YKSIKIN syy lepopäivälle ???

Liekö yhtäkään syytä viettää lepopäivää???

Useimmilla ei ole sitä yhtäkään aihetta, syytä.

Minä rakastan lepoa, mutta ei kai sellainen kelpaa perusteluksi lepopäivän pitämiseen?

Tunnen erään miehen... ei ehkä voi sanoa, että tuntisin, mutta ainakin tiedän hänet. Tämä on keksinyt aika lailla jännän verukkeen löhöämiselleen. Enkä voi häntä siitä tuomita, sillä on se jokseenkin järkeenkäypä minunkin mielestäni. Em mä nyt tiedä, onko se mitenkään raamatullinen, mutta ei kai tuomionalainenkaan.

5.Moos.5:15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän.

- - - - -

Katselen vanhan Jerusalemin itkumuurille. Lähettävät sieltä internetin kautta kuvaa 30 kertaa minuutissa - 24/7/365.
Mietin, kuinka lähellä orjuutta vapauskin voi olla. Jos alati joutuu puolustamaan sitä vapauttaan. Ei lepoa, ei yöllä ei päivällä.

Voi, kuka saisi tuon sotaisan kansan rauhoittumaan? Uskomaan ja toivomaan!

Neh. 4:20
Missä kuulette torven soivan, sinne kokoontukaa meidän luoksemme. Meidän Jumalamme sotii meidän puolestamme."

Ja minä NÄEN. Näen tulevaisuuden ja toivon, se nousee mieleen, Jer. 29:11
Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

"Ensi vuonna Jerusalemissa", tavattiin sanoa muinoin jäähyväissanoina. Siinä oli juhlan tuntua! Enpä tiedä, olenko mitään lupausten kansaa, mutta ainakin toivoa voin.

Sak. 14:16
Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.

toivon lapsi

0

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
        Ikävä
        73
        1207
      2. 71
        1142
      3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        70
        963
      4. 95
        869
      5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
        Kotimaiset julkkisjuorut
        253
        774
      6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
        Ikävä
        49
        757
      7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
        Ikävä
        27
        695
      8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        72
        659
      9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
        Ikävä
        54
        656
      10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
        Ikävä
        40
        600
      Aihe