Hilirimpsistä vaan. Koko kesä on menny rakkaan harrastukseni parissa elikkä perinneruuan syömisessä, enkä ole kerinnyt olemaan äänessä täällä foorumissa. Ja taas on työtkin alkaneet ja minut on jälleen pakotettu olemaan tässä pikkuisessa kopissa vain tämä kone kaverinani.
Mielestäni näytelmä Rantaneuvoksesta olisi ihan paikallaan. Ja Rantaneuvoksen näyttelijänlahjat jokainen muistaa varmaankin ajalta, jolloin hän oli ihan tosissaan pyrkimässä valtakunnan ykkösasemaan elikkä presidentiksi. Näytelmä kuuluisi varmaan "kreisikomedia" -luokkaan. Kesäteatteri olisi oikea paikka tälle huikealle spektaakkelille. Toivottavasti saataisiin vähän vaihtelua maalaiskomedioille.
Rantaneuvoksen tarinaa ei juuri tarvisi käsikirjoittajan muutella. Hauskoja kohtauksia varmaan riittäisi Rantiksen tosielämästä. Ei muuta kuin Rantis-näytelmää odottamaan. Varmasti tulen katsomaan. Lähdenkin tästä katsomaan, joko se eukko on saanut lanttukukon uunista. SLURPS!
Huikeaa spektaakkelia odotan
Tero-Veli
2
401
Vastaukset
- looorti
"terska", ja tosi hianoo kun olet taas palannut kanavalle. Onkin tässä jo ollut vähän ihmeissään kun ei ole sankarista kuulunu pikniin aikoihin, jossain vaiheessa jo ajattelin jotta onko se maholisesti hukkunu tai joku muu luonnontapa vienny van ei. Nonniin ei muuta mutta nyt vielä ihan pikku möykky jotta uni tulee.
on ollut yhtä näytelmää ja vielä selviytymis tarina päälle, kuka olisi kaiken kestänyt, sellaisen ryykelin, mitä minä jouduin jo lapsena kestämään jo kotona.
Valoton Lapsuuteni ei ole kerrotuna kokonaan, terveisin "Neuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070