GPP

knip

Mitä mieltä olette global pension plan -vakuutuksesta?

Onko täällä monia jotka on siinä mukana? Mahtaako onnistua? Ja jos onnistuu niin koska rikastutaan?

Mitä mieltä olette??

112

54819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistaa

      Olen itsekin mukana, mutta pakko myöntää että helpon rahan toivossa on tullut tehtyä muutakin älytöntä. Olen kuullut monelta että jossain on ihmisiä jotka ovat tällaisesta saaneet rahaa, mutta kukaan ei oikeasti tunne ketään sellaista. Tuon verran kuin tässä menetän, laitan joka viikonloppu kaljoitteluun, eli terveys paranee ja toivo elää, joten so not jos hyppy kulkee...

      • tosi uskovainen

        Global Pension Plan (Global Pensjonsplan)
        Mikä on GPP?
        GPP on kaikessa yksinkertaisuudessaan vakuutus, jonka ryhmä eurooppalaisia sijoittajat Trust Partnerin nimissä toteuttaa teidän puolestamme antaen teille mahdollisuuden saada eläkevakuutuskorvaus kymmenien vuosien odottamisen sijasta vain muutamassa kuukaudessa.

        Ketkä ovat oikeutettuja osallistumaan?

        Kaikki iästä riippumatta.
        - maksimissaan 66-vuotiaat ovat oikeutettuja saamaan vakuutuksen
        - 67-vuotiaat ja sitä vanhemmat voivat hyötyä ohjelmasta sponsoroimalla alle uusia, alle 66 vuotiaita

        Mitä jäsenet tästä ohjelmasta hyötyvät?

        Jäsenmäärän saavutettua 100,000 tulevat jäsenet saamaan seuraavan korvauksen:
        - alle 67-vuotiaat saavat vakuutuskorvauksen, arvoltaan €55,000
        - kaikki iästä riippumatta saavat sponsoroinnista €2,000 aina 12. tasolle saakka riippumatta siitä, kuka organisaatiosta on sponsoroinut jäsenen ohjelmaan

        Miten osanottaja saa rahansa?
        - rahat maksetaan jäsenyyteen kuuluvalle pankkitilille, johon on sidottu nostokortti
        - kortti lähetetään siinä vaiheessa, kun ohjelma on suljettu ja maksupäivästä on tarkempi käsitys (kortti on voimassa yhden vuoden ja se uusitaan automaattisesti vuosittain)
        - Trust Partner siirtää varat tilille ja käyttää samaa pankkia kuin mistä jäsentilit ovat peräisin

        Näkökohtia Trust Partnerin näkökulmasta...

        Toiminnan rahoitus

        Trust Partnerin hankkima eläkevakuutus €200,000

        Vakuutuksen kiinnitysarvo 60% €120,000

        Vakuutusmaksu (korvaus) jäsenelle €55,000

        Sponsorointipalkkiot (12 tasoa*€2,000) €24,000

        Vakuutuksen hyöty sijoittajalle €41,000

        Yhteensä €120,000

        Trust Partner on pieni joukko eurooppalaisia liikemiehiä, jotka ovat toimineet vastaavassa pienempimuotoisessa liiketoiminnassa aiemminkin. Rahoitusjärjestelyt on rakennettu aikaisemmin käytettyjen rahalaitosten antolainauksen varaan.

        Jäsenyys ja liittyminen

        K: Mitä maksaa liittyminen?

        V: Kulut ovat 30EUR ja tällä hetkellä maksu suoritetaan joko e-bullion.com:n tai 1mdc.com:n kautta.

        K: Miten liitytään?

        V: Voit liittyä klikkaamalla linkistä "Sign up". Huomaat liittyessäsi, että ensin ohjaudut maksusivulle ja sen jälkeen voit antaa henkilötietosi. Pääset samoilla tunnuksilla myös forumiin eli keskustelupalstalle!

        Ellei sinulla ole e-bullion- tai 1mdc-tiliä niin luo jompi kumpi seuraavasta linkistä ilmaiseksi:
        e-bullion.com tai 1mdc.com

        Mikäli suoritat maksun tilisiirrolla, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja!

        K: Miten kutsut muita mukaan eli mistä saat sponsorointilinkkisi?

        V: Kirjaudu sisään jäsenalueellemme ja klikkaa "Referral link".

        Huomioi, että muista online-ohjelmista poiketen saat meiltä suomenkielistä palvelua!


    • Odotellaan

      Mukana ollaan. Kun asian sisäistää, huomaa, että kuvio on täysin mahdollinen. Pienellä panoksella pääsi mukaan, ei ollut varaa jättäytyä poiskaan. Hyvin on homma toiminut ja jouluksi odotellaan rahoja. Eikä tämä ole pyramidihuijaus. Nehän on laittomiakin.

      • Verccomaha

        tätä mieltä oli pyramidipeleistä päättävä henkilö 30.8.2007 Ylen ohjelmassa.

        Niin nehän on laittomiakin ja silti levitätte sitä.


      • joooooooooo
        Verccomaha kirjoitti:

        tätä mieltä oli pyramidipeleistä päättävä henkilö 30.8.2007 Ylen ohjelmassa.

        Niin nehän on laittomiakin ja silti levitätte sitä.

        Oliko hänen tittelinsä Suomen pyramidipelipäättäjä? Hanki vähän tietoa asioista ennen kuin alat jakaa "tietoasi"


    • Bup

      Moni perustelee liittymistään tuohon huijaukseen sillä, että "no se nyt on vaan 30 egee, ei paha". Itse en kyllä anna ilmaiseksi senttiäkään noin selviin huijauksiin, vaikka se ei ole paljon nuppia kohen, niin miettikääpä mitä nämä huijarit (esim. terroristijärjestöt) voivat tehdä niillä miljoonilla euroilla mitä hyväuskoiset idiootit heille lahjoittaa...

      • Nicdeon

        Jos Vaikka Ampuis Jenkit Pimeälle puolelle Kuuta ;)


    • eläkesäästäjä

      GPP on täysin mahdollinen. Itselläni on tapiolassa eläkevakuutus jota maksan 89e kuukaudessa. Kun olen 60v (jos elän niin pitkäään :) saan viiden vuoden ajan
      n. 2600e bruttona kuukaudessa. Eli yhteensä pikkasen alle miljoona mummoissa..Eli ainakin gpp:n ilmoittamat lukemat ovat samaa suuntaa, toki jäsenille summa on pienempi kuin se olisi jos tämän vakuutuksen maksaisi normaalisti, mutta silloin myöskin maksettava summa olisi alyttömän paljon enemmän kuin 30. Uskon vakaasti, että homma onnistuu, vaikken itse pelissä mukana olekkaan. Tässä on vaan kyse siitä, että homman alulle panijat tarvitsevat ihmisiä, että voisivat itse tienata erittäin paljon rahaa, ja kukaanhan ei tietekään ilmaiseksi mihinkään lähde mukaan.. Ja puolustukseksi voin vielä sen verran mainita, että epäilijät, olen aikoinani elänyt rapakon takana muutaman vuoden, ja siellä tämmöinen on suhteellisen yleistä!! Enkä muuten siellä olo aikanani huomannut kertaakaan mediasta, että gpp:n kaltaisia toimijoita olisi viety oikeuteen, ja jenkeissähän tunnetusti nostetaan kanteita paljon lievemmistäkin jutskista.. ETTÄ ONNEKSI OLKOON VAAN OSALLISTUJILLE, HYVIN TODENNÄKÖISESTI SAITTE AIKA MUKAVAN KERTOIMEN RAHOILLENNE!!!
      PS. Kaikille pyramidipeli pelleille, TÄMÄ GAME ON KUAKANA PYRAMIDIPELISTÄ!!

      • Mad Dog

        Kyllä tulee rahat alkuvuodesta.
        110 000 putoo niin että ropisee.


      • eläkesäästäjä
        Mad Dog kirjoitti:

        Kyllä tulee rahat alkuvuodesta.
        110 000 putoo niin että ropisee.

        Ettekö ostaneet lisäosuuksia... Meillä on niitä muutama... sitten tulee, niin että ropisee


      • Mad Dog
        eläkesäästäjä kirjoitti:

        Ettekö ostaneet lisäosuuksia... Meillä on niitä muutama... sitten tulee, niin että ropisee

        LISÄOSUUKSIA VAAN JA HANAA.
        ni sit vasta ropina kuuluukin.


      • epäs tiiä mitä teen
        Mad Dog kirjoitti:

        LISÄOSUUKSIA VAAN JA HANAA.
        ni sit vasta ropina kuuluukin.

        Mites muuten ootteko miettiny et onko se jotenkii verollista ansioo... Itelle ois tulossa/jos tulee 1,2M€ niin ei kehtais kaikkia nostaa automaatista ulos ja laittaa sukanvarteen. Jos sen sais jotenkii "lailliseks" eli maksas verot pois niin sit ois hubaa:) Vero.fi kyllä kertoo että kaikki eläkevakuutukset ois pääoma tuloa eli 28% pois ja loput menemään. Ite kyllä maksan tuosta verot pois jää siitä silti ihan kivasti:)


      • valtiokin hyötyy
        epäs tiiä mitä teen kirjoitti:

        Mites muuten ootteko miettiny et onko se jotenkii verollista ansioo... Itelle ois tulossa/jos tulee 1,2M€ niin ei kehtais kaikkia nostaa automaatista ulos ja laittaa sukanvarteen. Jos sen sais jotenkii "lailliseks" eli maksas verot pois niin sit ois hubaa:) Vero.fi kyllä kertoo että kaikki eläkevakuutukset ois pääoma tuloa eli 28% pois ja loput menemään. Ite kyllä maksan tuosta verot pois jää siitä silti ihan kivasti:)

        Kyllä, se on pääomatuloa, kuten mikä tahansa muukin sijoitustulo. Ja jokainen tällaista tuloa nauttiva on velvollinen maksamaan 28% veroa. Tällä tavalla täysin yhtä laillista tuloa kuin esim. palkkatulo, josta maksat verot. (Pimeät tulot ovat oma lukunsa - oli sitten kyseessä palkka- tai pääomatulo.) Sen kun siirrät tulot omalle tilillesi vaan, ilmoitat verottajalle ja maksat verot pois niin kellään ei ole nokan koputtamista! Niin minäkin aion tehdä! :)


      • Todellisuus.

        Business! Itselläni samanlainen, mutta ihan sama summa on tallella kuin olen sinne maksanut, eli ei mitään tuottoa! Itse olisin saanut tuolle varmasti ainakin 10% tuoton. Vakuutusyhtiölle varma business, kun saavat siitä hyvät rahat, ottavat aina muutaman satasen vuodessa itselleen tuosta rahaston hoidosta. Sitä paitsi - kyllä tuon rahan arvo laskee vuosittain. Juuri join kahvin pullan kanssa, markoissa 23,-. Moni ei olisi varmaan maksanut 10 vuotta sitten pullasta ja kahvista 5,- markkaa enempää!


      • Kerroppa
        Mad Dog kirjoitti:

        Kyllä tulee rahat alkuvuodesta.
        110 000 putoo niin että ropisee.

        että ropisiko sitä rahaa nyt sitten? :)


    • tininho

      mmärrättehän, että mukana oleville luvataan maksaa yhteensä vähintään 5.500.000.000€, eli kolmasosa Suomen BKT:stä.

      Puhumattakaan ongelmasta, joka tulee kun "sijoittajien" on otettava laina jolla ostetaan pääomaeläkesijoitus 100.000 ihmisille.

      Yksikään maailman pankki ei tällaista lainaa voi myöntää, useasta syystä. Ensinnäkin tällainen eläketyyppi maksetaan henkilölle vain mikäli hän elää 65-vuotiaaksi. Luonnollisesti suhteellisen moni mukana olevista kuolee ennen tarvittavaa ikää ja siis jokaista kuolevaa kohden menetetään 200.000€.

      Tässä huijauksessa väitetään, että pankki antaa heille 12 miljardin euron lainan. Oletetaan, että pankki haluaisi 7,5% koron lainalle (pieni). Oletetaan lisäksi, että keskimääräinen takaisinmaksuaika olisi 35 vuotta. Näillä ehdoilla pankki odottaisi 35 vuoden päästä 150 miljardia euroa.

      Jos edelleen hyväksytään se tosiasia, että n. 5% mukana olevista kuolee ennen 65 vuoden ikää, saadaan näistä eläkeinstrumenteista 35 vuoden päästä vain 19 miljardia euroa.

      Ei siis lähellekään vaadittua 150 miljardia. Pankki saisi rahoilleen ainoastaan reilun 1% korkoa. Mikään pankki maailmassa ei näillä ehdoilla lainaa tule myöntämään.

      Tämä huijaus on tehty varsin hienovaraisesti hukaisevalla taloudellisella höpölöpöllä. Kun numeroita alkaa laskemaan, huomaa ettei tämä yksinkertaisesti voi olla mahdollista.

      selkeä huijaus siis

    • valuuttaa

      Aina tuo muiden maiden tapa käyttää pilkkua aiheuttaa selkkauksia:

      Huomatkaa:

      Polttoaine maksaa n. 1,319Eur
      Liittyminen gpp:hen maksaa 40Eur = 41,000 dollaria --> eihän ole mahdotonta saada 55 donaa tai 110 donaa eli 55,000 donaa? :D

      • eitajuuu

        Ymmärrätkö mitä eroa on eurolla ja donalla? On aavistuksen eri saada 55 euroa tai sitten 55 donaa vitun tahvo. Ilmoitatko painosikin siten että painat 75 grammaa. Kannattaisko aloittaa vaikka ihan ala-aste tasolta tuo sivistäytyminen?


      • hynää tulee
        eitajuuu kirjoitti:

        Ymmärrätkö mitä eroa on eurolla ja donalla? On aavistuksen eri saada 55 euroa tai sitten 55 donaa vitun tahvo. Ilmoitatko painosikin siten että painat 75 grammaa. Kannattaisko aloittaa vaikka ihan ala-aste tasolta tuo sivistäytyminen?

        itse olen ottanut pankki lainan ja ostanut kämpän helsingin kampista ja olen varma että saan maksettua lainan takaisin helmikuuhun mennessä koska olen ottanut kymmeniä lisävakuutuksia ja rahat tulevat maksuun heti alkuvuodesta. raha huolet on loppu meikäläisen osalta.tyhmmiä ne jotka ei helppoo rahaa halua.


      • mukana minäkin
        hynää tulee kirjoitti:

        itse olen ottanut pankki lainan ja ostanut kämpän helsingin kampista ja olen varma että saan maksettua lainan takaisin helmikuuhun mennessä koska olen ottanut kymmeniä lisävakuutuksia ja rahat tulevat maksuun heti alkuvuodesta. raha huolet on loppu meikäläisen osalta.tyhmmiä ne jotka ei helppoo rahaa halua.

        Miksi toiset puhuvat joulukuusta, toiset alkuvuodesta?? Mistä näkee, paljonko porukkaa jo mukana? Tämä on aivan outo juttu mulle, mutta mukaan lähdin minäkin.....


      • Lauri00000000007
        hynää tulee kirjoitti:

        itse olen ottanut pankki lainan ja ostanut kämpän helsingin kampista ja olen varma että saan maksettua lainan takaisin helmikuuhun mennessä koska olen ottanut kymmeniä lisävakuutuksia ja rahat tulevat maksuun heti alkuvuodesta. raha huolet on loppu meikäläisen osalta.tyhmmiä ne jotka ei helppoo rahaa halua.

        Jos raha on niin helppoa, niin miks jenkit pelkää talouskriisiä? Jos kerta tota kautta saa noin helposti rahaa, ni miks niillä kesti monta kuukautta saada se 100.000 henkilöä kasaan? Luulisi että maailmanlaajuisesti olisi liittynyt jo miljoonia ihmisiä siinä ajassa... Jos kerta liittymismaksu menee paperitöihin, ni miks ne käy NYT pankkineuvotteluja. Kaikenhan piti olla selvää pässinlihaa... Jos nyt käydään neuvotteluja, ni mistä ne on tienneet kiinteiden kulujen määrän etukäteen? Ja miks joku Kuala Lumpur? Sehän vasta turvallista seutua on! (En menis ilman turvamiehiä) Ennemmin elän köyhänä, kun annan hekilötietojani neljälläkympillä höystettynä, jollekin taholle josta en oikeasti tiedä mitään, josta en oikeasti ole tavannut ketään. Moniko edes tietää mihinkä järjestöön he oikeasti liittyvät? Mihin sitoutuvat? Ja mitkä on mahdolliset jatkotoimenpiteet järjestön jäsenenä ollessaan? Onnea niille jotka voittaa. "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis". Katsotaan kenen ruumis.


      • Tedi

        Eihän tiedä varmasti, ennenkuin rahat on saatu. Siihen asti epävarmaa


      • Tedi
        hynää tulee kirjoitti:

        itse olen ottanut pankki lainan ja ostanut kämpän helsingin kampista ja olen varma että saan maksettua lainan takaisin helmikuuhun mennessä koska olen ottanut kymmeniä lisävakuutuksia ja rahat tulevat maksuun heti alkuvuodesta. raha huolet on loppu meikäläisen osalta.tyhmmiä ne jotka ei helppoo rahaa halua.

        Olen mukana, mutta varoitan silti. Minun mielestäni ei kannata ottaa lainaa, että maksaa näistä vakuutuksista takaisin. Mitään ei ole saanut, ennenkuin rahat ovat itsellä.


    • Omillaan !

      Kai te "lottoajat" tsekkasitte maikkarin 45 min. jossa näitä ponzeja valotettiin vähän laajemminkin. Kaikesta huolimatta hyvää Joulua vaikk`ei joulurahaa sit koskaan tullutkaan. En ole vahingoniloinen mutta...HITTO soikoon kun naurattaa niin ettei kirjoittamisestakaan meinaa tulla mitään. Lisää näitä ponzeja ja lisää niihin rahansa laittaneita hölmöjä niin saadaan tulevanakin vuonna nauraa vatsamme kipeiksi, hahhaa, hahhahhaa...!!!!

      • Joku saa

        Rahaa ponzista nimittäin.Kyllähän nuo kusetukset pelaa jos olet oikeassa asemassa eli heti aloituksessa.Gpp:kin saattaa maksaa näille verkoston laajentajille jotakin kipurahaa,en usko että ihan pelkkä pieraisu on.Mitään satojatonneja ei ole vara maksaa koska koko pyramidin tuotto on muuan milli.Tämän sylttytehtaan juurethan johtaa latviaan/viroon.Ei todellakaan mihinkään dubaihin niinkuin vihjailevat foorumillaan kuulemma.Mutta onnea jos joku on verkkoa painanut,jotain lienee tulossa heille.Ne kaverit tiesi homman nimen alunalkaen toisin kuin nämä hupaisat "kohta tulee" kaverit.


      • -.-
        Joku saa kirjoitti:

        Rahaa ponzista nimittäin.Kyllähän nuo kusetukset pelaa jos olet oikeassa asemassa eli heti aloituksessa.Gpp:kin saattaa maksaa näille verkoston laajentajille jotakin kipurahaa,en usko että ihan pelkkä pieraisu on.Mitään satojatonneja ei ole vara maksaa koska koko pyramidin tuotto on muuan milli.Tämän sylttytehtaan juurethan johtaa latviaan/viroon.Ei todellakaan mihinkään dubaihin niinkuin vihjailevat foorumillaan kuulemma.Mutta onnea jos joku on verkkoa painanut,jotain lienee tulossa heille.Ne kaverit tiesi homman nimen alunalkaen toisin kuin nämä hupaisat "kohta tulee" kaverit.

        pyramidissa on tarkoitus saada lisää jäseniä mukaan jos saa tarpeeksi mukaa nii sitten saa rahaa!
        tässä ei todellakaan ole kysymys mistään pyramidi-huijauksesta!!
        mutta kuulostaahan tämä aika uskomattomalta että voi
        40e saada 110000e mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu
        joko se on totta tai sitten ei eihän siinä paljoa häviä


    • gpp 1001

      alunperin piti sveitsistä avautua tili jolle tuotot maksetaan,nyt pahaa enteilee kun pitää ilmoittaa oman tilin numero allekirjoituksineen ja passikuvineen sinne.noh mulla tyssäs se tohon,ei vaan uskalla,menkööt ohi jos totta tällä kertaa mutta parasta vaan uskoa itseensä tässä kylmässä mailmassa.elkää nyt ainakaan antako aktiivista tiliä jos lähetätte tietojanne sinne ja muistakaa et aina voivat tehä sen luottokortii hujestuksen tilillenne jolla sitten alkaa laskuja tippumaan suureksi hämmästykseksenne postilaatikkoon.mutta jokainen tehköön makkara mieleisekseen.hyvää uutta vuotta kummiski

      • itse laitan kyllä 2 tilin

        Niin sitä tiliä ei oo pakko sinne antaa... Lue ne ohjeet.


      • kunnnnnn
        itse laitan kyllä 2 tilin kirjoitti:

        Niin sitä tiliä ei oo pakko sinne antaa... Lue ne ohjeet.

        ajokotin tai passin kopio on pakko lähettää. Kyllä silläkin varmasti saa pahoja aikaan.


      • itw gema
        kunnnnnn kirjoitti:

        ajokotin tai passin kopio on pakko lähettää. Kyllä silläkin varmasti saa pahoja aikaan.

        mun tietääkseni ei tarvi laittaa mitää passin tai ajokortin kopiota..jos ny sitte mun tietämättä on ohjeistus muuttunu..


      • Yks monista

        Joopa joo. Jos avaat ihan uuden tilin jossa ei ole mitään maksuliikennettä niin semmoinen sinne kannattaa antaa, ihan asiantuntijan vinkkinä vaan... Sille ei pystytä tekeen mitään (nostoja) jos et siihen erikseen lupaa anna kirjallisella todistuksella. Passikopiosta vielä; sun tiedot (jos et ole erikseen niitä salannut) saa kuka tahansa väestörekisteriotteesta (maistraatti) eli jos joku haluaa tehdä passin sun nimellä niin kyllä onnistuu vaikka et olisi sitä kenellekään koskaan näyttänyt.
        Ja voithan jäädä odottamaan ja jättää rahat odottamaan jotain muuta maksutapaa niinkuin on luvattu. Ja sehän on ollut selvää jo alusta saakka että henkilöllisyys pitää todistaa passilla tai ajokortilla. Älä pelkää rahoja...HEHHEH


      • sitten
        itw gema kirjoitti:

        mun tietääkseni ei tarvi laittaa mitää passin tai ajokortin kopiota..jos ny sitte mun tietämättä on ohjeistus muuttunu..

        varmasti tilille paukahtaa 55donaa. voi teitä pässejä, älkää olko noin sokeita!


      • voi että ku tulee rahaa
        Yks monista kirjoitti:

        Joopa joo. Jos avaat ihan uuden tilin jossa ei ole mitään maksuliikennettä niin semmoinen sinne kannattaa antaa, ihan asiantuntijan vinkkinä vaan... Sille ei pystytä tekeen mitään (nostoja) jos et siihen erikseen lupaa anna kirjallisella todistuksella. Passikopiosta vielä; sun tiedot (jos et ole erikseen niitä salannut) saa kuka tahansa väestörekisteriotteesta (maistraatti) eli jos joku haluaa tehdä passin sun nimellä niin kyllä onnistuu vaikka et olisi sitä kenellekään koskaan näyttänyt.
        Ja voithan jäädä odottamaan ja jättää rahat odottamaan jotain muuta maksutapaa niinkuin on luvattu. Ja sehän on ollut selvää jo alusta saakka että henkilöllisyys pitää todistaa passilla tai ajokortilla. Älä pelkää rahoja...HEHHEH

        eli tyhjälle tilille tapahtuu nii että sinne kilisee isokasa rahaa gpp:ltä


    • järjetön yhtälö

      tällaiset huijaukset ovat lisääntyneet jatkuvasti.

      Tämä gpp on surkea viritys josta jokaisen nykynuoren tulisi huomata mikä siinä on takana.
      Tavalliset pulliaiset yrittävät tehdä itsestään monimiljonäärejä katteettomilla lupauksilla.

      Varo huijausyrityksiä joissa ilmenee tällaisia asioita:

      -"Joukko rikkaita liikemiehiä??" tämä lause soittaa jo kelloja..kuka oikea liikemies mainostaa itseään noin ontuvasti?

      -sori verkostomarkkinoijat,
      verkoston keräys allesi pitäisi aina herättää epäluuloja.
      Verkostomarkkinointi pitäisi lailla kieltää ja hävittää maapallolta..se on epäreilu toimintamuoto, vain riittävän ylös sijoittuneet voivat jotenkin pärjätä, loput häviää rahat ja ystävät mutta omistajat keräävät kuitenkin miljoonat toisten kustannuksella.
      Varsinkin kun värväämisestä "maksetaan" katteetonta (2000e) korvausta.

      -jos joku asia tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, varo sellaista, ääni joka yrittää varoittaa tulee sisältäsi ja se on yleensä oikeassa, opettele kuuntelemaan sitä, sen olemme jokainen saaneet syntymälahjana..vaiston, joka sisältää rajattoman viisauden.

      -maalaisjärjellä laskettuna, juttu sisalätaa mahdottoman yhtälön.

      - alussa lähteneille jopa maksetaan rahaa tilille, jotta homma ei hyydy liian aikaisin.
      Vaikka näkisit tiliotteen, mieti!

      -mieti, 100 000 pääsee mukaan? Miksi, aina luodaan kiire ja sokaistaan ihmiset jollain keinolla...rahalla saadaan aina ihmiset hulluiksi ja kadehtimaan toisia ja totuus unohtuu.
      (huutokaupassa maksetaan juuri tämän takia liikaa hintaa.. kaupasta saisi paljon halvemmalla)

      -kellot pitäisi aina soida kun isolle joukolle tarjotaan ilmaista rahaa..miksi, miksi ja miksi..joko maanpäällinen paratiisi on avaamassa ovia?

      joku voisi jatkaa vielä tätä listaa, mutta ei liian matemaattisesti ettei mene ihmisellä yli jos raha on jo sokaissut kuten tässä ketjutssa on usealle käynyt.
      Ihminen on kuin lammas, laumasielu, joka ei ajattele omilla aivoilla..kaikki nuo 100 000 eivät itsekään tiedä mihin lähtivät mukaan, mutta yksikään ei tule saamaan rahaa gpp:sta, tämä on valitettava totuus.
      Tuitte 30e jotain huijaria, summahan ei ole iso, mutta teetteko sen jatkossakin ja annatte homman jatkua.
      Kiinassa tällaiset huijaukset ovat olleet muotia jo jonkun aikaa, mutta siellähän riittää kansaa eikä tieto välttämättä kulje..suomesta nämä pitäisi saada loppumaan.

      Ps. Kiinassa on parituhatta huijausta käräjillä..yksi suurimpia 170 000 ihmistä maksoi 800e eikä mitään takaisin. Huijari nauroi vähän aikaa partaansa..liekö nyt jo hirsipuussa :@

      • Omillaan

        Näitä huijauksia on todellakin netti pullollaan, ja lisää pukkaa koko ajan. Vaikka acn, move, wgi ja muut ( seuraavana winclub ) ovat osoittautuneet ponzeiksi niin jostain järjettömästä syystä ihmiset menevät näihin mukaan. Jos 30 € vastaan olisi luvattu vaikka 200 € niin yksikään ei olisi mennyt mukaan. Mutta kun luvataan kymmeniätuhansia niin ahneus sokaisee välittömästi. Laskekaa hyvät ihmiset ja todetkaa itse ettei tuo yhtälö voi mitenkään olla mahdollinen. Ja älkää helvetissä laittako huijareille ajokortti- tai passikopioita, ellette sitten halua elämäänne yhtä jännitysmomenttia lisää. Se joukko "rikkaita liikemiehiä" on todellisuudessa muutama verkostohuijari, kuten AINA TÄLLAISISSA TAPAUKSISSA !!! Järkeä ja varovaisuutta kuulutan.


      • riikkuli
        Omillaan kirjoitti:

        Näitä huijauksia on todellakin netti pullollaan, ja lisää pukkaa koko ajan. Vaikka acn, move, wgi ja muut ( seuraavana winclub ) ovat osoittautuneet ponzeiksi niin jostain järjettömästä syystä ihmiset menevät näihin mukaan. Jos 30 € vastaan olisi luvattu vaikka 200 € niin yksikään ei olisi mennyt mukaan. Mutta kun luvataan kymmeniätuhansia niin ahneus sokaisee välittömästi. Laskekaa hyvät ihmiset ja todetkaa itse ettei tuo yhtälö voi mitenkään olla mahdollinen. Ja älkää helvetissä laittako huijareille ajokortti- tai passikopioita, ellette sitten halua elämäänne yhtä jännitysmomenttia lisää. Se joukko "rikkaita liikemiehiä" on todellisuudessa muutama verkostohuijari, kuten AINA TÄLLAISISSA TAPAUKSISSA !!! Järkeä ja varovaisuutta kuulutan.

        Tiedoksi vaan että samanlainen ulkomainen henkivakuutus(gpp)systeemi oli muutamia vuosia sitten myös olemassa mutta erona että se oli paperi sotaa eli se ei ollut netissä. Tuttavani oli siinä mukana ja SAI RAHAT!!!!!
        Mitä te varoittelette ihmisiä kun tämä ei ole teiltä pois, se on jokaisen oma asia mihin lähtee mukaan, ei teidän!!!


    • Biz Opps UK
    • kiinnostunut_

      Itse en ole epäillyt hetkeäkään, etteikö GPP olisi huijausta, mutta olen silti kiinnostunut sen teoreettisesta toimintamekanismista. Olen itse ymmärtänyt sen näin: Sijoittajat ostavat mukaantulevien puolesta eläkevakuutukset ja maksavat tietyn summan osanottajille. Vakuutusyhtiö sijoittaa nämä sijoittajilta saadut rahat kasvamaan korkoa ja sijoittajat saavat nuo rahat, kun osanottaja on täyttänyt 67 vuotta. Olenko ymmärtänyt jotakin väärin?

      Kyseessä siis on eläkevakuutus. Itse en ole perillä kuinka nämä vakuutukset ylipäänsä toimivat. Toimivatko ne todella niin kuin GPP:n tapauksessa, että vakuutusyhtiöt sijoittavat vakuutusrahat ja ne saadaan eläkkeellä moninkertaisena takaisin?

      Sitten se seikka, jota ihmettelen GPP:ssä eniten; miksi tämä sijoittajaryhmä sijoittaisi näihin vakuutuksiin ja antaisi suuren osan voitoista vakuutetuille, kun he voisivat sijoittaa koko summan niin, että voitto tulisi heille itselleen. Eivätkö he voisi ostaa näitä vakuutuksia koko summalla itselleen, niin ei tarvitsisi maksaa välikäsille? Tai sijoittaisivat kokonaan jonnekin muualle.

      Olen GPP:sta erittäin kiinnostunut, mutta kuten sanottua, en koskaan edes harkitsisi siihen mukaan liittymistä. Jotkut tutut ovat menneet mukaan edes tietämättä kuinka tämä homma toimii. Itse en ole niin sinisilmäinen.

    • tapsa83

      joo ni itte oon mukana siinä kans ja papereita hommannu siihen maistraatista jne ja avannu tilin ja rahat tulee 15.2 ainakin pitäis tulla :D ootsä kans siinä?

      • ehkäjoskus

        GPP:ssä mukana olevalta taholta on annettu ymmärtää, että jokin suomalainen pankki jäädyttää varat kun ne tilille ropsahtaa "pankin mielestä kysymyksessä on pyramidipeli". Odottavat nyt gpp:n rustaavan tilin jonnekkin sveitsiin ja sitten varmaan pyytävät rahaa tilin avaamista varten. Nähtäväksi jää millaista summaa pyytävät?


      • justiisa
        ehkäjoskus kirjoitti:

        GPP:ssä mukana olevalta taholta on annettu ymmärtää, että jokin suomalainen pankki jäädyttää varat kun ne tilille ropsahtaa "pankin mielestä kysymyksessä on pyramidipeli". Odottavat nyt gpp:n rustaavan tilin jonnekkin sveitsiin ja sitten varmaan pyytävät rahaa tilin avaamista varten. Nähtäväksi jää millaista summaa pyytävät?

        jo on pankin henkilökunta melko sekoa jos sillon vielä epäilee hommaa pyrämidipeliksi maksun jälkeen..kyseessä on semmonen pompsi rahaa että tuskin kukkaa sitä summaa rahaa nui vaa jostaki ottaa..eli täytyy olla jotain muun laista porukkaa olla hommaa pyörittämässä ku joku pyrämidipeli huijaus porukka..


      • Heikki
        justiisa kirjoitti:

        jo on pankin henkilökunta melko sekoa jos sillon vielä epäilee hommaa pyrämidipeliksi maksun jälkeen..kyseessä on semmonen pompsi rahaa että tuskin kukkaa sitä summaa rahaa nui vaa jostaki ottaa..eli täytyy olla jotain muun laista porukkaa olla hommaa pyörittämässä ku joku pyrämidipeli huijaus porukka..

        mitä työ sekkootte niillä tileillänne ei sinne tarvii lähettää kö tilinumero soolo tunnususluku ja 2 seuraavaa salasanaa niin saavat talletettua.
        ja mulle sanottiin ettei tiliä tarvii tyhjentää että kyllä ne rahat sinne mahtuu et ei noilla tileillä mitään kattoa ole kuinka paljon sinne rahaa mahtuu ku jotkut sekoilee et pitää olla uus tili tai tili pitää tyhjentää.
        vittu et tääl on tyhmää porukkaa mut tyhmyydest saa aina kärsii.


      • tyhymä
        Heikki kirjoitti:

        mitä työ sekkootte niillä tileillänne ei sinne tarvii lähettää kö tilinumero soolo tunnususluku ja 2 seuraavaa salasanaa niin saavat talletettua.
        ja mulle sanottiin ettei tiliä tarvii tyhjentää että kyllä ne rahat sinne mahtuu et ei noilla tileillä mitään kattoa ole kuinka paljon sinne rahaa mahtuu ku jotkut sekoilee et pitää olla uus tili tai tili pitää tyhjentää.
        vittu et tääl on tyhmää porukkaa mut tyhmyydest saa aina kärsii.

        Jokos sinulle "viisas" on selvinny minne paperisi lähetät. Jos on niin kerro osote kaikille, et muutkin voisivat paprut lähettää.


      • venyy jo liikaa tää homma
        tyhymä kirjoitti:

        Jokos sinulle "viisas" on selvinny minne paperisi lähetät. Jos on niin kerro osote kaikille, et muutkin voisivat paprut lähettää.

        siitä paperien lähetyksestä tulee tieto myöhemmin ja se oli muistaakseni nii että ryhmä lähetyksiäki on mahollista tehä..


      • Viimekäden tieto
        tyhymä kirjoitti:

        Jokos sinulle "viisas" on selvinny minne paperisi lähetät. Jos on niin kerro osote kaikille, et muutkin voisivat paprut lähettää.

        Kuulin, että paprut lähetetään Joulupukille sinne Korvatunturille. Pukki tuo rahat isossa säkissä sitten Jouluna (vuosilukua ei ole vielä vahvistettu).


      • Kotimatemaatikko
        Viimekäden tieto kirjoitti:

        Kuulin, että paprut lähetetään Joulupukille sinne Korvatunturille. Pukki tuo rahat isossa säkissä sitten Jouluna (vuosilukua ei ole vielä vahvistettu).

        Siis 100000 henkilöä lähettää tarvittavat paperit pyydettyyn osoitteeseen. Oletus ,että yhden henkilön papereiden käsittelyyn menee aikaa 10 min ja käsittelemässä on 20 toimisto- ihmistä. Siis 100000 x 10 min = 1 000 000 min /60 min =16666 tuntia / 8 tunnin työpäivällä = 2083 työpäivää /20 = 104 työpäivää per/toimistotyöntekijä. Eli voihan siinä vielä vähän aikaa mennä ennen kuin rahat on tilillä. Tämä nyt tosin oli vaan suuntaa antava laskelma.

        Onnittelut kuitenkin kaikille voittaneille!


      • OZON
        Kotimatemaatikko kirjoitti:

        Siis 100000 henkilöä lähettää tarvittavat paperit pyydettyyn osoitteeseen. Oletus ,että yhden henkilön papereiden käsittelyyn menee aikaa 10 min ja käsittelemässä on 20 toimisto- ihmistä. Siis 100000 x 10 min = 1 000 000 min /60 min =16666 tuntia / 8 tunnin työpäivällä = 2083 työpäivää /20 = 104 työpäivää per/toimistotyöntekijä. Eli voihan siinä vielä vähän aikaa mennä ennen kuin rahat on tilillä. Tämä nyt tosin oli vaan suuntaa antava laskelma.

        Onnittelut kuitenkin kaikille voittaneille!

        Korvatunturilla asiat käsitellään kuule niin, että joulupukki pystyy ilmaantumaan kaikkialle maailman uskoviin koteihin samanaikaisesti satoihin tuhansiin , jopa miljooniin koteihin. Eli kyllä ne siellä GPP:llä käsittelee nää jutut melkein nanosekunnissa.

        Ne tietää, mistä otetaan tyhjästä 5 miljardia, kyllä ne keksii kuule miten miljoona paperia käsitellään huis vain.

        Niillä on niin paljon kirjautujia, ettei ne sivutkaan enää pelaa. Ne on varmaan kaatuneet suosion johdosta. Kyllä joku tässä nettoaa. Vai oisko käyny niin, että joku laitto rahat kassiin ja katos lopullisesti? Sivut kaatu siinä ohessa, kun ei maksettu ylläpitomaksuja.

        Nyt olis anteeksipyynnön paikka!!! GPP on tottakin todempi yhtiö!!!


      • OZON
        justiisa kirjoitti:

        jo on pankin henkilökunta melko sekoa jos sillon vielä epäilee hommaa pyrämidipeliksi maksun jälkeen..kyseessä on semmonen pompsi rahaa että tuskin kukkaa sitä summaa rahaa nui vaa jostaki ottaa..eli täytyy olla jotain muun laista porukkaa olla hommaa pyörittämässä ku joku pyrämidipeli huijaus porukka..

        Ne on hulluja jos ne luulee, että tästä pelistä suuret laumat tienais paljon rahaa. Voi olla, että pyramidin huipulla joku tienaakin jonkun verran, muut jää nuolemaan näppejään. Nämä rahat saiski jäädyttää. Ne on rikollista tuottoa.

        Mutta tämä on ihme magiikkaa tämä GPP, se vetoaa ihmisiin vaikka lupaukset on täysin älyttömiä.


    • kiltti

      miks ihmeessä tämmösiä sit saa pittää netissä jos tää gpp juttu on huijausta..onko tätä gpp:tä kukaan tutkinu että ketkä on asialla ja onko huijausta..vai tutkitaanko vasta sitte ku ihmisiltä on rahat kerätty ja niitä vakuutus rahoja ei tuu?vai tutkitaanko ees sillonkaa ja annetaan porukan jatkaa samaan malliin.. vaihtaa vaa systeemiä erilaisemmaksi..eli heti tutkintaan tälläset viritelmät

      • Ponzi

        Sitä samaa ihmettelen, että annetaan viedä ensin rahat vaikka kylän koiratkin tietää sen huijjaukseksi ja näiltä veikoilta ei rahoja takaisin saa.
        Eikö poliisi voi tutkia näitä ennen kuin joku tekee tutkintapyynnön?
        Vai onko niin, että niin kauan, kun he lupaavat rahoja niin ketää ei ole huijjattu.
        Kiinassa on 8000 kpl erillaista ponzi ja pyramidi huijjausta joista 2000 on poliisi tutkinnassa tai oikeudessa.
        Albaaniassa oli jokin vuosi hyvin laaja pyramidi huijjaus jossa lähes koko kansa menetti rahansa.
        Suomessakin näitä on ollut muutamia aikaisemmin ja tällähetkellä on ainakin gpp ja wincapita.
        Wgi sai toimia ainakin kolme vuotta ennen kuin sen pyörittäjät tuomittiin oikeudessa 2005 elokuussa.


      • banbo
        Ponzi kirjoitti:

        Sitä samaa ihmettelen, että annetaan viedä ensin rahat vaikka kylän koiratkin tietää sen huijjaukseksi ja näiltä veikoilta ei rahoja takaisin saa.
        Eikö poliisi voi tutkia näitä ennen kuin joku tekee tutkintapyynnön?
        Vai onko niin, että niin kauan, kun he lupaavat rahoja niin ketää ei ole huijjattu.
        Kiinassa on 8000 kpl erillaista ponzi ja pyramidi huijjausta joista 2000 on poliisi tutkinnassa tai oikeudessa.
        Albaaniassa oli jokin vuosi hyvin laaja pyramidi huijjaus jossa lähes koko kansa menetti rahansa.
        Suomessakin näitä on ollut muutamia aikaisemmin ja tällähetkellä on ainakin gpp ja wincapita.
        Wgi sai toimia ainakin kolme vuotta ennen kuin sen pyörittäjät tuomittiin oikeudessa 2005 elokuussa.

        On alknut mietityttaan tää koko gpp. Sitte kun pitäisi lähettää värikopio henkkareista niin eikö muita pelota se? Niitähä pystyy paremmin vääentämään ja käyttämään sitten jonkun esim: maahanmuuttajan passina?
        sitten mietittyy se että kuka tämä Stella on kun siitä ihmisestä ei ole mitään muuta tietoa. Outo juttu koko Gpp. Huijattu on ja pahasti.


      • riikkuli
        banbo kirjoitti:

        On alknut mietityttaan tää koko gpp. Sitte kun pitäisi lähettää värikopio henkkareista niin eikö muita pelota se? Niitähä pystyy paremmin vääentämään ja käyttämään sitten jonkun esim: maahanmuuttajan passina?
        sitten mietittyy se että kuka tämä Stella on kun siitä ihmisestä ei ole mitään muuta tietoa. Outo juttu koko Gpp. Huijattu on ja pahasti.

        Ne ihmiset jotka ovat tämän vakuutus bisneksen luoneet ovat ajatelleet asian loppuun asti. Ajatelkaa, jos heidän nimet ja muut oikeat tiedot olisivat saatavilla niin ne olisivat kaikkien tiedossa. Ja montako kertaa on hakkerit jo päässy väliin että on pitäny vaihtaa juttuja ja homma on ollu jumissa. Poliisi on kyllä tutkinu asiaa ja jäljet on päättyny jonnekin bahamalle ta jotain, nää on oikein fiksuja. Kyllä tietty riski on lähettää kopiot henkkareista. Ihmiset itte pilaa tän systeemin kun ne on soitellu pankkeihin, verottajalle, poliisille jne. Ruotsissa on kuulemma homma aivan sekasi, voi olla etta tippuu paljon porukkaa pois ja maksu viivästyy tai sitte ne ei maksa mitään.
        Ja kaikille niille jotka tätä pitää huijauksena niin mitä te tällä päätä vaivaatte eihän teiltä tässä ole mitään pois. Jos ette usko niin olkaa hiljaa.


      • balbo
        riikkuli kirjoitti:

        Ne ihmiset jotka ovat tämän vakuutus bisneksen luoneet ovat ajatelleet asian loppuun asti. Ajatelkaa, jos heidän nimet ja muut oikeat tiedot olisivat saatavilla niin ne olisivat kaikkien tiedossa. Ja montako kertaa on hakkerit jo päässy väliin että on pitäny vaihtaa juttuja ja homma on ollu jumissa. Poliisi on kyllä tutkinu asiaa ja jäljet on päättyny jonnekin bahamalle ta jotain, nää on oikein fiksuja. Kyllä tietty riski on lähettää kopiot henkkareista. Ihmiset itte pilaa tän systeemin kun ne on soitellu pankkeihin, verottajalle, poliisille jne. Ruotsissa on kuulemma homma aivan sekasi, voi olla etta tippuu paljon porukkaa pois ja maksu viivästyy tai sitte ne ei maksa mitään.
        Ja kaikille niille jotka tätä pitää huijauksena niin mitä te tällä päätä vaivaatte eihän teiltä tässä ole mitään pois. Jos ette usko niin olkaa hiljaa.

        Mutta on jotenkin alkanut kauhistuttaan että jos tästä tuleekin jotain suurempaa, kuulusteluja tai jotain.
        Raha kiinnostaa, siksi lähdin aikoinaan mukaan.....ja toivottavasti tulee ne mitä luvataan.Mutta aika kiire tulee jos aikovat maksaa 15.2 niinkun lupasivat ja papereitakaan ei ole vielä lähetetty mihinkään.
        Kukahan tästä tietäs oikein kunnolla, jolta voisi kysellä??


      • Ponzi
        riikkuli kirjoitti:

        Ne ihmiset jotka ovat tämän vakuutus bisneksen luoneet ovat ajatelleet asian loppuun asti. Ajatelkaa, jos heidän nimet ja muut oikeat tiedot olisivat saatavilla niin ne olisivat kaikkien tiedossa. Ja montako kertaa on hakkerit jo päässy väliin että on pitäny vaihtaa juttuja ja homma on ollu jumissa. Poliisi on kyllä tutkinu asiaa ja jäljet on päättyny jonnekin bahamalle ta jotain, nää on oikein fiksuja. Kyllä tietty riski on lähettää kopiot henkkareista. Ihmiset itte pilaa tän systeemin kun ne on soitellu pankkeihin, verottajalle, poliisille jne. Ruotsissa on kuulemma homma aivan sekasi, voi olla etta tippuu paljon porukkaa pois ja maksu viivästyy tai sitte ne ei maksa mitään.
        Ja kaikille niille jotka tätä pitää huijauksena niin mitä te tällä päätä vaivaatte eihän teiltä tässä ole mitään pois. Jos ette usko niin olkaa hiljaa.

        Tämä on uskonto ja toiset uskoo tähän, mutta ne ketkä ajattelevat järjellä tietävät, että tämä on huijausta.
        Yllinnä tätä keskustelu ketjua oleva kysyi mitä mieltä tästä ollaan ja nyt on vastauksia tullut, sinnulla on outo logiikka jos kuvittelet tämän olevan pelkästään huijareiden keskustelupalsta ja muiden pitäisi olla hiljaa.
        Katsomme velvollisuudeksemme vastata kysymyksiin, ettei joku hyväuskoinen turhaan lankea tällaiseen.
        Voisit jo ruveta itsekkin vähän järkeilemään tätä, miksi joku jakaisi 10 miljardia euroa pois, ja miten miinus 10 miljardista tehdään 33 vuodessa plus 20 miljardia.
        Pelkät lainan korot tällaiselle summalle tekevät vuodessa 50 miljoonaa euroa.


      • OZON
        Ponzi kirjoitti:

        Tämä on uskonto ja toiset uskoo tähän, mutta ne ketkä ajattelevat järjellä tietävät, että tämä on huijausta.
        Yllinnä tätä keskustelu ketjua oleva kysyi mitä mieltä tästä ollaan ja nyt on vastauksia tullut, sinnulla on outo logiikka jos kuvittelet tämän olevan pelkästään huijareiden keskustelupalsta ja muiden pitäisi olla hiljaa.
        Katsomme velvollisuudeksemme vastata kysymyksiin, ettei joku hyväuskoinen turhaan lankea tällaiseen.
        Voisit jo ruveta itsekkin vähän järkeilemään tätä, miksi joku jakaisi 10 miljardia euroa pois, ja miten miinus 10 miljardista tehdään 33 vuodessa plus 20 miljardia.
        Pelkät lainan korot tällaiselle summalle tekevät vuodessa 50 miljoonaa euroa.

        Hei,

        Ajatus, että Helsingin pörssi tulee tuottamaan seuraavan 33 vuoden aikana vain 10 kertaisen tuoton keskimäärin on väärä. Se tulee kasvamaan eksponentiaalisesti. GPP ihmiset tietävät tämän.

        Vain myös todella suuren luokan pelurit tietävät tämän, että on juuri äsken keksitty fuusioydinreaktori, joka oikeesti toimii.

        Katsokaa tätä patenttia:

        http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPODOC&IDX=EP1861855&F=0

        Tämä patentti tulee mullistamaan energiantuotannon. Energiasta tulee käytännössä ilmaista. Autoista tulee sähköautoja, ne liikkuvat ilman minkäänlaisia energiakuluja. Saasteetonta, puhdasta, ekologista. Öljy-yhtiöt on vastustanu ajatusta tähän asti, mutta kun ilmastonmuutos uhkaa tuhota ekologisen tasapainon on niidenkin tosiasioiden edessä taivuttava. Fuusioydinvoima ei tuota ydinjätteitä, se toimii vedyllä.

        Tämä patentti on alueelta area 51. Lopultakin maan ulkopuolinen äly paljasti meille säälistä, miten fuusioydinreaktori saadaan toimimaan. Nyt se pelittää kokeissa.

        Tämä tulee 1000 kertaistamaan pörssin arvon jo seuraavan 10 vuoden aikana.

        Hei tähtien sodasta yks repliikki:

        "Kumpi on hullumpi, hullu itse vai se joka seuraa hullua?"
        GPP inspiroi eniten hulluja ja hölmöja.

        (Siis jos otat tämän viestin ja GPP:n vakavasti kerro se psykiatrillesi.)


      • riikkuli
        OZON kirjoitti:

        Hei,

        Ajatus, että Helsingin pörssi tulee tuottamaan seuraavan 33 vuoden aikana vain 10 kertaisen tuoton keskimäärin on väärä. Se tulee kasvamaan eksponentiaalisesti. GPP ihmiset tietävät tämän.

        Vain myös todella suuren luokan pelurit tietävät tämän, että on juuri äsken keksitty fuusioydinreaktori, joka oikeesti toimii.

        Katsokaa tätä patenttia:

        http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPODOC&IDX=EP1861855&F=0

        Tämä patentti tulee mullistamaan energiantuotannon. Energiasta tulee käytännössä ilmaista. Autoista tulee sähköautoja, ne liikkuvat ilman minkäänlaisia energiakuluja. Saasteetonta, puhdasta, ekologista. Öljy-yhtiöt on vastustanu ajatusta tähän asti, mutta kun ilmastonmuutos uhkaa tuhota ekologisen tasapainon on niidenkin tosiasioiden edessä taivuttava. Fuusioydinvoima ei tuota ydinjätteitä, se toimii vedyllä.

        Tämä patentti on alueelta area 51. Lopultakin maan ulkopuolinen äly paljasti meille säälistä, miten fuusioydinreaktori saadaan toimimaan. Nyt se pelittää kokeissa.

        Tämä tulee 1000 kertaistamaan pörssin arvon jo seuraavan 10 vuoden aikana.

        Hei tähtien sodasta yks repliikki:

        "Kumpi on hullumpi, hullu itse vai se joka seuraa hullua?"
        GPP inspiroi eniten hulluja ja hölmöja.

        (Siis jos otat tämän viestin ja GPP:n vakavasti kerro se psykiatrillesi.)

        Mun sponsori sanoi ett kukaan ei tänäpäivänä lähtis huijaamaan 30 euroo se on niin vähä rahaa. Se sano et täst jutus ei muuten vaan tullu mitään ja rahat on menny toimisto kuluihin et siks niit ei palauteta.


      • OZON
        riikkuli kirjoitti:

        Mun sponsori sanoi ett kukaan ei tänäpäivänä lähtis huijaamaan 30 euroo se on niin vähä rahaa. Se sano et täst jutus ei muuten vaan tullu mitään ja rahat on menny toimisto kuluihin et siks niit ei palauteta.

        Jos sä heitit vitsin, niin tämä hauska vitsi, mutta jos sulle oikeesti sanottiin noin, niin mitä jos ottaisit asianomistajana yhteyttä rikospoliisiin?


      • riikkuli
        riikkuli kirjoitti:

        Mun sponsori sanoi ett kukaan ei tänäpäivänä lähtis huijaamaan 30 euroo se on niin vähä rahaa. Se sano et täst jutus ei muuten vaan tullu mitään ja rahat on menny toimisto kuluihin et siks niit ei palauteta.

        Onks kellään myytävänä Sunnyn peltivanteita saa olaa pikkasen ruostevikasetki niin mä ite maalaan ne.


      • tetsa
        riikkuli kirjoitti:

        Mun sponsori sanoi ett kukaan ei tänäpäivänä lähtis huijaamaan 30 euroo se on niin vähä rahaa. Se sano et täst jutus ei muuten vaan tullu mitään ja rahat on menny toimisto kuluihin et siks niit ei palauteta.

        vai ei siitä gpp:stä tuu mitää..no oohan se alusta asti ollu selvää että ei sieltä mittää tuu..vai toimistokuluihin menny ne rahat ja paskat oo..no kyllähän ny varakkailla liike miehillä oo vara maksaa yks 30 ekee takasi jos se homma ei onnistu..ja paska puhetta on myös se että ei 30 euroa kandee nykypäivänä huijata 30*100000=3000000€ vai ei oo niille iso summa..taitaa olla täyttä huijausta koko homma


      • räikkä
        tetsa kirjoitti:

        vai ei siitä gpp:stä tuu mitää..no oohan se alusta asti ollu selvää että ei sieltä mittää tuu..vai toimistokuluihin menny ne rahat ja paskat oo..no kyllähän ny varakkailla liike miehillä oo vara maksaa yks 30 ekee takasi jos se homma ei onnistu..ja paska puhetta on myös se että ei 30 euroa kandee nykypäivänä huijata 30*100000=3000000€ vai ei oo niille iso summa..taitaa olla täyttä huijausta koko homma

        lukekaa miten se gpp todellisuudessa toimii ja arvostelkaa sitte. En ymmärrä todellakaan teitä, jotka ette ole mukana tässä, niin mitä pirua te vaivaatte päitänne tällä asialla. ettehän te ole rahojanne menettäny!!!!!


      • riikkuli
        riikkuli kirjoitti:

        Onks kellään myytävänä Sunnyn peltivanteita saa olaa pikkasen ruostevikasetki niin mä ite maalaan ne.

        käytit sitte samaa nimimerkkiä kun minä 27.1. MIKSI? ja on tainnut tulla sun ilmotus väärälle osastolle. kokeile vaikka www.autonet.fi


      • lyhytnenä
        räikkä kirjoitti:

        lukekaa miten se gpp todellisuudessa toimii ja arvostelkaa sitte. En ymmärrä todellakaan teitä, jotka ette ole mukana tässä, niin mitä pirua te vaivaatte päitänne tällä asialla. ettehän te ole rahojanne menettäny!!!!!

        gpp=lyhennettynä gopla pylly paska.
        ni aika hissua että tulee rahaa.
        räikälläkö meinaat sieltä vääntää rahaa :D


      • mepu
        lyhytnenä kirjoitti:

        gpp=lyhennettynä gopla pylly paska.
        ni aika hissua että tulee rahaa.
        räikälläkö meinaat sieltä vääntää rahaa :D

        Hehe, ei saa koskaan aliarvioida tyhmien vaikutusvaltaa...
        Lukekaa tämä pdf:
        http://www.globalpensionplan.tk/LoyaltyProgramBonus_eng.pdf
        Eli ihan sama pyramiidi systeemi kuin kaikki nämä muutkin satsaa 1€ tienaa 1000000€...
        Toivottavasti keksin itte johnain päivänä jotain vastaavaa systeemiä. Maailmasta vaikkuttaa löytyvän paljon ihmisiä jotka "tietävät kuin tuottoisa tilaisuus tulee vastaan"!!!
        Minulla on muuten koulutettuja muusahaisia jotka piirtävät oikean lottorivin paperille.
        H:20€
        Mieti, mikä mahdollisuus tienata paljon RAHAA!!!


      • .,.

        haistakaa nyt huilu, sieltä tulee rahaa.. ei tarvi aina olla niin pessimistisiä


      • haho
        .,. kirjoitti:

        haistakaa nyt huilu, sieltä tulee rahaa.. ei tarvi aina olla niin pessimistisiä

        mä oon kuullu että ne ois pitäny tulla jo viime jouluun mennessä ja mun tietääkseni sieltä ei oo tullu mitää..eli saathan sä väittää että tulee


      • tsappa dappa duu
        haho kirjoitti:

        mä oon kuullu että ne ois pitäny tulla jo viime jouluun mennessä ja mun tietääkseni sieltä ei oo tullu mitää..eli saathan sä väittää että tulee

        Lukekaahan taloussanomien juttu aiheesta :-)
        Puhuttiin Gpp:stä...


    • Tietoa

      GPP perustuu Second Hand Endowment Policies vakuutukseen. Tälläisiä vakuutuksia on paljon ulkomailla. Vakuutus perustuu siihen että rahoittaja ostaa vakuutuksen jollekin summalle esim 200.000€ ja tietylle vakuutusajalle. Vakuutuksen hinta on normaalisti noin 20% vakuutussummasta (tässä tapauksessa noin 40.000€).

      Kun vakuutus on otettu se voidaan myydä tai käyttää vakuutena lainaan. Normaalisti yli 27 vuotiaan henkilön ollessa kysymyksessä lainaa saa 60% vakuutuksen nimellisarvosta ja alle 27 vuotiaalle se on 80%.

      Kun vakuutus maksetaaan vakuutusajan loputtua niin niin lisäksi tulee terminalbonus joka vaihtelee kuinka pitkä on vakuutusaika. Esim 25 vuoden vakuutusajalla se on noin 50% vakuutussummasta. Terminalbonuksen kokoa ei pystytä takamaan vaan se vaihtelee sen mukaan miten vakuutusyhtiö on saanut rahansa tuottamaan.

      Rahoittajalle jolla on ylimääräistä rahaa tämä on erittäin kannattavaa. Tämä lasketaan maailmalla matalariski sijoitukseksi hyvällä tuotolla.

      • huolissaan...

        taitavat suomalaiset vakuutuslaitokset olla huolissaan kyseisestä mahdolllisuudesta vakuutuksenottajille... olen itse mukana ja riskihän on minimaalinen kun ajattelee sijoitettua pääomaa... tuollainen pääomahan tippuu jo taskustakin...


      • Rahaa
        huolissaan... kirjoitti:

        taitavat suomalaiset vakuutuslaitokset olla huolissaan kyseisestä mahdolllisuudesta vakuutuksenottajille... olen itse mukana ja riskihän on minimaalinen kun ajattelee sijoitettua pääomaa... tuollainen pääomahan tippuu jo taskustakin...

        Niinpä niin Kauppalehti 05.02.08,Taloussanomat samapäivä. Kohta alkaa media huomaamaan tämänkin huijauksen laajuuden ja loppuu höpinä. Käykää katsomassa myös alla olevat sivut.Jotkut näistä "myyntimiehinä" puuhailevista ovat hurahtaneet GPP:hen kuin hurmoshenkiseen kiihko uskontoon.Voi helevetti, ei haittais muuten, mutta ei jaksais kuunnella paskapuhetta aina kun sen myyjän näkee..
        http://antiverkosto.bittikeskus.com/new2/pages/suuret-puhallukset.php

        http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2008/02/05/Varo huijausvakuutusta/20083556/322


      • hurmassa
        Rahaa kirjoitti:

        Niinpä niin Kauppalehti 05.02.08,Taloussanomat samapäivä. Kohta alkaa media huomaamaan tämänkin huijauksen laajuuden ja loppuu höpinä. Käykää katsomassa myös alla olevat sivut.Jotkut näistä "myyntimiehinä" puuhailevista ovat hurahtaneet GPP:hen kuin hurmoshenkiseen kiihko uskontoon.Voi helevetti, ei haittais muuten, mutta ei jaksais kuunnella paskapuhetta aina kun sen myyjän näkee..
        http://antiverkosto.bittikeskus.com/new2/pages/suuret-puhallukset.php

        http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2008/02/05/Varo huijausvakuutusta/20083556/322

        dollari hurmassa viimeisen tempun tein...


      • Kuvaus

        On siis ensimmäinen löytämäni kertomus, joka valaisee hieman enemmän tätä outoa toimintaa. Siinä mielessä outoa, että kun nämä suomalaiset vakuutusasiantuntijat muistaakseni 3-teeveen ohjelmassa eivät tunnistaneet tämän tyyppistä vakuutustoimintaa lainkaan. Niin sitä vain, jos maailmalla näitä on paljon, niin luulisi nyt täälläkin jonkun virallisemman tahon ainakin jotain tietävän.


      • Juuri kuten
        Kuvaus kirjoitti:

        On siis ensimmäinen löytämäni kertomus, joka valaisee hieman enemmän tätä outoa toimintaa. Siinä mielessä outoa, että kun nämä suomalaiset vakuutusasiantuntijat muistaakseni 3-teeveen ohjelmassa eivät tunnistaneet tämän tyyppistä vakuutustoimintaa lainkaan. Niin sitä vain, jos maailmalla näitä on paljon, niin luulisi nyt täälläkin jonkun virallisemman tahon ainakin jotain tietävän.

        Kuvaus kertoo.

        Luuletko todellakin että sitä "3-teeveen" ohjelmaa olisi edes lähetetty jos joku niistä -asiantuntioista- olisi sanonut että:
        "Kyllä, tämä katsotaan maailmalla matalariski-sijoitukseksi hyvällä tuotolla. Tunnistan kyllä mihin tässä tähdätään." ??

        Ei. Ohjelma olisi varmaan jätetty tekemättä.
        Ideanahan oli varmistaa ettei kukaan muu meistä
        "kunnollisista Suomen kansalaisista" enää mene mukaan "huijaukseen".

        Sitäpaitsi luuletko että sen jälkeen kun media, tietämättä asiasta mitään, leimasi GPPn huijaukseksi, kellään "virallisella taholla" (joka asian oikeanlaidan tietäisikin) olisi mitään asiaa
        tulla selventämään sitä julkisesti?
        Ei.

        "Tuhannet menettäneet rahansa".
        Tämä on käypää tekstiä jos puhutaan ihmisistä jotka liittyivät WinCapitaan viime hetkillä, mutta ei GPPhen. Naurattaa.
        Kuten olette useimpien jäsenten
        viesteistä huomanneet, KUKAAN heistä ei itke parinkympin perään...

        Ja jäsenille jotka ruikuttavat siitä että
        epäilijöiden pitäisi pitää päänsä kiinni -
        mitä Te edes teette täällä lukemassa heidän kommenttejaan? Sehän vaan saa Teidät pahalle päälle -- ja ehkä jopa epäilyksen heräämään.

        En ole jäsen, mutta en toimintaa tuomitsekaan - odotan innolla saavatko jäsenet rahansa! Toivottavasti!


    • hidas...

      Onko muilla modeemiyhteyden omaavilla ongelmia päästä GPP:n sivuille?

      Työkoneelta kyllä pääsen (nopeampi yhteys), mutta kotikoneelta ei aukee edes GPP:n aloitussivu.

      Mikähän mättää...?

      • otsikko

        mullaki oli muutaman päivää hidas ja väliin ei päässy ollenkaa ja nopia yhteys on...nyt taasen kyllä pellaa moitteetta,


    • ollajo...

      Peli on jo varmaan menetetty. Asia ei etene millään tavalla ja vakuutuksia kaupataan edelleen.

    • IKE
      • Panettelua IKE

        Älä panettele jos et tiedä, saat vielä kunnianloukkauksesta syytteen... IP osoite löytyy viestien takaa IKE. Mitä tässä ketään muuta syytetään kuin Kaislajärveä, kaikki muu hyvänuskoisuudensa uhreja. Oma syy mitä menetti


    • sipuli

      kyllä oo ollu ny hiljasta täällä gpp keskustelun puolella...joko tohitta teki gpp:ssä mukana olijat jo myöntää että ootte rahat menettäneet ja turhaa ootte rahoja oottaneet...tyhjää kyllä saa oottamattaki,

      • mns s v

        nyt keskusrikospoliisi tutkii tätäkin pyramiidia!
        "tuhannet menettäneet rahansa" kirjoittaa yle teksti tv.


      • muumimamma2
        mns s v kirjoitti:

        nyt keskusrikospoliisi tutkii tätäkin pyramiidia!
        "tuhannet menettäneet rahansa" kirjoittaa yle teksti tv.

        Ei sivuja jäsenille ole suljettu, vaan sivut ovat edelleen auki.Mitä ihmeen rahoja olisi menetetty.Odotamme mielenkiinnolla, mitä sieltä tulee:)
        Gpp:n systeemiähän on käytetty paljon ulkomailla eläkevakuutuksissa.Itse ihmettelen pankkien eläkesäästämistä, kun minulla oli kertynyt toista tuhatta euroa säästöihin, sitten tuli pankinvaihto, mutta ne eläkesäästöt jäi ex-pankkiin, ja sitten kun olen ns.eläkeiässä,niin siellä ei olekaan mitään vaan aika on järsinyt ne sieltä pois, että tämmöistä.


      • kopio
        muumimamma2 kirjoitti:

        Ei sivuja jäsenille ole suljettu, vaan sivut ovat edelleen auki.Mitä ihmeen rahoja olisi menetetty.Odotamme mielenkiinnolla, mitä sieltä tulee:)
        Gpp:n systeemiähän on käytetty paljon ulkomailla eläkevakuutuksissa.Itse ihmettelen pankkien eläkesäästämistä, kun minulla oli kertynyt toista tuhatta euroa säästöihin, sitten tuli pankinvaihto, mutta ne eläkesäästöt jäi ex-pankkiin, ja sitten kun olen ns.eläkeiässä,niin siellä ei olekaan mitään vaan aika on järsinyt ne sieltä pois, että tämmöistä.

        minusta tuntuu että gpp on kopio sieltä ulkomailta kun sielä tosiaan on kyseisiä vakuutuksia.
        näin saadaan juttu näkemään hyvin toden tuntuiselta.
        ite oon mukana ja on kyllä ruvennu epäilyttään tää touhu mut eipä menny iso summa rahaa.
        mainostetaan maailmanlaajuisesti mut jäsen sivuilla vaan edustettu viis maata.
        ja tässä jutussa on kyllä muutaki hämärää.
        voin olla väärässäkin mut aika näyttää.


      • jutoski
        kopio kirjoitti:

        minusta tuntuu että gpp on kopio sieltä ulkomailta kun sielä tosiaan on kyseisiä vakuutuksia.
        näin saadaan juttu näkemään hyvin toden tuntuiselta.
        ite oon mukana ja on kyllä ruvennu epäilyttään tää touhu mut eipä menny iso summa rahaa.
        mainostetaan maailmanlaajuisesti mut jäsen sivuilla vaan edustettu viis maata.
        ja tässä jutussa on kyllä muutaki hämärää.
        voin olla väärässäkin mut aika näyttää.

        Mistä sen tietää jos ei koita. Kyllä näistä on oikeesti tullu jollekin rahaa, joten enpä itekkään six uskaltanu jäädä ulkopuolelle.


      • zut
        jutoski kirjoitti:

        Mistä sen tietää jos ei koita. Kyllä näistä on oikeesti tullu jollekin rahaa, joten enpä itekkään six uskaltanu jäädä ulkopuolelle.

        Ei todellakaa pois uskaltanut jäädä. Itse olen ollut myös valitettavasti huijauksissa kohteena, mutta tämä on jo edennyt merkittävän pitkälle ollakseen huijaus. Huomioiden memberiläisille tarkoitetut viestit foorumilla 17.7.
        Toinen asia mikä vähentää huomattavasti huijausepäilyjä, on se että miksi tämän gpp:n johtohahmo tekisi huijausta omalla nimellään, koska hän on tunnettu henkilö. Ja jopa moni suomalainenkin tuntee hänet..
        Kolmas asia: Tämä on jo onnistunut aikaisemmin, mutta pienemmällä mittakaavalla. Luvattiin noin 10 000€, maksettiin 7000€.
        Mutta nähtäväksi jää miten käy.


      • sarba
        zut kirjoitti:

        Ei todellakaa pois uskaltanut jäädä. Itse olen ollut myös valitettavasti huijauksissa kohteena, mutta tämä on jo edennyt merkittävän pitkälle ollakseen huijaus. Huomioiden memberiläisille tarkoitetut viestit foorumilla 17.7.
        Toinen asia mikä vähentää huomattavasti huijausepäilyjä, on se että miksi tämän gpp:n johtohahmo tekisi huijausta omalla nimellään, koska hän on tunnettu henkilö. Ja jopa moni suomalainenkin tuntee hänet..
        Kolmas asia: Tämä on jo onnistunut aikaisemmin, mutta pienemmällä mittakaavalla. Luvattiin noin 10 000€, maksettiin 7000€.
        Mutta nähtäväksi jää miten käy.

        Joo, mukana ollaan, vaikka välillä oon miettiny, että sinne meni muutama kymppi kankkulan kaivoon.

        Eniten minua ahdistaa ajatus oman ajokortin valokopion skannaus, josta henk.tunnuksen loppuosaa ei saa peittää.

        Vaikka maistraatista saisikin tietoja, niin en usko että sieltä täysin vieraalle henkilölle annettaisiin tyyppien passin kopioita.

        Aika paska fiilis.


      • ei pakollinen
        sarba kirjoitti:

        Joo, mukana ollaan, vaikka välillä oon miettiny, että sinne meni muutama kymppi kankkulan kaivoon.

        Eniten minua ahdistaa ajatus oman ajokortin valokopion skannaus, josta henk.tunnuksen loppuosaa ei saa peittää.

        Vaikka maistraatista saisikin tietoja, niin en usko että sieltä täysin vieraalle henkilölle annettaisiin tyyppien passin kopioita.

        Aika paska fiilis.

        ei sinne oo pakko kuvallista henkkaria laittaa..riittää ku laittaa maistraatista hommatun henkilöllisyys tunnuksen jossa ei oo kuvaa eikä syntymä ajan loppuosaa,


      • LooKuttaja
        ei pakollinen kirjoitti:

        ei sinne oo pakko kuvallista henkkaria laittaa..riittää ku laittaa maistraatista hommatun henkilöllisyys tunnuksen jossa ei oo kuvaa eikä syntymä ajan loppuosaa,

        Niin hei ihan oikeesti, lukekaa ohjeet sponsoriltanne saamastanne sähköpostista ja foorumilta ja toimikaa ohjeen mukaan. Täällä ei tartte näitä juttuja käsitellä. Ja kaikille epäilijöille tiedoksi, emme ole tehneet mitään rikollista, vain maksaneet typerästä jäsenyydestä muutaman kympin pernubbi jollekin tuntemattomalle ulkomaiselle liikemiäs / -niceryhmälle.. Meille luvatut rahat eivät ole takuuvarmoja, ja kuten moni skeptikko sanoo, meitä on vain kusetettu. Näin se on. Mutta, aurinko se vain paistelee... !


      • GPP:läiset rikollisiako???
        LooKuttaja kirjoitti:

        Niin hei ihan oikeesti, lukekaa ohjeet sponsoriltanne saamastanne sähköpostista ja foorumilta ja toimikaa ohjeen mukaan. Täällä ei tartte näitä juttuja käsitellä. Ja kaikille epäilijöille tiedoksi, emme ole tehneet mitään rikollista, vain maksaneet typerästä jäsenyydestä muutaman kympin pernubbi jollekin tuntemattomalle ulkomaiselle liikemiäs / -niceryhmälle.. Meille luvatut rahat eivät ole takuuvarmoja, ja kuten moni skeptikko sanoo, meitä on vain kusetettu. Näin se on. Mutta, aurinko se vain paistelee... !

        Sanonta sanoo: "tyhmyydestä sakotetaan". Toisinaan oikeassakin elämässä.

        Pyramidihuijauksessa syyllisyyden määrä luultavasti liittyy omien värvättyjen määrästä.

        Mikä mahtaa olla poliisin ja syyttäjän näkemys näistä (taas kerran) huijatuista idiooteista.

        Muistan 90-luvun alussa Albanian pyramidi huijaus mellakat. Tuolloin ajattelin että kyseessä on sosialismista kapitalismiin repäistyistä ressukoista jotka eivät ymmärrä talouden toiminnan periaatteita ja realiteettejä.

        Ajattelin tuolloin ettei meillä voisi ikinä tapahtua mitään vastaavaa. Sittemmin olen huomannut olleeni väärässä.


      • Helppoa rahaa ei tuu kuin l...
        GPP:läiset rikollisiako??? kirjoitti:

        Sanonta sanoo: "tyhmyydestä sakotetaan". Toisinaan oikeassakin elämässä.

        Pyramidihuijauksessa syyllisyyden määrä luultavasti liittyy omien värvättyjen määrästä.

        Mikä mahtaa olla poliisin ja syyttäjän näkemys näistä (taas kerran) huijatuista idiooteista.

        Muistan 90-luvun alussa Albanian pyramidi huijaus mellakat. Tuolloin ajattelin että kyseessä on sosialismista kapitalismiin repäistyistä ressukoista jotka eivät ymmärrä talouden toiminnan periaatteita ja realiteettejä.

        Ajattelin tuolloin ettei meillä voisi ikinä tapahtua mitään vastaavaa. Sittemmin olen huomannut olleeni väärässä.

        Ootta te ihmiset idiootteja kun annatte kusta ihtiä silmään.!!!


      • ku.en.tunne
        Helppoa rahaa ei tuu kuin l... kirjoitti:

        Ootta te ihmiset idiootteja kun annatte kusta ihtiä silmään.!!!

        Kuka on ihti ?


      • blaaaaah
        Helppoa rahaa ei tuu kuin l... kirjoitti:

        Ootta te ihmiset idiootteja kun annatte kusta ihtiä silmään.!!!

        kusetuksesta voi puhua vasta, kun huijaus paljastuu... siihen asti tämä kaikki on täyttä totta.

        lotossa voittoprosentti on aika pieni, tässä jopa 50%. Eli jos onnistutaan... kaikki saa rahansa, jos ei niin kukaan ei saa mitään :)

        turha mietiskellä asiakirjojen lähettämistä, sinne vaan massan jatkoksi. itse olen toimittanut ne jo alkumetreillä, enkä todellakaan ole huolissani niistä.


    • Juha 123

      Ei kannata välittää kateellisten ihmisten panetteluista,jotka ei enää pääse mukaan meidän sijotuksiin.Passeistahan otetaan kopio aina ulkomailla hotelleissakin ja esimerkiks myös autoa ostaessa.Tiedoks vaan.Gpp tarvitsee sen nyt meidän tilejä varten,että rahoja voidaan alkaa siirtämään.Varmaan jokaisella löytyy kaveri,sukulainen,työpaikka tai naapuri jolla skanneri ja netti,jotta saa kopiot eteenpäin tai sitten se syntymätodistus maistraatista,jos ei ole passia.Pyytäkää apua.Onko kauheesti järkeä lähteä mukaan ja maksaa ja jättää asia loppumetreillä kesken.70 000 on jo hoitanut asian.Meikä kävi myös kysymässä tästä eikä ole pystytty osoittamaan mitenkään ,että mitään laitonta olisi ja tunnen kaksi jolla on aikasemmasta samankaltasesta jo fyrkat taskussa.

      • No Name

        Onko kuulunut mitään uutta? melkoisen hiljaista on Stellalta:)

        Nimimerkillä "tuleeko meille Joulu"...


      • gpp
        No Name kirjoitti:

        Onko kuulunut mitään uutta? melkoisen hiljaista on Stellalta:)

        Nimimerkillä "tuleeko meille Joulu"...

        no uutta sen verran että uuen jäsenen maksu tippu 30 eurosta 20 euroon ja lähetettyjä dokumentteja yli 72 tuhatta ja hiasta on kuulemma dokumenttien lähetykset...joulu tulee mut tuskin millään gpp rahoilla juhlitaan.. gpp huijarit voi kylläki juhlia huijatuilla miljoonilla,


      • ilmeisesti 31.1.2009
        gpp kirjoitti:

        no uutta sen verran että uuen jäsenen maksu tippu 30 eurosta 20 euroon ja lähetettyjä dokumentteja yli 72 tuhatta ja hiasta on kuulemma dokumenttien lähetykset...joulu tulee mut tuskin millään gpp rahoilla juhlitaan.. gpp huijarit voi kylläki juhlia huijatuilla miljoonilla,

        elikkä gpp lopettaa rahojen keräämisen ja dokumenttien keräämisen 31.1.2009 ja jos ei saa tarpeeksi dokumentteja niin maksuja ei tuu...siis suoraa sanottuna kusetusta on koko homma...jos gpp ois ollu täysin rehellistä ni se ois toteutunu heti alotus vuonna..gpp huijjarit keräs itelle hitaasti mutta varmasti rahaa..mun tietääkseni yli 7800000 euroa..tätä juttua vois jatkaa vaikka kuin mut ei ny jaksa,


      • jee
        ilmeisesti 31.1.2009 kirjoitti:

        elikkä gpp lopettaa rahojen keräämisen ja dokumenttien keräämisen 31.1.2009 ja jos ei saa tarpeeksi dokumentteja niin maksuja ei tuu...siis suoraa sanottuna kusetusta on koko homma...jos gpp ois ollu täysin rehellistä ni se ois toteutunu heti alotus vuonna..gpp huijjarit keräs itelle hitaasti mutta varmasti rahaa..mun tietääkseni yli 7800000 euroa..tätä juttua vois jatkaa vaikka kuin mut ei ny jaksa,

        just. tulee varmaan kaikkienaikojen suurin ryntäys poliisilaitokselle. Jotenkin musta tuntuu, että poliisi seuraa tätä touhua varmasti.


      • gpp tutkimukset etenee
        jee kirjoitti:

        just. tulee varmaan kaikkienaikojen suurin ryntäys poliisilaitokselle. Jotenkin musta tuntuu, että poliisi seuraa tätä touhua varmasti.

        wincapitan pää epäilty on pidätetty...no miten gpp pää tekiän laita..millon sen aika koittaa varmaan sit myöhemmin jos sillonkaa..ihmeeltä tuntuu ku ei gpp tutkinta etene yhtää tai ei ainakaa oo mittää kuulunu..


      • qwertyasdf
        gpp tutkimukset etenee kirjoitti:

        wincapitan pää epäilty on pidätetty...no miten gpp pää tekiän laita..millon sen aika koittaa varmaan sit myöhemmin jos sillonkaa..ihmeeltä tuntuu ku ei gpp tutkinta etene yhtää tai ei ainakaa oo mittää kuulunu..

        nyt taitaa gpp:läisiä vituttaa, kun sivut hävisivät kuin tuhka tuuleen!


      • ei ei
        qwertyasdf kirjoitti:

        nyt taitaa gpp:läisiä vituttaa, kun sivut hävisivät kuin tuhka tuuleen!

        kyllä ne vielä avaa ne sivut ku ne vaan päivittää niitä mut päivittää ne ny eri huijjaus sivustoksi ku gpp hommalla ei saanu enää tarpeeks rahaa sisää..


      • :;:
        gpp tutkimukset etenee kirjoitti:

        wincapitan pää epäilty on pidätetty...no miten gpp pää tekiän laita..millon sen aika koittaa varmaan sit myöhemmin jos sillonkaa..ihmeeltä tuntuu ku ei gpp tutkinta etene yhtää tai ei ainakaa oo mittää kuulunu..

        no miks sen pitäs edetä tämän tapainen juttu on joskus englannissa toteutettu ja kaikki osalliset saivat rahansa miks te aina tuomitsette vaikkette mistää mitää tiiä


      • _:_
        qwertyasdf kirjoitti:

        nyt taitaa gpp:läisiä vituttaa, kun sivut hävisivät kuin tuhka tuuleen!

        hahhaa taitaa sua vähä vituttaa ne ei oo minnekkää kadonnu


      • todistajia ei
        :;: kirjoitti:

        no miks sen pitäs edetä tämän tapainen juttu on joskus englannissa toteutettu ja kaikki osalliset saivat rahansa miks te aina tuomitsette vaikkette mistää mitää tiiä

        näitä kyllä kuuluu puhuttavan mut koskaa ei pysty asiaa toteen näyttää..


    • ....

      31.2.09 se nähää että tuleeko täältä mitää eli ne jotka ei oo papereitaan sinne laittanu jää rahatta jos sieltä meinas jotain tulla

      ei kannata liikoja odottaa mutta ei kannata tuomitakkaan!

      • MoneYmakeR

        Kuuluuko mitään uutta? hiljaista on... nettisivut kuulemma auenneet,mutta en enää edes muista sitä osoitetta.


      • Mukana menossa
        MoneYmakeR kirjoitti:

        Kuuluuko mitään uutta? hiljaista on... nettisivut kuulemma auenneet,mutta en enää edes muista sitä osoitetta.

        Stella on kuollut (oikeesti), mutta GPP elää yhä!


      • gpp tollo
        Mukana menossa kirjoitti:

        Stella on kuollut (oikeesti), mutta GPP elää yhä!

        sivut on suljettu vähin äänin...ja ne katosi vihdoinki...on sitä saanu kyllä oottaa,


    • SPO

      Hyvät ihmiset

      Ilmaista rahaa ei ole olemassa! Helppoa rahaa tosin voi tehdä huijaamalla hyväuskoisia hölmöjä.

      GPP lupaa 30-40 euron sijoituksella 55 000 euron eläkkeen ja 2 000 euron bonuksen uudesta jäsenestä. Tämä on liian hyvää ollakseen totta, eikä olekaan. Näin kirjoittaa tuore Talouselämä-lehti (nro 26, s. 44), joka on myös haastetellut Suomen GPP:n pääjehuksi nimettyä H Loukasmäkeä. Loukasmäki ei haastettelun mukaan vastaa mistään, eikä tiedä mitään. Kysymykseen Mitä 30 eurolla saa, vastaus on "Me ollaan ainoastaan maksettu jäsenmaksu, ja NE (GPP) järjestää meille eläkkeen." Millaisesta eläkkeestä on kyse? Vastaus "En tiedä". Lehti toteaa, että asiantuntijoiden mukaan pyramidihuijauksissa rahaa saa noin yksi prosentti osallistujista.

      Minun puolestani kukin käyttäköön rahansa mihin lystää. Huijareille en omia rahojani antaisi. Jotenkin tulee mieleen vanha sananlasku: tyhmyydestä (vielä) sakotetaan.

      • Marnie Bedoff

        Mistä näitä senttejä oikein tulee? Eiku piti tulla 55 000 euroa. Sori kaikille, jotka tähän alun perin uskoivat, mutta onhan tää niin ...tanan hupaisaa :)


      • Really Exciting
        Marnie Bedoff kirjoitti:

        Mistä näitä senttejä oikein tulee? Eiku piti tulla 55 000 euroa. Sori kaikille, jotka tähän alun perin uskoivat, mutta onhan tää niin ...tanan hupaisaa :)

        Tämmöstä paskaa ne vielä jauhaa,eli ostakaa lisää...aika on yxsuuntanen rahaliikenne!!

        13th of July, 2009
        Update

        Dear GPP Members,
        We are proud to tell you, that we have finally reached 100.000 confirmed members! This means practically, that 100.000 of those members, who have signed up with us, have also returned the documentation. Thank you for your endless efforts! And thank you for making this program successful!
        We are now ready to proceed further. During the next two to three months all the memberships are checked and the documentation is handed over and processed. But to make the long story short, we are rolling! From now on the pressure is not on your shoulder anymore, but on ours.
        There are about 42.000 Additional Policies still available. The insurance company prefers they are all gone as soon as possible. Get yours now for discounted price, as this offer won't last long! Once they are gone, there won't be another batch available. Better safe than sorry!
        We are this close to the payout now! That's exciting, isn't it!
        Sincerely,
        Admin


      • JpV5644654
        Really Exciting kirjoitti:

        Tämmöstä paskaa ne vielä jauhaa,eli ostakaa lisää...aika on yxsuuntanen rahaliikenne!!

        13th of July, 2009
        Update

        Dear GPP Members,
        We are proud to tell you, that we have finally reached 100.000 confirmed members! This means practically, that 100.000 of those members, who have signed up with us, have also returned the documentation. Thank you for your endless efforts! And thank you for making this program successful!
        We are now ready to proceed further. During the next two to three months all the memberships are checked and the documentation is handed over and processed. But to make the long story short, we are rolling! From now on the pressure is not on your shoulder anymore, but on ours.
        There are about 42.000 Additional Policies still available. The insurance company prefers they are all gone as soon as possible. Get yours now for discounted price, as this offer won't last long! Once they are gone, there won't be another batch available. Better safe than sorry!
        We are this close to the payout now! That's exciting, isn't it!
        Sincerely,
        Admin

        Ei kai tähän joku ole oikeasti rahojaan laittanu, osa kommenteista semmoisia että teillä pitäis olla holhooja kattomassa perään tai muuten joudutte sillanalle asumaan.


    • etsin helppoa rahaa

      Tää on hauska ketju

      • hihhih

        No tuliko ne rahat sieltä Gpp:ltä?Mites tää keskustelu näin lopahti?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe