Kävin kesäkuun alussa rasvaimussa, imettiin pakaroista, alamahalta ja jenkkakahvat reisistä. Silloin jo äimistelin onnettomia määriä, jotka oli imetty - pakaroista 120ml, mahasta 180 jne.. yhteensä vajaa 800ml. Olen nyt sen 3kk odotellut ihmettä, ts. uskonut että kun turvotus ja neste häviää niin uudet mitat paljastuu, mutta sanoohan tuon jo järkikin, että jos kankusta vedetään vajaa kahvikupillinen, niin sitä ei juuri silmä huomaa. Ja todella siis oli (ja on) mistä ottaa, lantion ympärys 101, vyötärö 86 eikä mitat ole muuttuneet miksikään! Toimenpide tehtiin kesäkuun alussa, ja kerrottiin tosiaan menevän 6kk ennenkuin lopullinen totuus paljastuu.. uskoo ken haluaa. Minne ne sentit tämän 3kk:n jälkeen enää humahtaa, kun mitään turvotusta ei juuri ole ollutkaan.... Kirurgilla oli silloin kiire ja aikaani yritettiin muuttaa, mutta kun ei sopinut, hän oli ilmoittanut hlökunnalle että on reilu tunti aikaa, eli eikö ollut aikaakaan imuttaa enempää? Aion ilmanmuuta olla yhteydessä sairaalaan ja kirurgiin (josta muuten sain surkeaa palvelua jo alun alkaen) mutta sitä ennen haluaisin kuulla muiden kokemuksia. Ts. ellei imua suostuta korvauksetta uusimaan (mieluummin otan kyllä rahat takaisin ja menen muualle), niin mistä saa virallista apua ja ohjeita hyvityksen saamiseen?? TEO selvittää varmaan julkista ja "oikeaa" terveydenhuoltoa, kauneuskirurgia on kai luku erikseen? Eli joku kuluttajasuojainstanssi vai mikä olisi oikea osoite, ellen pääse sopimukseen sairaalan kanssa?? Missään tapauksessa en tyydy tulokseen, saahan kampaajaltakin korvaavan käsittelyn, jos esim. permis epäonnistuu. Sairaala oli siis suomalainen ja olin ottanut paljon lainaa ja järkännyt lomat ja kaikki... Toivon vastauksia, kannanottoja ja neuvoja, kiitos!!
Epäonnistunut rasvaimu
10
12311
Vastaukset
- menossa myös
Olen menossa ensi vuoden alkupuolella myös imuun. Paikkaa olen aikani arponut ja nyt päätynyt erääseen helsinkiläiseen sairaalaan. Minua kiinnostaakin nyt äärettömän paljon missä sinä kävit? Tiedän ettei nimimerkin takaa olla reilua tai korrektia arvostella lääkäriä tai hänen työnantajaansa, mutta kysyn nyt kuitenkin.......
- Enoletyytyväinen
Kävin itsekin rasvaimussa suomalaisessa plastiikkakirurgisessa sairaalassa. Minulta imettiin leuanalus, minulla ei paljon mitään rasvaa ollut siinä, mutta tahdoin loputkin häiritsevät pois. Nyt on kulunut 6 kk ja eipä kyllä paljon muutosta tullut, sama ongelmakohta on vieläkin. Aijon varmasti valittaa tuloksesta, oli kyllä sen verran "helppo" tapaus minulla että tulos olisi saanut olla parempi.
En kuitenkaan tiedä yhtään millainen oikeus minulla oikeastaan on valittaa tuloksesta.- Anonyymi
Saitko ennen käsittelyä kaavakkeen ,jossa esiteltiin rasvaimun tuloksista ja mahdollisista ongelmista ,,,ja allekirjoititko sen ?? Se on yleensä noissa tapauksissa sellainen asia joka tavallaan suojaa lääkärin työn tulosta ,,jolloin ei ole oikeutta valitulsiin 🤔
- jep.....
Kävin itse Helsingin alueella E alkuisessa paikassa vatsan alueen imussa. Minulle tulos oli myös aluksi mitätön. Kävin näyttämässä tulosta. Toimenpide uusittiin takuuna ja tuli parempi. Jouduin kuitenkin maksamaan jonkin verran lisää, ei mennyt ihan kuluitta. Kuulema hoitajiin tai tiloihin liittynyt pienehkö maksu, en muista enää tarkemmin.
- Hanna
kävin, kerron tarkemmin paikasta yms. kun olen ollut sairaalaan yhteydessä, varmaan syyskuussa. Odottelen kannanottoja/kokemuksia siitä, onko hätiköityä valittaa nyt 3kk:n jälkeen..? Missä vaiheessa Sinä Helsingissä (E:ssa) käynyt sait takuuleikkauksen??
- todella
harmillista.nykyajan lekureilla hirmu kiire.kävin itse to lääkärin juttsilla ja sain todella lämpimän vastaanoton.nyt toisella kertaa pääsin parempaan kontaktiin ja luotan häneen entistä enemmän.käynti oli vielä ilmainen..
- Hanna
eilen, laitoin viime viikolla mailia sairaalaan, ja kritisoin myös palvelua yleensä. Sain eiliseksi maksuttoman käynnin toimenpiteen tehneelle kirurgille, joka vaikutti lähinnä loukkaantuneelta siitä, etten ollut tyytyväinen. Kerroin mitanneeni ympärysmittoja ennen ja jälkeen: puoli senttiä on kadonnut vyötäröltä ja siinä kaikki! Kirurgi otti uudet valokuvat ja katseli imupaikat ja oli sitä mieltä, että tulos oli onnistunut - vartalon linja kaunis, eikä hän voi auttaa enää enempää! Väitti, että itse tuijotan vain tiettyjä ruumiinosia, enkä näe kokonaisuutta. En todella ole mikään anorektikko tms, eli näen kyllä itseni realistisesti: jos mitat on edelleen 90-78-100, niin kyllä imettävää olisi (olen alle 160cm, eli kaikki ylimääräinen näkyy.) Olis kiva edelleen kuulla muiden kokemuksia ja kommentteja rasvaimusta!
- plösöläski köyhempi vain
Minä maksoin myös 3kk sitten 4000th euroa 12-alueen rasvaimusta tallinnassa..Alavatsa,ylävatsa,sivut,selkä,käsivarret...EI MITÄÄÄÄÄÄÄN TULOSTA!!!Alamaha roikkuu ihan samankokoisena ja näköisenä(yhtä kuoppaa lukuunottamatta)Ja minusta otettiin muka 4,5l läskiä!!!!!Mistäköhän se on otettu,kysynpä ain.Tutuille yrittäny selittää että tää on turvotusta...nyt alkaa nolottaa jo itseänikin selitellä.Olen valittanut klinikan vastaavalle,pyytänyt leikkauskertomusta kirjallisena,mutta vastausta ei ole vielä tullut...4th on niin iso raha ja maksan tämän unelmani takia itseni kipeäksi kuukausittain joten aion vaatia uusintaa tai rahojen palauttamista.
- anonyymi
täytyy tehdä myös vatsamakkaran poisto kirurgisesti ei siihen rasvaimu riitä?
- Ihmettelen vaan
Kyllä ne osaa paikassa kuin paikassa mitata montako litraa sitä rasvaa on lähtenyt. Ei ne ton 4-5 litran yli voi ottaa turvallisesti. Jos se ei riitä, niin ei kun lenkille. Ei kukaan turhaan niitä kanyylireikiä ole suhun laittanut. Tavalliselta ihmiseltä ei voisi ikinä ottaa tuollaisia määriä mitä sulta otettiin. Jos noin suuri määrä ei riitä, niin odotuksesi ovat aivan kohtuuttomat. Normaalisti poistetaan pari litraa rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569