Poikalapsi lukee kuin piru Raamattua

Amos7

Tämä poikalapsi etsii Raamatusta kohtia joilla voisi lyödä Herran palvelijoita. Kun noin tekee on saatanan työtoveri ja Jumalaa vastaan.

Meistä jokaisesta uskovaisesta helluntailaisesta löytyy ne sata syytä mikä johtaisi kadotukseen, mutta Jeesuksessa ollessa ei ole syntiä. Room.8:1

Synnissä ei myöskään saa tahallaan elää.

33

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpihetero.

      niin etkö sinä silloin tuomitse muita? eikös raamatussa sanota, että niin ei saa tehdä? etkö sinä koko ajan ole muutenkin tällä palstalla tuomitsemassa muita? jakamassa ohjeita? etkö sinäkin sitä kautta elä jatkuvassa synnissä?

      ja luuletko tosiaan että jumalaa kiinnostaa se, että mitä aikuiset miehet tekevät keskenään pippeleillään? eikö sillä jumalalla muuta tekemistä ole? maailmassa jossa joka päivä kuolee satoja lapsia nälkään? eikö hän välitä näistä lapsista ollenkaan vaan vain miesten pippeleistä?

      • Amos7

        Asiasta voit valittaa suoraan Jeesuksella.


      • umpihetero.
        Amos7 kirjoitti:

        Asiasta voit valittaa suoraan Jeesuksella.

        vastauksesta päätellen "osui ja upposi". heh heh hee...


      • äly & väläys

        Onko se tuomitsemista, jos kertoo ettei synnissä saa elää?
        Mihin aamos on sinut tuominnut?
        Oletko joutunut kärsimään tuomiotasi?


      • umpihetero.
        äly & väläys kirjoitti:

        Onko se tuomitsemista, jos kertoo ettei synnissä saa elää?
        Mihin aamos on sinut tuominnut?
        Oletko joutunut kärsimään tuomiotasi?

        sinulla ei tuo logiikka näytä olevan vanhoja puolia. onko synti sinusta väärin? ei tarvitse vastata, sillä onhan se väärin. jos teet syntiä niin etkö silloin tee väärin? ei tarvitse vastata, sillä sinä teet väärin. jos haluat pelotella ihmisiä synin tekemisellä, niin mitäpä muuta se on kuin tuomitsemista? ei tarvitse nytkään vastata...


      • umpihetero.
        äly & väläys kirjoitti:

        Onko se tuomitsemista, jos kertoo ettei synnissä saa elää?
        Mihin aamos on sinut tuominnut?
        Oletko joutunut kärsimään tuomiotasi?

        sinulla ei tuo logiikka näytä olevan vanhoja puolia. onko synti sinusta väärin? ei tarvitse vastata, sillä onhan se väärin. jos teet syntiä niin etkö silloin tee väärin? ei tarvitse vastata, sillä sinä teet väärin. jos haluat pelotella ihmisiä synin tekemisellä, niin mitäpä muuta se on kuin tuomitsemista? ei tarvitse nytkään vastata...


      • äly & väläys
        umpihetero. kirjoitti:

        sinulla ei tuo logiikka näytä olevan vanhoja puolia. onko synti sinusta väärin? ei tarvitse vastata, sillä onhan se väärin. jos teet syntiä niin etkö silloin tee väärin? ei tarvitse vastata, sillä sinä teet väärin. jos haluat pelotella ihmisiä synin tekemisellä, niin mitäpä muuta se on kuin tuomitsemista? ei tarvitse nytkään vastata...

        "Logiikka vanhoja puolia"? Mitäs logiikkaa se tuo on?

        Synti on väärin, ymmärsit oikein:)
        Kun teet syntiä, teet väärin, ymmärsit oikein:)


        "jos haluat pelotella ihmisiä synin tekemisellä, niin mitäpä muuta se on kuin tuomitsemista? ei tarvitse nytkään vastata..."

        Ihanko totta?! Jos haluan pelotella ihmisiä synnin tekemisellä, niin tuomitsen?
        Aika uskomaton on sinun logiikka.
        Totuuden kertominen ei ole pelottelua, ymmärrätkö?

        Esim. Jos kerron pikku lapselle, että älä työnnä kättäsi kuumaan uuniin, sillä käteen tulee paha pipi.
        Niin tuomitsenko lapsen, vai kerronko lapselle totuuden?

        Koska et selvästi kykene järkevään ajatteluun, etkä ymmärrä logiikan käsitettä, niin laita googleen hakusanaksi "logiikka", ja ala tutkimaan:)


      • ML213

        ja luuletko tosiaan että jumalaa kiinnostaa se, että mitä aikuiset miehet tekevät keskenään pippeleillään?
        ------
        Kyllä Jumala ainakin on reagoinut tähän "leikkiin" eli hylännyt tätä harjoittavat homot/lesbot näihin häpeällisiin himoihin.

        Toisaalta olet oikeassa, jos Raamattuun on uskomista.Jumalaa ei todella kiinnosta enää homoilu/lesboilu, koska Jumala on hylännyt heidät.


    • Raamatun kohtia, joilla "voi lyödä Herran palvelijoita" ihan siitä syystä, että huomaisitte Raamatusta löytyvän jakeita myös hihhuleita vastaan. Niin kuin sieltä löytyykin.

      • matkalainen

        Jokainen on Raamatun mukaan syyllinen, mutta myös jokaiselle, joka haluaa, on tarjolla Jeesuksen valmistama pelastus.
        Kukaan ei kestä Jumalan edessä ilman armahdusta.


      • umpihetero.
        matkalainen kirjoitti:

        Jokainen on Raamatun mukaan syyllinen, mutta myös jokaiselle, joka haluaa, on tarjolla Jeesuksen valmistama pelastus.
        Kukaan ei kestä Jumalan edessä ilman armahdusta.

        perkele. ja mun pitäisi viettää ikuisuus teidän porukan kanssa jossain taivaassa. ei tule mitään sillä siellä olisi silloin todella tylsää...


      • huhuu.. huhuu..
        umpihetero. kirjoitti:

        perkele. ja mun pitäisi viettää ikuisuus teidän porukan kanssa jossain taivaassa. ei tule mitään sillä siellä olisi silloin todella tylsää...

        Jeesus sanoi, että Hänen Isänsä kodissa on monta asuinsijaa ja että Hän lähdettyään menee valmistamaan sinne sijaa.
        Mahdollisesti Hän on valmistanut sinulle sijan erilleen helluntailaisten yhteydestä, mutta muuttunut sinäkin siellä olet. Et enää ajattele pahaa kenestäkään, vaan laulat yhdessä muiden kanssa uutta virttä valtaistuimen edessä.
        Taivas on Jumalan valtaistuin ja Hän siellä varmasti on, samoin Jeesus. Hänen seurassaan ei ole pelkoa tylsyydestä. Tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon sinäkin olet kutsuttu.


      • umpihetero.
        huhuu.. huhuu.. kirjoitti:

        Jeesus sanoi, että Hänen Isänsä kodissa on monta asuinsijaa ja että Hän lähdettyään menee valmistamaan sinne sijaa.
        Mahdollisesti Hän on valmistanut sinulle sijan erilleen helluntailaisten yhteydestä, mutta muuttunut sinäkin siellä olet. Et enää ajattele pahaa kenestäkään, vaan laulat yhdessä muiden kanssa uutta virttä valtaistuimen edessä.
        Taivas on Jumalan valtaistuin ja Hän siellä varmasti on, samoin Jeesus. Hänen seurassaan ei ole pelkoa tylsyydestä. Tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon sinäkin olet kutsuttu.

        siis taivaassako ei ole demokratiaa vaan yksinvaltius. ymmärsinkö nyt oikein?


      • oikein ymmärretty
        umpihetero. kirjoitti:

        siis taivaassako ei ole demokratiaa vaan yksinvaltius. ymmärsinkö nyt oikein?

        Demokratia on yhteiskuntajärjestelmä tätä aikaa varten. Tulevassa sitä ei tarvita. Emme enää äänestä siitä, kenelle valta kuuluu.

        Juudaan kirje:

        24 Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,
        25 hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.


      • umpihetero.
        oikein ymmärretty kirjoitti:

        Demokratia on yhteiskuntajärjestelmä tätä aikaa varten. Tulevassa sitä ei tarvita. Emme enää äänestä siitä, kenelle valta kuuluu.

        Juudaan kirje:

        24 Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,
        25 hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.

        no mitäs siellä sitten muuta tehdään siellä taivaassa päivät pitkät? kun siellä pitää olla iäisyys niin kai siellä sitten on jotain kivaa tekemisistä?


