Voisiko joku ihan realistisesti kertoa, millaiset arvet jää rintojen kohotuksesta?
arvet
10
1241
Vastaukset
- mutsi74
hei!en vielä ole itse arpia saanut,mutta olen nähnyt arvet ja ei huomaa,ovat rinnan alla piilossa ja haaleat ja siistit,haava muutenkin pieni.
- mietteliäs.
Mitähän tuo alkuperäinen kysyjä tarkoitti. Jos kohotus tehdään implantilla, niin silloin tulee pienet huomaamattomat arvet rintojen alle poimuun (minulla pituus 5 cm). Muina vaihtoehtoina on kainalo tai nännipiha.
Mutta jotenkin mieleeni on jäänyt että leikkaamalla tehty kohotus aiheuttaisi enemmän arpia. Mutta ehkäpä kerrot tehdäänkö tuo kohotusleikkauskin samanlaisesta leikkaushaavasta kuin implanttien asennus. - muistoksi
mietteliäs. kirjoitti:
Mitähän tuo alkuperäinen kysyjä tarkoitti. Jos kohotus tehdään implantilla, niin silloin tulee pienet huomaamattomat arvet rintojen alle poimuun (minulla pituus 5 cm). Muina vaihtoehtoina on kainalo tai nännipiha.
Mutta jotenkin mieleeni on jäänyt että leikkaamalla tehty kohotus aiheuttaisi enemmän arpia. Mutta ehkäpä kerrot tehdäänkö tuo kohotusleikkauskin samanlaisesta leikkaushaavasta kuin implanttien asennus.Siis kohotus leikkaamalla. Ei implanttia.
- eikö se ole...
muistoksi kirjoitti:
Siis kohotus leikkaamalla. Ei implanttia.
aikalailla sama kuin tuo kohotus joka tehdään pienennyksen yhteydessä??
Eli nännin ympäriltä ja siitä vähintään alas, ellei jopa ankkuria? - ....
eikö se ole... kirjoitti:
Eli nännin ympäriltä ja siitä vähintään alas, ellei jopa ankkuria?MITÄ TOIMENPITEESSÄ TAPAHTUU
Toimenpideviilto voidaan tehdä kohotuksen tai pienennyksen laajuudesta riippuen kolmella eri tavalla. Leikkausviillot voidaan kohotuksessa tehdä nänninpihan ympärille. T-kirjaimen mallista leikkausta käytetään sekä kohotuksessa että pienennyksessä. Silloin viillot tulevat nänninpihan ympärille ja rintapoimusta kohtisuoraan nänninpihan alaosaan. Suurimmassa rintojen muovauksessa viillot tulevat nänninpihan ympäriltä alas rintapoimuun ja rinnan alle. Arvesta tulee ankkurin mallinen. Toimenpiteessä rinnoista poistetaan ylimääräistä rasvakudosta ja venynyttä ihoa. Tämän jälkeen rinnat muovataan uuteen muotoon. Rinnoista voidaan poistaa painoa yhdessä toimenpiteessä enintään noin 1 kilon verran. Haava suljetaan kolmessa kerroksessa, iholle laitetaan yksi ihonsisäinen myöhemmin poistettava ommel. Toimenpide pyritään toteuttamaan niin, ettei siitä ole haittaa imetykselle. Leikkaus suoritetaan anestesialääkärin valvomassa yleisanestesiassa, ellei siihen ole mitään terveydellistä estettä ja se kestää noin 3-4 tuntia. Plastiikkakirurgimme ovat erikoistuneet toteuttamaan rintamuovaukset mahdollisimman pienillä arvilla. - ....
eikö se ole... kirjoitti:
Eli nännin ympäriltä ja siitä vähintään alas, ellei jopa ankkuria?MITÄ TOIMENPITEESSÄ TAPAHTUU
Toimenpideviilto voidaan tehdä kohotuksen tai pienennyksen laajuudesta riippuen kolmella eri tavalla. Leikkausviillot voidaan kohotuksessa tehdä nänninpihan ympärille. T-kirjaimen mallista leikkausta käytetään sekä kohotuksessa että pienennyksessä. Silloin viillot tulevat nänninpihan ympärille ja rintapoimusta kohtisuoraan nänninpihan alaosaan. Suurimmassa rintojen muovauksessa viillot tulevat nänninpihan ympäriltä alas rintapoimuun ja rinnan alle. Arvesta tulee ankkurin mallinen. Toimenpiteessä rinnoista poistetaan ylimääräistä rasvakudosta ja venynyttä ihoa. Tämän jälkeen rinnat muovataan uuteen muotoon. Rinnoista voidaan poistaa painoa yhdessä toimenpiteessä enintään noin 1 kilon verran. Haava suljetaan kolmessa kerroksessa, iholle laitetaan yksi ihonsisäinen myöhemmin poistettava ommel.
- Susa
Moi, mä oon parisen vuotta miettinyt rintojen suurennusta implanteilla kohotusta, ja tuntuu, että olen kyllä tietoa asiasta saanut; ainoa, minkä takia jarruttelen, on pelko arvista. Pitäis päästä näkemään livenä, millaiset arvet jää. Ehkä rintapoimussa olevat arvet kestää, mutta luulen, että jos kirurgi suosittelisi mulle leikkausta nännipihan kautta, niin jättäisin homman sikseen.
- kokemus.
Minulla leikkausarvet tuli rintapoimuun. Arven pituus on n. 5 cm ja vajaassa puolessa vuodessa vaalentunut melkein huomaamattomaksi. Joillakin voi kestää pidempään, mutta rintapoimu piilottaa arven aika hyvin.
Eiköhän itse saa määrätä minne leikkaushaava tehdään. Luultavasti tuo rintapoimu on yleisin ja luulisi lääkärin ehdottavan sitä ensin. - toimenpide
kokemus. kirjoitti:
Minulla leikkausarvet tuli rintapoimuun. Arven pituus on n. 5 cm ja vajaassa puolessa vuodessa vaalentunut melkein huomaamattomaksi. Joillakin voi kestää pidempään, mutta rintapoimu piilottaa arven aika hyvin.
Eiköhän itse saa määrätä minne leikkaushaava tehdään. Luultavasti tuo rintapoimu on yleisin ja luulisi lääkärin ehdottavan sitä ensin.Siis oliko kyseessä kohotus?
MIssä sinut operoitiin ja kunka toivuit muuten?
Kipuja? - vajaa...
toimenpide kirjoitti:
Siis oliko kyseessä kohotus?
MIssä sinut operoitiin ja kunka toivuit muuten?
Kipuja?viesti! Sillä hetkellä kun klikkasin hiirtä, vasta huomasin että olisi pitänyt selittää että kyseessä oli vain implanttien asennus. Ajatukseni ajautui tuohon varsinaiseen kysymykseen, jossa puhuttiin myös implanttien laitosta. Eli minulla ei tarvittu implanttien lisäksi enää kohotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.555978Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461806
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341692Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181650- 1021457
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281450Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163