tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa koska selässä on jotakin vialla ja vaikka selkäydinpunktiot ym.on tehty, diagnoosia ei ole vielä selvillä.
Toivon, että hän pääsisi syyllisyydestään ja että Herra parantaisi kokonaan.
rukoilkaa että Jeesus parantaisi
8
357
Vastaukset
- Pentecostal.1
Jos hän paranee, mutta ei löydä Jeesusta, lopputulos on kutenkin se, että hän palaa helvetin tulessa.
- Pentecostal.1
auroraboreallis kirjoitti:
Jeesus, tee ihme.
Noni, voisiko joku muu rukoilla. Joku jolla on enemmän uskoa.Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.
Pentecostal.1 kirjoitti:
Älä taakoita itseäsi asialla, jolle et mitään voi. Ehkä tämän ihmisen lähdön aika on tullut... ehkä ei.
Jeesus, toivon hänelle kaikkia hyvää.
Ja mies hakkaa.
Herra, auta tätä naista, mun entinen "vihollinen". Auta Jeesus että hänkin antaisi anteeksi minulle!- umpihetero.
eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...
- merim.raimo
umpihetero. kirjoitti:
eiköhän ne lääkärit paranna eikä mikään rukous. niinhän kävi myös aikaisemminkin. ja sen helevetin tulella pelottelut voit työntää ihan sinne niin...
erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa
- umpihetero.
merim.raimo kirjoitti:
erittäin lyhyt (näkökyky) joillakin näyttää olevan.Sillä kysymys on siitä missä ihminen haluaa viettää IÄNKAIKKISUUDEN valinta on vapaa
no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?
- merim.raimo
umpihetero. kirjoitti:
no kerropas nyt sitten että minne minä joudun jos jatkan tätä jatkuvaa "pilkkaamista"? ja mitä minulle siellä sitten oikein tehdään?
ilmeisesti,jos sä vaan jatkat ja jatkat ja jatkat,niin siitä saattaatulla (pakkokierre,pakkomielle)se mitä sylle siellä hoidossa sitten tehdään,se riippuu kierteen vakavuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156