      • uskon Raamattuun
        umpihetero. kirjoitti:

        no mitäs siellä sitten muuta tehdään siellä taivaassa päivät pitkät? kun siellä pitää olla iäisyys niin kai siellä sitten on jotain kivaa tekemisistä?

        Raamattu kuvaa taivaan täydelliseksi.
        1.Kor.2:9:
        Mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat.

        Ajattele, et ole koskaan pystynyt täällä edes aavistamaan mitään siitä, minkä Jumala on valmistanut taivaaseen sinuakin varten.


      • umpihetero.
        uskon Raamattuun kirjoitti:

        Raamattu kuvaa taivaan täydelliseksi.
        1.Kor.2:9:
        Mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat.

        Ajattele, et ole koskaan pystynyt täällä edes aavistamaan mitään siitä, minkä Jumala on valmistanut taivaaseen sinuakin varten.

        mikä teitä siellä taivaassa odottaa? no entäs jos joutuu helvettiin niin mikäs siellä sitten odottaa? onko tästä mitään tietoa?


      • tilkkkanen tietoa
        umpihetero. kirjoitti:

        mikä teitä siellä taivaassa odottaa? no entäs jos joutuu helvettiin niin mikäs siellä sitten odottaa? onko tästä mitään tietoa?

        niin hähdäkin saat.

        Varmasti tiedetään se, kun Raamattuun uskotaan, että taivaassa on odotettavissa pelkkää hyvää.
        Nyt katsellaan vain ikäänkuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta kerran katselemme kasvoista kasvoihin. Saamme nähdä Jumalan.

        Job:
        19:26-27
        Ja sittenkuin tämä nahka on yltäni raastettu ja olen ruumiistani irti, saan minä nähdä Jumalan.
        Hänet olen minä näkevä apunani; minun silmäni saavat nähdä hänet - eikä vieraana.

        En ole helvettiuskovainen, joten jätän aiheeseen vastaamiseen alan spesialisteille, joita täältä varmasti löytyy. Keskityn enemmän paremmalle puolelle.


      • huhuu.. huhuu.. kirjoitti:

        Jeesus sanoi, että Hänen Isänsä kodissa on monta asuinsijaa ja että Hän lähdettyään menee valmistamaan sinne sijaa.
        Mahdollisesti Hän on valmistanut sinulle sijan erilleen helluntailaisten yhteydestä, mutta muuttunut sinäkin siellä olet. Et enää ajattele pahaa kenestäkään, vaan laulat yhdessä muiden kanssa uutta virttä valtaistuimen edessä.
        Taivas on Jumalan valtaistuin ja Hän siellä varmasti on, samoin Jeesus. Hänen seurassaan ei ole pelkoa tylsyydestä. Tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon sinäkin olet kutsuttu.

        valtaistuimen edessä virttä laulavista zombeista mahtaa Jumalallekaan olla?


      • sinullekin
        Työmies2 kirjoitti:

        valtaistuimen edessä virttä laulavista zombeista mahtaa Jumalallekaan olla?

        Taivaassa ei ole zombeja. Tee parannus kääntymällä Jeesuksen puoleen, niin sinustakin on iloa välittömästi taivaassa; jopa enemmän kuin meistä muista vielä täkäläisistä zombeista. Raamattu lupaa, että taivaan enkeleillä on suurempi ilo yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen kuin yhdeksästäkymmenestäyhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.


    • lopetaensin

      itse riitelyn, panettelun, haukkumien ja niin edelleen synnin tekeminen. Vai oletko ehken menestysteologian opettavainen. Olet pahasti harhaantunut ukkeli!

      • valonlapsi75

        tosi mieenkiintoista huomata kuinka meitä tosiuskovaisia kyllä saa ivata ja pilkata mielinmäärin mut me emme saa sanoa mitään takaisin..täytyy muistaa et meillekkin tulee huonoja päiviä ja täydellisyyteen pääsemme vasta taivaan valtakunnassa..zemppiä amos..


      • parana
        valonlapsi75 kirjoitti:

        tosi mieenkiintoista huomata kuinka meitä tosiuskovaisia kyllä saa ivata ja pilkata mielinmäärin mut me emme saa sanoa mitään takaisin..täytyy muistaa et meillekkin tulee huonoja päiviä ja täydellisyyteen pääsemme vasta taivaan valtakunnassa..zemppiä amos..

        ...te saatte vastata takaisin. Mutta jos vastaus on täyttä soopaa, tulee ne itse saatanan kätyrit, ateistit, tarjoamaan teille jälleen pahinta mahdollista pahuutta: loogista vastakysymystä.


    • Amos7

      'Minä viheliäinen ihminen, kuka
      pelastaa minut tästä kuoleman
      ruumiista?
      Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen,
      meidän Herramme kautta! Niin
      minä siis tämmöisenäni palvelen
      mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla
      synnin lakia'. Room.7:24-25

    • tähtipöllö

      Hyvä, että hänestä varoitettaan oikein nimeltä, niin kuin Paavalikin teki:

      2. Tim. 4:14
         
      "Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan."

      Kerran tulee tarkka tuomio:

      Hepr. 10:30
         
      "Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"

      Room. 12:19
         
      "Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra"."

      Silloin nämäkin päivän sanat käydään läpi:

      Jeesus sanoo: Matt. 12:36
         
      "Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä."

      "eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili." Hepr.4:13

      Säälittävää miten asiat kerran tulee tarkasti eteen ja silloin ei enää Jumalan armoa tarjota.

      Tarjoaako Jumala sitä hänelle enää tässä ajassakaan? Sillä Jumalan armo voidaan menettää jo ennen kuolemaa, niin kuin Raamattu osoittaa.

      ... Herodes, Juudas, Saul

    • poikalapsi

      Osut sikäli harhaan, että en ole etsinyt enkä etsi Raamatusta mitään nykyisin - en ainakaan esitelläkseni "löytöjäni" täällä, kuten te lahkolaiset. Sen sijaan tapaan tarttua teidän uskisten täällä itse esittämiin ristiriitaisuuksiin, jotka ovat kyllä ihan eri asia kuin väitteesi. Vai onkos Ritarin porina samaa kuin Raamattu, esimerkiksi?

      Enpä usko, että minä olen mikään Jumalan vastustaja. Minusta tuntuu, että sinä ja muut fundispellet teette enemmän töitä rakkaan Saatananne avuksi kuin mm. vaikkapa minä.

      Tietenkään synnissä ei sa tahallaan elää. Teepä siis parannus tuomiosynnistäsi sinäkin. Minä taas en elä tahallani synnissä - vai mihin vihjannet?

      • Amos7

        eikä koskaan tulekaan hyväksymään Raamatun totuuksia, ellei niistä ole heille hyötyä. En väitäkään sinun Poikalapsi lukevan Raamattua, mutta mitä niistä tiedät vaadit aina välillä toisia tilille.

        Jeesus tahtoisi sinutkin pelastaa!


      • homouden synnistä

        ainakin kuullostaa tuolta....
        ///Tietenkään synnissä ei sa tahallaan elää.////
        noin tullaan vapaaksi.


      • poikalapsi
        homouden synnistä kirjoitti:

        ainakin kuullostaa tuolta....
        ///Tietenkään synnissä ei sa tahallaan elää.////
        noin tullaan vapaaksi.

        Homous on yhtä paljon synti kuin vasenkätisyys, sinisilmäisyys ja muut semmoiset seikkat, jotka ihminen saa ja joita ei voi väkivallatta muuttaa muuksi.


      • tuon lauseesi
        poikalapsi kirjoitti:

        Homous on yhtä paljon synti kuin vasenkätisyys, sinisilmäisyys ja muut semmoiset seikkat, jotka ihminen saa ja joita ei voi väkivallatta muuttaa muuksi.

        muuten se on vain tuuleenheitto,vailla pohjaa?


    • Paavali se raamatussa on vaan Jeesuksessa sairaskohtauksineen ja erehtyi vielä luulemaan tulevaksi omana aikanaan.

      Jeesuksen oma oppi raamatussa on ihan jotain muuta kuin vihamiehensä Paavalin oppi.

    • jumalaa vastaan,

      jos siteeraa suoraan Raamattua?

      Olen monttu auki ihmetyksestä.

      Onko Raamatusta osa kuitenkin ihmisten (ei- uskovien) kirjoittamaa, koska niihin kohtiin vetoaminen on Jumalan pilkkaamista?

    • Amos7

      helluntailaisia.
      Ilta-Lehden lööpissä Ellen Jokikunnas nimitteli jotain Idols voittajaa lasten kuullen homoksi.
      Poikalapsen mielestä vain helluntailaisilla on väärä asenne.

      Myös Kiinan sanakirjaan lisättiin nyt vuonna 2007 sana homo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe