rukoilkaa että Jeesus parantaisi

tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa koska selässä on jotakin vialla ja vaikka selkäydinpunktiot ym.on tehty, diagnoosia ei ole vielä selvillä.
Toivon, että hän pääsisi syyllisyydestään ja että Herra parantaisi kokonaan.

8

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentecostal.1

Jos hän paranee, mutta ei löydä Jeesusta, lopputulos on kutenkin se, että hän palaa helvetin tulessa.

• Jeesus, tee ihme.
        Noni, voisiko joku muu rukoilla. Joku jolla on enemmän uskoa.

• Pentecostal.1
        auroraboreallis kirjoitti:

Jeesus, tee ihme.
        Noni, voisiko joku muu rukoilla. Joku jolla on enemmän uskoa.

Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.

• Pentecostal.1 kirjoitti:

Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.

Jeesus, toivon hänelle kaikkia hyvää.
        Ja mies hakkaa.
        Herra, auta tätä naista, mun entinen "vihollinen". Auta Jeesus että hänkin antaisi anteeksi minulle!

• umpihetero.

eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...

• merim.raimo
        umpihetero. kirjoitti:

eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...

erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa

• umpihetero.
        merim.raimo kirjoitti:

erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa

no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?

• merim.raimo
        umpihetero. kirjoitti:

no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?

ilmeisesti,jos sä vaan jatkat ja jatkat ja jatkat,niin siitä saattaatulla (pakkokierre,pakkomielle)se mitä sylle siellä hoidossa sitten tehdään,se riippuu kierteen vakavuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      36
      12071
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      627
      3143
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      166
      2197
    4. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      185
      1897
    5. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      105
      1539
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      109
      1302
    7. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      98
      1221
    8. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      75
      1167
    9. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      273
      1155
    10. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      39
      1094
    Aihe