tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa koska selässä on jotakin vialla ja vaikka selkäydinpunktiot ym.on tehty, diagnoosia ei ole vielä selvillä.
Toivon, että hän pääsisi syyllisyydestään ja että Herra parantaisi kokonaan.
rukoilkaa että Jeesus parantaisi
8
360
Vastaukset
- Pentecostal.1
Jos hän paranee, mutta ei löydä Jeesusta, lopputulos on kutenkin se, että hän palaa helvetin tulessa.
- Pentecostal.1
auroraboreallis kirjoitti:
Jeesus, tee ihme.
Noni, voisiko joku muu rukoilla. Joku jolla on enemmän uskoa.Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.
Pentecostal.1 kirjoitti:
Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.
Jeesus, toivon hänelle kaikkia hyvää.
Ja mies hakkaa.
Herra, auta tätä naista, mun entinen "vihollinen". Auta Jeesus että hänkin antaisi anteeksi minulle!- umpihetero.
eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...
- merim.raimo
umpihetero. kirjoitti:
eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...
erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa
- umpihetero.
merim.raimo kirjoitti:
erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa
no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?
- merim.raimo
umpihetero. kirjoitti:
no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?
ilmeisesti,jos sä vaan jatkat ja jatkat ja jatkat,niin siitä saattaatulla (pakkokierre,pakkomielle)se mitä sylle siellä hoidossa sitten tehdään,se riippuu kierteen vakavuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3612071Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6273143- 1662197
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1851897- 1051539
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091302- 981221
- 751167
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2731155- 391094