vain nimimerkki "KATRI" selvitti, onnittelemme Katria, halausten kera, "Neuvos"
Jos katsoit Speteä jo 1969 niin minä olin silloin tv,ssä ensi kerran, hyvin paljon Vesa-Matti Loirin näköinen.
Jopa jouduinkin aina tilanteeseen, jolloin jouduin näyttelemään turisteille VESKUA, Hotellin Baaritiskillä että osataan sitä kaatuillakin kun tultiin pyytämään ja täyvestä meni kuin väärä raha, ei neuvoton "Neuvos"
SPEDE SHOW ON OIKEA VASTAUS
7
585
Vastaukset
- kaatua vähän
liian monesti...
sitä on kerinnyt kaatua kun lapsesta lähtien rupeaa muistelemaan, jopa syntiin olen langennut, "Neuvos"
- "Katri"
Kiitos onnitteluista, tiesin vastauksen, koska löysin sen kirjastasi.
Täytyy tässä jo valmistautua maanantain linjuri matkaa varten.
Hyvää viikonloppua kaikille !- mä voin kuvitella
kuinka hauskaa teillä on.Onneksi olkoon ja poika lapsi syntyköön,,
- varmaan lukea
mä voin kuvitella kirjoitti:
kuinka hauskaa teillä on.Onneksi olkoon ja poika lapsi syntyköön,,
neuvoksen kirjoja, jos niitä jostain käsiin saisi.
vai ovatko niin kilo(metrien) kokoisia kuin sukuluetteloteokset?
ei niitå huonoselkäinen jaksa velata. - kertaa voittaja
lähtee/lähti reissuun, palkitaan(ko) sit myöhemmin…!?
- "Katri"
mä voin kuvitella kirjoitti:
kuinka hauskaa teillä on.Onneksi olkoon ja poika lapsi syntyköön,,
Sinulle "joo mä voin kuvitella",
olin tuolla aiemmin jo kirjoittanut että olen menossa koulutuspäiville, ja hauskaa varmasti on,
matkan varrelta nousee muitakin linjuriin, mennään oikein joukolla.
Linja-auto on ihan hyvä tapa matkustaa, juna tosin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502
