Mulle määrättiin Abalginia hermosärkyyn. Onko kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä. Olen syönyt pari päivää eikä ole auttanut kipuun, päänsärky vain aivan kamala. Hellittääkö sivuoireet kuinka pian ja kuinka pian vasteen pitäisi tuntua, en halua turhaan syödä tätä lääkettä, jos ei auta;(
Abalgin
5
752
Vastaukset
- oikein otettuna
viinan kanssa voi tehdä pahat temput..itse söin aikoinaan hammassärkyyn ja tuli otettua liikaa kun tuntui että ei auta,niin kaikki näkyi sitten sumu verhon läpi,mutta eipä ollut kipuakaan
- ---
Onko Abalgin(R) teillä kipupoliklinikan kautta, vai missä vielä kirjoitetaan Abalgin-reseptejä?
- rähähdysvaara
--- kirjoitti:
Onko Abalgin(R) teillä kipupoliklinikan kautta, vai missä vielä kirjoitetaan Abalgin-reseptejä?
Abalgin on jäänyt pois käytöstä,koska se viina tappaa!!!!
- Senkin Pellet
rähähdysvaara kirjoitti:
Abalgin on jäänyt pois käytöstä,koska se viina tappaa!!!!
Melkeen mikä tahansa kipulääke (ja sadat muutkin lääkkeet) yhdistettynä viinan kanssa tappaa eli hengen saa iteltään kyllä hyvinkin helposti pois.
Ei tuo Abalgin sen pahempi ja/tai vaarallisempi lääke ole kuin mikään muukaan.
Itselläni on sitä lähes 100kpl tuolla kaapissa, kun ei mulla auttanut kipuun.
Lääkkeiden vaikutukset ovat kovin yksilöllisiä, toiselle auttaa toinen kipulääke ja toiselle toinen. Eli pitää lääkettä vaihtaa, jos ei tule muuta kuin sivuvaikutuksia. - abalgin
Senkin Pellet kirjoitti:
Melkeen mikä tahansa kipulääke (ja sadat muutkin lääkkeet) yhdistettynä viinan kanssa tappaa eli hengen saa iteltään kyllä hyvinkin helposti pois.
Ei tuo Abalgin sen pahempi ja/tai vaarallisempi lääke ole kuin mikään muukaan.
Itselläni on sitä lähes 100kpl tuolla kaapissa, kun ei mulla auttanut kipuun.
Lääkkeiden vaikutukset ovat kovin yksilöllisiä, toiselle auttaa toinen kipulääke ja toiselle toinen. Eli pitää lääkettä vaihtaa, jos ei tule muuta kuin sivuvaikutuksia.tappaa kipulääkkeistä yleisimmin!!!
Hyvinkin pienellä annoksella lamaa hengitystä, viinan kera todella yllättävä. tämän takia poistettu myynnistä -> erityislupavalmiste nykyään. erittäin addiktoiva lääke myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232