Omien kokemuksieni pohjalta sanoisin, että uskovat ovat keskimääräistä fiksumpaa porukkaa. Luulen, että se johtuu geeneistä. On nimittäin niin, että jumalattomat suvut rappeutuvat enemmän kuin jumaliset tai peräti uskovaiset suvut.
Synti vaikuttaa haitallisesti epigeeneihin ja tyhmentää, sekä rappeuttaa fyysisesti näkyvää olemusta. Jumala sallii sen, että esimerkiksi ateistien aivot ja ruumis eivät ole niin hyvässä kunnossa kun ne voisivat olla.
Olen viimeaikoina monesti ajatellut, että ateismissa saattaa olla kyse jopa lievästä autismista. En sano tätä pilkaten, vaan todeten tosiasian.
Ateistit nimittäin ovat tunne-elämältään poikkeuksellisen kehttymättömiä ja
he ovat ikäänkuin irrallaan ympäristöstään. He ajattelevat hyvin suppeasti ja "insinöörimäisesti". Heillä ei ole tunneälyä, eivätkä he oikein tajua, missä mennään. He siis ovat eräänlaisia nörttejä ja oman rajoittuneisuutensa vankeja. Säälin heitä. He eivät ymmärrä sitä, että heitä vedetään nenästä. Maailman eliitissä ei ole yhtäkään ateistia, vaan kansainvälisen eliitin jäsenet ovat poikkeuksetta okkultisteja. Heidän tarkoituksena on pitää tietyllä tavalla kehittymttömät ihmiset aisoissa esimerkiksi ateismin avulla. Hyvänä esimerkkinä on entinen Neuvostoliitto, jonka okkultistiset perustajat (esim. Lenin oli vapaamuurari) teeskentelivät olevansa ateisteja ja loivat ateismista välineen hallita massoja. He näkivät sosialismin ja ateismin aatteet osana hegeliläistä teesi-antiteesi-synteesi -ajattelua, jonka avulla maailman kohtaloa ohjataan. Samalla kuitenkin palvoivat saatanaa.
Eli ateismi on pihalla olemista ja sitä, että ihmisellä ei ole tarpeeksi psyykkistä herkkyyttä oivaltaa ymäristöä ja sitä, mitä on tekeillä.
Kaikki ateistit eivät tietenkään ole autisteja tai jollain muulla tavalla henkisesti vammautuneita. On niitäkin, jotka kieltävät Jumalan ihan vain siksi, että pelkäävät tuomiota.
Uskovaiset ovat fiksuja
30
696
Vastaukset
- todé
pitää kirjoitella tuollaista potaskaa? Luulisi, ettei tavallisen ihmisen päässä edes liiku ajatuksia tyyliin "ateistit ovat nimittäin tunne-elämältään poikkeuksellisen kehittymättömiä" tai että "uskovaiset ovat keskimäääräistä fiksumpaa porukkaa".
Tosin vastaavaa kirjoitteluahan täällä näkee päivittäin. Uskovaisia pidetään tavallista tyhmempinä, mielisairaina ym.
Lienee kuulut samaan kastiin ko. älyköiden kanssa?
Ja mitä tuo autismi muuten tähän liittyy?- Pentecostal.1
hämäläisenä ajattelet vähän eri tavalla asioista kuin me muut suomalaiset.
- todé
Pentecostal.1 kirjoitti:
hämäläisenä ajattelet vähän eri tavalla asioista kuin me muut suomalaiset.
enkä muuten ala tässä sadan viestin "kirjeenvaihtoon" kanssasi. Jostakin syystä tulin vastoin tapojani avanneeksi ketjusi ja ärsyyntyneenä heittäneeksi pari valittua sanaa.
Tsau. - Pentecostal.1
todé kirjoitti:
enkä muuten ala tässä sadan viestin "kirjeenvaihtoon" kanssasi. Jostakin syystä tulin vastoin tapojani avanneeksi ketjusi ja ärsyyntyneenä heittäneeksi pari valittua sanaa.
Tsau.Eikö Tampereella sanota "nääs"?
- todé
Pentecostal.1 kirjoitti:
Eikö Tampereella sanota "nääs"?
Tampereelle, nääs, ja käynytkin siellä viime syksynä, nääs, mutta sekään ei vielä tee minusta hämäläistä.
- Pentecostal.1
todé kirjoitti:
Tampereelle, nääs, ja käynytkin siellä viime syksynä, nääs, mutta sekään ei vielä tee minusta hämäläistä.
sinä sitten asut? Pirkanmaalla? Eivätkö pirkanmaalaiset kuulu hämäläisiin?
muita kuin ateisteja.
Miten muuten ajatellaan"insinöörimäisesti"? Mulla on nyt se mun adhd:stä kärsivä poikakylässä, josta sulle kerroin,syömässä tuolla keittiön puolella.
Oon lukenut papereista kuinka taudinkuvaan kuuluu"empatiakyvyn puute", mutta se ei ole ainakaan hänen kohdalla totta.
Uskovaista tuskin hänestä saa tekemälläkään.- Pentecostal.1
uskovaista ei hänestä saa tekemälläkään. Hänellä on aika vaikeaa autismia, mutta monilla ateisteilla on lievää, tuskin havaittavaa sellaista. Olen kuullut, että se selittää tietyllä tavalla sinisilmäistä käytöstä...
- fehn
"Omien kokemuksieni pohjalta sanoisin, että uskovat ovat keskimääräistä fiksumpaa porukkaa."
Entäs sitten Westboro Babtist Churchin tyypit?
"On nimittäin niin, että jumalattomat suvut rappeutuvat enemmän kuin jumaliset tai peräti uskovaiset suvut."
Mikäs tutkimus tämä sitten on? Lähde?
"Olen viimeaikoina monesti ajatellut, että ateismissa saattaa olla kyse jopa lievästä autismista. En sano tätä pilkaten, vaan todeten tosiasian."
Itseasiassa se on päinvastoin. Ettekös te niissä omissa pilvilinnoissanne ja fantasiamaailmoissa elele?
"Eli ateismi on pihalla olemista ja sitä, että ihmisellä ei ole tarpeeksi psyykkistä herkkyyttä oivaltaa ymäristöä ja sitä, mitä on tekeillä.
Kaikki ateistit eivät tietenkään ole autisteja tai jollain muulla tavalla henkisesti vammautuneita. On niitäkin, jotka kieltävät Jumalan ihan vain siksi, että pelkäävät tuomiota."
Tai sitten ei ole mitään tekeillä! Mutta kukapa tietää...
Ei ateismi ole uskonto. Ateistilta puuttuu vain usko jumaliin, ei sen enempää. Ihan nomaaleja ihmisiä muiden joukossa. Ei jumala ole ylväs tai tärkeä itsessään. Ethän sinäkään jumalaasi muuten uskoisi.- Pentecostal.1
sen, että et usko ateismiisi.
- fehn
Pentecostal.1 kirjoitti:
sen, että et usko ateismiisi.
Enhän minä ateisti olekaan.
- Westboroon siis
Wikipediasta löytyi tällainen tieto:
"Kirkon johtaja on Fred Phelps. Itse ryhmään kuuluu 70–150 henkeä, joista useimmat lienevät Phelpsin yhdeksän vielä puheväleissä olevan lapsen perheenjäseniä ja hänen lapsenlapsiaan."
RYHMÄÄN KUULUU 70 - 150 HENKILÖÄ! Joten ei tuo kovin merkittävä ryhmä ole ja kun ovat lähinnä samaan sukuun kuuluvia. Joten ryhmä on saanut kyllä reilusti julkisuutta, kokoonsa nähden. Ehkä suuren julkisuuden yksi syy on, että kristillisyyden vastustajille ja ateisteille ryhmä on ollut oikea lottovoitto.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Westboron_baptistikirkko
Vantaan Laurista löytyi seuraava maininta:
Homoja ja ruotsalaisia vihaava Westboron seurakunta kutsuu itseään baptisteiksi, mutta Yhdysvaltain muille baptisteille ryhmä on lähinnä riesa, jonka toiminnasta he ovat irtisanoutuneet täysin.
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2007/2007-03-22/jkr/Jumala_on_nyt_hyvin_vihainen
- valonlapsi75
näin on niin se on ainoastaan lahja Jumalalta..Kiitetään ainoastaan Häntä joka kaiken takana on eikä suotta herjata uskosta osattomia..
- olet nimmarisi
mukainen--- kiitos..l-h
- Pentecostal.1
pilkkaa, vaikka saatan olla vähän pisteliäs.
- umpihetero.
voi jesus, että joku voi olla tyhmä....
- Pentecostal.1
se on ikävää...
jaa,en ihan allekirjoita tuota.minä en pidä itseani minään viisaana,ja suvussa on alkoholismia ja mielenterveyongelmia.miten se nyt olikaan?,ei terveet tarvi paranemista vaan heikot ja sairaat,
- M@k3
Kyllä kauniisti sanottu :)
- Pentecostal.1
enemmän sellaisia ihmisen psyyken perusrakenteesen liittyviä juttuja, en sitä, mihin kukakin on langennut...
- herramrks
"Luulen, että se johtuu geeneistä. "
Niin, luuloahan se on kunnes pystyt todistamaan sen. Luulo ei riitä.
"Olen viimeaikoina monesti ajatellut, että ateismissa saattaa olla kyse jopa lievästä autismista. En sano tätä pilkaten, vaan todeten tosiasian. "
Olet ajatellut ja toteat näin tosiasian?
Onko sinulla mitään oikeaa perustelua tähän vai pilkkaatko taas vaan? - galga
eikö ole pillua irronnu ku tollasta yleistämistä menet suustasi päästämään
entäs vieläkö sää vihaat homoseksuaaleja ja niitä häiritset "jeesuksen nimeen" rikkoen jeesuksen omia sääntöjä - VieläLuolassa
Jos nämä sora aavikon kamelikuskien uskonnot olisi keksitty luola miesten aikoihin.
- pente possu LOL XD
Ovat todella " fiksuja "
1. Uskovat Jeesuksen ylösnousemukseen vaikka se on biologisesti mahdotonta. Kukaan kuollut ei voi nousta eloon eikä ole koskaan noussut.
2. Ajattelevat Joonan olleen kolme päivää valaan vatsassa vaikka tämäkin on biologisesti ja järjellä ajateltuna mahdotonta.
3. Uskovat taivaaseen ja iankaikkiseen helvettiin vaikka eivät pysty kunnolla todistamaan kummankaan paikan olemassa oloa.
4. Kreationistit sanovat maapallon olevan kuusituhatta vuotta vanha ja väittävät dinosauruksien eläneen yhdessä ihmisten kanssa.
Monia muitakin esimerkkejä löytyy uskovaisten typeryydestä. Mainittakoon vielä kaksi esimerkkiä: pentecostal ja Nooan arkki!!!!! XD - jaina
"On nimittäin niin, että jumalattomat suvut rappeutuvat enemmän kuin jumaliset tai peräti uskovaiset suvut."
Tukeudutko väitteessäsi evoluutioteoriaan, jonka mukaan älykkäät krisut lisääntyvät populaatiossa tehokkaammin?
;D ;D ;D ;
paitsi, ettei ole tippaakaan huvittavaa todistaa aikuisen miehen sivistyksen tason vastaavaa mataluutta.- Pentecostal.1
etkö ole kuullut epigeenistä? Enhän minä sille mitään voi, että ateistit ovat vähän kolloja monesti poikalapsen kieltä käyttääkseni.
- jaina
Pentecostal.1 kirjoitti:
etkö ole kuullut epigeenistä? Enhän minä sille mitään voi, että ateistit ovat vähän kolloja monesti poikalapsen kieltä käyttääkseni.
Osaat varmaankin kertoa, miten käyttämäsi termi liittyy hihhulipopulaation tehokkaampaan lisääntymiseen ihmisapinoilla.
"Enhän minä sille mitään voi, että ateistit ovat vähän kolloja monesti poikalapsen kieltä käyttääkseni."
Mikä olikaan viimeisin tutkintosi?
- poikalapsi
Miten VOIT olla noin saatanan pahvi? Et kykene perustelemaan ainoaakaan kolloa väitettäsi, vaikkapa tätä:"Eli ateismi on pihalla olemista ja sitä, että ihmisellä ei ole tarpeeksi psyykkistä herkkyyttä oivaltaa ymäristöä ja sitä, mitä on tekeillä." MILLÄ perusteella noin olisi?
Minusta olet pahaksi kaikille uskoville, koska likaat porukan maineen provoillasi. Se lienee tarkoituksesikin, senkin Pelle-Hermanni.- Pentecostal.1
tajua, että KOKO ALOITUS oli sen asian perustelua? Miten voit olla niin pahvi, että et tajua sitä?
- poikalapsi
Pentecostal.1 kirjoitti:
tajua, että KOKO ALOITUS oli sen asian perustelua? Miten voit olla niin pahvi, että et tajua sitä?
Käsityksesi sanan PERUSTELLA merkityksestä on kuvaavan helluntailainen. Mitä mahtaakaan sinusta olla todistaminen...
Voi helluntailainen! Onneksi kaltaisesi kaalit ovat vähemmistö, jolla ei ole eikä tule olemaan valtaa. Se kun olisi sitä hirmu-...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067