Hyvä fiilis

Pumpulipaj

Joskus jokin pieni asia saa mielen iloiseksi ja keveäksi, tulee selittämättömän hyvä fiilis :)


Onko sulla hyvä fiilis?

*tosi hyvä fiilis*

44

2228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahjovaakutin

      luulin jo että taas tehdään avaus palstan tilasta. Onneksi tämä kommenttini toi asian taas esille. :D
      Juu ei ole ihan hyvä fiilis, mulla on tietokone-onkkelma johon ehkä kuunkulkija osaisi antaa ratkaisun, tai jos paikalla on joku asioihin perehtynyt. On omituista että mulla ei mene tietsikoiden kanssa hermot vaikka muuten ne menee tämän tästä!
      Hyvä fiilis on kuitenkin siitä että tulee syksy, syyssateet, iltapimeä, kaunis ruska (toivottavasti) ja viileänkirpeä ilma.

      • Pumpulipaj

        Ajattele ihania pimeitä lämpimiä syysiltoja :), ruskakin on tosi upea joskus...

        Ja sitten tulee joulu :))


      • kahjovaakutin
        Pumpulipaj kirjoitti:

        Ajattele ihania pimeitä lämpimiä syysiltoja :), ruskakin on tosi upea joskus...

        Ja sitten tulee joulu :))

        voi että... olen peruuttanut joulun, pääsiäisen, juhannuksen ja vapun. Olen vapaa!!!!


      • Pumpulipaj
        kahjovaakutin kirjoitti:

        voi että... olen peruuttanut joulun, pääsiäisen, juhannuksen ja vapun. Olen vapaa!!!!

        ...noin vapaa. Minä taas rakastan joulua, pääsiäistä ja jopa vappua :))


      • Kuunkulkija-
        kahjovaakutin kirjoitti:

        voi että... olen peruuttanut joulun, pääsiäisen, juhannuksen ja vapun. Olen vapaa!!!!

        monennenko kerran tällä viikolla...


      • Kuunkulkija-

        ja ratkaisee kortteihin katsomalla tietokoneen pimeämmänkin puolen ongelmat. Tarvitaan vain valonkannattaja ja ruutu valkenee...


    • Yxitypy

      Olin päivän shoppailemassa, ja sain 40 euron sisäpelikengät 20 eurolla.
      Sitten Adidaksen uimapuvun ale-hinnalla 10 euroo.
      Normaalihinta 40 :=)))

      Ajattele, kuin paljon säästin :=)))

      Ja kaiken huippu... Merlotin Jean Jean ranskalaisen punkkupullon kuudella eurolla. Alkossakin oli kait ale :=)))))

      • Pumpulipaj

        ...oikein taloudellinen, pakkohan sitä on tarpeelliset ostaa, kiva että sait ne alesta halavalla :)


    • Kuunkulkija-

      kun asiakas oli oikeeeeen tyytyväinen soittoihin ja lauluihin. Tällä jälkimmäisellä keikalla riivimme yli 70 biisiä että kai niistä kaikki löysivät mieleistään musaa. Ja taas huomasi että harvemmin kuullut ja irkkumusa ovat kova sana.

      • Pumpulipaj

        Kuulostaa hyvältä, kiva että keikkasi onnistui hyvin.


    • jane.london

      Fiiliksiä saa hyvästä seurasta,kiireettömyydestä,
      terveestä kehon tunteesta ja pirteydestä:)

      • Pumpulipaj

        Hyvä seura, KYLLÄ.


    • tulee nykyään ihan pienistä asioista...
      Terassilla istuessa kaffeekupponen kädessä, kuuntelee puiden lehtien suhinaa ja kakrut on riitelemättä,niin siinä on jo ihan hyvä fiilis..:)

      • Pumpulipaj

        ...heti kun luin sanan kahvi, alkoi kahvituttaa. melkein tuoksuu jo nenässä...


    • Hyvä fiilis tuli kun netistä löisin tällaisen vanhan mainoksen. Todella hämärä muistikuva, ja en vanno että olisin nähnyt, on tuosta sen verran jo aikaa. Osattiin niitä tehdä hienoja mainoksia ennenvanhaan. Kuka muistaa kun tämä pyöri telkussa?

      http://youtube.com/watch?v=3SaeB9TQQQE&mode=related&search=


      Kuunkulkija saa laittaa tämän biisin settiinsä ja voisin vaikka vannoa, etteikö se sieltä jo entuudestaan löydy.

      http://youtube.com/watch?v=J0SfdK4G1J4&mode=related&search=


      Linkit voi turvallisesti avata

      • MillaN ejk

        ...että sai minut vallan herkistymään.:)

        Muistan, ihan takuulla en ole unohtanut Hurriganesin mainosta enkä heidän musiikkiaan.


      • jane.london

        vetäsee biisin omalla tavallaan:)
        Mainos oli aivan super ja Remun ja Ilen meikit vielä paremmat:D!


      • Joku vaan

        kuvissä olisi vilahtanut sipuli-kupoli-kirkko Tampereelta ja Sääksmäen silta... ;)


      • En annan
        Joku vaan kirjoitti:

        kuvissä olisi vilahtanut sipuli-kupoli-kirkko Tampereelta ja Sääksmäen silta... ;)

        päästä käymään..:)


      • ..hurrikaanien shellin mainosta muistanut??
        Pikanen googlaus kertoo että vuosi oli 1976,( http://www.saunalahti.fi/espe64/videot.htm )taisi olla meikän rillumareivuosia, ei silloin ehtinyt telkkarin ääreen kun piti juosta hurrikaanien esiintymisissä..


      • Pumpulipaj

        Kaunista fiilistelyä tuo viimeinen :)

        Pitäisköhän meidän laittaa tänne pystyyn linkki-levyraati?


      • Joku vaan kirjoitti:

        kuvissä olisi vilahtanut sipuli-kupoli-kirkko Tampereelta ja Sääksmäen silta... ;)

        Sääksmäen silta se on, voisin vaikka lyödä vetoa siitä. Sen verran tutulta paikka näytti, että rainan kohta tuli katsottua pariin kertaan, ennenkuin varmistuin.Ajo suunta on selvästi Tampereelta Helsingiin päin. Ja eikös siinä sipulikirjon vieressä todella ole joskus sijainnut Shelli.

        Hyvin sinä sen paikan osasit tunnistaa, ettet peräti ole paikkakuntalainen?


      • Kadunmies kirjoitti:

        ..hurrikaanien shellin mainosta muistanut??
        Pikanen googlaus kertoo että vuosi oli 1976,( http://www.saunalahti.fi/espe64/videot.htm )taisi olla meikän rillumareivuosia, ei silloin ehtinyt telkkarin ääreen kun piti juosta hurrikaanien esiintymisissä..

        En itsekkään ole nähnyt mainosta televisiosta. Ei ainakaan äkkiseltään muistu mieleen. Syy on aivan varmasti sama kuin sinulla, silloin oli niiin paljon muutakin tekemistä.


      • Pumpulipaj kirjoitti:

        Kaunista fiilistelyä tuo viimeinen :)

        Pitäisköhän meidän laittaa tänne pystyyn linkki-levyraati?

        Ei kait nyt ihan levyraatia, mutta kivahan noita vanhoja pätkiä on joskus nähdä.:)


      • jane.london kirjoitti:

        vetäsee biisin omalla tavallaan:)
        Mainos oli aivan super ja Remun ja Ilen meikit vielä paremmat:D!

        Häkkisessä oli aina tyyliä. Kaveri omisti Harley-Davidsonin aikana, jolloin ei kukaan täällä peräpohjolassa kuullutkaan moisesta pyörästä. Nykyään moinen pyörä löytyy joka kirkonkylästä. Entäpä sitten ne autot mitä hän omisti, niistä riitäisi myös kerrottavaa.

        Ps. Telkku sarjassa RAID esiintyvä mersu on alunalkaen Häkkisen omistama. Nykyisin sen omistaa sarjan käsikirjoitta/tekijä itse.


      • En annan
        Waffen-ss kirjoitti:

        Sääksmäen silta se on, voisin vaikka lyödä vetoa siitä. Sen verran tutulta paikka näytti, että rainan kohta tuli katsottua pariin kertaan, ennenkuin varmistuin.Ajo suunta on selvästi Tampereelta Helsingiin päin. Ja eikös siinä sipulikirjon vieressä todella ole joskus sijainnut Shelli.

        Hyvin sinä sen paikan osasit tunnistaa, ettet peräti ole paikkakuntalainen?

        ollut minulle, vastaan silti että molemmat paikat varsin tuttuja. Shellin paikalla on puisto, Sorin aukio. Siitä on lyhyt matka Sorille joka tamperelaisittain on putka Sorin poliisilaitoksella.


      • En annan kirjoitti:

        ollut minulle, vastaan silti että molemmat paikat varsin tuttuja. Shellin paikalla on puisto, Sorin aukio. Siitä on lyhyt matka Sorille joka tamperelaisittain on putka Sorin poliisilaitoksella.

        Mikäli nuo molemmat paikat ovat tuttuja, niin varmasti tiedät semmoisen paikan kuin Vuolteensilta?


      • Joku vaan
        Waffen-ss kirjoitti:

        Sääksmäen silta se on, voisin vaikka lyödä vetoa siitä. Sen verran tutulta paikka näytti, että rainan kohta tuli katsottua pariin kertaan, ennenkuin varmistuin.Ajo suunta on selvästi Tampereelta Helsingiin päin. Ja eikös siinä sipulikirjon vieressä todella ole joskus sijainnut Shelli.

        Hyvin sinä sen paikan osasit tunnistaa, ettet peräti ole paikkakuntalainen?

        olin joskus aikoinani. Nyt kun sanoit, siinä ortodoksi-kirkon vieressä oli tosiaankin Shell :)


      • Joku vaan
        En annan kirjoitti:

        ollut minulle, vastaan silti että molemmat paikat varsin tuttuja. Shellin paikalla on puisto, Sorin aukio. Siitä on lyhyt matka Sorille joka tamperelaisittain on putka Sorin poliisilaitoksella.

        että täällä tapaa "tuttuja".
        Eiköhän pidetä torikokous Tammelantorilla ja haukataan sen kunniaksi mustaa makkaraa :)


      • Joku vaan
        Waffen-ss kirjoitti:

        Mikäli nuo molemmat paikat ovat tuttuja, niin varmasti tiedät semmoisen paikan kuin Vuolteensilta?

        liittyä keskusteluun niin tottahan Vuoltsu tuli tutuksi :) Kaijakka on vieläkin iskussa mutta kai kävitte siellä joskus Shellin aikoina eli "ennen vanhaan"?
        Entä kävittekö koskaan Simpukassa tanssimassa?


      • Joku vaan kirjoitti:

        että täällä tapaa "tuttuja".
        Eiköhän pidetä torikokous Tammelantorilla ja haukataan sen kunniaksi mustaa makkaraa :)

        Siinä oli jossain kadunkulmassa Sorinbubikin, semmoin keskiolutbaari. Alanmiesten kohtaamispaikka ja synnin pesä. En tosin koskaan käynyt, mutta aikoinaan isot pojat puhuivat siitä, kun siellä myytiin melkein mitä vain.
        Nykyisin sillä on jo toinen nimi, mutta en vain jaksa muistaa mikä.


      • Joku vaan kirjoitti:

        liittyä keskusteluun niin tottahan Vuoltsu tuli tutuksi :) Kaijakka on vieläkin iskussa mutta kai kävitte siellä joskus Shellin aikoina eli "ennen vanhaan"?
        Entä kävittekö koskaan Simpukassa tanssimassa?

        Simpukassa ei tullut käytyä, mutta Vuolteella ja Kaijakassa sitä vastoin tuli poikettua.

        Joskus meillä oli kuski autossa ja kahvilla käytiin siinä muovigulfilla, kun ajeltiin Vuolteelta Tampereelle päin. MuoviGulffi oli siihen aikaan niitä harvoja mestoja jotka olivat auki yömyöhään. Muistatko sitä Gulffia?
        Myöhemmin alettiin käymään siinä ns: Pää Kesoililla, poliisitalon vieressä. Oli aikoinaan ekoja paikkoja jossa pääsi maksamaan luottokortilla öisin.


      • Joku vaan
        Waffen-ss kirjoitti:

        Mikäli nuo molemmat paikat ovat tuttuja, niin varmasti tiedät semmoisen paikan kuin Vuolteensilta?

        Vuolteensilta oli tanssipaikka Valkeakoskella, joka tuhoutui tulipalossa 23.6.1992. Siellä oli tapana pyörähdellä aikoinaan.


      • Joku vaan
        Waffen-ss kirjoitti:

        Simpukassa ei tullut käytyä, mutta Vuolteella ja Kaijakassa sitä vastoin tuli poikettua.

        Joskus meillä oli kuski autossa ja kahvilla käytiin siinä muovigulfilla, kun ajeltiin Vuolteelta Tampereelle päin. MuoviGulffi oli siihen aikaan niitä harvoja mestoja jotka olivat auki yömyöhään. Muistatko sitä Gulffia?
        Myöhemmin alettiin käymään siinä ns: Pää Kesoililla, poliisitalon vieressä. Oli aikoinaan ekoja paikkoja jossa pääsi maksamaan luottokortilla öisin.

        Mikä se oli se yöbaari, joka oli vähän matkaa Viinikan liikenneympyrästä (radan alta oikealle)puolessa välissä ylämäkeä?
        Siinä käytiin usein kahvilla kun Vuoltsulta tultiin...


      • Joku vaan kirjoitti:

        Mikä se oli se yöbaari, joka oli vähän matkaa Viinikan liikenneympyrästä (radan alta oikealle)puolessa välissä ylämäkeä?
        Siinä käytiin usein kahvilla kun Vuoltsulta tultiin...

        En muista siinä kohden olleen mitään baaria, tai sitten se on mennyt minulta aikoinaan ohi silmien.
        Mutta I-klubilla tuli kerran poikettua, vaikka en mitään opiskelijakorttia omistanut. Aikamme kolkuteltuamme kaverieni kanssa ovea, tuli ovimies vihdoin kurkistamaan. Päästi meidät lopulta sisätiloihin ja kun saavuimme baaritiskille, tuo samainen ovimies oli siirtynyt tiskin taakse ja kysyi mitä haluamme juoda. Siinä vielä miettiessämme mitä tilaisimme, kuulimme kuinka läheisessä pöydässä joku oksensi pöytään. Ripeä ovimies/baarimikko nosti tiskin alta rätin, heitti pöytään ja huusi perään: Siivoa itse!

        Baarimikon palveluintoa pieni välikohtaus ei häirinnyt, vaan saimme ripeästi oluet eteemme. Ehti vielä oheistaa ettei laseja ole, ja juokaa vain pullon suusta. Siinä samalla vaihtorahoja laskiessa, kysyi mitä musiikkia laitetaan soimaan.

        Enpä tiedä oliko tuo jokailtaista menoa kyseisessä paikassa, siihen aikaan. Vuosi oli jotain 82 tai sinne päin.

        Vuoltsulla tuli poikettua moneen erikertaan. Ja niistäkin kerroista olisi tarina jos toinenkin.

        Ja tuo aiemmin mainitsemani Sorinbaari meni väärin, sen nimi oli Sorin Krouvi.


    • todella hyvä fiilis on. Tässä olen puoltoista viikkoa lomalla ja loppuviikosta lähden hotelliristeilylle Tallinnaan. Tosin se kutistui yhden yön matkaksi, alunperin piti olla kahden yön reissu. Mut hyvä näinkin :).

      • Pumpulipaj

        ...Tallinnaan, voi sua onnellista!


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe