PETA ?

Tennyson

Penn & Teller ohjelmassa puhuttiin yhdysvaltalaisesta eläin"suojelu" järjestö PETA:sta.

Aikamoisia luurankoja löytyi järjestön kaapista. Suoraan sanoen pelottavan sekopäistä touhua. Joku vertasikin PETAa kulttiin.

Onko suomalaisilla eläinystävillä yhteyksiä PETAan?

Kiinnostaisi vaan tietää.

12

1657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydy juuri

      Minä olen heille kerran kirjoittanut eläinrääkkäyksestä, jota kerrottin meilläkin.. En tiedä ja huhuja oon vaikka mitä niiistä kuullut. En sano juuta enkä jaata ku en totuuspohjaa niistä tiedä..Luotan suomalaisiin järjestöhin, kuten Hesyyn ja Sey:hyn.

    • No, hyvä, että tulee uusintoja - TV:stä!:)

      Ensinnäkin PETA on eläinoikeus- ei eläinsuojelujärjestö, ja tällä "kultilla" on noin miljoona jäsentä.

      Penn&Teller ovat pelkkiä kakkosluokan pellejä ja silmänkääntäjiä, joka näkyi ohjelman tavassa esittää kaikki PETA:an liittyvät seikat mahdollisimman negatiivisessa valossa, kääntäen huomion pois järjestön mahdollisista saavutuksista ja humaaneista tavoitteista.

      P&T:n asenne eläimiin ja niiden mahdollisiin oikeuksiin paljastuu hyvin jaksossa jossa nämä "hassuttelijat" ja "satiirikot" pukeutuivat turkkeihin ja söivät lihaa kuola valuen.

      Vielä hauskempi kohtauksesta olisi saatu aikaan, jos vaikka Penn olisi kaivanut knallistaan koiranpennun, jonka olisi sitten tappanut Tellerin ojentamalla kirveellä!

      Mistä luurangoista kaapissa puhut - yhden jäsenen insuliinin käytöstäkö, vai siitäkö, että eräs PETA:n jäsen olisi tavoitettu MCMurderista hampurilaisen kimpusta?

      • ANTI-EVR

        väkivaltaista vahingontekoa, laillisen yritystoiminnah häirintää, terroripommituksia.

        Ja vielä tämä mielipuoli-Ingrid hullun irvistys naamalla vakuuttamalla, että he ottavat vallan maassa vaikka väkisin, kannattajien huudellessa heil-huutoja.


      • ANTI-EVR kirjoitti:

        väkivaltaista vahingontekoa, laillisen yritystoiminnah häirintää, terroripommituksia.

        Ja vielä tämä mielipuoli-Ingrid hullun irvistys naamalla vakuuttamalla, että he ottavat vallan maassa vaikka väkisin, kannattajien huudellessa heil-huutoja.

        Atomipommitukset turkistarhoille ja eläinkoelaboratorioihin, keskitysleiritoiminnan lihansyöjille - ovat kuulemma vuokranneet Auchwitzin tätä tarkoitusta varten:O, ihmiskokeet vähemmän silmiä kirvelevien koirashampoiden testaamiseksi, uudelleenkoulutusleirit, pakkotyön luomuviljelmillä, Meat Is Murder-paitojen omistuspakon ja The Smithsien saman nimisen kappaleen julistamisen valtioiden rajat ylittäväksi kansallishymniksi, valtionpäämiesten kuvien korvaamisen seteleissä eläinten kuvilla, 30 metrinen Laika-koira patsas WTC muistomerkin tilalle ja YK:n Pääsihteeri Banin korvaamisen kirahvilla ja ennenkaikkea Soylent Green ravinnon tuoton aloittamisen!!!!!

        PETA=Absolute fucking terror!!!


      • Tennyson

      • Tennyson kirjoitti:

        Kelpaako tämä:

        http://www.petakillsanimals.com/petaKillsAnimals.cfm

        PETA tappaa suurimman osan "pelastamistaan" eläimistä

        Muita luurankoja

        http://www.petakillsanimals.com/article_detail.cfm?article=134

        PETA on eläinoikeuksia ajava järjestö ei mikään eläinsuoja, kuten useat eläinsuojelujärjestöt, jotka keskittyvät nimenomaan eläinten sijoittamiseen uusiin koteihin.

        Jos nuo luvut ovat tosia, niin järkyttävän vähän PETA saa pelastettua eläimiä, mutta emme tiedä tarinoita lukujen takana.
        Jos järjestö saa huolehtiakseen kaikkein vanhimmat ja sairaimmat eläimet, joilla ei ole toivoakaan löytää uutta asuinpaikkaa, niin joskus neula on parempi vaihtoehto kuin loppuelämä häkissä.
        Kuinkahan monta koditonta koiraa esim. NY:ssa tapetaan päivässä?

        ja jos PETA ottaisi kontilleen huolehtia jokaisesta kodittomasta tai sairaasta eläimestä sen resurssit eivät enää riittäisi eläinoikeusaatteen ajamiseen - jonka tavoite on miljardien eläinten pelastaminen - vuosittain!

        Nuo PETA.n 7 "kuolemansyntiä" tuntuvat kovin mitättömiltä vaikuttavilta asioilta kun tarkistellaan asioita siltä perspektiiviltä missä oloissa eläimet joutuvat elämään elämänsä ihmisten orjina.

        Ikkunan rikkomisen kannustaminen VS. Miljardi epäinhimillisissä oloissa elävää kanaa - kuka tässä onkaan moraaliton?

        Tuo PetaKillsAnimals on vain pienen säälittävän ryhmän alulle panema parjauskampanja, jolla pyritään vain ohjaamaan huomio pois eläinten oikeuksista - ties mistä saavat rahoituksensa.;)

        http://www.kfc.com/
        http://www.mcdonalds.co.uk/?f=y


      • no...
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        PETA on eläinoikeuksia ajava järjestö ei mikään eläinsuoja, kuten useat eläinsuojelujärjestöt, jotka keskittyvät nimenomaan eläinten sijoittamiseen uusiin koteihin.

        Jos nuo luvut ovat tosia, niin järkyttävän vähän PETA saa pelastettua eläimiä, mutta emme tiedä tarinoita lukujen takana.
        Jos järjestö saa huolehtiakseen kaikkein vanhimmat ja sairaimmat eläimet, joilla ei ole toivoakaan löytää uutta asuinpaikkaa, niin joskus neula on parempi vaihtoehto kuin loppuelämä häkissä.
        Kuinkahan monta koditonta koiraa esim. NY:ssa tapetaan päivässä?

        ja jos PETA ottaisi kontilleen huolehtia jokaisesta kodittomasta tai sairaasta eläimestä sen resurssit eivät enää riittäisi eläinoikeusaatteen ajamiseen - jonka tavoite on miljardien eläinten pelastaminen - vuosittain!

        Nuo PETA.n 7 "kuolemansyntiä" tuntuvat kovin mitättömiltä vaikuttavilta asioilta kun tarkistellaan asioita siltä perspektiiviltä missä oloissa eläimet joutuvat elämään elämänsä ihmisten orjina.

        Ikkunan rikkomisen kannustaminen VS. Miljardi epäinhimillisissä oloissa elävää kanaa - kuka tässä onkaan moraaliton?

        Tuo PetaKillsAnimals on vain pienen säälittävän ryhmän alulle panema parjauskampanja, jolla pyritään vain ohjaamaan huomio pois eläinten oikeuksista - ties mistä saavat rahoituksensa.;)

        http://www.kfc.com/
        http://www.mcdonalds.co.uk/?f=y

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa ei rikollisten mielipiteillä juuri ole painoa. Tosin eipä petan propaganda muutoinkaan kovin uskottavaa ole:)

        Joskus ihmetyttää mikä siinä mäkkärissä on muita pahempaa? Onhan se jenkkilästä lähtöisin, ja eläinoikeusaatteen kannattajat äärivasemmistolaisia, että selittyskö sillä? Tuskin mäkkärin pihvissä olevat eläimet sen huonompaa kohtelua on saaneet kun muidenkaan elintarvikkeiden valmistajien raaka-aine:)


      • asdas
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        PETA on eläinoikeuksia ajava järjestö ei mikään eläinsuoja, kuten useat eläinsuojelujärjestöt, jotka keskittyvät nimenomaan eläinten sijoittamiseen uusiin koteihin.

        Jos nuo luvut ovat tosia, niin järkyttävän vähän PETA saa pelastettua eläimiä, mutta emme tiedä tarinoita lukujen takana.
        Jos järjestö saa huolehtiakseen kaikkein vanhimmat ja sairaimmat eläimet, joilla ei ole toivoakaan löytää uutta asuinpaikkaa, niin joskus neula on parempi vaihtoehto kuin loppuelämä häkissä.
        Kuinkahan monta koditonta koiraa esim. NY:ssa tapetaan päivässä?

        ja jos PETA ottaisi kontilleen huolehtia jokaisesta kodittomasta tai sairaasta eläimestä sen resurssit eivät enää riittäisi eläinoikeusaatteen ajamiseen - jonka tavoite on miljardien eläinten pelastaminen - vuosittain!

        Nuo PETA.n 7 "kuolemansyntiä" tuntuvat kovin mitättömiltä vaikuttavilta asioilta kun tarkistellaan asioita siltä perspektiiviltä missä oloissa eläimet joutuvat elämään elämänsä ihmisten orjina.

        Ikkunan rikkomisen kannustaminen VS. Miljardi epäinhimillisissä oloissa elävää kanaa - kuka tässä onkaan moraaliton?

        Tuo PetaKillsAnimals on vain pienen säälittävän ryhmän alulle panema parjauskampanja, jolla pyritään vain ohjaamaan huomio pois eläinten oikeuksista - ties mistä saavat rahoituksensa.;)

        http://www.kfc.com/
        http://www.mcdonalds.co.uk/?f=y

        Eläinten oikeuksia voi ajaa asiallisestikin, Ja ns. eläintenrakastajia ei ainakaan auta tekopyhä asenne joka paistaa monelta suunnalta läpi. Kulkukoirien tappaminen "on halvempaa" kertoo paljon. Ja palopommittajien tukeminen on sanoinkuvaamatonta

        Eläinten pelastajat, HA. Nauttikoon insuliinistaaan se lehmä joka johtaa, sama vetää turkis niskaan


      • asdfasdfasdf2

        peta kills thousands animals hakusanoilla löytyy tubesta petan toimintaa ja eläintenlopetusta.


    • JcHc

      Ihan sairasta porukkaa ne on.

      Nytkin olivat ajamassa hopeaketun sukupuuttoon tappamista Norjassa. No, kun tarhaus kielletään niin ei sen jälkeen ole noita kettuja, eikä sit mitään eläinsuojelurikkomuksiakaan.

      Tekopyhiä idiootteja koko fanaatikkolahko.

      • asdfasdfasdf2

        ihme kun eivät anna hävittää suomesta susia,no eihän ne anna kun niistä on muille ihmisille haittaa.norjan lopettaminen tietää vain sitä että venäjällä tarhaus jaksaa paremmin.


    • Rasaily

      Joo, on tullut ihan selväksi että PETA on sääliteollisuuden mädimpiä hedelmiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe