuu myös ;)

        MITÄ ET VARMAAN MYÖNNÄ.

        "miksi myöntäisin kun ei roiku"


      • kauneus on katsos
        ihan vaan kirjoitti:

        siksi, että tuo ap:n kirjoitus oli niin naurettava. Ei onneksi tarvitse kadehtia kauniita luomuja kun omistan sellaiset. Silikonit ei minun silmää miellytä.

        katsojan silmässä. okei...voisin tulla ihailemaan..


      • onneksi tarvitse
        alennun myös kirjoitti:

        solvaamaan.

        Minä olen kuule päältävastaaja, katsos kun minä voin leikkauttaa rintani jos haluan.

        Ja tulee takuulla terhakammat kuin sinulla :) Tai mistä sen tietää vaikka olisi jo nytten.(minun sana vastaan sinun)
        Minun mielestäni ne ovat niin isot, että ne roikkuu. Sinulla varmaan ehkä vähän roikkuu myös ;)

        MITÄ ET VARMAAN MYÖNNÄ.

        "miksi myöntäisin kun ei roiku"

        leikkauttaa, kun mulla on kauniit luonnostaan. :) Ja takuulla terhakammat ja paremman tuntuiset kuin sulla. Saat vielä kapseloituneet ja arpiset rupusäkit huonolla tuurilla. :)))) Mun järki on onneksi tallella. :) Hanki sinäkin elämä, niin ei tarvitse itkeä tykkääkö joku sun silkkareista vai ei.


      • niin voisitko laittaa
        kauneus on katsos kirjoitti:

        katsojan silmässä. okei...voisin tulla ihailemaan..

        kuvia?

        Mietin, viitsisinkö laittaa tänne sähköposti-osoitettani...


      • asut?
        kauneus on katsos kirjoitti:

        katsojan silmässä. okei...voisin tulla ihailemaan..

        Tervetuloa vaan, mutta jätä ne aseet kotiisi. Kuulostat sen verran kateelliselta ja sekopäältä, että en ihan heti luottaisi.


      • samaa
        tooosi pahalta kirjoitti:

        riipparinta vastaan kaunis terhakka d-kupin rinta. Olet altavastaaja. :))) Soita sinne psykologille, ennen kuin järkesi lähtee kokonaan.

        täällä kuka vain, voi väittää mitä vain :)
        uskoo ken haluaa...tsadaa


      • tissieni kuvia
        kauneus on katsos kirjoitti:

        katsojan silmässä. okei...voisin tulla ihailemaan..

        kenellekään. Se on tultava livenä ihailemaan. Kerro missä asut, niin tehdään tärskyt?


      • soittaa
        samaa kirjoitti:

        täällä kuka vain, voi väittää mitä vain :)
        uskoo ken haluaa...tsadaa

        psygologille. Paljastus: olen sellaisen kanssa naimisissa. revi siitä.


      • niin.
        samaa kirjoitti:

        täällä kuka vain, voi väittää mitä vain :)
        uskoo ken haluaa...tsadaa

        Tuliko uskon puute? :D Mä voin kyllä treffata sut livenä, mutta sulla ei taida paukut riittää.


      • aidot terhakat
        aidot terhakat kirjoitti:

        todella kiinteät f-cupit, joita kaikki kehuu ja kadehtii. Revi siitä :)

        k-cupit


      • aloittaa uutta
        aidot terhakat kirjoitti:

        k-cupit

        keskustelua. asin naantalissa. sano paikka ja aika, sinä "terhakka luomu"


      • asun :)
        aloittaa uutta kirjoitti:

        keskustelua. asin naantalissa. sano paikka ja aika, sinä "terhakka luomu"

        sano aika ja paikka paukut riittää, jos ei otetaan varapaukkuja. Otan psygologi-mieheni mukaan.

        Sopiiko?


      • tervetuloa tänne
        aloittaa uutta kirjoitti:

        keskustelua. asin naantalissa. sano paikka ja aika, sinä "terhakka luomu"

        vaikka viikonloppuna, viikolla en ehdi näkemään.


      • pitää mennä
        asun :) kirjoitti:

        sano aika ja paikka paukut riittää, jos ei otetaan varapaukkuja. Otan psygologi-mieheni mukaan.

        Sopiiko?

        ilmoita se aika ja paikka.


      • tulipas
        pitää mennä kirjoitti:

        ilmoita se aika ja paikka.

        sulle kiire. :D


      • jonkinlainen
        tervetuloa tänne kirjoitti:

        vaikka viikonloppuna, viikolla en ehdi näkemään.

        kompromissi, välimatka on niin pitkä..
        mitä ehdotat?


      • mun ois pitänyt
        tulipas kirjoitti:

        sulle kiire. :D

        jo mennä, muttei malta.

        Tää on aika kivaa oikeesti, vai ootko erimieltä?


      • minun rinnat
        jonkinlainen kirjoitti:

        kompromissi, välimatka on niin pitkä..
        mitä ehdotat?

        noin paljon kinnostaa, niin tervetuloa Ouluun. Minä en matkusta mihinkään, kun ihailijoita riittää täällä kotikaupungissakin.


      • toki
        minun rinnat kirjoitti:

        noin paljon kinnostaa, niin tervetuloa Ouluun. Minä en matkusta mihinkään, kun ihailijoita riittää täällä kotikaupungissakin.

        niin ihmeelliset ne kuulostaa olevan ;)


      • minustakin. ;)
        mun ois pitänyt kirjoitti:

        jo mennä, muttei malta.

        Tää on aika kivaa oikeesti, vai ootko erimieltä?

        Saa minun rintoja tulla ihailemaan kauempaakin. Eipä olisi ensimmäinen kerta. ;)


      • on :)
        toki kirjoitti:

        niin ihmeelliset ne kuulostaa olevan ;)

        Isot ihanat aidot rinnat. Luulisi siellä etelässäkin sellaisia jollakin olevan, jos pidät silmäsi auki. ;)


      • yrittää uskoa
        minustakin. ;) kirjoitti:

        Saa minun rintoja tulla ihailemaan kauempaakin. Eipä olisi ensimmäinen kerta. ;)

        sinua ;)

        on tuo matka niin pitkä, etten taida jaksaa nähdä moista vaivaa :D


      • on aitoja
        on :) kirjoitti:

        Isot ihanat aidot rinnat. Luulisi siellä etelässäkin sellaisia jollakin olevan, jos pidät silmäsi auki. ;)

        ja silkkareita.

        Kaikesta huolimatta toivotan sinulle rintoinesi, (oli roikut tahi kauniit ;)

        Hyvää syksyn jatkoa :)


      • olisin niin
        yrittää uskoa kirjoitti:

        sinua ;)

        on tuo matka niin pitkä, etten taida jaksaa nähdä moista vaivaa :D

        mielelläni näyttänyt sulle tissini. Ei niitä ihan kaikille näytetä. ;) Kivat päivänjatkot, toivottavasti saat kivat silkkarit. Ei mulla mitään niitä vastaan ole, niin kauan kun ei aleta aitoja rintoja haukkumaan.


      • äskeinen viesti
        on :) kirjoitti:

        Isot ihanat aidot rinnat. Luulisi siellä etelässäkin sellaisia jollakin olevan, jos pidät silmäsi auki. ;)

        hyvää syksyä rintoinesi ;)

        oli millaset hyvänsä :)


      • samaa sulle
        on aitoja kirjoitti:

        ja silkkareita.

        Kaikesta huolimatta toivotan sinulle rintoinesi, (oli roikut tahi kauniit ;)

        Hyvää syksyn jatkoa :)

        Kauniit nämä on, eikä mitkään roikut. :)


      • kaksin kappalein
        samaa sulle kirjoitti:

        Kauniit nämä on, eikä mitkään roikut. :)

        viesti. kone tökkii...


      • osaltani anteeksi
        olisin niin kirjoitti:

        mielelläni näyttänyt sulle tissini. Ei niitä ihan kaikille näytetä. ;) Kivat päivänjatkot, toivottavasti saat kivat silkkarit. Ei mulla mitään niitä vastaan ole, niin kauan kun ei aleta aitoja rintoja haukkumaan.

        typerää käytöstäni


      • höh vaan
        Mimosa... kirjoitti:

        tarvikaan arvostaa :D

        kumitissi, ent.pikkutissi ym. solvaukset, miksi?

        Helpommalla pääset kun myönnät sinäkin, että et ole tyytyväinen rintoihisi ja kadehdit salaa paremmin varusteltuja naisia :)

        Kohta aloitat että kyllä mullakin olisi varaa, mutta en halua...mulla on luonnostaan niin kauniit ja kaikki miehet tykkää.. plaa,plaa. Miksi todistella?

        Täällähän voi kuka tahansa sanoa mitä tahansa, vaikka miss maailma.(tai miksei mis-silikoni)

        Minä olen todella tyytyväinen rintoihini. Solvaan siksi, koska jotkut silikonibimbot solvaavat luomurintoja. Minulla on c-kuppi, mutta monella ystävättärelläni on pienemmät rinnat ja silti heillä riittää miehiä. Ei se miehen saanti ole rintojen koosta kiinni kuten alkuperäinen kirjoittaja väitti.

        Täällä voi todellakin kuka tahansa sanoa mitä tahansa. Ja solvaajia saa solvata. Ei naisen arvo ole tisseistä kiinni.

        "Kohta aloitat että kyllä mullakin olisi varaa, mutta en halua...mulla on luonnostaan niin kauniit ja kaikki miehet tykkää.. plaa,plaa. Miksi todistella?"

        Olisi varaa, mutta ei ole tarvetta. Niin juuri, miksi todistella? Sanoin jo aiemminkin että miksi teidän pitää plastiikkakirurgia-palstalla todistella itsellenne/ toisillenne että tisseistänne pidetään? Miksi te todistelette täällä jatkuvasti niiden silikonien upeutta, jos ne kerran oikeasti ovat niin mahtavat kuin väitätte? Minua alkaa epäilyttää, että se leikkaus on mennyt pieleen kun pitää noin paljon todistella.


      • höh vaan
        *** kirjoitti:

        En tiedä kuka on aloittanut haukkumisen,mutta vahva epäilys on...
        Olen käynyt tällä palstalla nyt kahtena päivänä ja aika selvästi täällä erottuu noi sun kommenttisi,jotka ilmaantuu heti kun joku sanoo jotain positiivista silikoneista.Lähes poikkeuksetta niihin sisältyy nimittelyä ym.henkilökohtaista haukkumista.

        Ihan tiedoksi vaan,vaikket tälläkään kertaa suostu uskomaan,mutta olen edelleen mies.
        Toisekseen,yhdessä threadissa käytän aina vain yhtä nimimerkkiä.Tai no joskus jotain ihan höpöhöpö-nimimerkkejä(tyyliin qdnqiuwqu) jotka vaihtuu koko ajan,mutta silloin pidän huolen,että lukijalle ei jää epäselväksi että olen se sama kirjoittaja koko ajan.

        Plastiikkakirurgia-palstalle en ole kirjoittanut mitään muuta,kuin nämä nyt tässä *** nimimerkillä ja eilen vastailin sulle jotain muistaakseni "mirka eiku mikko" nimimerkillä.Piti tulla tänne vain lukemaan tätä osastoa ihan tiedonhankinta mielessä,mutta toi sun älytön vouhkaamisesi provosoi vastailemaan.

        Ihan hakematta tulee mieleen tästä muutamaan vuoden takaa,kun käsittääkseni se Silikonitieto-nettisivun ylläptäjä terrorisoi tätä foorumia ja oli koko ajan jokapaikassa levittämässä propagandaansa ja haukkumassa silikoneja sekä ihmisiä joilla sellaiset oli,tai niistä jotain positiivista sanoi.
        Silläkin oli ilmeisesti liikaa aikaa,kun päivät pitkät täällä päivysti saarnaamassa.
        Tätä plastiikkakirurgia osastoa ei kai silloin vielä ollut,kun se oli joka puolella tuolla muillakin osastoilla.Tai sitten se oli vielä kiireisempi kuin luulinkaan.Itseäni ei tämä aihe silloin edes erityisemmin kiinnostanut ja taisin itsekin olla vähän ennakkoluuloinen silikonien suhteen.Silti sille hourupäälle piti aina välillä jotain provoa heittää ;)

        Nojoo,nyt todistan olevanin vanhentunut ja viisastunut ja jätän tämän tähän.Sullahan näyttää tota seuraakin riittävän muutenkin :D

        "Ihan tiedoksi vaan,vaikket tälläkään kertaa suostu uskomaan,mutta olen edelleen mies."

        Tälläkään kertaa? Tiedätkö pikkuinen, että tämä on valtakunnallinen keskustelupalsta, ja tänne voi kirjoittaa ihan kuka tahansa, joka osaa kirjoittaa? Minä en ole sinun kanssasi tietääkseni aiemmin kirjoittanut mitään.

        Pitäisikö sinun lopettaa tuo päivystäminen? Kuulostaa sen verran hullulta tuo kirjoituksesi. Luulosairauteen löytyy lääkkeet.


      • hehheh
        asun :) kirjoitti:

        sano aika ja paikka paukut riittää, jos ei otetaan varapaukkuja. Otan psygologi-mieheni mukaan.

        Sopiiko?

        psykologi kirjoitetaan muuten näin, ei psygologi ;)))))


    • nutturapää nainen

      Tässä ei taida psygologit enää auttaa, eiköhän tarvita jo psykiatria.
      No, teille nämä käsitteet täällä palstalla on kyllä ihan sekaisin.- logi tai -atri jne.,,

      Olettekos koskaan kuulleet mikä on ihmisen suurin ja tärkein sukupuolielin , erotiikan ja seksin väline ?
      Se löytyy kyllä sieltä korvien välistä.

      Näiden juttujen perusteella EI TUNNU KYLLÄ LÖYTYVÄN MITÄÄN sietä korvien välistä!

      • myönnettäköön

        joskus vaan innostuu ja alkaa lapsettaan niin kovasti, hih.


      • vaan sullekin :)

        Ei ne tissit sentään maailman ykkösasia ole. Tiedetään...


    • ei kiinnosta

      edes lukea koko ketjua, niin paksua tekstiä.

      • elämä!

        Miks pitää tapella jostain tisseistä. Hankkikaa elämä=P


    • ....ffff..

      että oikeesti te kaikki kadehditte toisianne! ja te ketkä niin leuhkitte niillä luomuillanne,,voihan nekin pikkuhiljaa rupsahtaa ja roikkua polvissa asti;) pilkka sattuu omaan nilkkaan,,miettikääs sitä

      • Tyttö))))

        Kovasti tämä aihe kiinnostaa ihmisiä. Totuus on se, että pikkutissiset kadehtivat meitä isorintaisia.
        Minusta suuret rinnat tekevät naisen, todellisen naisen, nartun. ;)


      • Pömppis
        Tyttö)))) kirjoitti:

        Kovasti tämä aihe kiinnostaa ihmisiä. Totuus on se, että pikkutissiset kadehtivat meitä isorintaisia.
        Minusta suuret rinnat tekevät naisen, todellisen naisen, nartun. ;)

        Mulla ainakin on isot lössähtäneet rinnat. ovat ihan kun mäyräkoiran korvat. ja ihan tyytyväinen olen ja näyttää kelpaavan hyvin miehellenikin, saahan niitä kerättyä kokoon rintsikoihin niin näyttää tosi hyvältä.

        Ei kai niitä isoja rintoja tarvita, kai pienet ja sievätkin käy, joten en usko että tarvitaan isot rinnat seksiin.

        Voisin kuitenkin joskus mennä pienentämään ja nostattamaan tisujani. Silikonit en menisi laittamaan enkä ainakaan jonkun miehen takia.


        En jaksanu lukea koko viestiketjua läpi


      • Tietoa seksuaalisuudesta
        Tyttö)))) kirjoitti:

        Kovasti tämä aihe kiinnostaa ihmisiä. Totuus on se, että pikkutissiset kadehtivat meitä isorintaisia.
        Minusta suuret rinnat tekevät naisen, todellisen naisen, nartun. ;)

        Pikkutissiset saavat miestä niin kauan kuin osalla miehistä löytyy perverssio pikkupoikiin. Pikkutissiset voivat korvata tämän fantasian. Älkää väittäkö etteikö tämä olisi totta.


      • luulet vain
        Tyttö)))) kirjoitti:

        Kovasti tämä aihe kiinnostaa ihmisiä. Totuus on se, että pikkutissiset kadehtivat meitä isorintaisia.
        Minusta suuret rinnat tekevät naisen, todellisen naisen, nartun. ;)

        Moni isorintainen kadehtii pienempiä rintoja. Kuten minä, joka aion pienentää b-kuppiin. Kaikki eivät todellakaan halua suuria rintoja. Huvittavaa, muuten kun itselläsi on ollut luonnostaan pienet rinnat, ja nyt ollaan niin narttua. ;D Entä jos sairastut rintasyöpään ja rintasi leikataan pois. Oletko sitten nainen enää ollenkaan? Olet vielä niin nuori ja lapsellinen. Kun aikuistut, niin ymmärrät että naiseus on paljon muuta kuin tissit.


      • nauru pidentää ikää =)
        Tyttö)))) kirjoitti:

        Kovasti tämä aihe kiinnostaa ihmisiä. Totuus on se, että pikkutissiset kadehtivat meitä isorintaisia.
        Minusta suuret rinnat tekevät naisen, todellisen naisen, nartun. ;)

        entinen kateellinen pikkutissi. :P onpa ressukalla nyt uho päällä. mitenkä jos silikonisi kapseloituu ja joudut poistattamaan ne? sitten olet taas lähtöpisteessä, eli kateellinen pikkutissi paitsi että rintasi ovat vielä surkeammassa kunnossa. toista se on meillä luomutisseillä. =)


      • Tyttö))))
        nauru pidentää ikää =) kirjoitti:

        entinen kateellinen pikkutissi. :P onpa ressukalla nyt uho päällä. mitenkä jos silikonisi kapseloituu ja joudut poistattamaan ne? sitten olet taas lähtöpisteessä, eli kateellinen pikkutissi paitsi että rintasi ovat vielä surkeammassa kunnossa. toista se on meillä luomutisseillä. =)

        Ensinnäkin, en ole mikään pikkutyttö, olen jo 22-vuotias, vaalea, kiinteäkroppainen, posliiniksi ajeltu nainen ja tiedän, mikä miestä kiihottaa. On upeaa saada mies sekaisin vartalostani ja suurista, kiinteistä rinnoistani. Baarissa pienirintaisten ystävieni on vaikeaa saada miesseuraa, mutta minä saan kenet tahansa. Moni vanhempi perheenisäkin on lähtenyt naimaan minua, vaikka vaimo odottaa kiltisti miestä kotona. Ja juuri kyseiset miehet kehuvat suuria, pystyjä rintojani ja haukkuvat vaimonsa onnettomia...

        Te arvostelijat olette vain oikeasti kateellisia minulle ja haluaisitte olla kuin minä, mutta ette uskalla. Hih...;)


      • LOL LOL
        Tyttö)))) kirjoitti:

        Ensinnäkin, en ole mikään pikkutyttö, olen jo 22-vuotias, vaalea, kiinteäkroppainen, posliiniksi ajeltu nainen ja tiedän, mikä miestä kiihottaa. On upeaa saada mies sekaisin vartalostani ja suurista, kiinteistä rinnoistani. Baarissa pienirintaisten ystävieni on vaikeaa saada miesseuraa, mutta minä saan kenet tahansa. Moni vanhempi perheenisäkin on lähtenyt naimaan minua, vaikka vaimo odottaa kiltisti miestä kotona. Ja juuri kyseiset miehet kehuvat suuria, pystyjä rintojani ja haukkuvat vaimonsa onnettomia...

        Te arvostelijat olette vain oikeasti kateellisia minulle ja haluaisitte olla kuin minä, mutta ette uskalla. Hih...;)

        ei haluaisi olla kuin sinä. Aivoton kana joka ei miestä tosielämässä saa. Provoilet, kun ei sulla muuta elämää ole. Hukkaat vain aikaasi naurettava bimbo. Luuletko oikeasti että joku sun säälittäviä selityksiäsi uskoo. Ikävää että leikkauksesi epäonnistui noin pahasti ja ainut ilosi on provoilla. Yritä päästä katkeruudestasi ja kateudestasi eroon niin voit sinäkin saada joskus jonkun miehen.


      • tutulta
        Tyttö)))) kirjoitti:

        Ensinnäkin, en ole mikään pikkutyttö, olen jo 22-vuotias, vaalea, kiinteäkroppainen, posliiniksi ajeltu nainen ja tiedän, mikä miestä kiihottaa. On upeaa saada mies sekaisin vartalostani ja suurista, kiinteistä rinnoistani. Baarissa pienirintaisten ystävieni on vaikeaa saada miesseuraa, mutta minä saan kenet tahansa. Moni vanhempi perheenisäkin on lähtenyt naimaan minua, vaikka vaimo odottaa kiltisti miestä kotona. Ja juuri kyseiset miehet kehuvat suuria, pystyjä rintojani ja haukkuvat vaimonsa onnettomia...

        Te arvostelijat olette vain oikeasti kateellisia minulle ja haluaisitte olla kuin minä, mutta ette uskalla. Hih...;)

        kuulostaa erittäin paljon siltä että sinulla on erittäin huono itsetunto. etsit miehiä koska luulet sen parantavan itsetuntoasi, koska he ihailevat vartaloasi. tai sitten oikeasti luulet että se riittää. mutta entä rakkaus? etkö ikinä halua rakastua. tuskin kukaan mies kestäisi sinua.
        johtuuko se siitä että tiedät ettei sinussa ole muuta kuin vartalo? ja lohdutuksesi muille voin sanoa että tuo tyttö on velkakierteessä kaikista kauneusleikkausista 20 vuoden sisällä.

        voin rehellisesti sanoa olisin helvetissä jos olisin kuin sinä. se olisi niin tylsää. minulla on suuremmat toiveet elämältä. mies, lapsia. oikea rakkaus. ei mitään puhdasta himoa. se on ihanaa tietää että joku rakastaa minua itseäni, ei miltä näytän. ymmärrätkö mitä sanon? mieluummin olen älykäs ja normaali näköinen kuin sinun näköinen ja tyhmä. et ole vielä näyttänyt mitään älykkyyden merkkejä muita kuin että osaat kirjoittaa.
        ja tämä ei ole arvostelua vain sääliä. tiedän ettet pyydä sitä mutta en voi sille mitään.


      • kääk!
        Tyttö)))) kirjoitti:

        Ensinnäkin, en ole mikään pikkutyttö, olen jo 22-vuotias, vaalea, kiinteäkroppainen, posliiniksi ajeltu nainen ja tiedän, mikä miestä kiihottaa. On upeaa saada mies sekaisin vartalostani ja suurista, kiinteistä rinnoistani. Baarissa pienirintaisten ystävieni on vaikeaa saada miesseuraa, mutta minä saan kenet tahansa. Moni vanhempi perheenisäkin on lähtenyt naimaan minua, vaikka vaimo odottaa kiltisti miestä kotona. Ja juuri kyseiset miehet kehuvat suuria, pystyjä rintojani ja haukkuvat vaimonsa onnettomia...

        Te arvostelijat olette vain oikeasti kateellisia minulle ja haluaisitte olla kuin minä, mutta ette uskalla. Hih...;)

        No, huh-huh, mitä tekstiä! Mitä järkeä antaa perheenisien kellistää itsensä?
        Arvostaisit enemmän itseäsi ja kehittäisit yläpäätäsi, kerran kroppa on jo kunnossa.


    • jou määän
      • toinenjalkahaudassa

        meinaat sitten, että ruokien lisäaineet, geenimuunnellut ruuat, hiusten- ja ihonhoitotuotteideiden valmistusaineet, ilmansaasteet, vaatteisiin jäävät pesuainejäämät, juomaveden puhdistukseen käytetyt kemikaalit, hormonaaliset ehkäisyvälineet, alkoholin juominen, mausteiden sädettämiset säilyvyyden vuoksi jne. jne. takaavat sinulle pidemmän elämän kuin silikonien omistajalle?

        Kaikki tässä kuollaan joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, pointti on se miten täällä elää ja se on jokaisen oma valinta


      • jou määän
        toinenjalkahaudassa kirjoitti:

        meinaat sitten, että ruokien lisäaineet, geenimuunnellut ruuat, hiusten- ja ihonhoitotuotteideiden valmistusaineet, ilmansaasteet, vaatteisiin jäävät pesuainejäämät, juomaveden puhdistukseen käytetyt kemikaalit, hormonaaliset ehkäisyvälineet, alkoholin juominen, mausteiden sädettämiset säilyvyyden vuoksi jne. jne. takaavat sinulle pidemmän elämän kuin silikonien omistajalle?

        Kaikki tässä kuollaan joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, pointti on se miten täällä elää ja se on jokaisen oma valinta

        oon lähinnä huolissaan siit, että naisilla on nii huono itsetunto että pitää leikkiä terveyden kans ja mennä tommosiin vaarallisiin leikkauksiin, jotta sais miehiä. Sit ne rinnat on kuiteski loppujen lopuksi vielä rumat ja arpiset. Eikä ne oo aidot. Mut iha kui vaa, mää aattelin kirjottaa äidinkielen esseen tosta aiheesta. Oon kotona mahataudissa ja surffailin aikani kuluksi täällä. Ikää mulla on 14 vuotta ja voin kertoo et jo mun ikäset tytöt on iha tuskissaan ulkonäkösä ja rintojensa kans. Must se on tosi surullist. Mun mielest kenenkää naisen ei kannattais itteesä leikata iha turhaa. Mut iteppä päätätte. Jos mä saisin sanoo, ni jättäkää ne silikonit ottamatta. Mä en ainakaa haluis et mun tyttökaverilla olis sellaset. Iha turhaa huolia ja kivuliaita leikkauksia joidenki rintojen takia, ei mitää järkee. Eikä sillä rintojen koolla es oo mitää välii, ku toisest tykkää.


      • :)))

        Liekö ollut ap kirjoittaja eurosinkkujen Kimin kanssa baarissa samaan aikaan?

        "Mä olin pari viikkoa sitten dokaamassa yhdessä räkälässä. Kun pääsin sinne sisään niin mun kylkeen liimautui joku blondityrkky. Se vonkasi koko ajan että lähtisin sen luo teelle. No mä funtsasin että kai mä voin yhdelle kupposelle tulla. Heti kun oltiin sen himassa niin se alkoi repiä multa vaatteita pois. Makuuhuoneessa mä ihmettelin kun mun käteen tarttui jotain ihan outoa. Stondis hävisi saman tien ja mä kysyin että mitä helv... sun tisseille on tapahtunut, onko ne jotkut silikoonit? Tyttö väänsi melkein itkua ja sanoi että ne on koheesioimplantit. Mulle on ihan sama millä nimellä kumitissejä kutsutaan. En mä sitä mimmiä halunnut loukata mutta jotenkin vaan tuli ihan hölmö olo ja hommat loppui siihen paikkaan. Mä voin kuvitella miltä tuntuu sellasesta jätkästä joka huomaa liian myöhään menneensä sänkyyn shemalen kanssa."

        Että niin kova kysyntä baarissa. :)))


      • huuh
        :))) kirjoitti:

        Liekö ollut ap kirjoittaja eurosinkkujen Kimin kanssa baarissa samaan aikaan?

        "Mä olin pari viikkoa sitten dokaamassa yhdessä räkälässä. Kun pääsin sinne sisään niin mun kylkeen liimautui joku blondityrkky. Se vonkasi koko ajan että lähtisin sen luo teelle. No mä funtsasin että kai mä voin yhdelle kupposelle tulla. Heti kun oltiin sen himassa niin se alkoi repiä multa vaatteita pois. Makuuhuoneessa mä ihmettelin kun mun käteen tarttui jotain ihan outoa. Stondis hävisi saman tien ja mä kysyin että mitä helv... sun tisseille on tapahtunut, onko ne jotkut silikoonit? Tyttö väänsi melkein itkua ja sanoi että ne on koheesioimplantit. Mulle on ihan sama millä nimellä kumitissejä kutsutaan. En mä sitä mimmiä halunnut loukata mutta jotenkin vaan tuli ihan hölmö olo ja hommat loppui siihen paikkaan. Mä voin kuvitella miltä tuntuu sellasesta jätkästä joka huomaa liian myöhään menneensä sänkyyn shemalen kanssa."

        Että niin kova kysyntä baarissa. :)))

        Joo no ymmärtäkää nyt jo että nämä on ton yhden ja saman sekopään kirjoittamia juttuja kaikki.Tuo sama joka tuolla eurosinkut palstalla aloittaa ton ketjun nimimerkillä Tiedottaja ja vastailee siihen sitten miljoonalla eri nimimerkillä kertoillen kaikkia pelottelutarinoita.
        http://keskustelut.a-lehdet.fi/kauneusjaterveys/topic_show.pl?tid=3
        (viestistä 9/15 lähtien)
        Toi löytyi googlettamalla alta 10 sekunnissa,lisää löytyy aivan määrättömästi hakusanalla silikonitieto.net,myös täältä suomi24:stä.


      • Nenna3
        huuh kirjoitti:

        Joo no ymmärtäkää nyt jo että nämä on ton yhden ja saman sekopään kirjoittamia juttuja kaikki.Tuo sama joka tuolla eurosinkut palstalla aloittaa ton ketjun nimimerkillä Tiedottaja ja vastailee siihen sitten miljoonalla eri nimimerkillä kertoillen kaikkia pelottelutarinoita.
        http://keskustelut.a-lehdet.fi/kauneusjaterveys/topic_show.pl?tid=3
        (viestistä 9/15 lähtien)
        Toi löytyi googlettamalla alta 10 sekunnissa,lisää löytyy aivan määrättömästi hakusanalla silikonitieto.net,myös täältä suomi24:stä.

        että alkuperäinen kirjoittaja on provo. DD-kuppi on todella ruma. En mä silti usko, että se sama on kaikilla noilla palstoilla. On silikonien vastustajia varmasti muitakin.


    • SHARI

      Isot rinnat ja kympin vartalo

      Kyllä se vaan nii niin on, että miehet rakastaa rintavia naisia.. Olen neljän lapsen äiti. Kävin vuosi sitten Helsingissä vatsan pienennysleikkauksessa sekä nyt pari kuukautta sitten otatin samalla kirurgilla sikikonit, eri sairaalassa (hinnoissa huima ero pääkakaupunkiseudulla!!). A-kupeistani tuli C-kupit, ja mies on aivan sekäaisin, myyty..

      Seksielämä on aina luistanut, mutta nyt varsinkin.. Ja kyllähän se hivelee, kun miehet katsoo ja naisetkin..

      • Nenna3

        Mä olen aina kärsinyt d-kupin rinnoistani, vaikka ovatkin ryhdikkäät. Jos saisin valita, niin ottaisin pienemmät. Mutta näillä mennään. Aviomiehenikin pitää pienemmistä rinnoista. Hän paljasti sen kerran humalassa, ja se sattui. Mulla on sellainen käsitys että suurin osa miehistä pitää pienistä tai keskikokoisista rinnoista. Mulla on sentään omakohtaisia seurustelukokemuksia monen miehen kanssa. Joten parempi ettei kukaan lähde yleistämään.


    • olla

      aika säälittävä ja ittees täynnä oleva bimbo! tyrkytät ittees jonku kumitissies avulla,ei mee sullakaan hyvin jos et miestä muuten saa. mä oon tyytyväinen omiin rintoihin(b) ja silikoneja en tuu ikinä ottamaan,en semmosii tarvi jätkii pyydystämään,oon kelvannu omissa aidoissa rinnoissa.enkä oo ihan tikku.
      et keimaile vaan ja mee kadulle...

      • ^niin

        naiset ajautuvat ottamaan kumitissit, kun eivät muuten saa miehiä. Kauniit naiset saavat miehiä koska vaan. Eräs tuttu laitatti silikonit mutta eipä sen miehen saanti parantunut yhtään. Säälittää oikein, kun hän jää seinäruusuksi ravintolassa joka kerta, kun aidot rinnat omistavat kauniit ja itsevarmat naiset keräävät ympärilleen miehiä kuin hunaja mehiläisiä. Kauniit naiset ei täytettä kaipaa. :)


      • niillä
        ^niin kirjoitti:

        naiset ajautuvat ottamaan kumitissit, kun eivät muuten saa miehiä. Kauniit naiset saavat miehiä koska vaan. Eräs tuttu laitatti silikonit mutta eipä sen miehen saanti parantunut yhtään. Säälittää oikein, kun hän jää seinäruusuksi ravintolassa joka kerta, kun aidot rinnat omistavat kauniit ja itsevarmat naiset keräävät ympärilleen miehiä kuin hunaja mehiläisiä. Kauniit naiset ei täytettä kaipaa. :)

        tisseillä miehiä metsästetä.


      • ^niin
        niillä kirjoitti:

        tisseillä miehiä metsästetä.

        Rumat naiset luulee että tisseillä metsästetään miehiä. Kauniit naiset tietää paremmin. ;)


      • SHARI
        ^niin kirjoitti:

        Rumat naiset luulee että tisseillä metsästetään miehiä. Kauniit naiset tietää paremmin. ;)

        Tämä aihe kyllä kuumentaa tunteita.. Mielestäni en olisi koskaan ulkonäköni parantamiseksi tarvinnut esim. rintojen suurennusta. Olen kaunis ilmankin.
        En sen enempää tai vähempää olisi miesten huomiota saanut. Juttu onkin korvien välissä. Oma itsevarmuuteni on kasvanut ja se on se tekijä, joka näkyy ulospäin. Neljän lapsen jälkeen ei rintavarusrukseni ollut mitään jäljellä. Nyt minulla on rinnat, joista HUOM, itse pidän!! Eikä ne näy ulospäin, että tolla varmasti on. Mielestäni se on jo mielen köyhyyttä, jos itsetunto on jättimeloneiden varassa, niin kuin kirjoittaneella Tytöllä tuntuu olevan..

        No tyttö, kun joskus tuskailet omien lapsiesi kanssa, valvot itkuisia öitä, ja miestä ei kuulukkaan kapakasta kotia, mietitkö, missä hän on? Ehkäpä terveellä maalaisjärjellä olevan naisen kanssa, jonka habitus perustuu muuhunkin kuin kauneusihanteiden palvomiseen..


    • Onuar

      Pitää kyllä paikkansa!

    • Minulle myös

      Itse aion hankkia silikonit, syynä huono itsetunto joka johtuu tubulaarisista (alikehittyneistä) rinnoistani. Otan ne siis itseni takia, haluan päästä nauttimaan kauniista rinnoista sillä itselläni niitä ole ikinä ollutkaan.

    • akateeminen mies

      Myönnän, että kyllä silikonit viehättää enemmän, ovathan ne ryhdikkäät, symmetriset, kiinteä ja terhakkaat. En ymmärrä silikonivastaisuutta.

      Ajatelleenpa, että silikonit olisivat luonnolliset, eli rinnoista kehittyisi luonnollisesti sellaiset kuin mihin nyt vaaditaan kirurginen toimenpide. Niin väittäsin, että ihmiset eivät tuomitsisi silloin isoja ja kiinteitä rintoja niin kuin nykyään.

      Niin ja silikonien ottamine ei laske äo:ta, vaikka niin moni tuntuu ajattelevan.

      Jos minulla olisi valittana kaksi muuten samanlaista naista, joiden ainoa ero olisi ulkonäkö, niin varmasti valitsisin sen "BIMBON" tyyliin http://www.youtube.com/watch?v=dsXFZ7cZMnA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe