Mistähän johtuu?

Ihmettelijä-Iiro

Mistä lie johtuu sellainen asia, että minua ei kiinnosta rantaneuvos number one:n kirjoitukset pätkääkään?

21

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johtuu, "Rantaneuvos"

      • utelias....

        tuo meidän oma neuvos.


      • utelias.... kirjoitti:

        tuo meidän oma neuvos.

        me sukututkijat, "Neuvos"


    • neuvos on

      Neuvokas ja vastailee itse omiin kirjoituksiinsa.

      • niin minkä saamme vastaukseksi? "Neuvos"


      • rantaneuvos2
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        niin minkä saamme vastaukseksi? "Neuvos"

        niin selväksi tulee


      • rantaneuvos3
        rantaneuvos2 kirjoitti:

        niin selväksi tulee

        niin selväksi tulee


      • rantaneuvos2 kirjoitti:

        niin selväksi tulee

        kun sinä kerta teit aloitteen ihmettelyysi, eise pitäisi olla ihmetyksen aiheena enää, "Neuvos"


      • rantaneuvos3 kirjoitti:

        niin selväksi tulee

        kun sanoon asiansa,"Neuvos"


      • rantaneuvos2
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        kun sinä kerta teit aloitteen ihmettelyysi, eise pitäisi olla ihmetyksen aiheena enää, "Neuvos"

        kun sinä kerta teit aloitteen ihmettelyysi, eise pitäisi olla ihmetyksen aiheena enää, "Neuvos"


      • rantaneuvos3
        rantaneuvos2 kirjoitti:

        kun sinä kerta teit aloitteen ihmettelyysi, eise pitäisi olla ihmetyksen aiheena enää, "Neuvos"

        kun sinä kerta teit aloitteen ihmettelyysi, eise pitäisi olla ihmetyksen aiheena enää, "Neuvos"


      • rantaneuvos3 kirjoitti:

        kun sinä kerta teit aloitteen ihmettelyysi, eise pitäisi olla ihmetyksen aiheena enää, "Neuvos"

        Rantaneuvos 4 j.ne


      • rantaneuvos1
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        kun sinä kerta teit aloitteen ihmettelyysi, eise pitäisi olla ihmetyksen aiheena enää, "Neuvos"

        Rantaneuvos 5 j.ne


      • tulee...
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Rantaneuvos 5 j.ne

        jos meinataan neuvoksesta tehdä noin monta elokuvaa.... ei taida löytyä katsojakuntaa...


      • valtionvarainministeri
        tulee... kirjoitti:

        jos meinataan neuvoksesta tehdä noin monta elokuvaa.... ei taida löytyä katsojakuntaa...

        EU rahoittaa Rantaneuvos-elokuvat.


      • valtionvarainministeri kirjoitti:

        EU rahoittaa Rantaneuvos-elokuvat.

        rahoittajasta "Rantaneuvos"


      • tulee... kirjoitti:

        jos meinataan neuvoksesta tehdä noin monta elokuvaa.... ei taida löytyä katsojakuntaa...

        kielillä, maailma on täynnä rahaa, ettei paskalle taivu "Rantaneuvos"


      • suomimummu
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        kielillä, maailma on täynnä rahaa, ettei paskalle taivu "Rantaneuvos"

        kaekkien kaekilla kielillä tehtyjen elokuvvien ensi-illat on takana päen alakaa tulla sitä moapallon loajusta suosijoa.eiku vaen meet seisommaan vormulan viereen ja ruppeat viittilöemään kaekiile,jotka tänne tulloo sinnuo ihmeissään kahtommaan.teatteri parrallaan alottelloo sinusta tehtyö näötelmeä ja torilla pyörii isossa televisijossa tokumentti.kirjastossa lukkoot issoon eäneen kaekkie huoripoekakirjoja,aena alusta uuvestaan,päevätolokulla.sukujulukasut on pinossa nuorisotalon nurkalla,itekuhi siitä voepi sellaella ja ehtie monesko serkku sulle on kunnija itekullae olla.eikä meistä kukkaa ikinä oesi uskonu minkälaenen kansaenvajellus niistä elokuvan ryökäleistä tänne aeheotu.polokeotuu kaekki nurmikot ku eivät ossoa ulukomoalaeset niitä varroa.mistä sitä semmoselle sakille arvovaa puolistakkaa ruveta hoaloamaan,kattilatki kaikki liijan pienie semmoselle pottumeärälle.siitä se nyt huolen pukkasi.


      • van oliha
        suomimummu kirjoitti:

        kaekkien kaekilla kielillä tehtyjen elokuvvien ensi-illat on takana päen alakaa tulla sitä moapallon loajusta suosijoa.eiku vaen meet seisommaan vormulan viereen ja ruppeat viittilöemään kaekiile,jotka tänne tulloo sinnuo ihmeissään kahtommaan.teatteri parrallaan alottelloo sinusta tehtyö näötelmeä ja torilla pyörii isossa televisijossa tokumentti.kirjastossa lukkoot issoon eäneen kaekkie huoripoekakirjoja,aena alusta uuvestaan,päevätolokulla.sukujulukasut on pinossa nuorisotalon nurkalla,itekuhi siitä voepi sellaella ja ehtie monesko serkku sulle on kunnija itekullae olla.eikä meistä kukkaa ikinä oesi uskonu minkälaenen kansaenvajellus niistä elokuvan ryökäleistä tänne aeheotu.polokeotuu kaekki nurmikot ku eivät ossoa ulukomoalaeset niitä varroa.mistä sitä semmoselle sakille arvovaa puolistakkaa ruveta hoaloamaan,kattilatki kaikki liijan pienie semmoselle pottumeärälle.siitä se nyt huolen pukkasi.

        siinä assieta ja palajo.
        Ka minähä oun tullunna oatelleeks ihan sammoo.
        Ei se neuvoskanna sitä ite kestäsi.

        Van ei se ou tuo rantaneuvoos mikkeen paha immeinen. Mukavoa sen kirijoja on lukkeekki toesinnaan. Elekee oloko sille ilikeitä, ettehä?


      • laenkaan
        van oliha kirjoitti:

        siinä assieta ja palajo.
        Ka minähä oun tullunna oatelleeks ihan sammoo.
        Ei se neuvoskanna sitä ite kestäsi.

        Van ei se ou tuo rantaneuvoos mikkeen paha immeinen. Mukavoa sen kirijoja on lukkeekki toesinnaan. Elekee oloko sille ilikeitä, ettehä?

        lukea kirjoja, mutta pelottaa, jos löydän itseni hänen jostain niin lukuisten sukujuurien "oksista".
        Muutoin ihan vaaraton, vilipittömän maanläheinen ihminen. Ei aiheuta kenellekään mitään pahaa, ainakaan fyysisesti.


      • suomimummu kirjoitti:

        kaekkien kaekilla kielillä tehtyjen elokuvvien ensi-illat on takana päen alakaa tulla sitä moapallon loajusta suosijoa.eiku vaen meet seisommaan vormulan viereen ja ruppeat viittilöemään kaekiile,jotka tänne tulloo sinnuo ihmeissään kahtommaan.teatteri parrallaan alottelloo sinusta tehtyö näötelmeä ja torilla pyörii isossa televisijossa tokumentti.kirjastossa lukkoot issoon eäneen kaekkie huoripoekakirjoja,aena alusta uuvestaan,päevätolokulla.sukujulukasut on pinossa nuorisotalon nurkalla,itekuhi siitä voepi sellaella ja ehtie monesko serkku sulle on kunnija itekullae olla.eikä meistä kukkaa ikinä oesi uskonu minkälaenen kansaenvajellus niistä elokuvan ryökäleistä tänne aeheotu.polokeotuu kaekki nurmikot ku eivät ossoa ulukomoalaeset niitä varroa.mistä sitä semmoselle sakille arvovaa puolistakkaa ruveta hoaloamaan,kattilatki kaikki liijan pienie semmoselle pottumeärälle.siitä se nyt huolen pukkasi.

        kun Neuvos kauniisti pyytäisi, "Rantaneuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe