Lääkäri kirjoitti kipuun Tramal 50mg kapseleita.
Nykyinen lääkitys 100mg Doxal 20mg Cipramil.
Tramalissa mainitaan "ei saa kyttää yhtäaikaa
moklobemilääkitykse (masennuslääke;kuuluu ns. MAO-estäjiin)kansssa.
Kuuluuko Cipramil MAO-estäjiin???
MAO-estäjät????
4
4171
Vastaukset
- ............
SSRI-lääke! MAO-estäjiä on markkinoilla meillä Aurorix ja sen gen.sub.
- -------------
ei kuulu cipra on SSRi, ota huolett.MAO estäjäjä on myös mas. lääke jotka ei sovi yhteen, vaihdoin aikoinan MAosta ssrihin ,apteekissakin hokattin että komplikaatio on mahdellinen ja huomautettiin paussia pidettiin . Yleislääketiede on lapsenkengisssä :)
- Tuma
Hei, katso netistä AKUUTTI ja vieritä ihan alas. Sieltä saat tietoa lääkkeistä.
CIPRAMIL on SSRI (ei ole MAO-estäjä)
Kerro minulle DOXAL 50mg-lääkkeestä. Onko haittavaikutuksia. Oletko esim lihonnut, huimausta tms. Viekö masentuneisuuden, pelon ja jännittämisen pois?- barbihydan
Olen käyttänyt Doxalia. aluksi 50mg mutta annostus on ollut n. 2v 2x50mg iltaisin. En ole huomannut mitään "sivuoireita".Paino päinvstoin laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388