Kuulkaas immeiset, kun ette kuvallanne kehtaa profiilissa esiintyä, niin onkohan liikaa vaadittu jos laittaisitte vaikka ruksin siihen kohtaan missä kysytään onko mies vai nainen (paitsi tietenkin, jos ei sitä itse tarkalleen tiedä, niin.... olkoon).
Olen suht' uusi palstoilla ja olis mukava rakentaa jonkinlaista mielikuvaa kirjoittajista ja onnistuiskin paremmin jos tietäs ollaanko siellä uroita vaiko naaraita.
Tutkin tuota seriffin profiilia, ja tuumasin että olisko liikoja pyydetty, jos edes sefu tois julki sukupuolensa. Tommonen next-level ei kerro muuta kun... no, jääköön sanomatta!
Aloituksen arvoinen arvostelu
28
2203
Vastaukset
mieltä kanssasi. Olisihan se kiva tietää kumman sukupuolen kanssa sitä juttelee, mutta kuvalla tuskin on mitään merkitystä sillä.
- *OleNNaineN*
kuvaa ei tarvita mutta sukupuoli juuri siksi että voi luoda jonkinlaisen mielikuvan ihmisestä.
Se ensimmäinen lause avauksessa olikin tarkoitettu ärsytyskynnyksen nostoksi ja hyvin toimii, ainakin joittenkin osalta :-)
ei ainakaan pitäisi jäädä epätietoiseksi:-)
Ollaan me jotku joskus vilautettu kuvaakin. Niin ja jotku ovat jatkuvasti kuvallaan mukana.
Joskus me leikimme (kaffeella) mielikuvilla. Se oli hauskaa, paitsi ei täysin, sillä ne jotku, tai toiset suuttu. Ai mikskö? Ne ei tykänny, kun ne oli kuviteltu erilaiseksi, kuin ne oli. Eikä kuitenkaan kukaan voi mielikuvilleen mitään. Mielikuvat vaan syntyy ihan omaehtoisesti.
Yritäpäs arvuutella meidän näköä, niin mehtään mennööpi.- *OleNNainenN*
Ja siksi se tuntuukin hassulta kun mielikuva menee uusiksi sukupuolta myöten :-)
*OleNNainenN* kirjoitti:
Ja siksi se tuntuukin hassulta kun mielikuva menee uusiksi sukupuolta myöten :-)
Miekin joskus aikojen alussa luulin meidän Tapista, joka silloin oli Wirnix, miespuoliseksi. Tietysti yritin flirtata parhaan kykyni mukaan.
En ole varma, jos hän vaikka ei edes huomannut koko juttua.paremmaksi:tripla DEETÄ!!! *tuskin saa naurultaan sanaa suustaan*
Mie norkoilin siellä latomon nurkilla syrän sykkyrällä oottelemassa, koska CattiSanomat ilmestyy. Olin ihan täpynä ihastuksissani.- norMix evk
mutta jos sinä oletkin hämännyt kaikki nämä vuodet mitä röyhkeimmällä tavalla ;-))
norMix evk kirjoitti:
mutta jos sinä oletkin hämännyt kaikki nämä vuodet mitä röyhkeimmällä tavalla ;-))
Minkäs minä kenenkään mielikuville mahdan:D
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Miekin joskus aikojen alussa luulin meidän Tapista, joka silloin oli Wirnix, miespuoliseksi. Tietysti yritin flirtata parhaan kykyni mukaan.
En ole varma, jos hän vaikka ei edes huomannut koko juttua.Erikoista kuinka sinä ja Taikis, olette molemmat luulleet Wirniä miespuoliseksi. Minulla oli taas alusta asti käsitys, jonka muodostin hänen kirjoitustensa perusteella, että kyseessä on nainen!
Siteeraan tässä erästä luonnehdintaa hänestä, joka minulle sanottiin chatissa jo kauan sitten. *(ei kukaan muu, kuin nainen voi kirjoittaa noin)*
Sanoja oli nainen, joten en ala väittämään että naiset näkevät kirjoitukset eritavoin kuin miehet.
- mayanna
mitä muut ovat tähän mennessä vastanneet, vaan tökkäsen suoraan oman viestini - sitäpaitsi näin siitä tulee varmaan rehellisempi.
Mitä väliä sillä on, onko sefu mies vai nainen? Kunhan tekee tehtävänsä. Itse asiassa parempi olisi, ettei kukaan tietäisi hänestä mitään!
Itselläni on profiilissa kuva, päivitettykin on tämänkesäiseksi, kun feikkilettini 'lakkasivat kelpaamasta'. Nytkö se sitten näyttää liian mieheltä ja on ristiriidassa nikkini kanssa?
Kestäähän se hetken päästä selville, kumpaa sukupuolta kirjoittaja on, mutta minusta ainakin se oli osa hauskuutta. Tällä palstalla minulle OleNNaista ei ole se, kukamikämissä oikeasti olet, vaan se, mitä kirjoitat. Tokikaan aidon persoonallisuuden tihkuminen nikin läpi ei haittaa :)
Älä jännitä, anna palaa! - norMix evk
päätellä, veikata, arvata, kysyä selvänäkijältä, Eniron Jaskalta, yleisöltä, kilauttaa kaverille, ottaa fifty/sixty tai sitten katsoa tarokorteista, kahvinporoista, kristallipallosta, biorytmistä, horoskoopista, sääennusteesta, pörssikursseita, valtionvarainministeriön budjettiennusteesta, Stasin papereista, neuvolakortista, kuukkelista tai ylipäätään millä muulla tahansa keinolla selvittää minun sukupuoltani. Voithan toki myös yrittää lahjoa, kiristää, vaatia, rukoilla, anoa, maanitella, tahi muulla tavalla viekkaudella, vääryydellä, oveluudella tai taitavuudella saada sen suoraan minulta. Jään odottelemaan....
Mulle käy aina niin, kun Idols-Arin kuva hyppää silmille etusivulta tai telkkumainoksesta, että kukas se on tuo tyttö...ei ainakaan missi, eikä malli, kun ei ole paljoa meikkiä, olisko joku urheilija....
Siis ihan joka kerta. Kestää hetken, ennen kuin tajuan....joo joo Arihan se siinä :D- Tässä avauksessa
on muiden galleriasivujen moittiminen ilman omaa sellaista, samoin kuin nikkien sukupuolettomuudenkin, sillä eihän omasikaan selviä nikistäsi.
"ei tarvitse olla kovin kaksinen moittiakseen muita"- ymmärrys
ei taida olla vahvimpia puoliasi? Ei se mitään, ei kaikkea voi kaikilta vaatiakaan.
Nikkihän oli Olen nainen, siis Olennainen.
Jos kirjottaja olis ollut mies, siinä olis varmaankin lukenut Olen mies :D - pontti tässä on se,,,
ymmärrys kirjoitti:
ei taida olla vahvimpia puoliasi? Ei se mitään, ei kaikkea voi kaikilta vaatiakaan.
Nikkihän oli Olen nainen, siis Olennainen.
Jos kirjottaja olis ollut mies, siinä olis varmaankin lukenut Olen mies :Dettemme kumpikaan tiedä toistemme sukupuolta oikeasti. Täällä on ihan sama kuka sanoo mitäkin.
"olin poika nimeltä päivi
enkä tiennyt oonko romeo vai julia
olin poika nimeltä päivi
tahdoin vain suudella sun maalattuja huulia"
kiinnostaa yhtä paljon kuin kirjoittajien tekstitkin. Niinpä toivon että jos sukupuoli ei selviä rekatusta nikistä se selviäisi galleriasta. Olen satavarma että niin haluaa muutkin, uskotelkoon mitä muuta tahansa ;).
Sefujen Varjoissan, Controlin ja Zamion sukupuoli on edelleen epäselviä. Arvaan kuitenkin että ovat naispuolisia. Zamiota luulin aluksi miespuolikseksi.ei ole minullekaan tärkeä. Lisäsin vaan loppuun arvuutteluja muutaman sefun sukupuolesta. Sefu voiskin pysyä arvoituksena.
Kirjoittajien sukupuoli kyllä kiinnostaa sitäkin enemmän ;).mitähän tuohon nyt vastais ;)))...
Ei minulla tyttöjen välistä flittiäkään vastaan mitään ole, mutta silti mieluummin urosten kanssa ;)...
- yopollo
mun profiilissani on kuva ja kaikki. Vaikkei nyt välttämättä minään kaunistuksena.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359474- 375114
- 434893
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2003760- 133223
- 433049
- 312866
- 442543
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682424- 562353