Neuvos lähti atimaan

mutta arvatteko kenen luokse? "Rantaneuvos"

19

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiaankaan

      voisi vähempää kiinnostaa. Toivottavasti on pitkä matka ja vielä toivottavammin siellä ei ole toimivaa nettiyhteyttä.

      • koskaan, "Neuvos"


      • netti toimivan
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        koskaan, "Neuvos"

        ”sielläkin” koska uutta juttua tulee jatkuvasti...


    • Remeron Diaz

      Muuten ei viitti arvailla. Tai oisko Päätalon lesken tai tytärten luo menossa atimaan?

      • tunnetusti hyviä. Kalle vainajan, leskikin on jo kuollut, joten en mene sinnekkään ja tytöt asuvat kaukana, "Neuvos"


      • tytöt
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        tunnetusti hyviä. Kalle vainajan, leskikin on jo kuollut, joten en mene sinnekkään ja tytöt asuvat kaukana, "Neuvos"

        ??, Onko sinulla omia lapsia ?


      • asiayhteydestä
        tytöt kirjoitti:

        ??, Onko sinulla omia lapsia ?

        tuossa voisi yllä päätellä olevan kyse kallen
        tytöistä.
        ja kai neuvoksellakin lapsi(a) on, kun on kerran
        ukki...?


    • joka

      vastaa ensimmäisenä oikein tai väärin palkitaan, tai saa ainakin Neuvoksen onnittelut.

      • Hotelissa syömässä, minä tarjoan, mutta pitää tulla jo silloin oikea vastauskin, "Neuvos"


      • aiot mennä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Hotelissa syömässä, minä tarjoan, mutta pitää tulla jo silloin oikea vastauskin, "Neuvos"

        Hotelissa syömään, siis yhdellä ällällä, niin ehkäpä se on sitten ihan amerikoissa. Toivottavasti se on legendaarinen Hotel California, josta Eagles yhtye aikoinaan lauloi, joka laulu oikeasti kertoo mielisairaalasta.


    • taxfoo

      Neuvos taitaa mennä kantamaan ruokaveroa valmiista pöydästä.

      • minunkin käyvä Hotellissa, "Rantaneuvos"


      • kirjallista
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        minunkin käyvä Hotellissa, "Rantaneuvos"

        ohjelmaseuraa:

        http://www.telkku.com/tiedot?oid=30860357


      • kiirus
        kirjallista kirjoitti:

        ohjelmaseuraa:

        http://www.telkku.com/tiedot?oid=30860357

        Neuvos joutuu askelta pidentämään lujasti, kun Neuvoksesta kaavaillaan näytelmää ja tv-dokumenttiä. No, nehän ovat niitä kuuluisuuden lisärasitteita.


      • kiirus kirjoitti:

        Neuvos joutuu askelta pidentämään lujasti, kun Neuvoksesta kaavaillaan näytelmää ja tv-dokumenttiä. No, nehän ovat niitä kuuluisuuden lisärasitteita.

        Neuvoksesta tehtiin jo 1995 kesällä ja näytettiin saman vuoden syksyllä Eu- vaalien jälkeen, minähän jouduin vaalikaranteeni kun olin pyrkimässä Eu parlamenttiin, "Rantaneuvos"

        Rantaneuvoksesta pitää ehdottamasti tehdä näytelmä ja isolla rahalla, joten saisimme Suomussalmen pysymään, maailman kartalla nyt ja ikuisesti niin kauvan kuin vielä, yksikään ihmishenki huokailee "Rantaneuvos"


      • ärrimurri
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Neuvoksesta tehtiin jo 1995 kesällä ja näytettiin saman vuoden syksyllä Eu- vaalien jälkeen, minähän jouduin vaalikaranteeni kun olin pyrkimässä Eu parlamenttiin, "Rantaneuvos"

        Rantaneuvoksesta pitää ehdottamasti tehdä näytelmä ja isolla rahalla, joten saisimme Suomussalmen pysymään, maailman kartalla nyt ja ikuisesti niin kauvan kuin vielä, yksikään ihmishenki huokailee "Rantaneuvos"

        mitenkä ne muka ne neuvoksesta tehdyt dokumentit ja näytelmät ja elokuvat ja kirjat ja sen itse tekemät jokasukututkimukset siihen suomussalmen maailmankartalla pysymiseen vaikuttaa?kartalla on suomussalmi ja pysyy,ilman neuvosta.kukahan mahtaa täällä kaivata sitä neuvoksen avuilla hankittua julkisuutta.yhden käden sormiin taitavat mahtua he.suomussalmella on pilvin pimein semmoisia persoonia,joista saisi vaikka kokoillan elokuvan,mielenkiintoisen sellaisen.neuvos ei takuulla kuulu siihen joukkoon.höpsistä töppöseen rantaneuvos.


      • ärrimurri kirjoitti:

        mitenkä ne muka ne neuvoksesta tehdyt dokumentit ja näytelmät ja elokuvat ja kirjat ja sen itse tekemät jokasukututkimukset siihen suomussalmen maailmankartalla pysymiseen vaikuttaa?kartalla on suomussalmi ja pysyy,ilman neuvosta.kukahan mahtaa täällä kaivata sitä neuvoksen avuilla hankittua julkisuutta.yhden käden sormiin taitavat mahtua he.suomussalmella on pilvin pimein semmoisia persoonia,joista saisi vaikka kokoillan elokuvan,mielenkiintoisen sellaisen.neuvos ei takuulla kuulu siihen joukkoon.höpsistä töppöseen rantaneuvos.

        Jokainen voi vaikuttaa oman kuntansa hyväksi, mutta jos vaikuttamis halut puuttuvat, edessä onkin jo mierontie, neuvotteleva keskustelija, "Rantaneuvos"


    • arvailija

      veljen akan anoppimuorin luona käymään?

      • Olisin mennyt atimaan vaan eivät olleet kotona, eikä nyt tiedä, milloin tulee seuraava tilaisuuteni atimoida, "Neuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe