Automyynti Petri Karrila Turku ja

Leila Löi Lailaa

nettiauto/vene/moto/kirpputori, onko kokemusta, muuta kuin turkulaisuus?

41

13177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamu75

Ihan rehellisesti sanottuna ei ole hyviä kokemuksia. Eikä johdu turkulaisuudesta, vaan siitä että jos sanotaan moottorin sisältävän uudet osat, ne pitää myös olla uusia..

• OHC

Juu ei kaveri myy todellakaan sitä mitä puhuu, vaan lähinnä romuista kasattua lelua, saattaa siellä pihalla olla jotain ok kamaakin. En suosittele sekaantuun ollenkaan tän kaverin vehkeisiin.

• Sanna121
        OHC kirjoitti:

Juu ei kaveri myy todellakaan sitä mitä puhuu, vaan lähinnä romuista kasattua lelua, saattaa siellä pihalla olla jotain ok kamaakin. En suosittele sekaantuun ollenkaan tän kaverin vehkeisiin.

On kokemusta tässä liikkeessä uusi ei tarkoita uutta eikä laadukas tarkoita laadukasta. Tilasin erään tuotteen jonka kuvattiin olevan laadukas ja sit ku sain sen niin se olikin täysin laaduton ja vastauksesi sain vain että "on se noin halpaan hintaan verrattuna laadukas" ja voin kertoa että ei ollut edes siihen hintaan verrattuna laadukas! Valehtelee todella paljon ja on todella negatiivinen jos koitat jotain palauttaa. VINKKI: ÄLÄ LUOTA!

• jorkka555
        Sanna121 kirjoitti:

On kokemusta tässä liikkeessä uusi ei tarkoita uutta eikä laadukas tarkoita laadukasta. Tilasin erään tuotteen jonka kuvattiin olevan laadukas ja sit ku sain sen niin se olikin täysin laaduton ja vastauksesi sain vain että "on se noin halpaan hintaan verrattuna laadukas" ja voin kertoa että ei ollut edes siihen hintaan verrattuna laadukas! Valehtelee todella paljon ja on todella negatiivinen jos koitat jotain palauttaa. VINKKI: ÄLÄ LUOTA!

löysin tällaisen http://www.huuto.net/forum/show/id/190786#190786

• Kilsat????
        jorkka555 kirjoitti:

löysin tällaisen http://www.huuto.net/forum/show/id/190786#190786

Näkyypä olevan melkoinen velikulta.Myin viime syksynä mersun joka oli minulla reilun vuoden.Kilometrit oli silloin 483tkm,nyt näköjään pakiteltu aika kiivaasti.Meinasin soittaa ja kysyä.Tulin siihen tulokseen että turha kysyä.Helppo sanoa että tuli noilla kilometreillä myyntiin....
        http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3952108#yritys=AutomyyntiKarrila

• en suosittele!

Soitin ja olin menossa katsomaan peräkärryä. Tässäkohtaa nettivaraosassa hinta oli 270€. Sillävälin kun olin menossa katsomaan kärryä oli hinta muuttunut nettivaraosassa 385€, mutta "reiluna miehenä" tikasi lopulta tohon 270€
      Teki vielä väärästä kärrystä paperit. Ehtisin laittaa kärryn omille nimille ennen kun huomasin virheen. Meni turhaa aikaa vaivaa ja rahaa, eikä suostunu korvaamaan ko rekisteröinti kulun.

Ihme touhuu, en kyllä asioi enää toiste!

• Rönni

Todella oudon oloinen kaveri. En ostaisi mieheltä edes uusia kumisaappaita, todennäköisesti sulaisivat sateessa. On niitä muitakin autokauppiaita ja kannatan ehdottomasti jonkun muun valitsemista!

• js

mul tuolt oli ostettu chevy suburban myytiin kannet rempattuna alta puolen vuoden meni kansi rikki. puolet vaan oli kansi rempattuna kun tutkittiin. onkelmia myös nafta syötössä,ja jokin sähkövika.kaikkia alta puolen vuoden.liike ei tullu yhtään vastaan.piti myyä pilkkahintaan.olis ollu liian kallis projekti laittaa ja sit myyä olisin jääny miinuksen puolelle

• Skodan romu

Ihan samoja kokemuksia. Yritti myydä minulle TDI Skoda Octaviaa joka oli kuulemma loistokunnossa. Olen omistanut monet autot ja tuo oli kyllä paljon huonommassa kunnossa mitä minulla on koskaan ollut. Kauppoja ei siis tietenkään syntynyt. Huijasi kokoajan ihan ilmiselvistä ja typeristä asioista. Ei ollut kuulemma ikinä avanut tuosta konepeltiä, mutta öljyt oli juuri vaihtanut. Ihan uskomaton ukko. En suosittele kenenkään tekevän minkäänlaisia kauppoja hänen enkä tuon yrityksen kanssa!

• Petetty45

Varasin auton ja maksoin 100 euroa. Auto oli kaikkee muuta mitä Karrila antoi ymmärtää, täysin romu! En saanut rahoja takaisin, koska en ostanut väärillä tiedoilla myytävää autoa, koitti kyllä viimeiseen asti myydä sitä. Lupas jopa Hummerilla viedä hakeen auton. Ensimmäisestä ilmoituksesta seuraava oli täysin muuttunut eli olisin ostanut täysin väärillä tiedoilla romuauton! En suosittele Petri Karrilaa, jolle 100 kelpas ilman mitään vasta palvelua!

• Ei ole petetty.

Mitenkään muuten itse kauppatapahtumaan kantaaottamatta huomautan, että ennakkomaksua (=varausmaksu) ei palauteta missään autoliikkeessä (eikä muissakaan liikkeissä) jos asiakas peruukin kaupanteon.

Ennakkomaksu on maksu, jolla autoliike (tai muu liike) pitää tuotteen varattuna sovittuun päivään saakka. Jos kaupat tehdään, ennakkomaksu vähennetään osana kauppasummaa hinnasta. Jos kaupat jää tekemättä (=siis asiakas ei ostakaan tuotetta) ennakkomaksu jää kauppiaalle palkkioksi varauksesta.

Ennakkomaksua ei tietenkään pidä maksaa, jos ei ole saanut riittävää tietoa (=pitää kysellä ja varmistaa itseään kiinnostavat asiat) tuotteesta.

• ei vielä pahasti pet
        Ei ole petetty. kirjoitti:

Mitenkään muuten itse kauppatapahtumaan kantaaottamatta huomautan, että ennakkomaksua (=varausmaksu) ei palauteta missään autoliikkeessä (eikä muissakaan liikkeissä) jos asiakas peruukin kaupanteon.

Ennakkomaksu on maksu, jolla autoliike (tai muu liike) pitää tuotteen varattuna sovittuun päivään saakka. Jos kaupat tehdään, ennakkomaksu vähennetään osana kauppasummaa hinnasta. Jos kaupat jää tekemättä (=siis asiakas ei ostakaan tuotetta) ennakkomaksu jää kauppiaalle palkkioksi varauksesta.

Ennakkomaksua ei tietenkään pidä maksaa, jos ei ole saanut riittävää tietoa (=pitää kysellä ja varmistaa itseään kiinnostavat asiat) tuotteesta.

Mitä, jos on saanut väärää tietoa, eiköhän silloin varausraha pitäisi palauttaa, ainakin maalaisjärjellä ajatellen. Toki Karrilan tuntien, ei varmasti palauta !!

• kauppapoika

Nettiautoa kun kattelee niin tämän liikkeen autojen kuvat on olleet pitkälti merkkiliikkeiden pihoista ja halleista, liekö tehnyt muuta kun laittanut lapun ikkunaan kun ei kuviakaan jaksa ottaa?

• kurrila

kyllä se tässä tapauksessa riittää jo se turkulaisuus.tyypillinen turkulainen ylimielinen paskiainen.lisäksi vielä homo.ei se kyllä heti tule mieleen,kun katsoo rähjäistä olemusta,mutta kyllä sillä on sellanen tummahipiäinen rattopoika ollut jo pitkään.yritti tää homppeli ralliakin ajaa,mut ei siitä mitään tullu.nyt kun pappa betala potkasi tyhjää,niin jätkä realisoi mitä jäi.helvetisti on romua netissä myynnissä.

• XXCCVVBBN

Voi voi, kun näyttää harmittavan tuo Turkulaisuus! Ettet vain ole jostain pohjoisemmasta kotoisin, siellähän ne varsinaiset paviaanit asuu ja sikiää. Taidat olla vain kateellinen Turkulaisille - mutta saat anteeksi tämän kerran, kaikki ei vaan ole yhtä fiksuja...

• Luotettavaa kauppaa

Hyviä ja ehjiä autoja tuntuu myyvän. Jos on pikkuvika niin eikö kannattaisi korjata ja myydä ehjänä. Tuntuu nämä jobbarit ilmoittelevan välillä yksityisenä ja välillä firman nimissä, riippuen myytävästä kohteesta.

http://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/4787737

• ihan p"""a

En luota ENÄÄ, enkä suosittele kenenkään muunkaan luottavan tähän kyseiseen henkilöön auto asioissa !!! Nimimerkillä : Todella karvaista kokemusta on kauppiaaseen ja hänen "lakimieheensä" .

• tolloko

Olen ihan samaa mieltä kanssasi... sanasta sanaan !!

• Joensuun poika

Itse ostin tältä mieheltä S40 Volvon (2004) vuosi ja 3 kuukautta sitten. Maksoin 2800 ekee. Auto on rullannut jo 50`000 km ja läpäissyt 2 katsastusta moitteetta. En voi kuin kehua! En ymmärrä täysin miksi jengi haukkuu miestä, joka myi ainakin minulle hyvän ja toimivan auton - uskomattoman halvalla.

• Hyvä-mainos

:DDDDDD vitun karrila.

• Volkkari85

Kusettaa minkä kerkee!!

• vittumitäluusereita

Huvittaa lukea, tässäkin, kuten joka ketjussa tällä palstalla suurin osa ulisijoista on PERSEAUKISIA, hyödyttömiä ja saamattomia luusereita. Teistä paskiaisista on uskomattoman suuri taakka yhteiskunnalle. Onneksi itsellä on kaksi toimivaa kättä ja ennen kaikkea toimiva pää, niin ei koskaan tarvitse vajota niin alas kuin nämä itkuiikat, joilla ei ole koskaan varaa uuteen, mutta kuvittelevat että muutaman tonnin, jopa satasen taskurahapaska on uusi takuineen päivineen.

• näinhän

voi petri..... ;( surkea oot !

• Tuttu_ukko

Huijari joka ei ole muuttunut kymmenessä vuodessa mitenkään. Kusettanut monella eri alalla ja nyt keskittynyt autohuijauksiin. Huutokauppaa tavaroitaan huutokaupat.comissa joten pääsee takuuvelvotteista. Älkää huutako tältä mitään ellette halua tulla huijatuksi!!

• ÄIMÄÄVAIN

Lidonrealisointi sama heppuko?

• Anonyymi

Siis Liedon Realisointi???

• vitunvitunvitutus

Köyhien ulinaa suurimmaks osin, niinkuin aina täällä, köyhät tulis tappaa, saatais suomi nousuun.

• köyhä_mutten_valita

Olen köyhä, riksoilmoitus jätetty laittomasta uhkauksesta.

• eui

Ilmeisesti huijari?

• untako

Nytkin näkyy olevan myynnissä ,tais olla farmari Focus ,ilmoituksen alussa koeajokilometrit 2000 km , ilmoituksen loppupuolella oli enää 500km , eli täyttä skeidaa kaikki puheet !!

• Weep

Sama tyyppi joka pitää Liedon realisointia karmeita kokemuksia molemmista yhtiöistä pysykää kaukana

• WeepANDdeep

Suurkiitokset erittäin hyvin perustelemastasi kommentista.

• hömmmmm

Onko kenelläkään kokemuksia mökin vuokrauksesta kyseiseltä ihmiseltä ?

• öhömmmm

Onko sinulla fetissi tunkea päätäsi ampiaispesiin?

• Öööhmhm

Läpimätä.

• Hömmmmm

Kuinka tuo vastaus pitäisi tulkita ?

• Porinpekka

On todella röyhkeä huijari ja uhkailija. Nytkin päällä huutokaupassa aivan älyttömiä vedätys yrityksiä.

• KarriPetrilä

Sinäänsä hauska että Huutokaupat.com suojelee tätä myyjää. Muistakaa että huutokaupassa vastuussa kohteen kunnosta on myös välittäjä eli huutokaupat.com.

• Surunmurtama

Älkää hyvänenaika tehkö kauppoja jos saatte selville kuka kauppaa, netti täynnä kirjoituksia ko. kaverista.

• Anonyymi

Kiertäisin itse kaukaa tämän "yrityksen"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8328
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2798
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2641
    4. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      2378
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      178
      2090
    6. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1941
    7. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1765
    8. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      81
      1275
    10. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1218
    Aihe