Pilvet kannattelee vettä?

Ei sitten Jumala tiennyt pilvien olevan vettä.
Luuli että pilvet vaan kannattelee vettä.


Job.38:37 Kuka on niin viisas, että laskee pilvien luvun, kuka kaataa tyhjiksi taivaan leilit

Job.37:11 Hän myös kuormittaa pilvet kosteudella ja hajottaa välähtelevät ukkosvaarunsa.

Job.26:8 Hän sitoo vedet pilviinsä, eivätkä pilvet halkea niiden alla.

Job.37:16 Käsitätkö pilvien punnituksen, hänen ihmeensä, joka on kaikkitietävä

Heh...pilvet vesileilejä kaikkitietävällä.

14

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menisit nukkumaan!

      mitä sua hyödyttää roikkua kristillisellä palstalla? ei uskosta osaton ymmärrä raamattua. sun sydämessä pitää olla jotain Jumalan luotoo vastaavaa (ymmärsiks sä tuon?) ennen kuin sä voit ymmärtää raamatun kirjoituksia. no joo, et sä ymmärrä tätäkään, mitä mä kirjoitin, mut "tyhmäkin käy viisaasta, kun vaiti on".

      mä oon rukoillu sun puolesta ja anonut sulle armoa Jumalalta ja tiedän, et muutkin uskovat on rukoillu sun puolesta.

      mun sydämeen koskee, kun lukee sun kirjoituksia ja huomaa, että sä olet niin täysin eksyksissä ja tyhmä ja tietämätön. "hullu sanoo sydämessään: ei Jumalaa ole. siinä kaikki hänen ajatuksensa".

      kumpa kaikkitietävä Herra Jeesus vielä armahtaisi. onhan hänellä paljon anteeksiantamusta. hän lukee meitä kuin avointa kirjaa eikä mikään meissä ole salassa häneltä. me voidaan sanoo mitä vaan, mut hän on sanonut, että meidän pitää tehdä itsestämme tili hänelle.

      • umpihetero.

        minä heräsin jo. miten ihminen joka tuo tälle palstalle oikeaa tietoa siitä, että pilvet eivät kanna vesileilejä, voi olla tyhmä ja tietämätön? oletko sä ihan pimee?


      • RitariOlevainen
        umpihetero. kirjoitti:

        minä heräsin jo. miten ihminen joka tuo tälle palstalle oikeaa tietoa siitä, että pilvet eivät kanna vesileilejä, voi olla tyhmä ja tietämätön? oletko sä ihan pimee?

        palstan tyhmimmät ateistit alkaneet elvistellä oikein Jumalaa vastaan, ollakseen viisaampia kuin Hän?
        -Voi pyhäyksinkertaisuus teidän kanssanne.
        -Hulluutesi sinäkin juuri toit esille, koska "vain hullu sanoo sydämessään, ei ole Jumalaa!"

        -"Vielä kerran, "Hän joka taivaassa asuu,nauraa teille, Herra pilkkaa teitä"! (Psl 2:4.)
        -Tänään on vielä armon päivä,Jeesus on Herra, ja teidänkin kieltäjien Pelastaja!


      • umpihetero.
        RitariOlevainen kirjoitti:

        palstan tyhmimmät ateistit alkaneet elvistellä oikein Jumalaa vastaan, ollakseen viisaampia kuin Hän?
        -Voi pyhäyksinkertaisuus teidän kanssanne.
        -Hulluutesi sinäkin juuri toit esille, koska "vain hullu sanoo sydämessään, ei ole Jumalaa!"

        -"Vielä kerran, "Hän joka taivaassa asuu,nauraa teille, Herra pilkkaa teitä"! (Psl 2:4.)
        -Tänään on vielä armon päivä,Jeesus on Herra, ja teidänkin kieltäjien Pelastaja!

        ei tyhmä. sitä "syntiä" harrastaa hellaripuolella luvattoman moni...


      • RitariOlevainen kirjoitti:

        palstan tyhmimmät ateistit alkaneet elvistellä oikein Jumalaa vastaan, ollakseen viisaampia kuin Hän?
        -Voi pyhäyksinkertaisuus teidän kanssanne.
        -Hulluutesi sinäkin juuri toit esille, koska "vain hullu sanoo sydämessään, ei ole Jumalaa!"

        -"Vielä kerran, "Hän joka taivaassa asuu,nauraa teille, Herra pilkkaa teitä"! (Psl 2:4.)
        -Tänään on vielä armon päivä,Jeesus on Herra, ja teidänkin kieltäjien Pelastaja!

        paljasti tietämättömyytensä kun ei tiedä että höyrystyneessä olomuodossa pilvet todella kannattelevat vettä!


      • ekivaari kirjoitti:

        paljasti tietämättömyytensä kun ei tiedä että höyrystyneessä olomuodossa pilvet todella kannattelevat vettä!

        Kas kun olet useassa paikassa samaa satua kertomassa.

        Pilvet on vettä eikä vesihöyryä.


      • ekivaari kirjoitti:

        paljasti tietämättömyytensä kun ei tiedä että höyrystyneessä olomuodossa pilvet todella kannattelevat vettä!

        Helluntaiseurakuntaan ja olen näin ollen tällä helluntailaisuus -palstalla niin kuin kotonani.
        Sinä sen sijaan tuppautumalla tänne tuppaudut kuin kuokkavieraat konsanaan sieltä ateistin foorumilta. Minä viihdyn kotonani enkä tuppaudu ateistien foorumille!


    • vieläkään, että vesihöyry on rakenteeltaan paljonkin erilaista kuin vedeksi tiivistynyt vesi! Pilvet ovat vesihöyryjä, jotka tiivistyttyään vedeksi putoavat pisaroina gravitaation voimasta alas!

      • Ensinnäkään pilvet ei ole vesihöyryä vaan vettä.
        Toiseksi myös vesihöyry on vettä kaasumaisessa muodossa.

        "Pilvet eivät ole vesihöyryä, vaan hyvin pieniä vesipisaroita."
        Lähde: Wikipedia
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vesihöyry


      • mitä tahansa, ne ovat sellaisessa olomuodossa, lämpötilassa ilmanpaineessa ja sähkömangneettisessa viritystilassa, että ne kannattelevat itsessään vettä!

        Maakin "riippuu" kirjaimellisesti gravitaation vaikutuksesta näennäisesti "tyhjän päällä":

        Job 26:7
        "Pohjoisen hän kaarruttaa autiuden ylle, ripustaa maan tyhjyyden päälle".

        Pe.ku, olet yksi turhimmista turhuuden saarnaajista!


      • ekivaari kirjoitti:

        mitä tahansa, ne ovat sellaisessa olomuodossa, lämpötilassa ilmanpaineessa ja sähkömangneettisessa viritystilassa, että ne kannattelevat itsessään vettä!

        Maakin "riippuu" kirjaimellisesti gravitaation vaikutuksesta näennäisesti "tyhjän päällä":

        Job 26:7
        "Pohjoisen hän kaarruttaa autiuden ylle, ripustaa maan tyhjyyden päälle".

        Pe.ku, olet yksi turhimmista turhuuden saarnaajista!

        Ilkuit kahdelle kirjoittajalle väärässä olosta mutta selvisikin että itse olet väärässä.

        Normaali ihminen ei sinun tavallasi ilkkuis ja jo pienemmistäkin virheistä pyytäisi anteeksi.

        Sä sen sijaan vaan alat haukkumaan ja hakemaan itsellesi lohtua tekemällä väkisin teorioita oman munauksen peittelemiseksi.


      • ekivaari kirjoitti:

        mitä tahansa, ne ovat sellaisessa olomuodossa, lämpötilassa ilmanpaineessa ja sähkömangneettisessa viritystilassa, että ne kannattelevat itsessään vettä!

        Maakin "riippuu" kirjaimellisesti gravitaation vaikutuksesta näennäisesti "tyhjän päällä":

        Job 26:7
        "Pohjoisen hän kaarruttaa autiuden ylle, ripustaa maan tyhjyyden päälle".

        Pe.ku, olet yksi turhimmista turhuuden saarnaajista!

        pilvenä taivaalla, on se sellaisessa olomuodossa että pysyy pilvenä taivaalla fysiikan lakien mukaan. Kun vesi tiivistyy raskaiksi vesipisaroiksi, ne tulevat alas maahan Jumalan luoman fysiikan lain ja gravitaatiovoiman mukaan. Mitä minun pitäisi Sinulta ja joltain muulta anteeksi pyydellä?

        Fyysikko Stephen Hawking on sanonut:

        "Sinun ei tarvitse vedota Jumalaan määritelläksesi Universumin alun edellytykset, mutta se ei todista, että Jumalaa ei ole — vaan sen, että HÄN TOIMII FYSIIKAN LAKIEN MUKAAN"!
        (TIME-lehti 20.09.1993)!


      • ekivaari kirjoitti:

        pilvenä taivaalla, on se sellaisessa olomuodossa että pysyy pilvenä taivaalla fysiikan lakien mukaan. Kun vesi tiivistyy raskaiksi vesipisaroiksi, ne tulevat alas maahan Jumalan luoman fysiikan lain ja gravitaatiovoiman mukaan. Mitä minun pitäisi Sinulta ja joltain muulta anteeksi pyydellä?

        Fyysikko Stephen Hawking on sanonut:

        "Sinun ei tarvitse vedota Jumalaan määritelläksesi Universumin alun edellytykset, mutta se ei todista, että Jumalaa ei ole — vaan sen, että HÄN TOIMII FYSIIKAN LAKIEN MUKAAN"!
        (TIME-lehti 20.09.1993)!

        Sentään luit antamani linkin tieteestä ja tajuat olevasi väärässä vaikka hyvät käytöstavat puuttuvatkin.

        Missäs kohtaa raamatussa sanotaan Jumalan luoneen fysiikan lain.
        Nyt laitoit omat sanasi Jumalan suuhun.

        "Kaikkitietävä" Jumalasi luuli pilviä vesiastioiksi ja fysiikasta tuskin tiesi sitäkään.


      • ekivaari kirjoitti:

        pilvenä taivaalla, on se sellaisessa olomuodossa että pysyy pilvenä taivaalla fysiikan lakien mukaan. Kun vesi tiivistyy raskaiksi vesipisaroiksi, ne tulevat alas maahan Jumalan luoman fysiikan lain ja gravitaatiovoiman mukaan. Mitä minun pitäisi Sinulta ja joltain muulta anteeksi pyydellä?

        Fyysikko Stephen Hawking on sanonut:

        "Sinun ei tarvitse vedota Jumalaan määritelläksesi Universumin alun edellytykset, mutta se ei todista, että Jumalaa ei ole — vaan sen, että HÄN TOIMII FYSIIKAN LAKIEN MUKAAN"!
        (TIME-lehti 20.09.1993)!

        Kolossalaiskirje 1
        16 "Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
        17 ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe