Eurovision Dance Contest

Tänä iltana Tv-2:lla klo 19.30 tulee eurotanssien Suomen karsinta.

Luvassa jälleen kerran näyttäviä tansseja ja upeita pareja. Näyttää olevan kilpailijoiden joukossa Aleksi Seppäläkin joka voitti tänä vuonna Marikon kanssa Tanssii Tähtien Kanssa ohjelmassa. Mukana on myös Erik ja Sanna Hento ja Jussi Väänänen ja Katja Koukkula. Olivat mukana viime vuoden Tanssii Tähtien kanssa - ohjelmassa.

Katsokaa jos kiinnostaa.

12

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiphiphurraa

      Suomalaiset voittivat maailmanhistorian ensimmäiset Euro-tanssikisat! Upeeta ja mahavaa myös sikäli, ettei seuraavia kisoja vielä tarvitse voittajamaan järjestää.

      • Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.

        Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.

        Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.

        Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.


      • hurlumi, ejk
        Mariet kirjoitti:

        Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.

        Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.

        Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.

        Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.

        ihanaa katsottavaa koko kisa. Laitoin sulle jo vastauksen aikaisemmin, mutta jostain toistaiseksi minulle käsittämättömästä syystä, siitä tulikin erillinen avaus, minähän en tehnyt tietenkään mitään väärin. Olikohan tuo kauniisti toteutettu koreografia myös parin käsialaa?


      • hiphiphurraa
        Mariet kirjoitti:

        Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.

        Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.

        Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.

        Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.

        Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.

        Kivalta tuntui, taas. :)


      • hurlumi, ejk kirjoitti:

        ihanaa katsottavaa koko kisa. Laitoin sulle jo vastauksen aikaisemmin, mutta jostain toistaiseksi minulle käsittämättömästä syystä, siitä tulikin erillinen avaus, minähän en tehnyt tietenkään mitään väärin. Olikohan tuo kauniisti toteutettu koreografia myös parin käsialaa?

        Olis mukava tietää kenen käsialaa heidän koreografiansa oli. Luulisin että itse ovat aika paljon siihen myötävaikuttaneet.


      • hiphiphurraa
        Mariet kirjoitti:

        Olis mukava tietää kenen käsialaa heidän koreografiansa oli. Luulisin että itse ovat aika paljon siihen myötävaikuttaneet.

        ..niin aiemmin illalla tulleessa haastattelussa kertoivat noista omista suunnitteluprosesseistaan. Veikkaisin, että itse suunnittelivat nämäkin.


      • hiphiphurraa kirjoitti:

        Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.

        Kivalta tuntui, taas. :)

        heidän heidän tunnelmiaan ja valmistautumistaan kisoihin TV-2:lla 20.30. Tuli puolen tunnin mittainen ohjelma Lontoosta. Oikein miellyttävästi ja hillitysti esiintyivät sielläkin.

        Mun tuli vähän sääli Sveitsiä, ei pisteen pistettä :(.


      • hurlumi, ejk
        hiphiphurraa kirjoitti:

        Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.

        Kivalta tuntui, taas. :)

        ...hyvä näin! Kyllä sitä intohimoa ja suuria tunteita saa esiin ilman silmille iskevää beban pyöritystäkin. Tämä Suomen freestyle osuus oli tosi sensuellia katsottavaa.


      • hip huraa

        voittajille. Oli korkee aikakin suomen voittaa.


      • hip huraa

        voittajille. Oli korkee aikakin suomen voittaa edes jotakin.


    • oikein kovasti!

      toivottelee tämä katsoja myös!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      73
      3248
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1172
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      955
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      688
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe