Kymessä uskottiin eduskuntavaaleissa mitä hyvä ehdokasasettelu tuottaatulosta uskoimme vakaasti vaalivoittoon.Lähtökohta oli äkkiäajatellen hälyttävä, kun koko vaalipiirin pohjaäänet oli 735 ääntä.Laadimme vaalisuunitelman mitä pitää saada äänää,jotta eduskuntapaikka irtoaa 9000 äänellä. Tätä läksimmehakemaan itman puoluueen rahallistatukea. Vaalitaisto sai Timo Soinin lämmintäkettä jota KYMEN piirijärjestö arvostaa suuresti. Uskolla ja kovalla vaalityöllä saimme kannatuksen nousemaan PERUSSUOMALAISTEN koko SUOMEN suurimmaksi prosenteina.eli 8988 ääntä.
Puoluemme parasnousu valitulas ei tuottanut yhtään paikkaa puoluevaltuustoon koko KYMEN PIIRIJÄRJESTÖ ON poistettu puoluevaltuustosta, koska emme äänestyksessä saaneet paikkaa.
Nyt taas uskomme vakaasti kunnallisvaali ehdokasasetteluun koko vaalipiirin aluella ehdokaita joka kuntaan ja paras vaalitulos koko PERUSSUOMALAISTEN PUOLUESSA, Lähtö kohta on samanlainen, kuin eduskuntavaaleissa eli koko vaalipiirissä on 2 kunnassa valtuutretuja.
Toivomme uudenkin vaalivoiton avavan KYMEN PIIRIJÄRJESTÖLLE ovet puoluevaltuustoon.
Kymessä tiedetään kenttätyönarvo
10
767
Vastaukset
- maito maassa
Älä viiti Hannu itkeä. Sait potkut koska olit Sormon kätyri. Näin pettureita rankaistaan.
Hanki lempinimi.- ollut Purhon
Ei hän tee noin paljon kirjoitusvirheitä edes tahallaan tai harhauttaakseen.
- Ja Adolf Hirvonen
Ovat nostaneet muiden Kotkalaisten kanssa Kymen kulman kukoistukseen. Adolf Hirvonen entisenä SMP:n kenttäpäällikkönä tietää mitä puhuu.
Nyt minut on lopullisesti hyväksytty pressuissa, kun sain oman liikanimikin.
Olen liikuttunut.- on korkein
wonterghem kirjoitti:
Olen liikuttunut.Kunnia minkä persuissa voi saada. Hesan Kopla risti Wontterin "kierosilmäflaamiksi". Siitä mies nyt tunnetaan. Nimettömät saavat persuissa potkut, -kuten tiedetään.
- HYVÄ TYYPPI
wonterghem kirjoitti:
Olen liikuttunut.Yksi parhaista asiallisimmista ja todellisuuden tajuisimmista tänne kirjoittavista.
Ystävällisesti tervehtien:Klaus Elovaara T:reen PeruSuomalaisten hallituksen jäsen. HYVÄ TYYPPI kirjoitti:
Yksi parhaista asiallisimmista ja todellisuuden tajuisimmista tänne kirjoittavista.
Ystävällisesti tervehtien:Klaus Elovaara T:reen PeruSuomalaisten hallituksen jäsen.Kiitää
- toivottaa
wonterghem kirjoitti:
Kiitää
Kontulan porukka.
- tulee hyvä
wonterghem kirjoitti:
Olen liikuttunut.EU-vaaliehdokas. Mies puhuu seitsemää kieltä ja on kova yrittäjä. Laitkin tuntee kuin omat taskunsa.
- Ehkä joskus
tulee hyvä kirjoitti:
EU-vaaliehdokas. Mies puhuu seitsemää kieltä ja on kova yrittäjä. Laitkin tuntee kuin omat taskunsa.
joku ymmärtää , mistä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413