Haenko sheriffiksi?

Pentecostal.1

Poistaisin KAIKKI ateistien ja homojen pilkkaviestit ja antaisin kaikille pilkkaajille BANNIA välittömästi (jos sheriffi voi tehdä niin).

Palsta olisi yhtä siivossa kunnossa kun kaikki muutkin palstat, missä vakaumukselliset ihmiset pitävät pellet kurissa.

55

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaaa

Oletko ajatellut asiaa niin, että uskovaiset ovat pellejä?

-samaa raamattu lukevina ovat uskovaiset jakaantuneet tuhansiin, ainakin yli 3000 eri kristinuskon suuntaan jotka tulkitsevat raamattua 24.000 eri tavalla!
      -uskovaisille ei ole Jumalan ja Jeesuksen tahto jasen tunteminen vaan harhaan johtajiensa tahdot. Sitä todistaa ne tosiasiat että uskovaiset rikkovat eniten käskyjä ja tekevät sitä tietoisesti.

Selvemmin tuskin voi pelleilyä osoittaa!

• Pentecostal.1

yhdistää Kristus meissä. Me olemme kaikki uudestisyntyneet kristityt yksi iso perhe, ja kirkkokuntarajat ovat vain kulisseja.

• umpihetero.
        Pentecostal.1 kirjoitti:

yhdistää Kristus meissä. Me olemme kaikki uudestisyntyneet kristityt yksi iso perhe, ja kirkkokuntarajat ovat vain kulisseja.

takaan että se pesti tulisi olemaan yksi koko netin lyhimpiä. katsos me elämme demokratiassa mutta sinä sen sijaan haluat elää uskonnollisessa diktatuurissa. haluat sensuroida evoluution kannattajat, feministit, ateisti, sukupuoliset vähemmistöt yms.

muistaakseni olet myös ilmaissut selvästi tällä palstalla aikaisemmin että demoktratian tulee alistaa uskonnolle. eli sinulla ei ole hajuakaan siis siitä mitä on sanavapaus. se tarkoittaa sitä että tulee hyväksyä myös omien mielipiteiden vastaisi katsontoja.

• Pentecostal.1
        umpihetero. kirjoitti:

takaan että se pesti tulisi olemaan yksi koko netin lyhimpiä. katsos me elämme demokratiassa mutta sinä sen sijaan haluat elää uskonnollisessa diktatuurissa. haluat sensuroida evoluution kannattajat, feministit, ateisti, sukupuoliset vähemmistöt yms.

muistaakseni olet myös ilmaissut selvästi tällä palstalla aikaisemmin että demoktratian tulee alistaa uskonnolle. eli sinulla ei ole hajuakaan siis siitä mitä on sanavapaus. se tarkoittaa sitä että tulee hyväksyä myös omien mielipiteiden vastaisi katsontoja.

opportunisti, enkä takuulla pilaisi hommaa asiattomilla tempuilla.

• umpihetero.
        Pentecostal.1 kirjoitti:

opportunisti, enkä takuulla pilaisi hommaa asiattomilla tempuilla.

mutta tuossa alempana jo kerroit ketä bannaisit pois. luuletko sinä tosiaan että suomi24 porukka ei lukisi niitä jos kerran haet seriffiksi. joten ammuit itseäsi jo jalkaan.

muuten mielenkiintoista se, että kun julista itsesi opportuniksi, niin kovasti löyhässä se on tuo sinunkin usko. myyt uskosi heti kun siitä saa jotain palkkioksi. heh heh hee....

• Pentecostal.1
        umpihetero. kirjoitti:

mutta tuossa alempana jo kerroit ketä bannaisit pois. luuletko sinä tosiaan että suomi24 porukka ei lukisi niitä jos kerran haet seriffiksi. joten ammuit itseäsi jo jalkaan.

muuten mielenkiintoista se, että kun julista itsesi opportuniksi, niin kovasti löyhässä se on tuo sinunkin usko. myyt uskosi heti kun siitä saa jotain palkkioksi. heh heh hee....

Opportunismi on myös tilanteeseen sopeutumista ja järjen käyttöä. Siihen Jeesus meitä kehoittaa sanoessaan "Olkaa siis viekkaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset..."

• umpihetero.
        Pentecostal.1 kirjoitti:

Opportunismi on myös tilanteeseen sopeutumista ja järjen käyttöä. Siihen Jeesus meitä kehoittaa sanoessaan "Olkaa siis viekkaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset..."

viekas kun jo otsikkokappaleessa kerrot ketä bannaisit pois. luuletko että eniro ei lue tuota viestiä?

• Huhahhhei
        Pentecostal.1 kirjoitti:

ihmeessä. Palstaa olisi erittäin hauska seurata sen lyhyen hetken, jona virassa olisit.

• Pentecostal.1
        umpihetero. kirjoitti:

viekas kun jo otsikkokappaleessa kerrot ketä bannaisit pois. luuletko että eniro ei lue tuota viestiä?

ymmärtää häiriköiden viestien poistamisen.

• Pentecostal.1
        Huhahhhei kirjoitti:

ihmeessä. Palstaa olisi erittäin hauska seurata sen lyhyen hetken, jona virassa olisit.

Eniro heti ketään lemppaa ulos. Kyllä he olisivat tyytyväisiä, jos palsta todella siistiytyisi.

• RitariOlevainen

Bannata sheriffi ei voi, mutta Ylläpito yleensä aina bannaa, jos sefu haluaa niin tehdä.
      -Olisit varmaan hyvä vahti palstalle, se vaatii kyllä aikaa, ja panet itsesi alttiiksi kaikelle mahdolliselle ryöpytykselle, mutta senhän sinä kestät, hakemus sisään vaan ja onnea ja siunausta matkaan.

• Pentecostal.1

Voi tolla varma, että jos pääsen sefuksi, niin silloin alkaa tapahtumaan.... :)

• Pentecostal.1 kirjoitti:

vaan.
        Minua hävettää tämä koko palsta ja varsinkin omat kirjoitukseni.
        Se entinen sheriffi, nuori nainen, oli hyvä. Ainoa, että käytös nm.poikalasta kohtaan oli kylmää.
        Hänellä ei ollut oikeutta mielipiteisiinsä koska oli liian erilainen suhteessa häneen.
        Sain sellaisen käsityksen että hän oli mustasukkainen ja näin ollen muille ei jäänyt ikäänkuin tilaa.
        Nykyisin palsta on puskastahuutelijoiden paratiisi. Kaikki haukkuu kaikkia.
        Textiä on liikaa ja perus-suomenkielentaito ei riitä kun käytetään sellaista kapulakieltä.
        Raamattuakin siteeraataan kokonainen luku kerrallaan, ainakin, sekin on syyllistävää.
        Mua ahdistaa ja hävettää omatkin kirjoitukset.
        Ketään en tunne, vaikka näin pitkään on kirjoitellut. Ei aavistustakaan kuka tuota textiä tänne tuottaa!
        Olen ulkopuolinen, mutta silti ehdotan että hae sheriffiksi.
        Mä oon aika varma että kannattaa.

• Pentecostal.1
        auroraboreallis kirjoitti:

vaan.
        Se entinen sheriffi, nuori nainen, oli hyvä. Ainoa, että käytös nm.poikalasta kohtaan oli kylmää.
        Hänellä ei ollut oikeutta mielipiteisiinsä koska oli liian erilainen suhteessa häneen.
        Sain sellaisen käsityksen että hän oli mustasukkainen ja näin ollen muille ei jäänyt ikäänkuin tilaa.
        Textiä on liikaa ja perus-suomenkielentaito ei riitä kun käytetään sellaista kapulakieltä.
        Raamattuakin siteeraataan kokonainen luku kerrallaan, ainakin, sekin on syyllistävää.
        Ketään en tunne, vaikka näin pitkään on kirjoitellut. Ei aavistustakaan kuka tuota textiä tänne tuottaa!

Turhaan murehdit menneitä, et voi muuttaa jo tehtyjä asioita...

Miten sulla menee?

Turhaan murehdit menneitä, et voi muuttaa jo tehtyjä asioita...

Miten sulla menee?

Ihme juttu että en tunne teitstä palstalaisista ketään vaikka olen niin pitkään kirjoitellut.

• Pentecostal.1

Ihme juttu että en tunne teitstä palstalaisista ketään vaikka olen niin pitkään kirjoitellut.

tunnen sinut niin hyvin, että tiedän milloin huutelet puskastakin.

• että homoseksualismi

vaan.

on kuoleman synti.

Sitä on turha silitellä.

Paitsi jos haluaa kieltää Jumalan Sanan.

tunnen sinut niin hyvin, että tiedän milloin huutelet puskastakin.

Sen nimi on Otto ja se on puoliangoraa.
        Oon tosi väsynyt töihini, et osaa kuvitellakkaan. Etsin jostain tietoa millekkä alalle sopisin eli aion opiskella ihan uuden ammatin, jos terveys vaan sallii.
        Et sinä minua tunne, Johannes. Ja minä tiedän sinusta vain sen, että olet sellainen lukutoukka. Toivon sulle sun elämään kaikkea parasta.

• umpihetero.
        että homoseksualismi kirjoitti:

on kuoleman synti.

Sitä on turha silitellä.

Paitsi jos haluaa kieltää Jumalan Sanan.

myös että aasi puhuu. ja että nainen vaietkoot seurakunnassa. ja kaikkea muutakin roskaa. miksi et sitten noudata näitä juttuja...vai pekäätkö omaan homouttasi?

• siinähän sokea
        Pentecostal.1 kirjoitti:

poika vahtisi rampaa hellaripalstaa - olisi se kiva näky!!! :)

• maija poppanen

vaan.

haluaisin olla sinun ystäväsi ja tykkään sellaisesta kaverista joka ei( kiroile eikä hauku,kertoo muille kavereille toisten sähköposti osoitetta,ei paikkakuntaa,eikä sattumoisin puhelinnumeroa,ikää,oikeaa nimeä,onko sairas vai ei se kaveri,kertoa salaisuuksia jos toinen kaveri kertoo sen sinulle,ei suutu,ei kerro mitään henkilö tietoja toisille,ei valehtele,eikä kerro onko tyttö vai poika,vanhempien nimiä,onko poika ystävää vai ei,ei puhu poornosta tai seksistä,ei kiusaa,kaikki halukkaat otetaann mukaan keskusteluun)t:maija (poppanen)

• viestisi

Kunhan homot lukee tuon, niin olet helisemässä Pente!

• Pentecostal.1

Homo rikkoo foorumin sääntöjä kun pilkkaa uskovia. Ja sitä he tekevät jatkuvasti palstalla.

• koska se

ei onnistu.

Eniro ei hyväksy seriffiä tälle palstalle. Syyt tiedetään.

• Pentecostal.1

yhteistyökykyiseksi... En usko, että ylläpito on kieltäytynyt kokonaan harkitsemasta sefua tälle palstalle.. Aina voi yrittää...

• tähtipöllö
        Pentecostal.1 kirjoitti:

yhteistyökykyiseksi... En usko, että ylläpito on kieltäytynyt kokonaan harkitsemasta sefua tälle palstalle.. Aina voi yrittää...

eräät menettivät jo yöunensa, kun otit ajatuksen esille.

Jatkossa ei kannata kaikille "huulen heittäjille" vaivautua vastaamaan, siinä vain rasittaa itsensä loppuun.

Kyllä niiden kanssa pitää pystyä pitämään pää kylmänä ja linjan selvänä.

Tämä palstan tulisi olla Jumalan sanan ja oikeiden arvojen keidas, koska meillä on Suomen puhtain evankeliumi.

Kaatopaikka aika saa olla ohi. Lupaan puolustaa Jumalan pyhyyttä ja tämä palstan arvoja voimieni mukaan.

Toivoin, että jokainen helluntaiseurakunta ottaa tämän palstan esirukousaiheekseen, koska emme ole omalla asiallamme niin kuin muilla palstoilla.

1.) meillä ei ole oma oppia puolustamme vain Jumalan sanaa.

2.) Julistamme evankeliumia niin kuin on Raamattuun kirjoitettu.

3.) Rakastamme kaikkia ihmisiä ja tarjoamme heille todellista elämää Jumalan yhteydessä ja Raamatun onnellisen elämänohjeita.

4.) Varoitamme synnin vaaroista ja mihin se johtaa Raamatun mukaan.

5.) Uskomme koko Raamatun Jumalan sanana.

6.) Emme häpeä evankeliumia emmekä mitään Raamatun oppia.

7.) Tiedämme, että paholainen vastustaa Jumalan sanaa, mutta tiedämme Jeesuksen voittaneen hänet ristillä ja olemme voittajan puolella. Piru on valehtelija, tuhooja ja murhaaja. Jeesuksella on kaikki valta taivaassa ja MAAN PÄÄLLÄ.

7.) Olemme Jumalan voimasta vapautettu pelkäämättä palvelemaan Jumalaa:

Luuk. 1:74

"suodakseen meidän, vapahdettuina vihollistemme kädestä, pelkäämättä palvella häntä"

OIKEASTAAN ME VOIMME MUUTTAA MAAILMAN MELKEIN TAIVAAKSI! TYHJENTÄÄ HELVETIN JA TÄYTTÄÄ TAIVAAN.

LÄHDETÄÄN LIIKKEELLE JO TÄNÄÄN!

parannus ja usko

uskovien kaste

Pyhän Hengen kaste ja armolahjat

srk yhteys, uskovienyhteys ja -yhteistyö

rukous

todistus Herrasta

Palvelu

tietenkin tästä seuraa monet taistelut, mutta myös iloa ja rauhaa. Ennen kaikkea sielut pelastuu helvetin tulesta Jeesuksen veren kautta ja taivaassa on kerran paljon kiitollisia ihmisiä.

• -------

Valvoja saa ottaa osaa keskusteluun ja ilmaista samoila ehdoilla kantansa asioihin kuin toisetkin.

mutta

Valvoja ei saa puolustaa omia mielipiteitään ja näkemyksiään keskusten pohjalta vaan hänen valvojana toimiminen on oltava sääntöjen noudattamista.

• Pentecostal.1

jonkin aikaa vähän sivussa palstalla, voisin keskittyä kurinpitoon. Se saattaisi olla mieltä ylentävää, jos saisin palstan kuriin.

• on poikulilla
        Pentecostal.1 kirjoitti:

jonkin aikaa vähän sivussa palstalla, voisin keskittyä kurinpitoon. Se saattaisi olla mieltä ylentävää, jos saisin palstan kuriin.

luulot itsestään! Hanki ensin elämänkokemusta!!

• Timoteus2

Tämä palsta on muuttunut ateistien temmellyskentäksi ja sen alkuperäinen tarkoitus on kadonnut. Saat kannatukseni. Sinussa on ainesta. Toivoo ex-timoriepu.

• Pentecostal.1

kiusataan ihmisiä liikaa.

• krisu1967

taputapu

• Pentecostal.1

hauska tietää, kuinka moni oikeasti haluaisi minut siihen hommaan. uskon, että yllättävän moni haluaisi, koska ketään ei miellytä palstan nykyinen tilanne.

• Enirolla kyllä

Ylläpito tuntee sosiaaliset "taitosi" ja siksi
      valintasi ei tule kysymykseenkään. Ateistipalstalla on pilkka aloituksiasi aika usein, suoraa alistamista ja se kertoo kyllä kyvyistäsi johtaa tasapuolisesti.. Älä siis hae, ettet pety.

• Pentecostal.1

Sheriffin homma on vain asiattomuuksien poistamista. Muillakin palstoilla on suvaittu tiukkoja sheriffejä.

• poistaisi
        Pentecostal.1 kirjoitti:

Sheriffin homma on vain asiattomuuksien poistamista. Muillakin palstoilla on suvaittu tiukkoja sheriffejä.

nk. asiattomuuksia, vaan kaikki kirjoitukset, jotka eivät kumartele sinua jä mielipiteitäsi!

• Ja ovi lukkoon

Jääkää te aivopesty vaan tänne pimeyteenne piahtaroimaan ja miettimään joidenkin ristiriitaisten raamatun jakeiden merkitystä maidon hintaan, sitten kun saatte vähän ikää lisää ja rupeaa järjen valo kiinnostamaan niin voitte siirtyä ateisti palstalle siitä nauttimaan.

• Pentecostal.1

alusta loppuun. Sitä ei voida perustella ainoallakaan järkevällä perusteella.

• tähtipöllö

HAE IHMEESSÄ.

Näin muillakin palstoilla pysytään asiassa ja poistetaan ilkeät ohi aiheen menevät.

Tämä törky-riehunta on jo tullut tiensä päähän.

• Pentecostal.1

piakkoin.

• Ei Ei

Älä hae sheriffiksi, ethän!

• Pentecostal.1

Jos pääsen, järjestys palaa palstalle.

• meininkiä, kun ritari ja pentekostaali lähettelisivät vaan lentosuukkoja toisilleen.

• Pentecostal.1

Ymmärrän näkemyksesi.

• ällikkä

ei ateisteja eikä homoja,ne kyllä joutaisikin poistaa.

• tiedätkös

Tuskin sinua edes puoluellisuutesi perusteella valittaisi sheriffiksi. Sinulla on kyllä todella isot luulot itsestäsi. Luulet varmasti olevasi kaikkia muita ihmisiä pyhempi. Tyypillistä itsekeskeistä ja ylimielistä ajattelua jota ilmenee lähes jokaisessa helluntailaisessa ja fundamentalistissa.

• Ei muuta.

,,,,,,,,,

• ...

Olisi jo aika saada sellainen tällekin palstalle :)

• hae. Sinusta

ei ole seriffiksi. olet puolueellinen horhö! OPmia kirjoituksiasi suosit ja joukkomielisääsi, muut napsisist pois mielivallattomasti!

• poikalapsi

Hae ihmeessä: olet yhtä hyvä seriffiksi kuin kenkää saanut Ritari, ja jopa parempi kuin Stb-tytteli.

=))

• §§§

Voit hakea sheriffiksi, mutta et pääse. Ja tiedän syynkin siihen. Sinun tekstejäsi on poistatettu usein, sinun loukkauksistasi on tehty valituksia ja moni on pyytänyt sinulle bannia Enirolta. Olet ns. mustalla listalla sheriffin toimen suhteen.

• tähtipöllö

OTTAA KANTAA HELLUNTAILAISTEN OMAAN PALSTAAN!

Minusta on aika röyhkeää tulla tänne antamaan mielipidettään näin sisäisessä asiassa, vaikka eivät kuulu edes helluntaiseurakuntaan.

Tämä kertoo, että kunnon sefu tarvitaan...

Kyllä ylläpito tietää, tämän ilkeän homoporukan, mikä terrorisoi tätä palstaa.

Mutta nyt valitaankin tälle palstalle sefua, mikä edustaa helluntaiherätyksen kristillisiä arvoja.

.... eikä homojen palstalle ja kyllä ylläpito tietään kuka tällä häiriköi ja niiden (mustanlistan häiriköiden) valitukset jätettään omaan arvoonsa.

En ole koskaan pyytänyt Pentacostal:lle yhdenkään viestin poistoa tai mitään vastaavaa.

Eikö homojen omat palstat "vedä"? Oikeastaan Suomi 24 ohjeiden mukaan; teidän jokaisen viestin voisi poistaa ja siirtää homojen vastaavalle palstalle. Varmaan bannaus koko porukalle olisi oikein nyt, kun eivät tajua muuten lopettaa häiriköintiä. (Tässä oli esimerkki: §§§)

Ei muuten vierailijoiden tehtävänä ole ottaa kantaa helluntailaisten oman palstan sefu-kysymykseen.

• Saag Paneer
        tähtipöllö kirjoitti:

Minusta on aika röyhkeää tulla tänne antamaan mielipidettään näin sisäisessä asiassa, vaikka eivät kuulu edes helluntaiseurakuntaan.

Mutta nyt valitaankin tälle palstalle sefua, mikä edustaa helluntaiherätyksen kristillisiä arvoja.

.... eikä homojen palstalle ja kyllä ylläpito tietään kuka tällä häiriköi ja niiden (mustanlistan häiriköiden) valitukset jätettään omaan arvoonsa.

En ole koskaan pyytänyt Pentacostal:lle yhdenkään viestin poistoa tai mitään vastaavaa.

Eikö homojen omat palstat "vedä"? Oikeastaan Suomi 24 ohjeiden mukaan; teidän jokaisen viestin voisi poistaa ja siirtää homojen vastaavalle palstalle. Varmaan bannaus koko porukalle olisi oikein nyt, kun eivät tajua muuten lopettaa häiriköintiä. (Tässä oli esimerkki: §§§)

Ei muuten vierailijoiden tehtävänä ole ottaa kantaa helluntailaisten oman palstan sefu-kysymykseen.

Palsta ei ole "helluntailaisten oma palsta", vaan palsta, jossa kuka tahansa voi keskustella helluntailaisuuteen liittyvistä asioista. Tällaisia ovat MYÖS helluntailaisille ominaiset: kirjanoppineiden fundamentalismi, homofobia, syyllistäminen ja sosiaalinen pakottaminen, tuomiohenkisyys yms. yms. joista jotkut haluaisivat olla ihan vaan hissukseen.

Mielestäni parasta palstalle olisi, että sheriffinä toimisi joku ei-helluntailainen, jolla ei olisi niin tunteenomaista suhdetta aatteeseen. Tämä parhaiten palvelisi vapaata, mutta asiallista keskustelua.

• tähtipöllö kirjoitti:

että olen kuulunut kotipaikkakuntani Helluntaiseurakuntaan vuodesta 1960 alkaen mutta en ole käytettävissä moden tehtäviin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3422
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2051
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1929
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      18
      1491
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1338
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1257
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe