Mä sain ehdotuksen aikuiselta naiselta linja-autoossa. Selvinpäin se oli. Että jos lähdettäisiin yhdessä ja minä näyttäisin hänelle vähän pikkukylämme yöelämää aikuiseen tyyliin.
Hän töni minua ja silitti kättäni ennen ehdotustaan.
Ei kai jos luulee menevänsä helvettiin tuollaista tee.
Varmaan ihmisillä se Jumalan tarkoittama lähimmäinen muuttuu tilanteen mukaan, en tiedä.
Yleensäkin kysyisin, kuka meille on se lähimäinen jota kuuluu rakastaa niin kuin itseä? `?
Kuka on homon lähimmäinen?
31
1017
Vastaukset
- ihminen...
joka kanssasi taivaltaa tätä matkaa on lähimäisesi ja jokaista ihmistä meidän tulee rakastaa. Se ei tarkoita sitä, että me menisimme heidän tekoihinsa mukaan, vaan se tarkoittaa sitä, että me rakastamme niin syvästi heitä, että rakkaudessa puhumme heille totta ja kehoitamme jokaista katsomaan Jumalan tahtoon ja kerromme jokaiselle pelastavasta tiestä, jonka me itse tiedämme.
Tiedäthän sinäkin sen pelastavan tien, jolla kuljemme sydänpäivää kohti.- sinä
auroraboreallis kirjoitti:
ehkä valaiset sitä vähän tarkemmin minulle.
tien tunnet, mutta tarvitset rohkaisua elää sillä tiellä koko sydämisesti.
Jeesus rakastaa meitä ja haluaa tehdä meistä vapaita ja onnellisia ja sen sinäkin saat uskoa.
Sen verran olen lukenut kirjoituksiasi, että tiedän sinun kärsivän monista asioista ja varsinkin siitä, että et osaa itseäsi vapauttaa kahleista, jossa elämäsi vielä on, mutta älä anna sen lannistaa itseäsi, sillä Jeesus on voittanut synnin ja sairauden kirot ja vapauttaa omansa niistä.
Jos sinä tahdot kokonaan heittäytyä siihen virtaan, joka uudistaa sinut, niin rukoile Jeesusta ja esitä se tahto Hänelle.
Itse heittäydyin aikanaan kokonaan virran vietäväksi ja se pelasti elämäni ja sain aivan uuden elämän. Sen jälkeen olen saanut elää uskossa, joka ei epäilystä tunne ja koska uskon, saan nähdä ihmeitä.
Uskon Raamatun Sanan niin, kuin se on kirjoitettu. En järkeile, enkä epäile ja siksi olen nähnyt sen Sanan toteutumisen.
Uskon sinun uskovan. auroraboreallis kirjoitti:
ehkä valaiset sitä vähän tarkemmin minulle.
Mua niin ärsyttää että tää palsta on ment tälläseksi. Ensin se nimim.Sunglasses suuttu mulle ja en tänäänkään vielä tiedä mistä.
Sen jälkeen Jukka.Finland valehteli mulle olevansa pedofiili ja kaikki oli vielä enemmän sekavaa.
Nyt ei Frihetkään enää kirjoita ja sillon ku kirjotti se oli vaan ainaista tappelua niitten hinttien kanssa mutta oli sentään jotain keskustelua.
Eipä oo senkään textejä täältä saanut lukea, ei kai voi kun ei Jukkakaan...
Tuntuu että kirjotti mitä hyvänsä kaikki tähtää vaan siihen, että löydetään se vika.
Joskus se on oikeasti, joskus käsitetään väärin.
Mä oon surkee kirjottamaan ja surkee ihmisenä enkä niin vahva tähän.
Onnex tämä on vaan netti...
ja piiloutua voi monen nimimerkin taakse.- tällä
Mua niin ärsyttää että tää palsta on ment tälläseksi. Ensin se nimim.Sunglasses suuttu mulle ja en tänäänkään vielä tiedä mistä.
Sen jälkeen Jukka.Finland valehteli mulle olevansa pedofiili ja kaikki oli vielä enemmän sekavaa.
Nyt ei Frihetkään enää kirjoita ja sillon ku kirjotti se oli vaan ainaista tappelua niitten hinttien kanssa mutta oli sentään jotain keskustelua.
Tuntuu että kirjotti mitä hyvänsä kaikki tähtää vaan siihen, että löydetään se vika.
ja piiloutua voi monen nimimerkin taakse.palstalla on menossa jokin erityinen käymistila. Ehkäpä monet miettivät suuntaansa ja sitä, että ovatko he todella uskossa, vai ovatko he vain luulleet uskovansa, eli ns. oma vanhurskaudessa, aika tympeä sana, eikö vain:):):)
Siitä meidät tunnetaan Jumalan lapsiksi, että meillä on keskinäinen rakkaus toisiimme ja se on ollut vähissä tämän palstan kirjoittajilla.
Älä pidä itseäsi heikkona, äläkä huonona, sillä sitä sinä olet mitä sinä ajattelet. Kaikki lähtee ajatuksista ja siksipä sinunkin on aika tehdä parannus, eli tulla tutuksi Jumalan käskyjen kanssa, eli sinun on aika rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimäistä, kuin itseäsi.
Siis, huomaathan, että sinun tulee kunnioittaa ja rakastaa myös itseäsi, sillä vain sen verran, mitä itseäsi rakastat, sinä kykenet rakastamaan lähimäistäsikin.
Usko, että Jeesus auttaa sinua elämään Jumalan tahdossa ja käskyissä, jos tahdot elää niissä.
Riidat ja torat syntyvät juuri siitä, että ihminen ei tule toimeen itsensä kanssa.
Jeesus on tehnyt minusta niin vahvan, että minun ei tarvitse kenenkään kanssa riidellä, sillä kukaan ei kykene minua loukkaamaan ja se, jos mikä osoittaa hyvää itsetuntoa, jonka vain Jeesus ihmiselle kykenee antamaan. Olemmehan me sentään papillista ja kuninkaallista sukua. Eikö se jo sano paljon.
Lue Raamatusta Johannes kolmosta ja pyydä, että Jeesus antaa Itse sinulle siitä tiedon ja ymmärryksen. - tyttö toiselta puolen
Juu, ei se lähimmäisen rakkaus ole sitä,että juostaan heidän kanssa samaan synnin lätäkköön.
Rukouksessa muistaminen voi olla myös on lähimmäisen rakkautta. - Weijo.
ja piiloutua voi monen nimimerkin taakse.Keskustelupalsta niitä varten, jotka todella tahtovat keskustella raitishenkisesti
ja rakentavasti uskonasioista, löytyy tästä:
http://groups.msn.com/Seurakunta tällä kirjoitti:
palstalla on menossa jokin erityinen käymistila. Ehkäpä monet miettivät suuntaansa ja sitä, että ovatko he todella uskossa, vai ovatko he vain luulleet uskovansa, eli ns. oma vanhurskaudessa, aika tympeä sana, eikö vain:):):)
Siitä meidät tunnetaan Jumalan lapsiksi, että meillä on keskinäinen rakkaus toisiimme ja se on ollut vähissä tämän palstan kirjoittajilla.
Älä pidä itseäsi heikkona, äläkä huonona, sillä sitä sinä olet mitä sinä ajattelet. Kaikki lähtee ajatuksista ja siksipä sinunkin on aika tehdä parannus, eli tulla tutuksi Jumalan käskyjen kanssa, eli sinun on aika rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimäistä, kuin itseäsi.
Siis, huomaathan, että sinun tulee kunnioittaa ja rakastaa myös itseäsi, sillä vain sen verran, mitä itseäsi rakastat, sinä kykenet rakastamaan lähimäistäsikin.
Usko, että Jeesus auttaa sinua elämään Jumalan tahdossa ja käskyissä, jos tahdot elää niissä.
Riidat ja torat syntyvät juuri siitä, että ihminen ei tule toimeen itsensä kanssa.
Jeesus on tehnyt minusta niin vahvan, että minun ei tarvitse kenenkään kanssa riidellä, sillä kukaan ei kykene minua loukkaamaan ja se, jos mikä osoittaa hyvää itsetuntoa, jonka vain Jeesus ihmiselle kykenee antamaan. Olemmehan me sentään papillista ja kuninkaallista sukua. Eikö se jo sano paljon.
Lue Raamatusta Johannes kolmosta ja pyydä, että Jeesus antaa Itse sinulle siitä tiedon ja ymmärryksen.No, minä luen.
No, minä luen.
mitä on uudestisyntymä. Olen kysynyt itse saman kysymyksen tällä palstalla.
sillä on iänkaikkinen elämä joka tottelee poikaa.
Kirjoitit rakastavasti Jumalaa, kuten kuuluukin.
Miten voi rakastaa sellaista joka ei näy? Mistä tiedät että se on J.?tyttö toiselta puolen kirjoitti:
Juu, ei se lähimmäisen rakkaus ole sitä,että juostaan heidän kanssa samaan synnin lätäkköön.
Rukouksessa muistaminen voi olla myös on lähimmäisen rakkautta.ja kiitos vastauksesta.
Sillä homollakin on äiti ja isä sekä varmastikin ystäviä. Jos hetero kokee lähentelyjä samaan sukupuoleen kuuluvalta ihmiseltä, niin eikö vain kuuluisi sanoa, että olet erehtynyt ja et seksuaalisesti kiinnosta? Saatat saada jopa uuden ystävän. Aivan samoin olet varmasti joutunut torjumaan meitä heteromiehiäkin, joista jotkut voivat olla jopa pelottavia tullessaan torjutuiksi. Heistä ei yleensä ole enää ystäviksi.
Miksi joku, joka tekee mitä tekee, vahingoittamatta toista ihmistä on paha? Ajattele nyt häntäkin: miten paljon pettymyksiä, yksinäisyyttä ja yritystä löytämättä sitä oikeaa, koska homoseksuaalisuus kertakaikkiaan on niin paljon harvinaisempaa kuin homojen etujärjestöt antavat ymmärtää.joten en näytä lesbolta. en ole kyllä maailman kauneinkaan(voi kun oisinkin).
Se silti luuli että en anna pakkeja.
siinä oot oikeassa mitä sanoit miehistä jotka on saaneet ns.rukkaset.
Nykyisin ei oo enää tollasia ongelmia kyllä.
Uskotko sinä että homon lähimmäinen on toinen homo, koskaan?- jaina
joten en näytä lesbolta. en ole kyllä maailman kauneinkaan(voi kun oisinkin).
Se silti luuli että en anna pakkeja.
siinä oot oikeassa mitä sanoit miehistä jotka on saaneet ns.rukkaset.
Nykyisin ei oo enää tollasia ongelmia kyllä.
Uskotko sinä että homon lähimmäinen on toinen homo, koskaan?Miten erottaa homo heterosta, varsinkin kun suuri enemmistö ihmisistä on biseksuaaleja ja virittyy sekä miehistä, että naisista?
Olsiko hellariongelma se, ettei pystytä lähimmäisenrakkauteen, kun ei rakasteta edes itseä? Enimmäkseen tapaamani fundiskrisut ovat aivan helvetin vihaisia, itselleenkin ja se ilmenee masennuksena. - PakanainHuuto
jaina kirjoitti:
Miten erottaa homo heterosta, varsinkin kun suuri enemmistö ihmisistä on biseksuaaleja ja virittyy sekä miehistä, että naisista?
Olsiko hellariongelma se, ettei pystytä lähimmäisenrakkauteen, kun ei rakasteta edes itseä? Enimmäkseen tapaamani fundiskrisut ovat aivan helvetin vihaisia, itselleenkin ja se ilmenee masennuksena.tavallisenkrisun ja fundiskrisun toisistaan? Vai niputatko samaan vihtaan molemmat?
jaina kirjoitti:
Miten erottaa homo heterosta, varsinkin kun suuri enemmistö ihmisistä on biseksuaaleja ja virittyy sekä miehistä, että naisista?
Olsiko hellariongelma se, ettei pystytä lähimmäisenrakkauteen, kun ei rakasteta edes itseä? Enimmäkseen tapaamani fundiskrisut ovat aivan helvetin vihaisia, itselleenkin ja se ilmenee masennuksena.Synti on syntiä ja synnistä pitää päästä pois...
-Joku muukin sano että tulee ensin rakastaa itseä sillä sillä samalla rakkaudella rakastaa sitten myös muita.
en oo ihan samaa mieltä ehkä.
Jos niin ois niin esim.ne jotka tappavat haluavat itsekkin kuolla.
Jonkun kuuluisi tutkia tuota tarkemmin, voise ollakkin niin.
- puheittesi mukaan
biseksuaali?
sen koetulokset tulleet? Se kertoi menevänsä sairaalaan testeihin ja nyt ei oo mitään tietoa missä se on.
- niinpä .
Sellainen on homolle rakastava lähimmäinen, joka auttaa hänet
tuntemaan pelastuksen Jeesuksen veren ansiossa.
Jeesus sitten auttaa homon irti kadotukseen johtavasta
syntitottumuksesta.- asian tunteva
Kadotukseen johtaa vain se, jos ei usko Jeesukseen. Se ei vaikuta siihen onko uskovainen homo tai hetero. Tuliko asia selväksi.
- hänen läsnäolossaan
Homon lähimmäinen on perkele.
Mutta ihmisen lähin on Jumala joka tahtoo pelastaa myös hänet tästä synnistä.
Synti ei ole synonyymi nimittää sillä ihmistä- umpihetero.
on homo niin hänen lähimmäinen on perkele?
- hänen läsnäolossaan
umpihetero. kirjoitti:
on homo niin hänen lähimmäinen on perkele?
jep homon lähimmäinen on homouden lähde perkele.
Jeesus sanoi fariseuksille, 44. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
- Pentecostal.1
vaikutti tuossa naisessa ja lietsoi häntä kimppuusi, koska tiesi, että lesbouden henget kiusaavat sinuakin...
- Weijo.
Kun vanhemmat huomaavat lapsissaan mahdollisia seksuaalisen kieroutumisen
merkkejä, niin heidän velvollisuutensa on tietenkin ojentaa lapsi normaaliin
elämään.
Katso tästä kirjoituksestani asiaa tarkemmin:
http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/homous.htm - poikalapsi
Weijo. kirjoitti:
elämään.
http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/homous.htmJa MITEN nämä vanhemmat sen lapsen ojentavat: hakkaatteko heteroksi vai mitä teette?
Katsoin linkkiäsi. Paskaa suollat, senkin perverssi. Weijo. kirjoitti:
elämään.
http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/homous.htmtollasen määrän tekstiä on jaksanut kirjoittaa aiheesta.
- ja tollasesta aiheesta vielä
tollasen määrän tekstiä on jaksanut kirjoittaa aiheesta.
sen on kirjoittanut joku, jota tosissaan riitelee oman seksinsä kanssa ja pelkää jumalaa.
ja tollasesta aiheesta vielä kirjoitti:
sen on kirjoittanut joku, jota tosissaan riitelee oman seksinsä kanssa ja pelkää jumalaa.
oman seksinsä kannsa ja pelkää Jumalaa."
Musta sä teit synnin äsken.
Se on selvääkin selvenpää että itseään heterona pitävät eivät hyväksy homoutta, eivät ymmärrä sitä, ainoastaan sen fyysisen puolen siinä.
He tekevät väärin tuodessaan omia pinnallisia siis typeriä kommenttejaan esiin.
Se kertoo siitä ihmisestä vain sen kuinka yksinkertainen hän on.
Sillä on helppo kätkeä huomio pois itsestä-se on toisen ihmisen hyväksikäyttöä. Raamatustakin etsitään vain ne kohdat jotka tukevat sitä omaa näkemystä ja omaa egoa.
Yleensäkin uskovainen oikein nauttii saadessaan olla ikäänkuin vahvoilla. siihen tarvitaan aina sitä heikompaa ihmistä.
Se on synti.
Koska homot ja mitkälie lesbot on vähemmistö, luulisi että täällä tuo ylpeydensynti vasta näkyisi, vaan ihme kyl ei.
Rakkautta on riittänyt ainakin Poikalapselle.- kaikille ja
oman seksinsä kannsa ja pelkää Jumalaa."
Musta sä teit synnin äsken.
Se on selvääkin selvenpää että itseään heterona pitävät eivät hyväksy homoutta, eivät ymmärrä sitä, ainoastaan sen fyysisen puolen siinä.
He tekevät väärin tuodessaan omia pinnallisia siis typeriä kommenttejaan esiin.
Se kertoo siitä ihmisestä vain sen kuinka yksinkertainen hän on.
Sillä on helppo kätkeä huomio pois itsestä-se on toisen ihmisen hyväksikäyttöä. Raamatustakin etsitään vain ne kohdat jotka tukevat sitä omaa näkemystä ja omaa egoa.
Yleensäkin uskovainen oikein nauttii saadessaan olla ikäänkuin vahvoilla. siihen tarvitaan aina sitä heikompaa ihmistä.
Se on synti.
Koska homot ja mitkälie lesbot on vähemmistö, luulisi että täällä tuo ylpeydensynti vasta näkyisi, vaan ihme kyl ei.
Rakkautta on riittänyt ainakin Poikalapselle.ymmärtämystä riittää kaikille ihmisille, jos sitä ei rajoiteta (J?) toimesta.
Ei syntiä ole olemassakaan vaan kaikkiin tekoihin ja liittyy aina syy ja seuraus.
Miksi sinä olet sellainen jollainen olet?
Miksi minä olen sellainen jollainen olen?
Kuka meihin on vaikuttanut koska olemme tällaisia jollaisia olemme? - ...
kaikille ja kirjoitti:
ymmärtämystä riittää kaikille ihmisille, jos sitä ei rajoiteta (J?) toimesta.
Ei syntiä ole olemassakaan vaan kaikkiin tekoihin ja liittyy aina syy ja seuraus.
Miksi sinä olet sellainen jollainen olet?
Miksi minä olen sellainen jollainen olen?
Kuka meihin on vaikuttanut koska olemme tällaisia jollaisia olemme?tarkoittaa myös sitä, että antaa varkaiden varastaa, ei se ole väärin? Tai antaa raiskaajien raiskata, murhaajien murhata, eiks niin!? Mikään ei ole väärin, sehän on vaan ihmisten mielikuvitusta? Täytyy kato antaa kaikkien kukkien kukkia...
... kirjoitti:
tarkoittaa myös sitä, että antaa varkaiden varastaa, ei se ole väärin? Tai antaa raiskaajien raiskata, murhaajien murhata, eiks niin!? Mikään ei ole väärin, sehän on vaan ihmisten mielikuvitusta? Täytyy kato antaa kaikkien kukkien kukkia...
synti turmeli kaiken. Aina näköjään toi sama kuvio: ensin mietitään onko homous synti ja siihen ei tule selvyyttä koska aina joku ottaa esiin heteroitten monet synnit.
Se kertoo vaan sen että ihmiset on tosi kyllästyneitä toisiinsa.
Ei taida olla homot yleisessä ajattelussakaan sen huonommassa asemassa kuin heterotkaan.
sitä inhottavaa syntiä löytyy kaikista.
Raamatussa on "avionrikkojista". Eroja on puolet. Avioliiton sisälläkin on pettämistä, ainakin henkistä varmuudella.
Homot ovat siis samalla viivalla, koska se on oikeudenmukaista, ett on.
Hauska sanonta tuo ett antaa kaikkien kukkien kukkia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850