rukoilkaa että Jeesus parantaisi

tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa koska selässä on jotakin vialla ja vaikka selkäydinpunktiot ym.on tehty, diagnoosia ei ole vielä selvillä.
Toivon, että hän pääsisi syyllisyydestään ja että Herra parantaisi kokonaan.

8

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentecostal.1

      Jos hän paranee, mutta ei löydä Jeesusta, lopputulos on kutenkin se, että hän palaa helvetin tulessa.

      • Jeesus, tee ihme.
        Noni, voisiko joku muu rukoilla. Joku jolla on enemmän uskoa.


      • Pentecostal.1
        auroraboreallis kirjoitti:

        Jeesus, tee ihme.
        Noni, voisiko joku muu rukoilla. Joku jolla on enemmän uskoa.

        Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.


      • Pentecostal.1 kirjoitti:

        Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.

        Jeesus, toivon hänelle kaikkia hyvää.
        Ja mies hakkaa.
        Herra, auta tätä naista, mun entinen "vihollinen". Auta Jeesus että hänkin antaisi anteeksi minulle!


      • umpihetero.

        eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...


      • merim.raimo
        umpihetero. kirjoitti:

        eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...

        erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa


      • umpihetero.
        merim.raimo kirjoitti:

        erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa

        no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?


      • merim.raimo
        umpihetero. kirjoitti:

        no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?

        ilmeisesti,jos sä vaan jatkat ja jatkat ja jatkat,niin siitä saattaatulla (pakkokierre,pakkomielle)se mitä sylle siellä hoidossa sitten tehdään,se riippuu kierteen vakavuudesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe