mihin kaatuminen perustuu? selittäkää se raamatulla mulle. Miks srk puhutaan kielillä niinku yhtä aikaa vaikka raamatussa ei sitä hyväksytä tai kehoteta? onko se joku perinnäissääntö?
huutaa ja kaatuu
17
339
Vastaukset
- RitariOlevainen
koska, "kielilläpuhumista älkää estäkö!"
- mitään kieltä ole
kunhan keksivät ja "puhuvat" mitä sylki suuhun tuo. ´Kukaan ei ymmärrä sanaakaan siitä mitä toinen sanoo eikähän ymmärrä puhuja itsekään.
Miksi sitten "puhutaan" no kun ei oikein olla perillä asioista ja luullaan että se kuuluu asiaan ja tekeehän se vaikutuksen aina muutamiin "mummoihin".
Kaatuminen on vähän sama asia kuin jos näet kun pikku tytöt pyörtyilevät rock konsertissa.. hurmostila ja papin suggestio kuulijaan..1. Kor. 14:39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
- ???
savonarola kirjoitti:
1. Kor. 14:39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
jymsykkyhmöösirisipskyysörps.
jeesus sanoi minun kauttani.
jep jep
usko! - Pakanain-Huuto
savonarola kirjoitti:
1. Kor. 14:39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
kielillä ei saa puhua, jos ei ole tulkkia kääntämään kieltä ymmärrettävään muotoon. Eli, että toisetkin srk:laiset sen ymmärtävät.
Näin sanoo raamattu.
1kor 14:27Jos puhutaan kielillä, vain kaksi tai enintään kolme saa puhua, kukin vuorollaan, ja jonkun on tulkittava puhetta.
jatkoo: Sen, joka puhuu kielillä, on siksi rukoiltava itselleen myös tulkitsemisen kykyä.
- Jope.48,
Kaatumisesta. Dan. 10:7. Ja minä, Daniel, yksin näin sen näyn, mutta miehet, jotka olivat minun kanssani, eivät näkyä nähneet: kuitenkin valtasi heidät suuri pelko, ja he pakenivat ja lymysivät 8. Ja minä jäin yksin. Ja kun minä näin suuren näyn, meni minulta kaikki voima; minun verevä muotoni muuttui kaamean näköiseksi, eikä minussa ollut voimaa mihinkään. 9. Ja minä kuulin hänen sanainsa äänen; ja kuulessani hänen sanainsa äänen minä vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten. 10. Ja katso, käsi kosketti minua ja ravisti minut hereille, polvieni ja kätteni varaan.... Ilm. 1:17 Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen.
Jope.48:"..vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten".
--
Nythän kaadutaan taakse päin ja usein on vastaanottajat takana.
Mihin tämä perustuu?
Löytyykö esimerkkejä Raamatusta?
Järjestikö Jeesus kaatokokouksia?- kyllähän
Tapio522 kirjoitti:
Jope.48:"..vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten".
--
Nythän kaadutaan taakse päin ja usein on vastaanottajat takana.
Mihin tämä perustuu?
Löytyykö esimerkkejä Raamatusta?
Järjestikö Jeesus kaatokokouksia?talvdellazkin liukastuu, mutta raamatussa ei ole edes lunta mainittu, mitäs sitten, ai nii suomi on jumalan hylkäämä jäinen pakanamaa ja kaikki karkoitetut menee helvettiin...
kyllähän kirjoitti:
talvdellazkin liukastuu, mutta raamatussa ei ole edes lunta mainittu, mitäs sitten, ai nii suomi on jumalan hylkäämä jäinen pakanamaa ja kaikki karkoitetut menee helvettiin...
Jotka eivät tee Parannuxen menevät helvettiin kertoo Sana !! Ottakaa Jeesusta vastaan niin ette tartte kokea karmeita jos satuitte kuolla tänään?
kyllähän kirjoitti:
talvdellazkin liukastuu, mutta raamatussa ei ole edes lunta mainittu, mitäs sitten, ai nii suomi on jumalan hylkäämä jäinen pakanamaa ja kaikki karkoitetut menee helvettiin...
"...mutta raamatussa ei ole edes lunta mainittu, ..".
---
Ps 51:9 "Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin".
Ps 68:15 "Kun Kaikkivaltias siellä hajotti kuninkaat, satoi lunta Salmonilla."
Ps 147:16 "Hän antaa sataa lunta niinkuin villaa ja sirottaa härmää niinkuin tuhkaa".
Snl 31:21 "Ei pelkää hän perheensä puolesta lunta, sillä koko hänen perheensä on puettu purppuravillaan".
Val 4:7 "Siionin ruhtinaat olivat lunta puhtaammat, maitoa valkoisemmat, heidän ruumiinsa oli koralleja rusottavampi, heidän hahmonsa oli kuin safiiri".- valonlapsi75
Tapio522 kirjoitti:
Jope.48:"..vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten".
--
Nythän kaadutaan taakse päin ja usein on vastaanottajat takana.
Mihin tämä perustuu?
Löytyykö esimerkkejä Raamatusta?
Järjestikö Jeesus kaatokokouksia?Jeesusta tultiin vangitsemaan ja Jeesus astui esiin niin he kaatuivat..sellainen on Jumalisuuden voima...Hallelujaa..
valonlapsi75 kirjoitti:
Jeesusta tultiin vangitsemaan ja Jeesus astui esiin niin he kaatuivat..sellainen on Jumalisuuden voima...Hallelujaa..
Mitä on enemmän kun kaatuminen? Ei kait sitä kaatumista tartte puolustaa jos se on Herrasta niin annetaan olla ja mennään eteenpäin alkeisopista? Vai oletko tai oletteko riidanhaluisia? ja tarvitsette vielä maitoa?
Rakkaat haluan teitä siunata sopuun!! : ) : ) :)- truth79
savonarola kirjoitti:
Mitä on enemmän kun kaatuminen? Ei kait sitä kaatumista tartte puolustaa jos se on Herrasta niin annetaan olla ja mennään eteenpäin alkeisopista? Vai oletko tai oletteko riidanhaluisia? ja tarvitsette vielä maitoa?
Rakkaat haluan teitä siunata sopuun!! : ) : ) :)Ainoastaan jos se Herrasta mutta miten sen todistatte? Itse olen nähnyt eräässä helluntaiSRK, jonka jäsen olin, kun ateisti kaatoi uskovaisia ja uskovaiset alkoivat puhumaan kielillä ja vaipuivat hurmokseen.
Kaatuminen ei ole mikään alkeisoppi. - Se siitä sitten
Tapio522 kirjoitti:
"...mutta raamatussa ei ole edes lunta mainittu, ..".
---
Ps 51:9 "Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin".
Ps 68:15 "Kun Kaikkivaltias siellä hajotti kuninkaat, satoi lunta Salmonilla."
Ps 147:16 "Hän antaa sataa lunta niinkuin villaa ja sirottaa härmää niinkuin tuhkaa".
Snl 31:21 "Ei pelkää hän perheensä puolesta lunta, sillä koko hänen perheensä on puettu purppuravillaan".
Val 4:7 "Siionin ruhtinaat olivat lunta puhtaammat, maitoa valkoisemmat, heidän ruumiinsa oli koralleja rusottavampi, heidän hahmonsa oli kuin safiiri".,,,,,,,,,,
- vaikea ongelma
Tapio522 kirjoitti:
Jope.48:"..vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten".
--
Nythän kaadutaan taakse päin ja usein on vastaanottajat takana.
Mihin tämä perustuu?
Löytyykö esimerkkejä Raamatusta?
Järjestikö Jeesus kaatokokouksia?mitäs nyt tehdään?
- truth79
valonlapsi75 kirjoitti:
Jeesusta tultiin vangitsemaan ja Jeesus astui esiin niin he kaatuivat..sellainen on Jumalisuuden voima...Hallelujaa..
Eli ne jotka yrittävät vangita Jeesuksen,kaatuivat. Kaadutaanko tänä päivänä samasta syystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419