Tänä iltana Tv-2:lla klo 19.30 tulee eurotanssien Suomen karsinta.
Luvassa jälleen kerran näyttäviä tansseja ja upeita pareja. Näyttää olevan kilpailijoiden joukossa Aleksi Seppäläkin joka voitti tänä vuonna Marikon kanssa Tanssii Tähtien Kanssa ohjelmassa. Mukana on myös Erik ja Sanna Hento ja Jussi Väänänen ja Katja Koukkula. Olivat mukana viime vuoden Tanssii Tähtien kanssa - ohjelmassa.
Katsokaa jos kiinnostaa.
Eurovision Dance Contest
12
792
Vastaukset
- hiphiphurraa
Suomalaiset voittivat maailmanhistorian ensimmäiset Euro-tanssikisat! Upeeta ja mahavaa myös sikäli, ettei seuraavia kisoja vielä tarvitse voittajamaan järjestää.
Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.
Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.
Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.
Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.- hurlumi, ejk
Mariet kirjoitti:
Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.
Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.
Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.
Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.ihanaa katsottavaa koko kisa. Laitoin sulle jo vastauksen aikaisemmin, mutta jostain toistaiseksi minulle käsittämättömästä syystä, siitä tulikin erillinen avaus, minähän en tehnyt tietenkään mitään väärin. Olikohan tuo kauniisti toteutettu koreografia myös parin käsialaa?
- hiphiphurraa
Mariet kirjoitti:
Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.
Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.
Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.
Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.
Kivalta tuntui, taas. :) hurlumi, ejk kirjoitti:
ihanaa katsottavaa koko kisa. Laitoin sulle jo vastauksen aikaisemmin, mutta jostain toistaiseksi minulle käsittämättömästä syystä, siitä tulikin erillinen avaus, minähän en tehnyt tietenkään mitään väärin. Olikohan tuo kauniisti toteutettu koreografia myös parin käsialaa?
Olis mukava tietää kenen käsialaa heidän koreografiansa oli. Luulisin että itse ovat aika paljon siihen myötävaikuttaneet.
- hiphiphurraa
Mariet kirjoitti:
Olis mukava tietää kenen käsialaa heidän koreografiansa oli. Luulisin että itse ovat aika paljon siihen myötävaikuttaneet.
..niin aiemmin illalla tulleessa haastattelussa kertoivat noista omista suunnitteluprosesseistaan. Veikkaisin, että itse suunnittelivat nämäkin.
hiphiphurraa kirjoitti:
Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.
Kivalta tuntui, taas. :)heidän heidän tunnelmiaan ja valmistautumistaan kisoihin TV-2:lla 20.30. Tuli puolen tunnin mittainen ohjelma Lontoosta. Oikein miellyttävästi ja hillitysti esiintyivät sielläkin.
Mun tuli vähän sääli Sveitsiä, ei pisteen pistettä :(.- hurlumi, ejk
hiphiphurraa kirjoitti:
Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.
Kivalta tuntui, taas. :)...hyvä näin! Kyllä sitä intohimoa ja suuria tunteita saa esiin ilman silmille iskevää beban pyöritystäkin. Tämä Suomen freestyle osuus oli tosi sensuellia katsottavaa.
- hip huraa
voittajille. Oli korkee aikakin suomen voittaa.
- hip huraa
voittajille. Oli korkee aikakin suomen voittaa edes jotakin.
- oikein kovasti!
toivottelee tämä katsoja myös!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733248
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161172- 891048
- 101955
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89688Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625