Päätalo ja Neuvos sukua toisilleen

mutta kukapa tietäes, monesko serkku Neuvokselle? voipi tarkistaa, Sukukirjasta Kainuun Seppänen vain kaukolainaus mahdollisuus Kajaanista, tervehtien "Neuvos"

24

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itgpr

      Kirjoitustaidon ja painosmäärien perusteella taitaa olla aika kaukasta heimokantaa...

      • miehiä, Taivalkosken Jokijärveltä.
        Mainitsen suvut: joitten kautta sukulaisuus tulee
        Seppänen
        Hiltunen
        Juntunen
        Huttu
        Kaikkonen
        Neulikko
        Tälläisen ketjun joutuu ensin selvittämään, ennenkuin sukulaisuus, vasta paljastuu, kirjailija, Kalle Päätaloon, "Neuvos"


      • mutta sukuun kuuluva, siis veri sukulainen kuitenkin, "Neuvos"


      • ainavarma
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        mutta sukuun kuuluva, siis veri sukulainen kuitenkin, "Neuvos"

        Oletko varma, että olet sukua geneettisesti vai nimellisesti.


      • ainavarma kirjoitti:

        Oletko varma, että olet sukua geneettisesti vai nimellisesti.

        mukaan, Neuvos"


    • onneksi ei läheisempi!

      On siinäkin!

      • zukuzuku

        Puolangalla 16. serkku on vielä läheinen.


      • jo kolmas serkku on sitä siinäin sukulaisuutta, tervehtien, "Neuvos"


      • farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jo kolmas serkku on sitä siinäin sukulaisuutta, tervehtien, "Neuvos"

        sukulaisuussuhde Päätaloon, sitä vähemmän on kirjailijan vikkaa jäljellä.


      • farth10 kirjoitti:

        sukulaisuussuhde Päätaloon, sitä vähemmän on kirjailijan vikkaa jäljellä.

        jos on kyennyt, kirjoittamaan kirjan, jota on lainattu ja luvettuna 305 Suomussalmella, "Neuvos"


      • Epäilen
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jos on kyennyt, kirjoittamaan kirjan, jota on lainattu ja luvettuna 305 Suomussalmella, "Neuvos"

        Eikö, siltä, latojaparalta, loppuneet, kastista, pilkut, kesken, kun, sitä, "kirjaasi", paino, kuntoon, toimitti?

        Minulle kirjailija on kirjailija vasta sitten, kun saa jonkin kaupallisen kustantamon teoksensa taakse. Omia sepustuksiaan pystyy kuka tahansa teettämään kirjaksi oman lompakkonsa varassa.

        Vai väitätkö että "kirjojasi" olisi myytykin? Lähisukulaisten piirin ulkopuolelle? Olivatko ostajat lukutaitoisia ja tolkuissaan?


      • farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jos on kyennyt, kirjoittamaan kirjan, jota on lainattu ja luvettuna 305 Suomussalmella, "Neuvos"

        vikaa. Ja senhän on silloin lukenut jo kaikki 305 sukulaistasi. Mutta, EI se sinusta vielä kirjailijaa tee.


      • Epäilen kirjoitti:

        Eikö, siltä, latojaparalta, loppuneet, kastista, pilkut, kesken, kun, sitä, "kirjaasi", paino, kuntoon, toimitti?

        Minulle kirjailija on kirjailija vasta sitten, kun saa jonkin kaupallisen kustantamon teoksensa taakse. Omia sepustuksiaan pystyy kuka tahansa teettämään kirjaksi oman lompakkonsa varassa.

        Vai väitätkö että "kirjojasi" olisi myytykin? Lähisukulaisten piirin ulkopuolelle? Olivatko ostajat lukutaitoisia ja tolkuissaan?

        niitä hankkivat ja vielä yhteisillä verorahoillamme ei sukulaiset, viis veisaavat.
        "Neuvos"


      • farth10 kirjoitti:

        vikaa. Ja senhän on silloin lukenut jo kaikki 305 sukulaistasi. Mutta, EI se sinusta vielä kirjailijaa tee.

        päättänyt, olevani kirjailija, vaikka ei kukaan kirjojani lukisikkaan, "Neuvos"

        Tule käymään Ämmässä ja kutsutaan yhdessä sukua koolle, me olemme sukulaisia, vaikka et sitä vielä tunnustaisikkaan.


      • zukuzuku kirjoitti:

        Puolangalla 16. serkku on vielä läheinen.

        sukulaiseksi, vaikka se olisi kuinka kaukaa haettu, 16 serkkukaan ei ole vielä takaraja, "Neuvos"


      • päättänyt?

      • farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        päättänyt, olevani kirjailija, vaikka ei kukaan kirjojani lukisikkaan, "Neuvos"

        Tule käymään Ämmässä ja kutsutaan yhdessä sukua koolle, me olemme sukulaisia, vaikka et sitä vielä tunnustaisikkaan.

        saat olla vaikka kirjailija ei siinä mitään. Olethan sinä halunnut olla myös Suomen tasavallan presidentti, sekään ei tosin onnistunut pelkästään omasta tahdosta. Huomasitko piikin? Vaikka minusta sinä olisit mielestäni ollut parempi kuin nykyinen prlessa, ja kuka vaan olisi.



      • farth10 kirjoitti:

        saat olla vaikka kirjailija ei siinä mitään. Olethan sinä halunnut olla myös Suomen tasavallan presidentti, sekään ei tosin onnistunut pelkästään omasta tahdosta. Huomasitko piikin? Vaikka minusta sinä olisit mielestäni ollut parempi kuin nykyinen prlessa, ja kuka vaan olisi.

        olen edelleen, itse itseni herra ja siihen on muitten tyytyminen, "Rantaneuvos"


      • Epäilen kirjoitti:

        Eikö, siltä, latojaparalta, loppuneet, kastista, pilkut, kesken, kun, sitä, "kirjaasi", paino, kuntoon, toimitti?

        Minulle kirjailija on kirjailija vasta sitten, kun saa jonkin kaupallisen kustantamon teoksensa taakse. Omia sepustuksiaan pystyy kuka tahansa teettämään kirjaksi oman lompakkonsa varassa.

        Vai väitätkö että "kirjojasi" olisi myytykin? Lähisukulaisten piirin ulkopuolelle? Olivatko ostajat lukutaitoisia ja tolkuissaan?

        että kuka tahansa kirjoittaisi kirjan, "Neuvos"


    • asuu, jopa Suomussalmellakin, muttei niistä mitään kirjaa kukaan ole pitänyt, muuta kuin me sukututkijat, "Neuvos"
      Ps, kuinka läheinen sukulainen, sinusta tulisi Päätalolle jos katsottaisi, kerro se meille.

    • kallelle

      oon samaa sukua.

    • monimaker

      Moni muukin on sukua Päätalolle.

      • muitakin sukulaisia. Kirjailija Kalle Päätalolle,"Rantaneuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe