Kun adv.mainostavat,että heillä on profetian henki,eikö näitä josta tässä kerron pitäisi tapahtua jatkuvasti,ja monen henkilön eikä vain yhden kautta.
Kertomus ruotsalaisesta helluntai-evankelistasta Birger Skoglundista(joka puhuu paljon yhdestä)Kristuksen ruumiista.(Uusi elämä lehti no 8)
Hän,ei puhu ihmeistä joka tapahtui 20v.sitten,vaan äskettäin,paljon ihmisiä on parantunut syövästä,ja muista sairauksista.
"On tärkeää,että aina olemme Hengen johdossa,ja annamme Hengen toimia kauttamme.Me olemme vain kanavia.
Hiljattain tankkasin autoani.Aloin siinä samalla puhua kielillä.En ole henkilö joka puhuu kielillä aina.Mutta tuolloin puhuin koska koin niin.
Vieressäni oli eräs nainen tankkaamassa,kun puhuin kielillä. Nainen tuli hyvin liikutetuksi,koska olin kielillä puhunut Hebreaa,jota tuo nainen ymmärsi.
Olin puhunut tuolle naiselle Hebreaksi pelastuksen tien,mutta en itse tiennyt siitä mitään.
Nainen oli Juutalainen.Hän otti Jeesuksen vastaan,ja täyttyi Pyhällä Hengellä.
Pian paikalle tulee vaimon aviopuoliso,joka oli hieman vihainen. Kysyy,että mitä olin tehnyt vaimolleni,joka oli yli onnellinen.
Vaimo kertoi miehelleen,että tämä mies puhuu hebreaa,mutta enhän minä sellaista osaa. Olin siinä hieman rukouksissa,ja jatkoin kielillä puhumista hebreaksi,ja niin myös tuo Juutalainen mies antaa elämänsä Herralle.
Jeesus on elävä tänään.Hän haluaa tulla Pyhän Hengen kautta seurakuntansa,jotta seurakunnat syttyvät yhä enemmän Jumalan tulesta,ja jotta evankeliumi leviää kaikkialle ennen kuin Jeesus tulee rohkaisee Birger.
Tapahtuuko adv. tällaista.
3
120
Vastaukset
Sepäs oli ihana todistus Herran Hengestä !
KAIKKI HARRAS RUKOUS ON PYHÄSTÄ HENGESTÄ
Hepr. 13:18
Rukoilkaa meidän edestämme; sillä me tiedämme, että meillä on hyvä omatunto, koska tahdomme kaikessa hyvin vaeltaa.
Jaak. 5:16
Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
KIELILLÄ RUKOILEMINEN RAKENTAA HUOMAAMATTA
Juud. 1:20
Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
1. Kor. 14:2
Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
Niin ... voisko joku adventisti kertoa karismaattisista kokemuksistaan?
Ei sitä välttämättä tarvitse paljastaa tai tunnustaa pastorilleen - että puhuu salaisuuksia hengessä Isän kanssa. Kyllä se adv.seurakuntaakin rakentaisi, siitä olen varma.
Itse asiassa, uskon että Ellen-hapatus vähenisi, eikä kuitenkaan Pyhä Henki hajota. Se antaa tilalle.
Minä en ole adv. vaan perusluterilainen.- Eki...
Ajattelin välillä laittaa jotain mielenk. ja rakentavaa. Ettei olisi jatkuvaa kiistelyä sapatista,ja laista. Itse olen vapaista suunnista,ymmärrän myös Kristuksen yhden ruumiin,kullakin paikkakunnalla.
Eki... kirjoitti:
Ajattelin välillä laittaa jotain mielenk. ja rakentavaa. Ettei olisi jatkuvaa kiistelyä sapatista,ja laista. Itse olen vapaista suunnista,ymmärrän myös Kristuksen yhden ruumiin,kullakin paikkakunnalla.
Arvelinkin - että korostat tuota - Kristus on yksi myös kullakin paikkunnalla. Jota asiaa ei tietenkään voi kiistää.
Tuli mullekin justiin sellainen olo, että juhlat on juhlittu, eikä tällä kärkevyydellä enää rakentamispuoli etene.
Joku tuntematon adventisti soitti - foorumin kautta kait innoittunut. En ole siitäkään varma.
Henkilökohtaisen ystävyyden tasolla juteltiin.
Jos siinä on jotain väärää utelua, niin ei se oikeastaan ole minun asiani. Ei tietenkään opeista sovi kiistellä siinä sitten. Kun toinen vilpittömästi iloitsee adventismistaan.
Sitä vaan, että tuo joka tapauksessa osaltaan vaikutti sen, että nyt on aika uudella tavalla koettaa tuoda esiin käsityksiä; minunkin mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62931
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla266805- 58748
- 55663
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554