Simpsonien turhin hahmo?

Gfh

Kertokaas ehdotuksianne Simpsonien turhimmaksi hahmoksi?

Oma ehdotukseni on Krustyn avustaja Mel, "Sideshow Mel" - lähinnä siksi etten voi sietää kaverin typeriä huudahduksia.

24

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      Jotenkin huvittava ja laimea yritys luoda jokin uusi hahmo jo väljähtäneeseen sarjaan.

      • moleman

        Hullu kissaeukko on kyllä vähän turhaa täytettä sarjassa,kuten myös Sideshow-Mel.


    • Simpsonit fani.

      Mielikuvitusta ja keksivät lisää ideoita, vaikka tuntuisin vanhan kierrätykseltä, MUTTA NIIN ON myös kaikissa!

    • subjektiivista

      Itse en pidä hekottelevasta tohtori Hibbertistä, nörtistä tiedemiehestä, mehiläismiehestä ja Krustyynkin olen melkoisen kyllästynyt.

      Suosikkejani ovat Homer, Ned, talkkari-Willie ja parivaljakko Carl&*ajatuskatko* mikäsenniminytoli

      • mun mielest

        on myös se toinen lääkäri, olikohan nimi joku Nick?

        Myös turha tyyppi on ukki-Sipsonin pappa-kamu Jasper..


      • Jumalas
        mun mielest kirjoitti:

        on myös se toinen lääkäri, olikohan nimi joku Nick?

        Myös turha tyyppi on ukki-Sipsonin pappa-kamu Jasper..

        Viddu Granpa on kovin sälli!


    • Lisa.

      Otsikon luettuani ajttelin, ettei sellaista olekaan. Vähäpätöisimmätkin (sellaiset hahmot jotka eivät ole olleet paljon esillä) tuovat oman mausteensa sarjaan erikoisine habituksineen ja lausahduksineen.

      No näitä luettuani alkoi tuntua, että se toinen lääkäri (en tiedä nimeä) on vähän turha ja jää mitä mainioimman Dr. Hibbertin varjoon. Sarja olisi varmaan yhtä loistava myös ilman sitä kapteenia, ukki-Simpsonia, Margen siskoja sekä Sideshow Meliä ja Krustya, josta en ole koskaan pitänyt.

      Carlin kaverin nimi oli muuten Lenny, kun joku ei sitä muistanut.

      • MissSnake

        Välttämättä kukaan ei ole turha, mutta on silti pari hahmoa, jotka eivät muuttaisi sarjaa lähes yhtään :/
        Amppari-mies on kyllä ärsyttävä. Ja Sideshow-Mel. Aina kun hän alkaa puhumaan, kylmät väreet kulkevat pitkin selkäpiitä. Eikä kyllä Disco-Stukaan omastamielestäni hirveän miellyttävä.. :P


    • NoJopas

      Ampparimies on aika turha eikä edes hauska. Disco Stu on myös hahmo jota ilman pärjättäisiin.

      En pidä dr. Nickistä enkä asianajaja Lionel Hutzista. Joutaisivat pois.

      • Orestes<3<3<3

        Krusty on ärsyttävin... ja sitten se kapteeni arriensa kanssa


      • hoohoo

        Ton mehiläismiehen suhteen oon samaa mielt mut paras hahmo on ehkä vissii kuitenkin Homer


    • NoJopas

      Ei ole musta turha hahmo ollenkaan. Krusty tuo sarjaan sentään oman tv-shownsa, sen myötä myös Tikun ja Takun. Lisäksi Bartin hahmo syvenee fanittamisen kautta, Lisalla on saksofoni, Bartilla Krusty. Krusty Burger taas on mainio läppä Ronald McDonaldia kohtaan. :D Ilman Krustya ei olisi myöskään mainiota Kamp Krusty jaksoa! :D

      Kyllä minusta Krustylla on paikka sarjassa.

    • Käääk

      Tähdet lasketaan mukaan. Muuten jokaista tarvitaan, mutta riippuu jaksosta.

    • I_ {} \/ 3

      Se on ehkä kaikista turhin minkä tiedän. Se vaan ei jotenkin sopeudu sen apuriksi... :/

    • Soivio

      Turhin hahmo minusta on divarin omistaja joka myy sarjakuvia ja levyjä. Se ei ole ollenkaan hauska eikä siitä ole mitään vitsejä yms.

    • Soivio

      Turhin hahmo minusta on divarin omistaja joka myy sarjakuvia ja levyjä. Se ei ole ollenkaan hauska eikä siitä ole mitään vitsejä yms.

    • jaa

      Minusra mr.blow on turha! TURHA niinkuin suolainen silli!

    • Yogosan

      En vain ymmärrä Sideshow Melin asemaa Springfeldissä. Tuntuu kuin että hänellä ei ole minkäänlaista sijaa koko ohjelmassa. En.. vain ymmärrä koko jätkää.

      Disco-Stun ainoa hyvä kohtaus oli se, kun hänen korkeissa plattari-kengät toimivat akvaariona.

      Kummankin hahmon katsominen oikein hävettää. Lisä-kandidaatti voisi olla professori Frink, mutta hänellä on hetkensä.

    • Nimetön

      koko aja vaa YEEEES

    • Bart-Fani

      Homer Simpson on turhin hahmo Simpsoneissa. Hän on Moen kapakassa töissä. Hän on esiintynyt 5 tuotantokauden 7:ssä jaksossa ja 15 tuotantokauden 18:ssa jaksossa sekä 23 tuotantokauden 7 jaksossa. Hänen tunnus lauseensa on Oh meen.

    • Jumalas

      Kaksi juoppoa jotka esiintyvät harvoin Moe Baarissa joiden nimet ovat Larry ja Sam.

    • The Simpsons Fan

      Turhia hahmoja ei Simpsoneissa ole. Jokainen hahmo on omalla tavallaan hauska. Joillakin on hassu puhe tyyli kuten Sideshow Mel tai pastori Lovejoy ja osalle tapahtuu huvittavia asioita kuten Hans Moleman. Kaikki ovat ansainneet paikkansa Springfieldissä!

    • Nimetön

      Kyselisin The Simpsons Pelistä,Minä olen yrittänyt hirveästi saada loputtomia voimia (infity power)mutta en ymmärrä koodia,ja siinä saa jotenkin lisä juttuja netistä,kysymys kuuluu...MITEN???!!!Haluaisin tietoja,kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe