Terppa! Onko kellään kokemuksia siitä kun DianeNova-merkkiset pillerit vaihdetaan rinnakkaisvalmisteeseen Cypretyl-merkkisiin pillereihin? Kun sitä mietin vaan että onko pahoja mielialan muutoksia tai tälläsiä? Ja auttaako se myös akneen? Mulle aluksi pillerit nimittäin määrättiin ihan aknen takia. Nyt on iho ollut tosi hyvä jo pari vuotta. Se mietityttää että auttaako Cypretyl myös akneen. Pakkaus selosteessa oli että auttaisi mutta onko kokemusta? Ja mulle tulee ihan kamalat mielialan vaihtelut pillereiden tauon aikana, niin aattelin että vaikuttaako myös pillereiden vaihto tuohon. Nyt olen syöny pillereitä 4 päivää ja mitään merkittävää mielialassa en ole huomannut, mutta nehän tuleekin vasta myöhemmin. Vastaukset auttaisivat! Viikon päästä mulla on kyllä gynekologi että kyselen sieltäkin, mutta jos on omakohtasia kokemuksia niin kertoilkaa. :)
DianeNovasta Cypretyliin.
tytski-
2323
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
tismalleen sama!Vain sidos/apu-ainessa ero, joten jos nyt ne eivät vaikuta hormonitoimintaan laisinkaan,eivät mielialaan jne.
Totta kai se auttaa acneen, siis Cypretyl, sehän D:N:n GEN.SUB.-valmiste! Siis auttaa kellä auttaa, ei DN kaikkien acneen auta.
Käytännössä syöt nyt vain edullisempia pillereitä, siinä se ero, se tuntuu vain ja ainoastaan lompakossasi, ellet nyt sitten satu olemaan sidosaineille allerginen tms., muttei niistäkään tule mitään mielialaoireita tms.
Huonostipa on sinulle näiden kahden lääkkeen ero selitetty...
Ite oon vaihtanu diane novasta cypretyliin enkä oo mitään eroa huomannu. Periaatteessa syön niitä ehkäsyyn, mutta on ne myös ihoa vähän parantanu. Ihan on hyvä merkki. Ja halpa :) puolet halvempi ku DN.