mitä järvenpään alla on?

make

seisoin tuossa prisman lähellä olevan fillarihuollon valoissa ja huomasin et maa heijasi aika voimakkaasti kun yhdistelmärekka ajoi ohi.

Hesassa tää ilmiö on tavallinen kun maan alle on rakennettu kriisinajan sairaalat, tms jutut.

Onko jäken maan alla puolustusvoimien tiloja??

missä on jäken kansan väestönsuoja???
jäketalon alla vai??

9

6187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka päivä

Siinä kohti on ollut järven/meren pohjaa. Käy loutin kuntopolulla niin näet niillä kallioilla entisen vedenpinnan rajat.
      Siis toisin sanoen olisikohan Järvenpää rakennettu suolle.

• suvussa menee tieto

niin satun tietämään tuusulanjärvi nimittäin jatkuu järvenpään keskustan alle .salaisuuden paljastumista koitettiin peitelä lisää muuttamalla rantapuiston reunamien maisemaa ja vikka niin todellisuudessa siellä ajettiin maata ,jotta ne onkalot peittyisi.ja vettä eivät kuitenkaan kaupungin alta saa pois, ellei sinne saada jotain tilalle tämänhän sanoo kemiankin lait tiedetään piireissä .eli on vain ajan kysymys milloin että käy kuten new yorleansille ja koko kaupunki sortuu ja näistä ei kaduilla hiiskuta mutta huomaa että aistittaan monissa puheissa.

• gondooli

jäke on pohjolan venetsia.

• mutsisfaijas

Kukaan ei rakasta sua

• tieinsinööri.jaatinen

Totuus on se, että Oikotie ja Jokelantien alku yhdistetään tunnelilla järven ali.
      Työt ovat hyvässä vauhdissa ja kuten huomaatte, puolimatkan vanhan kaatopaikan jätemäki jatkaa kohoutumistaan, koska tunnelin savi ajetaan sinne.
      Järven pohja on vanhaa puhdistuslaitoksen "soossia" ja siksi rekkaliikenne tunneleissa aiheuttaa maan huojuntaa etenkin prisman kohdalla.
      Työt tosiaan etenevät hyvää vauhtia ja ohitustunneli avataan 1.4-18.

• rullailijana

Järvenpään alla on toinen Järvenpää.
      Aikanaan siellä oli liikkeitä, kuin meren mutaa,mutta polkien huomiseen piristää mieltä

• mielenkiintois

tupalantielläkö on niitä kallellaan olevia matalia kerrostaloja.... varmasti tornitalot tarpeeksi paalutettu... mutta miten käy ympäristön vanhemmalle rakennuskannalle -talojen valmistuttua ! saadaanko järvenpää maailman-kartalle

• Savipatja

siel on 10 km savea. Käypäs sateella Prisman parkkihallissa, mut muista ottaa kumisaappaat mukaan. Siellä koet kuinka jäken alla oleva vesi nousee pintaa kohti.

• kohtimanalaasemenee

Eräänä yönä huomataan miten koko kaupunki vajoaa lietteeseen, ketään ei pelastu, mutta ei se muita juurikaan haittaa, kun järvenpääläisistä on vain haittaa ja kuluja veronmaksajille Tuusulassa ja Keravalla. Mitä nopeammin vajoaa, sen parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5228
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3732
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3135
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3015
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1818
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1810
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe