NYT APUA. Missä biisissä lauletaan/hoilataan "ee oo ee oo" aina välillä ? Tai ainakin se kuullostaa siltä. Soi melko usein clubeilla, mutta ei ikinä sattuneesta syystä muista kysyä. Nyt on aivan pakko saada tietää, pyöriny mielessä jo pitkän aikaa. Kaveri sano, että Lil Jon esiintyis tässä biisissä, mutta en ole millään löytäny vaikka oon kuinka koittanut etsiä ! :< Nyt apujoukot kasaan.
ps. Voi olla myös, että biisissä lauletaan jotain tänne päin: "Now all the ladies hands up plääplää" !
MIKÄ BIISI ?
eeoo ?
1
284
Vastaukset
- 15. tuotantokausi
se jakso missä Roofi tulee Sprinfieldiin keikalle ja marge lähtee maggien kanssa sinne,kappale soi siinä vaiheessa kun konstertissa "kuvataan" vauvoja hippifiiliksissä?? siinä ei lauleta mitään, pelkkää musiikkia. jakson nimi on lapsettomien kapina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059