Eli mul ois seuraavanlainen ongelma, sivuillani on siis kuvia ja niiden yllä tekstiä.. tyyliin:
Otsikko Kuva 1 - Minä
kuva.jpg
Otsikko Kuva 2 - Kaveri
kuva2.jpg
Otsikko Kuva 3 - Minä ja kaveri
kuva3.jpg
Kysymys ois se, että miten saisin tyhjää tilaa aina vähän tuon kuvan jälkeen ennen kuin seuraava otsikko alkaa?
Kokeilin padding-bottom: 20px;
mutta ei tapahtunut mitään?
tyhjä tila elementin
12
550
Vastaukset
- Poro1
että margin-bottom: 20px; saattaisi toimiakin...?
Joku viisaampi voi taas kertoa lisää...- tuotakin..
ei tapahdu yhtään mitään :/
- cooder '82
tuotakin.. kirjoitti:
ei tapahdu yhtään mitään :/
Eli kyllähän tuon pitäisi toimia. Laita koodia esiin, niin katsellaan mikä vikana.
- tulossa...
cooder '82 kirjoitti:
Eli kyllähän tuon pitäisi toimia. Laita koodia esiin, niin katsellaan mikä vikana.
tuossa:
ei siis tapahdu mitään vaikka heittäisin margin-bottomiin 100px... - vaikka tälläistä
tulossa... kirjoitti:
tuossa:
ei siis tapahdu mitään vaikka heittäisin margin-bottomiin 100px...Vaihda '-merkit "-merkeiksi.
tulossa... kirjoitti:
tuossa:
ei siis tapahdu mitään vaikka heittäisin margin-bottomiin 100px...Lähetä osoite, ei koodista riipaistua palasta.
Ihan esimerkiksi sen vuoksi, että palasestasi ei tiedä, onko nimessä margin-bottom sivullasikin rivinvaihto.
Jos otsikot on tehty otsikkoelementeillä, niin niihin jo sisältyy ylä- ja alamarginaali, joita tosin pitää säätää jotta tulos on kunnollinen, mutta se on eri asia.
- jo liian yksin-
kertainen temppu, ennen otsikkoa muutama
Ei tyylikästä, mutta toimii.- mutta...
kun minulla on siinä pääotsikko KUVAT niin jos vedän niin myös alkukohta tuosta otsikosta KUVAT otsikosta muuttuu alemmaks... sitä en kuitenkaan haluaisi.
- hjkp
mutta... kirjoitti:
kun minulla on siinä pääotsikko KUVAT niin jos vedän niin myös alkukohta tuosta otsikosta KUVAT otsikosta muuttuu alemmaks... sitä en kuitenkaan haluaisi.
Esimerkiksi voit laittaa kuvat omiin tableen ja tekstiosa omaan...tai sitten css teet muotoilun...joka kuvalle ja tekstille oma div
- Höpö.
Otsikko Kuva 1 - Minä
Otsikko Kuva 2 - Kaveri
Otsikko Kuva 3 - Minä ja kaveri
säätele tuota sitten css:llä. - Poro1
että validaattori herjasi minulle kerran kun ei kuvat olleet elementtien välissä...
Jos laitat elementtien väliin kuvan niin silloinhan siihen jää väliä...
Viisaammat taas korjatkoot lausuntojani.
:)- Höpö.
img on inline-elementti, joten sen kuuluu aina olla lohkoelementin sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793