Mitäs teette rannalla jos pissa hätä iskee.

minä

Pissittekö housuun rannalla vai veteen naiset. Ja kertokaa omat kokemukset ja jos olette nähneet näin tapahtuvan. Ja saisko kuvaa aiheesta.

27

9456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiia

Pissaan housuun, vaikka olis farkut, meen sit kahlailee ja uimaan vaatteet päällä, kuka sitä nyt jaksaa aurinkon otostä lähtee uimaan tuommosen takia :D

• pike

Jos minua pissattaa aurinkoa ottaessa pissaan bikinien läpi siihen paikkaan ei sitä kukaan huomaa.

• niina

rannalla ollessa tulee usein pissahätä kun tulee juotua helteen takia niin paljon vettä.
        Pissaan yleensä veteen uidessani, kerran kakkasinkin. (en rannan lähelle, vaan syrjään)
        Olen kaivanut myös hiekkaan kuopan, mihin istun, peitän alavartaloni hiekalla ja pissaan uimapuvun läpi.
        Olen pissannut myös nurmella selälläni maaten bikineissä, hieman bikinien alaosaa pois tieltä siirtäen. Ei kukaan huomannut.

• minä
        niina kirjoitti:

rannalla ollessa tulee usein pissahätä kun tulee juotua helteen takia niin paljon vettä.
        Pissaan yleensä veteen uidessani, kerran kakkasinkin. (en rannan lähelle, vaan syrjään)
        Olen kaivanut myös hiekkaan kuopan, mihin istun, peitän alavartaloni hiekalla ja pissaan uimapuvun läpi.
        Olen pissannut myös nurmella selälläni maaten bikineissä, hieman bikinien alaosaa pois tieltä siirtäen. Ei kukaan huomannut.

Kiihottaako tämä teitä ja toivooteko että huomaako joku sen tai onko joku huomannu.
        MIstä sais kuvia tälläisestä ranta hommasta.

Kiitos

• pike
        minä kirjoitti:

Kiihottaako tämä teitä ja toivooteko että huomaako joku sen tai onko joku huomannu.
        MIstä sais kuvia tälläisestä ranta hommasta.

Kiitos

Kyllä se kiihottaa siinä tuntee itsensä tuhmaksi tytöksi

• pate
        niina kirjoitti:

"nurmella selälläni maaten bikineissä, hieman bikinien alaosaa pois tieltä siirtäen" - eikös siitä synny korkea kaari, joka näkyy (ja kuuluu) kauas?

• Einomies
        niina kirjoitti:

kun kakkasit veteen. Itseäni kiihottaa kovasti ajatus, että nainen pissaa ja kakkaa uimarannalla veteen. Olisi jopa kiva ja kiihottava nähdä joskus tällainen tapaus.

• Anonyymi
        Einomies kirjoitti:

kun kakkasit veteen. Itseäni kiihottaa kovasti ajatus, että nainen pissaa ja kakkaa uimarannalla veteen. Olisi jopa kiva ja kiihottava nähdä joskus tällainen tapaus.

Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

• Anonyymi00048
        Einomies kirjoitti:

niin sitten ne kakat seilasi siinä minun ympärillä

• Pissatyttö

Rannalla pissin (kerran myös kakin) joko shortseihin tai bikineihin, kummat sitten päällä ovatkaan. Vedessä kakin tai pissin oli päällä mitä hyvänsä.

• Anonyymi

Niinhän sinä porsas teet

• Anonyymi

Lasken alle

• Anonyymi

No ei, rantapuskien taa kyykkyyn pisulle niin ettei kukaan oo kattomassa.

• Anonyymi

Sikailua

• Anonyymi

Helteellä uimarannalla juodaan paljon mutta silti jos rannalla on huusi siellä ei käydä kuin isolla hädällä. Oikeasti niin miehet kuin naiset pissivät veteen.

• Anonyymi

Kusen veteen. Nakurannalla kyllä näin kun auringonottaja kusi siihen missä istui, suihku pillusta hiekalle.

• Anonyymi

Kyllä. Varsinkin iäkkäämät naiset näköjään ovat tämän tavan löytäneet naku rannoilla , ainaskin etelän kohteissa .

• Anonyymi

Hiljaisella rannalla on mukavaa laskea alle.

• Anonyymi

Uin vähän kauemmas rannasta ja pissaan veteen.

• Anonyymi00046

Porsaan kyllä veteen mutta vaan jos on kova hätä

• Anonyymi00047

Siis pissaan🤦🏻‍♀️

• Anonyymi00049

Ei kannata bikineitä liata. Pöksyt pois vaan ja kyykkyyn jalat levällään. Sitten annat pisun tulla. Ainakin miehet tykkäävät katsella ja arvostaa. Ehkä jotkut naisetkin ;)

• Anonyymi00050

Serkkutytön näin pissaavan uimapuvun läpi. Oltiin uimassa ja vielä hetki istuttiin rantavedessä, juuri ja juuri takamus veden kohdalla. Yhtäkkiää serkku sanoi että pissattaa. Samassa uimapuvun läpi tuli noin sentin tai kahden korkuinen pissasuihku suoraan ylös, ja siitä lipui reisien välistä veteen

• Anonyymi00051

Ikä? Entä näkikökukaan? Teitkö itsekin?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ikä? Entä näkikökukaan? Teitkö itsekin?

Teini iläisiä oltiin. Serkku 13 ja itse 14. Itse en tehnyt. Rannalla oli kyllä muitakin mutta ei niin lähi alueella etä toimitus olisi näkynyt. Me molemmat katsottiin kuinka suihku nousi ja alkoi valua. Niin selvästi se nousi, että olisi voinut sormen asettaa suoraan reijän päälle mistä pissa tulee

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Teini iläisiä oltiin. Serkku 13 ja itse 14. Itse en tehnyt. Rannalla oli kyllä muitakin mutta ei niin lähi alueella etä toimitus olisi näkynyt. Me molemmat katsottiin kuinka suihku nousi ja alkoi valua. Niin selvästi se nousi, että olisi voinut sormen asettaa suoraan reijän päälle mistä pissa tulee

Olis varmaan ollu kiva olla näkemässä. Minkä pituisia ja painoksia olitte? Ent hiusten väri? Ja oliko bikinit vai uimapuku ja minkä väriset? Entä minkä kokoiset rinnat ja perseet teillä oli? Entä millanen pimmpi/pillu sulla oli? Tiedätkö millanen serkulla oli?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Olis varmaan ollu kiva olla näkemässä. Minkä pituisia ja painoksia olitte? Ent hiusten väri? Ja oliko bikinit vai uimapuku ja minkä väriset? Entä minkä kokoiset rinnat ja perseet teillä oli? Entä millanen pimmpi/pillu sulla oli? Tiedätkö millanen serkulla oli?

Itse olen mies. Eli siihen aikaan teinipoika. Serkkutytöllä bikini uimapuku. Aika matalan mallinen housuosa. Että se pissasuihku tuli ihan liki housujen yläosaa

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe