HEVIBÄNDI KÄRÄJILLE!

§§§

TAAS on yksi hevibändi pilkannut Jumalaa. Bändi nimeltä Veriryhmä on poiminut lappajärveläisen Sana ja ylistys-seurakunnan saarnoista valittuja paloja ja vähän miksaillut niitä biiseihinsä. Bändi on laitettu rikostutkintaan, syinä uskonrauhan rikkominen, kunnianloukkaus ja tekijänoikeuksien rikkominen. No, kunnianloukkaussyyte varmaan meneekin läpi:
http://www.veriryhma.org/musiikki.html
S & y on yksi näitä uusia, helluntailaispohjaisia seurakuntia, joita on noussut Suomeen kuin sieniä sateella viime vuosina, vähän samantyylinen kuin Nokia-missio. Johtajakeskeinen seurakunta, joka kokouksissaan kaataa kansaa ja väittää tekevänsä suuria ihmeitä.

30

1886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhahhei

      publicity is good publicity.

      • §§§

        Ei se noin mennyt. Se meni näin: "ANY publicity is good publicity".


    • Teisti

      Tunnut olevan riemuissasi jumalanpilkasta. Vai onko mielestäsi niin, että nimenomaan uskovia saa ja pitää pilkata?

      • Ateisti Atte

        Itseasiassa mainosaikaa saa ilmaiseksi, juuri kuvantunlaisella tavalla ja minunkin sivustoni tulee ponnahtamaan mediaan samalla tavalla =D

        Oma mainoskikkani ei perustu kuin sananvapauteen, josta toivon mukaan tulee mahdollisimman paljon keskustelua mediassa.


      • Huhhahhei

        ei "pilkattaisi", mitä teille jäisi? Ei yhtään mitään. Kunnon kristitynhän tuleekin nähdä "pilkkaa" ja "vainoa" joka puolella.

        Markku Paretskoita lainatakseni: Kertokaa mikä teille on pyhää, niin me teemme siitä pilkkaa. Ts. Jos ei välttämättä halua kaivaa verta nenästään, sen voi jättää tekemättäkin.


      • Teisti
        Huhhahhei kirjoitti:

        ei "pilkattaisi", mitä teille jäisi? Ei yhtään mitään. Kunnon kristitynhän tuleekin nähdä "pilkkaa" ja "vainoa" joka puolella.

        Markku Paretskoita lainatakseni: Kertokaa mikä teille on pyhää, niin me teemme siitä pilkkaa. Ts. Jos ei välttämättä halua kaivaa verta nenästään, sen voi jättää tekemättäkin.

        Olet ehkä tietämättäsi ihan oikeassa. Maailman pilkka on uskovaisen palkka. Niinhän sanotaan Raamatussakin.


      • konna

        itsensä jo jumalaan? Siltähän se on tässä aika monen osalta vaikuttanut olevan. Että jumala omassa päässä-->minun pilkkaaminen-->jumalanpilkkaa.

        Miksi muuten olet Teisti, kun olet selvä krisseli. Häpeätkö kristinuskoasi?

        Niin minäkin tekisin:)


      • Teisti
        konna kirjoitti:

        itsensä jo jumalaan? Siltähän se on tässä aika monen osalta vaikuttanut olevan. Että jumala omassa päässä-->minun pilkkaaminen-->jumalanpilkkaa.

        Miksi muuten olet Teisti, kun olet selvä krisseli. Häpeätkö kristinuskoasi?

        Niin minäkin tekisin:)

        Teismi on yleiskäsite, joka sisältää kristillisyydenkin. Valitsin niken hieman provokatiivisesta syystä vain tälle palstalle. Syyn voinet arvata.


      • kurja-Olli

        Sitä minäkin olen kovin ihmetellyt, että minkä ihmeen takia se on muka JUMALAN pilkkaa jos pilkkaa itsestään pellen tekeviä uskovaisia? Ei Jumalaa voi pilkata. Jos sitä ei ole olemassa, ei pysty, ja jos on niin eiköhän niin korkea taho muutenkin pitäisi ihmistä kärpäsenpaskan väärttinä, niin ettei siitä paljon miksikään pahennu vaikka pilkattaisiinkin.

        Mutta se mitä S&Y harjoittaa on suorastaan pilkkaamisen kerjäämistä. On se niin naurettavaa touhua, näemmä (netistä katsonut).


      • Kas näin
        Teisti kirjoitti:

        Olet ehkä tietämättäsi ihan oikeassa. Maailman pilkka on uskovaisen palkka. Niinhän sanotaan Raamatussakin.

        ja uskovaiset hölmöt kuvittelevat että jumalansa on näin sanonut, mutta minä väitän että siinä vain yksi raamatunkirjoittaja hihhuli kertaa katkerana omia kokemuksiaan järkevien ihmisten parissa :)


      • Teisti
        kurja-Olli kirjoitti:

        Sitä minäkin olen kovin ihmetellyt, että minkä ihmeen takia se on muka JUMALAN pilkkaa jos pilkkaa itsestään pellen tekeviä uskovaisia? Ei Jumalaa voi pilkata. Jos sitä ei ole olemassa, ei pysty, ja jos on niin eiköhän niin korkea taho muutenkin pitäisi ihmistä kärpäsenpaskan väärttinä, niin ettei siitä paljon miksikään pahennu vaikka pilkattaisiinkin.

        Mutta se mitä S&Y harjoittaa on suorastaan pilkkaamisen kerjäämistä. On se niin naurettavaa touhua, näemmä (netistä katsonut).

        Olet ihan oikeassa siinä, että ne on eri asia. Kuitenkin vakavinta on intentio. Bändin oli TARKOITUS pilkata ja se on surullista.


      • §§§

        Luulit vastaavasi ateistille - vastasitkin elävässä uskossa olevalle! Minun mielestäni V. S. on oikeutettu viemään asian käräjille kunnianloukkauksena - sitähän se ON! Kaksi muuta syytettä puolestaan; NE tulevat kaatumaan.


      • §§§
        Huhhahhei kirjoitti:

        ei "pilkattaisi", mitä teille jäisi? Ei yhtään mitään. Kunnon kristitynhän tuleekin nähdä "pilkkaa" ja "vainoa" joka puolella.

        Markku Paretskoita lainatakseni: Kertokaa mikä teille on pyhää, niin me teemme siitä pilkkaa. Ts. Jos ei välttämättä halua kaivaa verta nenästään, sen voi jättää tekemättäkin.

        Markku Paretskoi oli nero, aikoinaan. Minulla on jossain komeron pohjalla kaikki Pahkasiat, alkaen siitä mustakantisesta, viimeisen Hilse-lehden ideoimasta, numerosta alkaen.


      • konna
        Teisti kirjoitti:

        Teismi on yleiskäsite, joka sisältää kristillisyydenkin. Valitsin niken hieman provokatiivisesta syystä vain tälle palstalle. Syyn voinet arvata.

        on paljon muitakin uskovia kuin kristittyjä, vaikuttaa tuo nikki oman uskonsa vähättelyltä:)


      • Huhhahhei
        Teisti kirjoitti:

        Olet ehkä tietämättäsi ihan oikeassa. Maailman pilkka on uskovaisen palkka. Niinhän sanotaan Raamatussakin.

        olen oikeassa. Teitä vain harmittaa se, ettei enää ole kunnon vainoja, joudutte vetämään herneet nenuihinne anonyymien keskustelupalstavittuilijoiden kirjoituksista. Ei se sellainen sielua korvenna kunnolla. Toista se oli joskus ennen, kun sai kristittynä oikein kunnolla kärsiä sen kirkkaamman kruunun eteen.


      • Minä en naura uskovaisille, minä nauran idiooteille. On vain sattuman kauppaa, että kyseiset idiootit ovat myös uskovia.


      • Teisti kirjoitti:

        Olet ehkä tietämättäsi ihan oikeassa. Maailman pilkka on uskovaisen palkka. Niinhän sanotaan Raamatussakin.

        Vaikka et sanonut Raamatun profetioineen uskovien pilkkaa, niin haluan kumminkin kommentoida kyseistä "profetiaa". Minusta se on itsestäänselvää, että yhden uskonnon oppeja lähdetään pilkkaamaan. Etenkin muiden uskovien ja jopa uskonnottomien puolelta. Sama pätee uskonnon vastustamiseen. Totta kai uskonto tulee kohtaamaan vastustusta, etenkin muiden uskontojen edustajilta.

        Raamattu taas on sinänsä jännästi kirjoitettu, että uskonnon pilkka sekä ylistys tulkitaan kristinuskoa vahvistavana asioina. Tämä ei tosin kerro yhtikäs mitään kristinuskon oikeellisuudesta, koska 'kokeesta' ei voida saada 'negatiivista tulosta'.


    • on joo

      "S & y on yksi näitä uusia, helluntailaispohjaisia seurakuntia, joita on noussut Suomeen kuin sieniä sateella viime vuosina, vähän samantyylinen kuin Nokia-missio. Johtajakeskeinen seurakunta, joka kokouksissaan kaataa kansaa ja väittää tekevänsä suuria ihmeitä."

      Tuntuvat nämä vastavoimat näille tahoille olevan aika munattomia. Syykin on selvä. Oma kämppä niin paskanen että uskottavuus on karissut..

    • stumphumper

      hyvää musaa :DD

    • Atte Ateisti

      Suurinta Jumalan rienaamista on siteerata suoraan mitä ko. yhdistyksen hellarikokouksissa kovaan ääneen polotetaan Jumalan sanana?

      Missä vaiheessa ylistys muuttui rienaukseksi?

      Mutta uskontovaltiossamme jossa kirkkoa ja valtiota ei ole erotettu toisistaan, pilvenpäällisen satuolennon pilkasta voi saada linnaa.

      • §§§

        Esitit HYVIN mielenkiintoisen kysymyksen: "Missä vaiheessa ylistys muuttui rienaukseksi?". HYVIN mielenkiintoisen...


      • Teisti

        Alkaako ateisti jo määrittelemään, mikä on oikeata Jumalan Sanaa? Nyt sinä "rienaat" ymmärrystämme!


      • konna
        Teisti kirjoitti:

        Alkaako ateisti jo määrittelemään, mikä on oikeata Jumalan Sanaa? Nyt sinä "rienaat" ymmärrystämme!

        uskovat ole pystyneet pääsemään sopuun siitä, mikä on "oikeata Jumalan Sanaa?"

        Eihän sellaista käsitettä oikeasti edes ole olemassa.


      • Huhhahhei
        Teisti kirjoitti:

        Alkaako ateisti jo määrittelemään, mikä on oikeata Jumalan Sanaa? Nyt sinä "rienaat" ymmärrystämme!

        Lue huviksesi noita lahkolaispalstoja ja huomaat, ettei se ole teille uskiksillekaan niin selkeätä tuo määrittely. Toistensa kurkuissa ovat kiinni kuin kommunistit ennen sukupuuttoon kuolemistaan. Ja samaa raamattua pänttäävät.


      • Ateisti Atte
        Teisti kirjoitti:

        Alkaako ateisti jo määrittelemään, mikä on oikeata Jumalan Sanaa? Nyt sinä "rienaat" ymmärrystämme!

        löytyy siitä teidän kirjastanne...jos se ei ole ns. jumalan sanaa niin mikä sitten?


      • panteisti
        Teisti kirjoitti:

        Alkaako ateisti jo määrittelemään, mikä on oikeata Jumalan Sanaa? Nyt sinä "rienaat" ymmärrystämme!

        Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet 2004, äidinkieli:

        Oppilaan luku- ja kirjoitustaito on kehittynyt niin, että hän on alkanut jo tarkkailla lukiessaan, ymmärtääkö hän lukemaansa; hän pystyy jo tekemään päätelmiä lukemastaan.

        http://www.edu.fi/pageLast.asp?path=498,1329,1393,21822,27330




        ...jäikö ala-aste kesken?


    • puusilima_

      kunnianloukkaus :D:D:D
      joutuukohan ne J_lle maksamaan korvauksia?
      typerää tollanen..

      haastaisivat minutkin oikeuteen.. voisin sitten oikeudessa lisätä vain vettä myllyyn ja haukkua kaikea jeesustelua vielä enemmän. tietenkin perustelisin kaiken "omalla uskollani" joka vaatii näin tekemään :D

      lappajärvi :D:D

      • puusilima_

        miten sellaista voi pilkata mitä ei ole olemassa?
        ja jos on niin oikeudessa se pitäisi pystyä TODISTAMAAN! ;)


    • kurja-Olli

      ...että minkä ihmeen takia hihhulit ovat edes tallentaneet omia sekoiluitaan, jos niitä nolottaa netistä katsella.

      Sain viimein pari linkkiä avautumaan (hidastelivat taannoin) ja totesin että samaa kamaahan siellä Veriryhmän sivulla on kuin olen jo iät ajat sitten nähnyt JuuTuubista.

      Onko siellä hihhulointitapahtumassa joku muka salaa kuvannut niitä touhuja että niitä sitten on luvattomasti nettiin vuotanut... Jos taas ne on itse, by hihhulit, nettiin pantu niin olisivat nyt sen verran edes aivojaan käyttäneet että olisivat tajunneet että ne on VAPAATA RIISTAA sen jälkeen kun ne nettiin ilmestyvät. Piruako sitä nyt enää vetistelemään, kun jo tuli maito kaadettua?

      • tehRika

        Ei mulla muuta, kun että kurja-Olli on mun idoli


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe