KENEN PUOLELLA JA KETÄ VASTAAN - HERRAN PÄIVÄNÄ
Tässä lyhykäisesti valinnan vaihtoehdot. Hanki viralliset raamatunkäännökset ja tutki itse laajemmin. Sillä valitsemaan joutuu viimeistään silloin, kun antikristus aloittaa lyhyen valtakautensa.
Jumalan Israel - se alkuperäinen - on kaikkien aikojen suurimman ahdistuksen edessä ja pakenee vuorille.
Onko uusi Israel - Jumalan omat - silloin maailman keisarin vaiko Jumalan Israelin puolella? Tästä valinnasta alkaa olal kyse enemmänkin kuin taistelusta verta ja lihaa vastaan. SIINÄ koetellaan, kuka on Jumalan lapsi kuka ei.
Matt 24:20-22
20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
Ei auta terveysoppi sinä päivänä - Herran päivänä. Eikä saatana paranna noita keisarin ystävien haavoja, vaikka "kolme-enkeliä" on tietävinään saatanan tänä päivänä parantavan jopa seurakunissa, (viesti 22.8.07).
Sak 14:12 (Lue koko luku - se paljastaa Herran päivän)
14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
Jumalan Israelin puolesta rukoilevat - tosikristityt - pääsevät samaan laumaan Israelin kanssa. Kaikki profeetat kirjoittavat noista päivistä.
Sak 14:16
Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
Mutta ... eikös se sapatin pitäminen ratkaisekaan?
Kuule! Sapatin aika on sitten, kun työt on tehty. Ei lehtimajanjuhla ole ainoa sapatti - se kestää viikon - vaan kyllä viikkosapattikin SIELLÄ velvoittaa.
Jes 66:23
Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16].
Kysehän on 1000-vuotisesta ulkoisen ja sisäisen rauhan ajasta, joka tulee antikristuksen häviämisen jälkeen. Tämän:
Dan. 11:45
Hän pystyttää hovitelttansa meren ja pyhäkön ihanan vuoren välille. Mutta hänen loppunsa tulee, eikä häntä kukaan auta.
Kenen joukoissa seisot?
3
149
Vastaukset
- että,
et edes usko Jeesukseen. Jeesuksen nimessä pystyy myös paholainen parantamaan ja tekemään ihmeitä. Jeesus nimessä on voima ja väkevyys.
>
Mene ja kokeile ovatko nuo sanasi totuutta!
kysyt, olenko noin tietämätön, etten tuota tiedä.
Sinulla siis lienee takanapäin tuo "raamatullinen" kokemus, tuo tuossa alla. Voi poloista!
Että (isäsi?) saatanakin pystyisi parantamaan Jeesuksen nimessä!
Jos et kuitenkaan sitä ole vielä kokenut, niin mene ja kokeile - tai häpeä sanojasi!
Apt 19:11-17
11 Ja Jumala teki ylen voimallisia tekoja Paavalin kätten kautta,
12 niin että vieläpä hikiliinoja ja esivaatteita hänen iholtansa vietiin sairasten päälle, ja taudit lähtivät heistä ja pahat henget pakenivat pois.
13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".
14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.
17 Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti.
- oman "sapatin"
paljon olet suutasi soittanut ja adventisteja pilkannut heidän sapattinsa tähden ja nyt saarnaat omaa "pyhitystäsi".
Onko uusi Israel - Jumalan omat - silloin maailman keisarin vaiko Jumalan Israelin puolella? Tästä valinnasta alkaa olal kyse enemmänkin kuin taistelusta verta ja lihaa vastaan. SIINÄ koetellaan, kuka on Jumalan lapsi kuka ei..
Huomatkaa mitä AnttiVKantola sanoo: "SIINÄ koetellaan, kuka on Jumalan lapsi kuka ei."
Ei Jeesuksessa, Jumalan antamissa käskyissä tai muissa adventistien hömpötyksissä vaan:
"Onko uusi Israel - Jumalan omat - silloin maailman keisarin vaiko Jumalan Israelin puolella? Tästä valinnasta alkaa olal kyse enemmänkin kuin taistelusta verta ja lihaa vastaan. SIINÄ koetellaan, kuka on Jumalan lapsi kuka ei."
Anna mun kaikki kestää, on näitä opettajia joka sorttiin.. yksi huutaa helvetin piinaa ja toinen Israelia pelastuksen ehtona, kolmas Jumalan lain poistamista ja käskyjen purkamista .. mutta Jumalasta ja Hänen tahdostaan harva välittää kunhan saavat olla "oikeassa" .. nämä kalkitut haudat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632