Oon niin kyllästy tällä palstalla oleviin "olenko kenenkään ihanne?" -kyselyihin. Siis ne teidän listaukset omista luonteenpiirteistänne, tai ulkonäkönne kuvaileminen ei oikeesti kerro mitään. Ne listat ei kuitenkaan kerro kaikkea ja monesti ne on kaunisteltuja ja niistä jätetään omia huonoja puolia pois.
Itsekkin voisin tässä kertoa että olen:
- pienitissinen
- ohuthiuksinen
- huono ihoinen (atooppinen iho, ruskettuu huonosti)
- isonenäinen
- suuntavaistoton
- silmälasipäinen
tai sitten voisin kertoa:
- kauniin vaaleat hiukset (ei värjätty), taipuisat(ei päätä myöten roikkuvat)
- suuret sinivihreät silmät
- hoikka, normaalipituinen, sirot kädet (vahvat ja nopeasti kasvavat kynnet)
- naisellinen, tyylikäs
- en polta
- luotettava
Nämä kaikki ominaisuudet ovat totta, mutta hyvin erilaisen kuvan ne antavat minusta. Uskokaa nyt jo että täältä ei kannata tulla kyselemään onko kenties jonkun ihannenainen. Rehellisen vastauksen voitte saada ainoastaan ihmiseltä, joka tuntee teidät hyvin.
kelpaanx mä?!?
argh...
5
770
Vastaukset
Ei ole oikein että ketään arvostellaan..- Kaikkiovat oman näköisiään paitsi kaksoset?
Anna minun tuntea sinut haluan niin voisitko tehdä niin kiitos sinullu ja nuku hyvin!- MULLE!
Mulle yks tollanen nainen! Olet mun unelma!
- atooppinen iho?
ja mitä tarkottaa atooppinen ihottuma? ei kuulu tän palstan aihepiiriin mutta kysytään nyt kun puheeks tuli.
- vastaus!
semmonen joka kuivuu helposti ja johon tulee ihottumaa.
- sorry......
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1867616Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1082772Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve772769"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102261Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382102- 111825
- 181438
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281382- 201246
- 221204