Liekö yhtäkään syytä viettää lepopäivää???
Useimmilla ei ole sitä yhtäkään aihetta, syytä.
Minä rakastan lepoa, mutta ei kai sellainen kelpaa perusteluksi lepopäivän pitämiseen?
Tunnen erään miehen... ei ehkä voi sanoa, että tuntisin, mutta ainakin tiedän hänet. Tämä on keksinyt aika lailla jännän verukkeen löhöämiselleen. Enkä voi häntä siitä tuomita, sillä on se jokseenkin järkeenkäypä minunkin mielestäni. Em mä nyt tiedä, onko se mitenkään raamatullinen, mutta ei kai tuomionalainenkaan.
5.Moos.5:15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän.
- - - - -
Katselen vanhan Jerusalemin itkumuurille. Lähettävät sieltä internetin kautta kuvaa 30 kertaa minuutissa - 24/7/365.
Mietin, kuinka lähellä orjuutta vapauskin voi olla. Jos alati joutuu puolustamaan sitä vapauttaan. Ei lepoa, ei yöllä ei päivällä.
Voi, kuka saisi tuon sotaisan kansan rauhoittumaan? Uskomaan ja toivomaan!
Neh. 4:20
Missä kuulette torven soivan, sinne kokoontukaa meidän luoksemme. Meidän Jumalamme sotii meidän puolestamme."
Ja minä NÄEN. Näen tulevaisuuden ja toivon, se nousee mieleen, Jer. 29:11
Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
"Ensi vuonna Jerusalemissa", tavattiin sanoa muinoin jäähyväissanoina. Siinä oli juhlan tuntua! Enpä tiedä, olenko mitään lupausten kansaa, mutta ainakin toivoa voin.
Sak. 14:16
Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
toivon lapsi
YKSIKIN syy lepopäivälle ???
0
59
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251625Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R761109Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48737Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 63656
- 38629