Vietin viitisen vuotta sitten näin syyskesällä mukavan viikonlopun kera rantaneuvoksen ja viinipullon. Voi että hän sai minut hyvälle tuulelle nauramaan monta kertaa. Luin nimittäin neuvoksen kirjan Valoton lapsuus. Suosittelen muillekin
Mukavia hetkiä neuvoksen kanssa
15
963
Vastaukset
- huvit näemmä
eikun punkkupullo kouraan ja hömppätarinaa lukemaan
- "Katri"
Luen juuri Neuvoksen kirjaa, kuten tuolla aiemmin mainitsinkin, niin hyvä kirja, hauskasti kirjoitettu ja sisältää värikästä sen ajan kuvausta, lukeminen sujuu ilman viinipulloakin.
Maanantaina, kun hyppään linja-autoon ja lähden koulutuspäiville, otan kirjan matkalukemiseksi. Luulenpa, että Neuvoksen kirjoista selviää myös, mikä hän on miehiään.- farth10
blondin kävelysauva ja paljon battereita mukaan niin matkasi on täydellinen.
- Näin se menee..
farth10 kirjoitti:
blondin kävelysauva ja paljon battereita mukaan niin matkasi on täydellinen.
murkkuikäisen pojanklopin heräävää kiinnostusta sexi asioihin ja kiukuttaa kun ei pääse enää äitin mukaan saunaan, että saisi salaa vilkuilla tissien ja tussun seutuja?
- kulli arja
toivottavasti saat tyydytyksen
- Alli Kurja
Tyypillinen suomussalmelainen lippalakkipäinen verkkarihousu taitaa olla kateellinen valtakunnalliseksi julkkikseksi päässeelle neuvokselle. Hyväksyttekö Päätalon lukemisen nyt kun munat on mullan alla?
- kulli arja
tulipa luettuo kaikki Päätalon teokset heti tuoreeltaan, eikä hävettänny sannoa äeneen.
neuvoksen kirjan lukemisestahan tulisi naurunalaiseksi kulli arja kirjoitti:
tulipa luettuo kaikki Päätalon teokset heti tuoreeltaan, eikä hävettänny sannoa äeneen.
neuvoksen kirjan lukemisestahan tulisi naurunalaiseksihyvä olla, kunse osaa etes vielä nauraakin nyt yhdessä nauramaan neuvoksen kanssa, "Neuvos"
Eero Antero Seppänen kiittelee, myötätunnosta ja osallistumisesta keskusteluun, "Neuvos"
- afe
oppinut kirjoittamaan yhds sanat oikein kirjassaan?
- kielen
yhdyssanojen oikeinkirjoittaminen on tosi vaikeaa
kokeneellekin kirjoitajalle. tuolla jossakin alempana oli testi - ja virheitä tuli ja tulee.
harva selvinnee sataan prossaan.. - oikolukija
Etpä ole kirjaa vielä julkaissut. On olemassa sellainen vaihe kuin tekstin oikoluku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502