Eilen oli kolmosen uutisissa juttua, kuinka ravintola-alalla "kyykytetään" henkilökuntaa. Olen jo muutenkin kuullut julkisuudessa, kuinka puhutaan yleisesti "puskista huutelijoista". Onkos teille jo tullut vastaan noita Suomi24:n kautta yleistyneistä sanonnoista. Hyvä me!
Kyykytykset jo MTV:n uutisissa !!!!
10
652
Vastaukset
- ikäävää hminen
valtakunnan ykkösiin arvostellun, esim. runoilijan, teoksen niin siellähän on suoria sitaatteja suomipalstoilta.;)
Esim. sinäkin esiinnyit jo Tuntemattomassa.- Jermuxi tms.
Tästä mennään aukean yli, että heilahtaa....
Joka taputuksessa on hauskaa huomata, että puskat ja kyykyt vilahtaa jo valtamediassakin...Mitähän nykysuomen sanakirja sanoo tulevaisuudessa "kyykyttämisestä"?
"Kyykyttäminen": Stonen palstalle lanseeraama sanonta, jolla tahdotaan voimallisesti ilmoittaa toisen olevan väärässä ja siten jääneen väittelyssään alakynteen. Kts. myös kohta kyykyttäjä, kyykkyjumppa jne. - ikäävää hminen
Jermuxi tms. kirjoitti:
Tästä mennään aukean yli, että heilahtaa....
Joka taputuksessa on hauskaa huomata, että puskat ja kyykyt vilahtaa jo valtamediassakin...Mitähän nykysuomen sanakirja sanoo tulevaisuudessa "kyykyttämisestä"?
"Kyykyttäminen": Stonen palstalle lanseeraama sanonta, jolla tahdotaan voimallisesti ilmoittaa toisen olevan väärässä ja siten jääneen väittelyssään alakynteen. Kts. myös kohta kyykyttäjä, kyykkyjumppa jne.kuulostaa suorastaan söpön kiltiltä, kesyltäkin.
Sitten kun aletaan 'niitata', on tosimpi kyseessä, mikä liekin.
samat uutiset ja jäin hölmistyneenä kuuntelemaan mistä ne tuon kyykytysjutun on sinne uutisiin plokanneet.
Ootko sinä meidän uus sefu?- Jermuxi tms.
Asiasta kyllä keskusteltiin Eniron Jaskan kanssa tässä taannoin, kun oltiin rillaamassa. Paljon hauskempaa on seurata prosessia tälleen. Hah!
Cen ei kyristellä osaa sen tuoni äcimmiten leiccaa.
Acricolan Miken tekstiin selvennystä.
Wiikate Wilma lähes kannoilla kulkee, tarjouksia tekee.
An vielä Jouluun aikaa sanon sille.
Turha etsiä hymyn karetta viikatetyön kasvoilta: Sanotaankin älä katso sitä.
Sen tarjous on aina hivenen parempi...sinähän tiedät, se viestii virnuillen.
"Viimeisestä tarjouksesta ei sitten kieltäydytä", sanoo ja kääntyy.
Puskaile äijä aikasi; näen tiheimmänkin puskasi läpi", se nauraa.- Ak:n lapio
Sodomian ja Gonorrhoeaen sonaateissa elo on kuule irrationaliss käsiss.
Soisin kuule kaluunakalervo, että josko vielä viivähtäisit, jälkeen joulun jurnuttaisit. Ak:n lapio kirjoitti:
Sodomian ja Gonorrhoeaen sonaateissa elo on kuule irrationaliss käsiss.
Soisin kuule kaluunakalervo, että josko vielä viivähtäisit, jälkeen joulun jurnuttaisit.Kuitenkin WW:n armollisella luvalla.
Lapioveijarina tiedät, ettei funttaridervuusien toiveita saa toteuttaa.
Pirruuttani elän Mannen Viivin povauksen mukaan 93v - jos Allah suo.
- norMix evk
tapatoimittajasta tullut oikea toimittaja? :))
- Jermuxi tms.
Sehän voi olla vaikka vaikka...vaikka uutispäällikkö!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211