Statiinilääkkeet ja muut kolesterolia alentavat lääkkeet eivät estä verisuonien ahtautumista, ne vaan hoitavat sitä. Riskittömämpi, sivuvaikutuksista vapaa ja halvempi vaihtoehto on siirtyä verisuonia puhdistavaan kasvisravintoon. Lue lisää tästä: http://www.goveg.com/heartdisease_drugs.asp
Totuus kolesterolilääkkeistä
4
608
Vastaukset
- Luuvalo
Ei niin etteikö kasvispitoinen ruokavalio auttaisi asiaan myös mutta kyllä se nyt vain on niin että statiinit alentavat veren kolesterolipitoisuutta tehokkaasti. Ne eivät kylläkään tehoa jo syntyneisiin ateroskleroosiplakkeihin vaan vähentävät kolesterolia alentamalla uusien syntymistä. Ja tämä on ihan tieteellisesti todistettua tietoa.
- Leo K.
On se kumma kun ei uskota,että kolesteroliarvoilla ei ole mitään tekemistä verisuomitukoksien kanssa, vaan sen tekee lipoproteiini(a).
Sen mittaaminen on tärkeää ja sen alentaminen!!! - A ja O
Leo K. kirjoitti:
On se kumma kun ei uskota,että kolesteroliarvoilla ei ole mitään tekemistä verisuomitukoksien kanssa, vaan sen tekee lipoproteiini(a).
Sen mittaaminen on tärkeää ja sen alentaminen!!!Sekä korkea kolesteroli että lipoproteiini(a) ovat sydäntautien riskitekijöitä. Korkea kolesteroli on haitallinen ennen kaikkea siksi, että silloin sitä on enemmän alttiina hapettumiselle. Korkeaan kolesteroliin voi vaikuttaa yleensä paljonkin ruokavaliolla mutta lipoproteiini(a):han vain hyvin vähän.
- A ja O
Kasvisruokavalio todellakin ehkäisee plakin muodostumista verisuoniin. Kasvissyöjien sydäntautikuolleisuuus on noin 30 % alempaa kuin sekaruoan syöjien.
Silti olisi terveellistä sisällyttää ruokavalioon rasvaista kalaa tai ainakin kalaöljyjä. Kalan rasvan omega-3-rasvahappojen EPA:n ja DHA:n hyödyt on sydämelle ja verenkiertoelimistölle on osoitettu useissa tutkimuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082