tyhjä tila elementin

alalaidassa

Eli mul ois seuraavanlainen ongelma, sivuillani on siis kuvia ja niiden yllä tekstiä.. tyyliin:
Otsikko Kuva 1 - Minä
kuva.jpg
Otsikko Kuva 2 - Kaveri
kuva2.jpg
Otsikko Kuva 3 - Minä ja kaveri
kuva3.jpg

Kysymys ois se, että miten saisin tyhjää tilaa aina vähän tuon kuvan jälkeen ennen kuin seuraava otsikko alkaa?
Kokeilin padding-bottom: 20px;
mutta ei tapahtunut mitään?

12

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

että margin-bottom: 20px; saattaisi toimiakin...?

Joku viisaampi voi taas kertoa lisää...

• tuotakin..

ei tapahdu yhtään mitään :/

• cooder '82
        tuotakin.. kirjoitti:

ei tapahdu yhtään mitään :/

Eli kyllähän tuon pitäisi toimia. Laita koodia esiin, niin katsellaan mikä vikana.

• tulossa...
        cooder '82 kirjoitti:

Eli kyllähän tuon pitäisi toimia. Laita koodia esiin, niin katsellaan mikä vikana.

tuossa:

ei siis tapahdu mitään vaikka heittäisin margin-bottomiin 100px...

• vaikka tälläistä
        tulossa... kirjoitti:

tuossa:

Vaihda '-merkit "-merkeiksi.

• tulossa... kirjoitti:

tuossa:

Lähetä osoite, ei koodista riipaistua palasta.

Ihan esimerkiksi sen vuoksi, että palasestasi ei tiedä, onko nimessä margin-bottom sivullasikin rivinvaihto.

Jos otsikot on tehty otsikkoelementeillä, niin niihin jo sisältyy ylä- ja alamarginaali, joita tosin pitää säätää jotta tulos on kunnollinen, mutta se on eri asia.

• jo liian yksin-

kertainen temppu, ennen otsikkoa muutama

Ei tyylikästä, mutta toimii.

• mutta...

kun minulla on siinä pääotsikko KUVAT niin jos vedän niin myös alkukohta tuosta otsikosta KUVAT otsikosta muuttuu alemmaks... sitä en kuitenkaan haluaisi.

• hjkp
        mutta... kirjoitti:

kun minulla on siinä pääotsikko KUVAT niin jos vedän niin myös alkukohta tuosta otsikosta KUVAT otsikosta muuttuu alemmaks... sitä en kuitenkaan haluaisi.

Esimerkiksi voit laittaa kuvat omiin tableen ja tekstiosa omaan...tai sitten css teet muotoilun...joka kuvalle ja tekstille oma div

• Höpö.

Otsikko Kuva 1 - Minä

Otsikko Kuva 2 - Kaveri

Otsikko Kuva 3 - Minä ja kaveri

säätele tuota sitten css:llä.

• Poro1

että validaattori herjasi minulle kerran kun ei kuvat olleet elementtien välissä...

Jos laitat elementtien väliin kuvan niin silloinhan siihen jää väliä...

Viisaammat taas korjatkoot lausuntojani.

:)

• Höpö.

img on inline-elementti, joten sen kuuluu aina olla lohkoelementin sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      292
      6800
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      246
      6338
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      44
      5704
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      161
      5044
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      42
      3868
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      219
      3794
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      136
      3501
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      5
      3185
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      46
      3177
    10. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      368
      2919
    Aihe