Eli mul ois seuraavanlainen ongelma, sivuillani on siis kuvia ja niiden yllä tekstiä.. tyyliin:
Otsikko Kuva 1 - Minä
kuva.jpg
Otsikko Kuva 2 - Kaveri
kuva2.jpg
Otsikko Kuva 3 - Minä ja kaveri
kuva3.jpg
Kysymys ois se, että miten saisin tyhjää tilaa aina vähän tuon kuvan jälkeen ennen kuin seuraava otsikko alkaa?
Kokeilin padding-bottom: 20px;
mutta ei tapahtunut mitään?
tyhjä tila elementin
12
546
Vastaukset
- Poro1
että margin-bottom: 20px; saattaisi toimiakin...?
Joku viisaampi voi taas kertoa lisää...- tuotakin..
ei tapahdu yhtään mitään :/
- cooder '82
tuotakin.. kirjoitti:
ei tapahdu yhtään mitään :/
Eli kyllähän tuon pitäisi toimia. Laita koodia esiin, niin katsellaan mikä vikana.
- tulossa...
cooder '82 kirjoitti:
Eli kyllähän tuon pitäisi toimia. Laita koodia esiin, niin katsellaan mikä vikana.
tuossa:
ei siis tapahdu mitään vaikka heittäisin margin-bottomiin 100px... - vaikka tälläistä
tulossa... kirjoitti:
tuossa:
ei siis tapahdu mitään vaikka heittäisin margin-bottomiin 100px...Vaihda '-merkit "-merkeiksi.
tulossa... kirjoitti:
tuossa:
ei siis tapahdu mitään vaikka heittäisin margin-bottomiin 100px...Lähetä osoite, ei koodista riipaistua palasta.
Ihan esimerkiksi sen vuoksi, että palasestasi ei tiedä, onko nimessä margin-bottom sivullasikin rivinvaihto.
Jos otsikot on tehty otsikkoelementeillä, niin niihin jo sisältyy ylä- ja alamarginaali, joita tosin pitää säätää jotta tulos on kunnollinen, mutta se on eri asia.
- jo liian yksin-
kertainen temppu, ennen otsikkoa muutama
Ei tyylikästä, mutta toimii.- mutta...
kun minulla on siinä pääotsikko KUVAT niin jos vedän niin myös alkukohta tuosta otsikosta KUVAT otsikosta muuttuu alemmaks... sitä en kuitenkaan haluaisi.
- hjkp
mutta... kirjoitti:
kun minulla on siinä pääotsikko KUVAT niin jos vedän niin myös alkukohta tuosta otsikosta KUVAT otsikosta muuttuu alemmaks... sitä en kuitenkaan haluaisi.
Esimerkiksi voit laittaa kuvat omiin tableen ja tekstiosa omaan...tai sitten css teet muotoilun...joka kuvalle ja tekstille oma div
- Höpö.
Otsikko Kuva 1 - Minä
Otsikko Kuva 2 - Kaveri
Otsikko Kuva 3 - Minä ja kaveri
säätele tuota sitten css:llä. - Poro1
että validaattori herjasi minulle kerran kun ei kuvat olleet elementtien välissä...
Jos laitat elementtien väliin kuvan niin silloinhan siihen jää väliä...
Viisaammat taas korjatkoot lausuntojani.
:)- Höpö.
img on inline-elementti, joten sen kuuluu aina olla lohkoelementin sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446