Mukavia hetkiä neuvoksen kanssa

Alli Kurja

Vietin viitisen vuotta sitten näin syyskesällä mukavan viikonlopun kera rantaneuvoksen ja viinipullon. Voi että hän sai minut hyvälle tuulelle nauramaan monta kertaa. Luin nimittäin neuvoksen kirjan Valoton lapsuus. Suosittelen muillekin

15

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvit näemmä

      eikun punkkupullo kouraan ja hömppätarinaa lukemaan

    • "Katri"

      Luen juuri Neuvoksen kirjaa, kuten tuolla aiemmin mainitsinkin, niin hyvä kirja, hauskasti kirjoitettu ja sisältää värikästä sen ajan kuvausta, lukeminen sujuu ilman viinipulloakin.

      Maanantaina, kun hyppään linja-autoon ja lähden koulutuspäiville, otan kirjan matkalukemiseksi. Luulenpa, että Neuvoksen kirjoista selviää myös, mikä hän on miehiään.

      • farth10

        blondin kävelysauva ja paljon battereita mukaan niin matkasi on täydellinen.


      • Näin se menee..
        farth10 kirjoitti:

        blondin kävelysauva ja paljon battereita mukaan niin matkasi on täydellinen.

        murkkuikäisen pojanklopin heräävää kiinnostusta sexi asioihin ja kiukuttaa kun ei pääse enää äitin mukaan saunaan, että saisi salaa vilkuilla tissien ja tussun seutuja?


    • kulli arja

      toivottavasti saat tyydytyksen

    • Alli Kurja

      Tyypillinen suomussalmelainen lippalakkipäinen verkkarihousu taitaa olla kateellinen valtakunnalliseksi julkkikseksi päässeelle neuvokselle. Hyväksyttekö Päätalon lukemisen nyt kun munat on mullan alla?

      • kulli arja

        tulipa luettuo kaikki Päätalon teokset heti tuoreeltaan, eikä hävettänny sannoa äeneen.
        neuvoksen kirjan lukemisestahan tulisi naurunalaiseksi


      • kulli arja kirjoitti:

        tulipa luettuo kaikki Päätalon teokset heti tuoreeltaan, eikä hävettänny sannoa äeneen.
        neuvoksen kirjan lukemisestahan tulisi naurunalaiseksi

        hyvä olla, kunse osaa etes vielä nauraakin nyt yhdessä nauramaan neuvoksen kanssa, "Neuvos"


      • nyt olisi kotikasvatuksen paikka, nuorille aikuisille, "Neuvos"


    • Eero Antero Seppänen kiittelee, myötätunnosta ja osallistumisesta keskusteluun, "Neuvos"

      • toisen ihmisen arvostelu "Neuvos"


    • afe

      oppinut kirjoittamaan yhds sanat oikein kirjassaan?

      • kielen

        yhdyssanojen oikeinkirjoittaminen on tosi vaikeaa
        kokeneellekin kirjoitajalle. tuolla jossakin alempana oli testi - ja virheitä tuli ja tulee.
        harva selvinnee sataan prossaan..


      • oikolukija

        Etpä ole kirjaa vielä julkaissut. On olemassa sellainen vaihe kuin tekstin oikoluku.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe